Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Πάνω στο πνεύμα αντικατάστασης όλων των glow κινητήρων μου με ηλεκτρικούς, έφτασε και η σειρά του Cessna 188 της Kyosho που έχω

Εικόνα
Φοράει 52άρι 4χρονο, ο οποίος θα αποσυρθεί και στην θέση του θα μπει μοτέρ με lipo pack 3S1P. Αναλυτικά τα υλικά και η παρουσιάση σιγά-σιγά...Όσο προλαβαίνω...

Γιώργος
fazerdreamer
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από fazerdreamer »

Επιτελους ρε Γιωργη!!!Και ενας Π*Ρ*Ο*Ο*Δ*Ε*Υ*Τ*Ι*Κ*Ο*Σ* μοντελλιστης!!!Επιτελους,βλεπει οτι το μελλον ειναι ηλεκτρικο!Ξερω οτι πιθανον να''διωχθει''η απαντηση μου,εγω παραμενω σταθερος,στην γνωμη μου και ειμαι μαζι σου!Σιγα-σιγα μπαινει και το cub στην πορεια του ηλεκτρισμου J3 CUB by CMPRO 2310wingspan.Να δωσει ο Κυριος να τραβηξω βιντεο για να δουν και οι υπολοιποι φιλοι,οτι δεν ειναι απαραιτητο να νιωθει κανεις αντρακλας οταν βρωμοκοπαει βενζινολαδο και να του σβηνει 35 φορες το δευτερολεπτο και να γινεται χαλια το μοντελλο...και να .......σβηνεισ τον αερα.....και...και...και...κουρασα.Ευχες απειρες,καλη μετασκευη!!!!!!!!!!!!!Αν χρειαστεις κατι,εχουμε...μπολικο πραμα αδελφε!!!

Με τιμη και εκτιμηση.!
Στεφανος-fazerdreamer
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από CARAPIS »

@P@@P@
Γιωργο οποτε βλεπω αυτο τοοοοο 'σκαφος', τοοοο ερωτευομαι ολο και περισσοτερο, αν ομως ξεχωριζω καλα, υπαρχει και μια μεγαλητερη 'ουρα' πιοοοοοο πισω..., αυτο μου φενεται ακοοοομη καλλιτερο!!! ΟΕΟΟΟΟ!!!
Αντε βρε, καληηηηη..., μετατροπη !!!
Κανααααα ψεκαστικο νεο ?!?!?!@/-=}{{


Φιλε Στεφανε θααααα σου δαγκωσω το αυτι...::), ναι καλη και καθαρη η ηλεκτροκινηση, εχουμε καταληξει ομως πολλλες φορες που εχουμε..., αναλησει τοοοο θεμα, πως..., περι ορεξεως, ..., κολοκυθοπιτα:p !!!
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Χρήστο το πίσω είναι το πολύ μεγάλο Cessna 188 των 3,0 μέτρων περίπου. Δυστυχώς έχω πρόβλημα χώρου και η κατασκευή του δεν μπορεί να αρχίσει παρά κατά την άνοιξη-καλοκαίρι του 2009. Προς το παρόν είναι στο κουτί του. Όσο για άλλα, προς το παρόν κράτει, γιατί και δεν χωράω και δεν τα αντέχω οικονομικά:p....

Δύο κιτ περιμένουν στα κουτιά τους!::)

Γιώργος
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Στέφανε σίγουρα είμαστε προοδευτικοί, αλλά ακόμα λίγοι...

Βέβαια και η παράδοση έχει την ομορφιά της, αλλά οι εξελίξεις είναι αναποφευκτες. Για μένα δε, με τον πολύ λίγο χρόνο, σχεδόν μονόδρομος...Προτιμώ να πετάω και τον χειμώνα, παρά να παιδεύομαι στο κρύο με τις glow!
Γούστα είναι αυτά!

Γιώργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από bladeskiller »

Δεν πιστεύω πως είναι θέμα προοδευτισμού. Καθαρά θέμα προτίμησης είναι και δεν υπάρχει λόγος κόντρας. Από κει και πέρα, τα περισσότερα από τα καινούρια μοντέλα βγαίνουν με τρόπο ,που μπορούν να δεχθούν τόσο ηλεκτροκίνηση όσο και θερμική κίνηση. Οπότε διαλέγει κανείς ότι του κάνει κέφι. Εγώ έχω και θερμικά και ηλεκτρικά μεταξύ των οποίων και ένα ξύλινο γκρασχόπερ. Προτιμώ τα θερμικά και μόνο παραδοσόπιστος δεν είμαι, όχι μόνο στον αερομοντελισμό αλλά γενικώς. Απλά τη βρίσκω περισσότερο. Και δεν μου έχει σβήσει μηχανή 35 φορές τη μέρα. Τωρα βέβαια αν έχει κανείς ελικοπτερική thunder tiger, κατανοώ απόλυτα την αγανάκτηση του με τα θερμικά.



Φιλικά κώστας.
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Κώστα προς θεού, δεν υπάρχει κανένα θέμα κόντρας!
Όλοι αερομοντελιστές είμαστε. Έκει αρχίζουν και τελειώνουν όλα. Όπως ακριβώς τα λες. Θέμα επιλογών, συνθηκών, προτιμήσεων...

Γιώργος
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Τελικά, μετά από 20 μέρες αναμονή, παρέλαβα το μοτέρ της Atlas, που ήθελα να δοκιμάσω...Παρελκόμενα ίδια με των Axi, σε καλύτερη τιμή, όχι όμως από τα φτηνά.
Χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου: 910kv, 3 έως 4 lipo, έως 45Α συνεχή, έλικες από 11 έως και 13.
Επιλέχθηκε έλικα 13x10 με pack 3s1p 3200mAh. Αυτά για αρχή, υπολογίζοντας ότι δεν θα τραβήξει το μοτέρ πάνω από 35Α.
Εάν κάτι δεν πάει καλά, θα κατέβω ένα νούμερο στην έλικα και θα ξαναμετρήσουμε...

Αυτό που μου έκανε εντύπωση μέχρι στιγμής είναι το esc της turnigy και η κάρτα προγραμματισμού του! Είναι πολύ καλής ποιότητας και μάλιστα το esc έχει και αντιπαρασιτική προστασία. Το esc είναι των 40Α με bursts στα 50Α.

Αγοράσθηκε και μία βάση για το μοτέρ (παλιά τις έκανα μόνος, αλλά τώρα δεν υπάρχει λόγος...::)). Όμως...δεν ταιριάζει και θα πρεπει να ανοιχθούν καινούργιες τρύπες και το μοτέρ να μπει με ψηλοπατέντα....>:(Άλλα γράφανε πάνω...

Αυτά σαν αρχή. Το πιο δύσκολο βέβαια σε αυτά τα παλιά αεροπλάνα, είναι ότι δεν σχεδιάστηκαν όπως τα σημερινά για glow ή electric και θέλει σκέψη που και πως θα τοποθετηθεί κυρίως το pack των μπαταριών. Στο cessna ή θα κάνω κάποια κατασκευή κόβοντας και ράβοντας το fuselage, ή θα μπει στο firewall... Θα ζυγιστεί, θα υπολογισθεί κ.β. και θα δούμε...
Πάντως στόχος είναι το αεροπλάνο να μην βγει πάνω από 2.5 - 2.6 κιλά, όσο δηλαδή το all up βάρος του θερμικού...Είδωμεν!
Στις φωτογραφίες, ο αρχικός 52άρης 4χρονος, που έδωσε την θέση του στην....εξέλιξη...Το μοτέρ της Atlas, esc, κάρτα προγραμματισμού, βάση, κλ.π.

Γιώργος
Συνημμένα
SUC52780.jpg
SUC52780.jpg (51.03 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
SUC52779.jpg
SUC52779.jpg (41.99 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
SUC52777.jpg
SUC52777.jpg (52.58 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αυτά τα speed control είναι πραγματικά άπαιχτα. Παίρνουν και καλώδιο USB για προγραμματισμό και στις οδηγίες δίνεται μια ιστοσελίδα, απ' όπου μπορεί κανείς να καταβάσει το προγραμματάκι. Δεν είναι βέβαια απαρραίτητο γιατί η δουλειά γίνεται μια χαρά από τον πίνακα προγραμματισμού και δεν χρειάζεται να μετράς μπιπ, μπιπ.
Οταν συνδεθεί η μπαταρία, δίνει και κάτι ωραίες μελωδίες και το κυριότερο ,έχει και βύσμα balancer, με το οποίο μπορεί κανείς, αν θέλει, να συνδέσει και το αντίστοιχο βύσμα της μπαταρίας ώστε να έχει ομοιόμορφη εκφόρτιση των στοιχείων.




Φιλικά Κώστας.
ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ »

ΓΙΩΡΓΟ
ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΟΠΕΤΑΧΤΑ....
TEO THE GREEK
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Ευχαριστώ φίλε! Μαζί θα το δούμε...!

Γιώργος
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Όσο προλαβαίνω και μέχρι να φύγω για την δουλειά...
Η μετατροπή τελείωσε...
Είμαι στο στάδιο πειραματισμών με έλικες, βήματα, packs, κλπ.
Στην αρχή κόπηκε το τμήμα του fuse πίσω από το cowl...Αυτός ο χώρος βρέθηκε ο καταλληλότερος για την φιλοξενία του lipo pack 3, 4, ή 5 στοιχείων. Επίσης κόπηκε και το cowl για να είναι εύκολα προσβάσιμες οι συνδέσεις. Τοποθετήθηκε pack 3s3200 mah (ήταν αυτό που υπήρχε πρόχειρο), αλλά βλέπω ότι θα πάμε για κάτι μεγαλύτερο (4s). Παραπάνω από 4s το 46άρι ηλεκτρικό δεν επιτρέπει!

Αρχικά τοποθετήθηκε μία έλικα 13χ10 που όμως παρά τις προβλέψεις του καταστήματος αγοράς, ανέβασε τα Α στα 76!!! παρακαλώ. Όπως καταλαβαίνετε, με τέτοιο amperage το esc των 40Α, το pack και το μοτέρ, θα γίνονταν καπνός αν τα άφηνα να δουλέψουν...Μαζί τους καπνός θα γινότανε φυσικά και το αεροπλάνο!

Τελικά θα μπει έλικα 11χ7 που την υπολογίζω να ανεβάζει γύρω στα 40Α. Με 10χ7 είμαι σχεδόν στα 33...

Η πρώτη πτήση λοιπόν σε αναμονή αφού ζυγιστεί σωστά το αεροπλάνο...Υπάρχει πρόβλημα εδώ...Θα το ξεπεράσουμε! Εντός της ημέρας ακολουθούν (ελπίζω...) και οι φωτογραφίες!
Τελικό βάρος μοντέλου: περίπου 2.5 kg όσο δηλαδή και το θερμικό!

Γιώργος
ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ »

MΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ...
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ,ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ NA MAΣ ΔΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ....
TEO THE GREEK
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Φωτογραφίες από την μετατροπή....
Τοποθέτηση του νέου mount...Θα μπορούσε να γίνει και κατασκευή...αλλά αφού υπάρχουν έτοιμα...
Τοποθέτηση του κινητήρα πάνω στην βάση, αφου ανοίχτηκαν καινούργιες τρύπες, γιατί παρά τα λεγόμενα του προμηθευτή δεν ταίριαζε! (Τα σχόλια στο τέλος>:D)
Συνημμένα
SUC52782.jpg
SUC52782.jpg (42.7 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
SUC52781.jpg
SUC52781.jpg (44.24 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
tanfoglio
Δημοσιεύσεις: 255
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 01, 2008 8:03 am

Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή

Δημοσίευση από tanfoglio »

Στην συνέχεια κόπηκε το ply πίσω από το cowl (αυτό με το κόκκινο χρώμα) και κατασκευάσθηκε βάση η οποία θα στηρίζει το pack των μπαταριών. Η βάση κολλήθηκε πάνω στην άτρακτο και τοποθετήθηκε δοκιμαστικά pack 3s3200 mah που ήταν εύκαιρο για δοκιμές (βάρος 267 γρ.) Το pack έγινε με ξύλα που είχα πρόχειρα και μετρήθηκε ώστε να μπορεί να μπει και lipo pack 5s! χωρίς να κοπεί τίποτα...Το esc τοποθετήθηκε με velcro πάνω στο firewall.
Συνημμένα
SUC52839.jpg
SUC52839.jpg (40.91 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
SUC52836.jpg
SUC52836.jpg (47.08 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
SUC52835.jpg
SUC52835.jpg (40.92 KiB) Προβλήθηκε 77 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”