Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από 3DJunk »

Τρύφωνας έγραψε: Αγαπητέ 3DJunk,

Αυτό το project που αναφέρεσαι είναι μια εργοστασιακή προσέγγιση και όχι μια "μετατροπή" απο τα χέρια ενός κοινού μοντελιστή, μιας και αναφέρεται σε έναν κινητήρα glow 4χρονο φτιαγμένο απο το εργοστάσιο (και τι εργοστάσιο ...Yamada YS!!!!!...) για αγωνιστική χρήση με ειδικούς τύπους καυσίμου (λιγότερο λάδι κτλ.)..
Αν η μετατροπή γίνει απο τα χέρια ενός απλού μοντελιστή με χρήση του ιδίου καυσίμου όπως προαναφέρθηκε απο τον Νikolas K. δεν νομίζω οτι θα χαίρει των ιδίων χαρακτιριστηκών με τον κινητήρα της YAMADA που ώς γνωστόν κατασκευάζει 4χρονους κινητήρες υψηλών προδιαγραφών απόδοσης.
ΜΦΧ
Τρύφωνας

ΥΓ : Η Saito FG36 4Stroke είναι μια επίσης προσέγγιση glow σε Gas...(σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας καίει αμόλυβδη...)


Τρυφων,

Αυτα που εγραψα δειχνουν τα πλεονεκτηματα μετατροπης glow σε spark ignition με μεθανολη. Πλεον εχει γινει και απο Γαλλους μοντελιστες σε Yamada (DZ) μηχανες. Επιση η Yamada σκοπευει να διαθεσει και conversion κιτ.

Δεν απαιτείται κάποια τραγικη μετατροπη στον κινητηρα. Αν γινεται σε Υamada μπορει να γινει και αλλου. Πώς? Προσωπικα δε με απασχολει αν και εχω δει φωτογραφιες, δεν ειμαι υπερ των μετατροπων προτιμω να αγοραζω το προιον τεσταρισμενο και ετοιμο για χρηση.

Χαιρετισμους,
Νικος
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey 3DJunk

Αυτό που είπες είναι μια μεγάλη αλήθεια!!
Και εγώ προτιμώ να μην κάνω μετατροπές μιας και δεν είμαι απο αυτούς που ψάχνουν να ξαναεφεύρουν το αυγό του Κολόμβου....

Η μετατροπή του κινητήρα glow σε glow +Ignition θέλει άλλο μπουζί (δηλαδή αφαίρεση της κεφαλής + επιλογή ignited σπινθηριστή, πιθανώς και άνοιγμα σε καινούργιες βόλτες στην κυλινδροκεφαλή, πιθανώς και άλλες αποστάσεις απο το έμβολοχιτώνιο, άρα άλλου τύπου φλάντζα, άλλο τύπο καρμπυρατέρ, άλλο τύπο εξάτμισης, άλλο τύπο ανάφλεξης (magneto ή ηλεκτρονική), άλλο τύπο καυσίμου με άλλες μίξεις λαδιού-μεθανόλης, και ούτω καθεξής....

Η εφαρμογή και πράξη όλων των ανωτέρω δεν είναι σίγουρα και εύκολη υπόθεση. Ειδικά εαν προτείνεται για αγωνιστική χρήση. Εκεί πλέον χρειάζεται μεγάλη ευχαίρεια υλικών και τεχνικής υποστήριξης για να επιτευχθεί το βέλτιστο.

Αυτό το πόστ δεν το γράφω για να διαφωνήσω μαζί σου μιας και σε προηγούμενο πόστ μου είχα αναφέρει οτι η εφαρμογή του είναι ΕΦΙΚΤΗ σε όποιον θέλει να προχωρήσει σε μια ίσως δαπανηρή με αμφίβολα αποτελέσματα καλλίτερης λειτουργίας λύση (αν αυτή εφαρμοστεί απο έναν μοντελιστή με ελλειπείς γνώσεις ) μιας και αυτού του είδους οι ενέργειες απαιτούν τεράστια συμμετοχή έρευνας+γνώσης.

ΜΦΧ
Τρύφωνας
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από 3DJunk »

Τρύφωνας έγραψε: Hey 3DJunk

Αυτό που είπες είναι μια μεγάλη αλήθεια!!
Και εγώ προτιμώ να μην κάνω μετατροπές μιας και δεν είμαι απο αυτούς που ψάχνουν να ξαναεφεύρουν το αυγό του Κολόμβου....

Η μετατροπή του κινητήρα glow σε glow +Ignition θέλει άλλο μπουζί (δηλαδή αφαίρεση της κεφαλής + επιλογή ignited σπινθηριστή, πιθανώς και άνοιγμα σε καινούργιες βόλτες στην κυλινδροκεφαλή, πιθανώς και άλλες αποστάσεις απο το έμβολοχιτώνιο, άρα άλλου τύπου φλάντζα, άλλο τύπο καρμπυρατέρ, άλλο τύπο εξάτμισης, άλλο τύπο ανάφλεξης (magneto ή ηλεκτρονική), άλλο τύπο καυσίμου με άλλες μίξεις λαδιού-μεθανόλης, και ούτω καθεξής....

Η εφαρμογή και πράξη όλων των ανωτέρω δεν είναι σίγουρα και εύκολη υπόθεση. Ειδικά εαν προτείνεται για αγωνιστική χρήση. Εκεί πλέον χρειάζεται μεγάλη ευχαίρεια υλικών και τεχνικής υποστήριξης για να επιτευχθεί το βέλτιστο.

Αυτό το πόστ δεν το γράφω για να διαφωνήσω μαζί σου μιας και σε προηγούμενο πόστ μου είχα αναφέρει οτι η εφαρμογή του είναι ΕΦΙΚΤΗ σε όποιον θέλει να προχωρήσει σε μια ίσως δαπανηρή με αμφίβολα αποτελέσματα καλλίτερης λειτουργίας λύση (αν αυτή εφαρμοστεί απο έναν μοντελιστή με ελλειπείς γνώσεις ) μιας και αυτού του είδους οι ενέργειες απαιτούν τεράστια συμμετοχή έρευνας+γνώσης.

ΜΦΧ
Τρύφωνας


Τρυφων οκ!!;;)

Δυο σχετικα Link:

http://www.mueller-modellbau-technik.de/


http://www.youtube.com/watch?v=Z4cdt20G8WE


Xρησιμοποιώντας το ignition του Mueller, μονο βολτες στην κεφαλη πρεπει να ανοιξεις και να εφαρμοσεις τον sensora του igntion στο Ηub.

Δε θα το εκανα, αλλα νομιζω οτι ειναι λιγοτερο πολυπλοκο απ'οτι το παρουσιαζεις.

Χαιρετισμους,
Νικος
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

3DJunk έγραψε: Τρυφων οκ!!;;)

Δυο σχετικα Link:

http://www.mueller-modellbau-technik.de/


http://www.youtube.com/watch?v=Z4cdt20G8WE


Xρησιμοποιώντας το ignition του Mueller, μονο βολτες στην κεφαλη πρεπει να ανοιξεις και να εφαρμοσεις τον sensora του igntion στο Ηub.

Δε θα το εκανα, αλλα νομιζω οτι ειναι λιγοτερο πολυπλοκο απ'οτι το παρουσιαζεις.

Χαιρετισμους,
Νικος


Αγαπητέ 3DJunk

Όσων αφορά την μετατροπή του Mueller θα συμφωνήσω οτι είναι μια εύκολη μετατροπή..Το ζητούμενο είναι θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με την μετατροπή της YAMADA;;; Προσωπικά δεν το νομίζω....

Τώρα αν π.χ. έχει κάποιος μια SuperTigre, ή μια Rossi και κάνει την μετατροπή του Mueller θα έχει την ίδια σχέση απόδοσης με την Yamada;;;; Πάλι δεν το νομίζω....(θα πρέπει να αλλάξει και καρμπυρατέρ σίγουρα....;;) )

Πάλι σου υπενθυμίζω οτι δεν διαφωνούμε απλά θεωρώ όπως και εσύ οτι τέτοιου είδους μετατροπές, μιας και εμπεριέχουν μεγάλο ποσοστό έρευνας, για να έχουν και την καλλίτερη σχέση κόστους-απόδοσης θα πρέπει να γίνονται απο τις εταιρείες τις ίδιες.

ΜΦΧ
Τρύφωνας
nitro 35%
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:38 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από nitro 35% »

Παιδες οι γνωστοι μας κινητηρες μπορουν να λειτουργησουν με διαφορους τροπους(spark,glow,diesel)και με διαφορα καυσιμα.Μην ξεχναμε οτι ο rudolf diesel to 1900 παρουσιασε τον κινητηρα του καιγοντας biodiesel, διαφορα ελαια παρμενα απο το καλαμποκι δηλαδη.Αυτο λοιπον που πρεπει να πουμε στον φιλο μας τον νικολα ειναι οχι δεν γινεται.Τα παραπανω παραδειγματα πατενταδικων μετατροπων ειναι ατυχή, γιατι το θεμα ειναι οταν επιχειρείς κατι τετοιο πρεπει να εχεις οφελος σε επιδοσεις και αξιοπιστια και οχι απλως να παιρνει μπροστα. Κανεις δεν μιλησε για τα θυριδωματα στον διχρονο η για εκκεντροφορο στον τετραχρονο. Δεν μπορει ενας glow να δουλευει με τον ιδιο χρονισμο σε βενζινα. Αρα καταληγουμε οτι διαλεγουμε εξαρχης εναν αμιγως glow η spark (βενζινα) κινητηρα.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey Nitro 35%

Γιατί μας τα χαλάς τώρα στο τέλος;;;;

Ασφαλώς και μπορεί να γίνει.!!!... Απλά θέλει ανάλογες παρεμβάσεις. Ο χρονισμός ορίζεται σε 2 χρόνους στο 2χρονο και σε 4 στον τετράχρονο. Οι χρόνοι είναι οι ίδιοι και στην περίπτωση του "μαμίσιου" αλλά και στην περίπτωση της μετατροπής. Απλά στην περίπτωση που βάζεις ηλεκτρονική ορίζεις απόλυτα τον χρόνο της καύσης με λιγότερες απώλειες καυσίμου απ' ότι με την συμβατική μέθοδο. Ειδικά στους 2χρονους. (Εδώ βέβαια παίζει ρόλο και το καλό καρμπυρατέρ γιατί πολλές φορές πας να μαζέψεις κάτι απο κάπου και τελικά χάνεις απο αλλού!!!)

Δεν καταλαβαίνω απο την στιγμή που κάποιος το βλέπει σαν πρότζεκτ μόνο να πρέπει να θυριδώσει τον κινητήρα του. Ειδικά αν σκέφτεται να κάψει μεθανόλη. Επαναλαμβάνω οτι αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ. Απλά κοστίζει!!!!!

Τα παραδείγματα του 3DJunk είναι και του λόγου το αληθές!!!

Τώρα η δική μου γνώμη έχει να κάνει με το cost effectiveness. Αν θέλεις δηλαδή να προχωρήσεις σε τέτοια πατέντα τότε κάντον τον κινητήρα σου Βενζίνα για να αποσβέσεις και το κόστος της μετατροπής. Γιατί άλλο είναι το κόστος με 35cc Glow να καίς Μεθανόλη και άλλο να καίς βενζίνα!!!!

Τρύφωνας
nitro 35%
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:38 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από nitro 35% »

Τρυφωνα καλησπερα δεν εχω σκοπο να σας το χαλασω.Αλλα περνωντας ενα καρμπυρατερ απο βενζινα που ο κασκευαστης του το εφτιαξε για ενα συγκεκριμενο μοτερ και μια ηλεκτρονικη οπου το προγραμμα της ειναι παλι προσαρμοσμενο στις επιδοσεις ενος συγκεκριμενου μοτερ και τα βαλεις σε ενα glow τυχαρπαστο ,τοτε το αποτελεσμα ειναι .....μαιμου.Θα το εβαζες να κατεβεις σε αγωνες?Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.Ξερεις ποσο κοστιζει σε ενα κατασκευαστη ο σχεδιασμος ενος νεου κινητηρα?Παρατηρεις στο κοσμο των αυτοκινητων τον δανισμο μοτερ απο το ενα γκρουπ στο αλλο?Για να πετυχεις στηνν περιπτωση μας το σωστο θυριδωμα που θα καλυψει την λειτουργια του μοτερ μας σε ολο το φασμα των στροφων με τις αναλογες επιδοσεις ,δεν ειναι ευκολη υποθεση.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Φίλε Nitro 35%

Εγώ δεν θα το έβαζα γιατί είμαι της σχολής του "το παίρνω έτοιμο" απο κάποια εταιρεία πρώτης τάξης (first class brand) ειδικά όταν πρόκειται να το τοποθετήσω σε ένα απαιτητικό μοντέλο που χρειάζεται επιδόσεις....

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι πρέπει να το κάνουν όλοι. Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να πειραματίζονται και πολλές φορές απο τέτοια πειράματα βγαίνουν και πολύ καλές ιδέες που επιβραβέυονται και στους αγώνες (βλέπε Andreas Luthi) και αργότερα υιοθετούνται και απο τις εταιρείες όπως η π.χ. η YAMADA & η SAITO.

Οι βενζίνες όλες χρησιμοποιούν κατά κόρων τους ίδιους τύπους καρμπυρατέρ..(Walbro, Tilotson, Bink ....) Μπορείς δηλαδή να βάλεις βενζίνα καρμπυρατέρ σε 35cc Glow (π.χ. super Tigre ) όπως έκανε και ο τύπος στην παράθεση που έβαλα.Το ίδιο αλλά ανάποδα έχει κάνει και ο Παγκόσμιος πρωταθλητής της F4C Andreas Luthi μετατρέποντας μια βενζίνα σε Glow. Η μετατροπή γίνεται χωρίς το μοτέρ να χρειάζεται θυρίδωμα. Το πρόβλημα συνήθως είναι η ψύξη του κινητήρα σε τέτοιες παρεμβάσεις (Αν δείς οι βενζίνες έχουν μεγαλύτερες ψύκτρες στην κεφαλή απ'ότι οι Glow...) Παρόλα αυτά μερικοί κινητήρες αντέχουν σε αυτή την καταπόνηση και το πρόβλημα λύνεται εαν τους παρέχεις την δυνατότητα της ψύξης (Δεν τους περιορίσεις δηλαδή σε κόουλ που επιβαρύνει την ψύξη).

Τα καρμπυρατέρ που χρησιμοποιούν οι βενζινοκινητήρες ως επί το πλείστον είναι κοινά. Δηλαδή π.χ. μπορώ στην 3W 85cc που έχω να αντικαταστήσω το καρμπυρατέρ της απο Walbro σε Tilotson, ή Bink χωρίς να έχω πρόβλημα στην λειτουργία του κινητήρα μου.

Τρύφωνας
nitro 35%
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:38 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από nitro 35% »

Τρυφωνα σε καμια περιπτωση δεν σνομπαρω τους ανθρωπους που καναν αυτο το εγχειρημα.Η εξελιξη και η περιεργια ειναι μεσα στο DNA μας.Η πολυ σωστη παρατηρηση που εκανες για την θερμοκρασια ειναι ενα απο τα τειχη που θα υψωθουν μπροστα μας αν επιχειρησουμε κατι τετοιο.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από CARAPIS »

Πιλοταρεεεεες, εμενα μου αρεσει τοοοοο παρακατω, ΟΕΟΟΟΟοοοο ;;)

Εικόναhttp://www.sussex-model-centre.co.uk/imageresize400.asp?file=uploads/Evolution_26GX.jpg
Evolution 26GX (1.6) Petrol Engine
from Evolution Engines
Petrol Engine with out Muffler

Gas (petrol) pilots looking to power their 1.20 or 1.80 sport or scale airplane will find the Evolution® 26GX to be the engine of choice. Its attractive, low-profile head design lets the 26GX squeeze into smaller cowls. Plus, the advanced ignition system allows for 2-cell Li-Po packs. It also features an updated carburettor with a spring-loaded choke design for easier operation.

This purpose-built engine brings the clean and economical operation of gas to any 1.20- or 1.80-size sport or scale airplane.

The Evolution 26GX is part of Evolution’s outstanding line of gasoline power plants. Every Evolution engine is purpose-built for model airplanes. Superior porting technology, Walbro carburettors, ball bearing-supported crankshafts and modern electronic ignition systems are all hallmarks of the line. As with all Evolution engines, the 26GX engine is backed by Horizon Hobby’s unmatched customer service and quality assurance.

Key Features:
Lower profile design for more clearance and easier installation in smaller cowls
Redesigned carburettor with quick release choke
Ready for 2-cell Li-Po ignition packs
Swings a 2-blade Mejzlik 18x6 prop at 8700 rpm

Specifications:
Type: 2-stroke gasoline engine
Displacement: 1.6 cu in (25.5cc)
Bore: 33.0mm (1.30 in)
Stroke: 30.1mm (1.17 in)
Cylinders: Single
Engine (Only) Weight: 936 g (33.1 oz)
Crankshaft Threads: M10 x 1 mm
Benchmark Prop: 18x6 @ 8,700 rpm
Prop Range: 16x8 thru 18x8
RPM Range: 1,400 to 9,500
Fuel: Oil w/gasoline mix 1:40
Mounting Dimensions: 146 x 70 x 99mm
Muffler Type: Side mount EVO30943410
Cylinder Type: Ringed
Starting System: Electric Ignition EVO3314L - GT2-type; ignition ICU-L
Carb Type: Walbro EVO30943224
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από CARAPIS »

....,& για τον Φιλο Τρυφωνα, θαααααα κανει η παρακατω ισως, λεω ισως !!! @P@


Εικόναhttp://www.sussex-model-centre.co.uk/imageresize400.asp?file=uploads/Evolution_50GX.jpg
Evolution 50GX (3.1) Petrol Engine
from Evolution
Two Stroke Petrol Engine With Electronic Ignition

The Evolution 50GX is a 50cc petrol power plant engineered and manufactured specifically for giant-scale and 50cc class aerobatic airplanes. Its new porting design provides very high power-to-weight and power-to-size ratios while the rear intake design provides higher power outputs. Consumers interested in more power will be pleased to know the Evolution 50GX is among the most powerful in its class. In fact, the 50GX has been tested against the competition, and has been found to have considerably more than other 50cc engines on the market. And, because this engine uses common mounting methods, it is easy to adapt to both existing and new aircraft designs. This purpose-built engine will give 27% to 33% planes the power for spirited, unlimited 3D performance.

The new Evolution 50GX is a 50cc gas performer in the Evolution line of brutally powerful gas engines. Every Evolution gas engine is purpose-built for model airplanes. Superiority in porting technology, Walbro carburettors, ball bearing-supported crankshafts and modern electronic ignition systems are all hallmarks of the Evolution gas line. As with all Evolution engines, the 50GX engine is backed by Horizon Hobby’s unmatched customer service and quality assurance.

Key Features:
Phenomenal power in a 50cc package
Field-proven, Li-Po-ready ignition system
Rear intake design for higher power outputs
Swings a 2-blade Mejzlik 23 x 8 at 6400 rpm

Specifications:
Type: 2-stroke gasoline engine
Displacement: 3.0 cu in (50cc)
Bore: 1.57 in (40mm)
Stroke: 1.50 cu in (38mm)
Cylinders: Single Cylinder
Engine (Only) Weight: 1530 g (53.0 oz)
Crankshaft Threads: M10 x 1mm
Prop Range: 22 x 10 to 24 x 10
Fuel: Gasoline w/oil mix 40:1
Mounting Dimensions: 181 x 71 x 122mm
Cylinder Type: Ring
Carb Type: Walbro 2-needle
Crank Type: Ball Bearing
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., & γιααααα τα 'κακα' παιδια ισως αυτοοοοο !@/-=}{{


Εικόναhttp://www.sussex-model-centre.co.uk/imageresize400.asp?file=uploads/Evolution_58GX.jpg
Evolution 58GX (3.6) Engines
from Evolution
Two Stroke Petrol Engine With Electronic Ignition

The 58GX2 comes equipped with Evolution’s new GX2 Ignition System. The GX2 system can be powered by most any 2-cell Li-Po pack without the need of a regulator. It also features a sophisticated auto-choke function, timing that can be programmed for mufflers or tuned pipes, and an optional, remotely-mounted LED tach.

Key Features:
Easy-to-start electronic ignition
Superior porting for high power
Specially engineered for ease of operation
Preset Walbro carburettor
Same no-fuss reliability as Evolution's glow engines
Includes everything needed for installation
Swings a 2-blade Mejzlik 24x10 prop at 6900 rpm

Specifications:
Type: 2-stroke gasoline
Displacement: 3.6 cu in (58.19cc)
Bore: 1.65 in (42.00mm)
Stroke: 1.65 in (42.00mm)
Cylinders: Single
Engine (Only) Weight: 1820 g (64.2 oz)
Crankshaft Threads: M10 X 1.0mm
Benchmark Prop: Mejzlik 24 x 10 @ 6,900
Prop Range: 22 x 10 - 26 x 10
RPM Range: 1,000 thru 7,500
Fuel: Gas/Oil mix 40:1
Mounting Dimensions: 243 x 78 x 140 mm
HP: 8.5 hp @ 6950 rpm
Cylinder Type: Ring
Starting System: Electronic Ignition
Carb Type: Walbrox
Crank Type: Ball Bearing
Carb Type: Walbro
Εικόνα
A:190mm C: 75mm E: 78mm G: M10x1mm B: 140mm D: 78mm F: 6.6mm H: 55mm
nitro 35%
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:38 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από nitro 35% »

Κουκλες Χρησταρα ,βαλε και καμια glow να ειμαστε κομπλε.;;)
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από CARAPIS »

Γιωργηηηηη, για σενα, ΟΕΟΟΟΟΟοοοοο !


Εικόναhttp://www.sussex-model-centre.co.uk/imageresize400.asp?file=uploads/Evolution-1.00NX.jpg
Evolution 100NX
from Evolution
Glow Engine

Anyone can make a big bore 1.00 engine with lots of power, but only Evolution can make one that’s simple to tune and a cinch to start. The new Evolution 1.00NX is that engine. It shares the same footprint as a .91 so modellers can apply it’s hassle-free operation and incredible power to most any .60 to .91 size aeroplanes.


Key Features


  • Excellent power with low speed torque—more displacement while having the same mounting dimensions as most .91-size engines
  • Quality construction with high-tech appearance
  • Turns larger propellers to support larger models
  • Easy operation, low idle speed, smooth running
  • True chrome-plated sleeve with aluminium piston (ABC)
  • Canted glow plug tilts glow driver away from propeller during starts for safer operation
  • Set Right needle valves guarantee easy starting and great performance
  • Rear needle valve provides safe, easy adjustments
  • Dual ball bearing-supported crankshaft extends engine life and improves reliability
  • Includes muffler

Specification
Type: 2-stroke
Displacement: 1.00 cu in
Bore: 1.14 in (29.0 mm)
Stroke: .99 in (25.0 mm)
Engine (Only) Weight: 23.4 oz 664 gr
Muffler Weight: 5.0 oz 142 gr
Total Weight: 28.4 oz or 806 gr
Cylinders: Single
Crankshaft Threads: 5/16x24
Mounting Dimensions: 25.2 x 52 mm
Cylinder Type: True ABC
RPM Range: 1400-13,000 rpm
Fuel: 10% Nitromethane
Carb Type: Barrel, with two needles
Crank Type: Ball bearing
Benchmark Prop: APC 14x6 at 11,400 rpm
Prop Range: 13x6-16x4
Number of Ports: 3 + 2 exhaust
Muffler Type: Cast
pappy
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 3:54 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από pappy »

Nikolas K έγραψε: Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ή αν έχει υπάρξει ποτέ κιτ μετατροπής κινητήρα από glow σε spark ignition, δηλαδή να χρησιμοποιεί μπουζί σπινθήρα, όπως οι μηχανές βενζίνης.
Μια τέτοια μετατροπή θα ήταν εφικτή και αν ναι, ποιά θα ήταν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της; Σημειωτέον, δεν θα ήταν απαραίτητο να γίνει αλλαγή καυσίμου. Ο κινητήρας θα εξακολουθούσε να καίει μεθανόλη και νιτρομεθάνιο. Αυτό που θα άλλαζε θα ήταν ο τύπος του μπουζί.
Θα είναι πιστεύω ενδιαφέρουσα η συζήτηση που θα προκύψει.


Αν κατάλαβα καλά λοιπόν και 'γω δεν υπάρχει τέτοια πατέντα αλλά θεωρητικά γίνεται!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”