Οδηγίες από τμήμα πληροφορικής προς τους υπάλληλους

Απάντηση
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Οδηγίες από τμήμα πληροφορικής προς τους υπάλληλους

Δημοσίευση από mrkaza »

1. Όταν καλείτε το Τμήμα Πληροφορικής για βοήθεια, Βεβαιωθείτε οτι ο υπολογιστής σας είναι θαμμένος κάτω απο μισό τόνο φωτογραφίες του μωρού σας, αρκουδάκια, αποξηραμένα λουλούδια και ζωγραφιές των παιδιών σας.

2. Μη σημειώνετε ποτέ κάτι. ΠΟΤΕ. Μπορούμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να δούμε τι μηνύματα λάθους έβγαλε το μηχάνημα .

3. Όταν σας λεει κάποιος απο το Τ.Π. Ότι έρχεται, εσείς να πάτε για καφέ. Έτσι δε θα είστε εκεί όταν θα χρειαστεί να εισαχθεί ο κωδικός σας. Για εμάς δεν είναι τίποτα το να θυμόμαστε 500 κωδικούς χρηστών .

4. Όταν καλείτε για βοήθεια, πείτε μας τι θέλετε να κάνετε και όχι τι σας εμποδίζει από το να το κάνετε. Μας ενδιαφέρει ότι θέλετε να βγάλετε καρτέλα έλεγχου κινήσεων ενός πελάτη μια συγκείμενη περίοδο και με ορισμένα προϊόντα. Δε μας ενδιαφέρει ότι το PC σας δεν ανάβει καν.

5. Όταν το Τ.Π σας στέλνει ένα E-MAIL υψηλής σημασίας, σβήστε το κατευθείαν. Απλά έλεγχους κάνουμε .

6. Όταν κάποιος απο το Τ.Π. τρώει κατι στο γραφείο του, ορμήξτε επάνω του και ζητήστε ο,τι θέλετε. Ζούμε μόνο για να εξυπηρετούμε .

7. Αν δε λειτουργεί το φωτοτυπικό σας καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Εξάλλου, ηλεκτρονικά κυκλώματα έχει και αυτό .

8. Αν δε δουλεύει o υπολογιστής σας ή κάποιο περιφερειακό στο σπίτι, καλέστε το Τ.Π. Θα το φτιάξουμε εξ αποστάσεως.

9. Όταν έχετε ένα παλιό υπολογιστή που θέλετε να τον ξεφορτωθείτε, καλέστε μας. Είμαστε συλλέκτες .


10. Μη μας λετε τι πρόβλημα έχετε στον υπολογιστή σας. Λατρεύουμε τις διαδρομές και τα αινίγματα .

11. Αν κάποιος από το Τ.Π. σας πει ότι η οθόνη δεν εχει μέσα κασέτα προβάλλετε τα αντίθετα επιχειρήματα . Πάντα είναι καλή μια εποικοδομητική κουβέντα .

12. Όταν ένα μέλος του Τμήματος Πληροφορικής σας πει ότι θα είναι εκει σύντομα απαντήστε ειρωνικά :“και πόσες εβδομάδες εννοείς με το σύντομα;;” Αυτό μας παρακινεί .

13. Όταν δε δουλεύει ο εκτυπωτής, ξαναστειλτε την εκτύπωση σας τουλάχιστον 20 φορές. Οι εκτυπώσεις πολλές φορές εξαφανίζονται σε μαύρες τρύπες.

14. Αν ο εκτυπωτής συνεχίζει να μη δουλεύει μετά της 20 προσπάθειες, στείλτε την εργασία σας και στους υπόλοιπους 50 εκτυπωτές της εταιρείας. Ένας από αυτούς είναι υποχρεωμένος να δουλέψει .

15. Μη μαθαίνετε ποτέ την τεχνική ορολογία για κάτι. Ξέρουμε ακριβώς τι εννοείτε όταν λετε: “Το αυτό μου δε λεει να δουλέψει” .

16. μη χρησιμοποιείτε τη βοήθεια απο τα προγράμματα. Αυτά είναι για τους άμυαλους .

17. Αν το καλώδιο του ποντικιού ρίχνει συνέχεια κάτω την κορνίζα με τη φωτογραφία του σκύλου σας, ανασηκώστε τον υπολογιστή και παραχώστε το καλώδιο από κάτω. Τα καλώδια αυτά είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με 25 κιλά βάρος επάνω τους .

18. Αν δε δουλεύει το ENTER, κατηγορείστε κατευθείαν την τελευταία αναβάθμιση που έγινε στο μηχάνημα σας. Τα πληκτρολόγια γενικά είναι ευτυχισμένα με μισό κιλό ψίχουλα και μερικά νύχια μέσα τους.

19. Αν δείτε μήνυμα “είστε σίγουρος ? ” πατήστε το YES όσο το δυνατό γρηγορότερα. Τι στο καλό, θα κάνατε ποτέ κάτι που δεν το θέλετε :

20. Όταν δείτε κάποιον απο το Τ.Π. να μιλάει στο Τηλέφωνο με την τράπεζα του, καθιστέ απρόσκλητοι μπροστά του και κοιτάξτε τον επίμονα μέχρι να κλείσει το τηλέφωνο . Ούτως ή άλλως δεν έχουμε λεφτά, για να μιλάμε και με την τράπεζα .

21. μην ενοχλείστε καθόλου χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως : “ Δεν έχω ιδέα από αυτές τις κουμπουτεριστικες αηδίες” κι εμάς δεν μας ενοχλεί καθόλου να αναφέρεστε στον επαγγελματικό μας τομέα ως αηδία .

22. Όταν θέλετε να αλλάξτε Toner ή μελανοταινια σε ενα εκτυπωτή, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Πρόκειται για μια εξαιρετικά πολύπλοκη εργασία και μεγάλες εταιρίες όπως η Hewlett Packard, η IBM και άλλες προτείνουν να γίνεται μόνο από επαγγελματίες τεχνικούς με μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική .

23. Όταν έχετε ένα πρόβλημα, βάλτε κάποιον άλλο να τηλεφωνήσει στο Τμήμα Πληροφορικής. Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς το να συνεννοούμαστε μέσω κάποιου τρίτου που δεν έχει ιδέα για το πρόβλημα .


24. Αν σας στείλουν ενα τεράστιο αρχείο με Lotus Notes στείλτε το σε όλους με τη σειρά σας. Ο Server του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει άφθονο χώρο .

25. Μη διανοηθείτε να σπάσετε μια μεγάλη εκτύπωση σε μικρότερα κομμάτια. Ίσως έτσι να δίνατε την ευκαιρία και σε κάποιον άλλο να τυπώσει το μικρό του memo ανάμεσα στα δικά σας έγγραφα.

26. Αν πέσετε πάνω σε κάποιον από το Τμήμα πληροφορικής στο super Market, κάντε γρήγορα μια ερώτηση σχετικά με πιθανή αναβάθμιση του συστήματος σας στο σπίτι, το άλλο εξάμηνο.

27. Keep it crashing
Απάντηση

Επιστροφή στο “Video - Φωτογραφίες & Ευτράπελα”