Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

pappy έγραψε: Αν κατάλαβα καλά λοιπόν και 'γω δεν υπάρχει τέτοια πατέντα αλλά θεωρητικά γίνεται!!


Αγαπητέ pappy,

ΥΠΑΡΧΕΙ πατέντα η οποία έχει εξελιχθεί και απο την εταιρεία YAMADA. Ο Andreas Luthi (Παγκόσμιος Πρωταθλητής F4C FAI ) κάνει χρήση ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ επίσης στο αεροπλάνο που παίρνει τα πρωταθλήματα σερί (ακόμα και το φετινό..). Ο κινητήρας του Luthi είναι Zenoah (βενζίνα) η οποία με πατέντα καίει μεθανόλη....(Αυτή η πατέντα είναι ακόμα πιο δύσκολη απότι να βάλεις Spark ignition σε ήδη υπάρχοντα κινητήρα μεθανόλης - αφού θέλεις να καίς μεθανόλη).

Η πατέντα ΓΙΝΕΤΑΙ και θεωρητικά αλλά και ΠΡΑΚΤΙΚΑ!!!!

Τρύφωνας
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Γειά σου ρε Χρηστάρα!!!

Oι EVO είναι κινητήρες που με αφήνουν αδιάφορο......:p

Προτιμώ τους 3W, King, Zenoah, ZDZ, MOKI, US και τους DA......!

Στο πρωτάθλημα φέτος 2 κινητήρες EVO της Ισπανικής ομάδας δεν δούλευαν με τίποτα στην Πολωνία.......

Γουστάρω reliability στους κινητήρες και οι EVO πάσχουν ελαφρώς.....!@/-=}{{

Τρύφωνας
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από 3DJunk »

Τρύφων καλησπέρα,;;)

Μάλλον το ξέρεις αλλα για να ενημερώσουμε και τους φίλους:

EVO (Evolution)=MVVS

Τους κατασκευαζει η ΜVVS για τη Horizon.

Τα λέμε,

Νίκος
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

3DJunk έγραψε: Τρύφων καλησπέρα,;;)

Μάλλον το ξέρεις αλλα για να ενημερώσουμε και τους φίλους:

EVO (Evolution)=MVVS

Τους κατασκευαζει η ΜVVS για τη Horizon.

Τα λέμε,

Νίκος



Σωστός ο 3DJunk!!!!!!V:))
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από 3DJunk »

Γεια σας φιλοι μου,

To carb και το εμβολοχιτωνιο ειναι ακριβως το ιδιο με της συμβατικης DZ.

Τα υπολοιπα για κυκλους diesel , oto, θερμοδυναμικα αξιωματα κτλ. ειναι απλες θεωριες, αν και ηλεκτρολογος μηχανικος πλεον δεν ασχολουμαι με τις θεωριες, οι οποιες πολλες φορες καταληγουν σε "επιστημονικες" κουβεντες καφενειου. Μια βολτα στο γειτονικο forum στο οποιο ειμαι και moderator θα σας πεισει. Εκει λοιπον καποιοι εχουν αναγαγει τις πρακτικες εφαρμογες, τη διασκεδαση χρησης ενος μοντελιστικου αντικειμενου και την πτηση σε επιστημη αναλώνοντας τον ελευθερο τους χρονο σε αμετρητες ώρες θεωρίας, σχεδον μηδενική πράξη και θεωρώντας οσους είναι ενεργοι και αντιμετωπιζουν τα αδυνατα (Αεροδυναμικα) σημεια ενος αεροπλανου με τα "δαχτυλακια" τους ως "εμπειρικους" κτλ. Ο νοών νοείτω....!@/-=}{{

Που θελω να καταληξω? Καλη η θεωρια αλλα με μετρο, στην Ελλαδα συνηθως πασχουμε στην πραξη...και μην καταληξουμε και αυτο το forum στην ιδια κατασταση, αυτο ειναι μια απλη και ταπεινη συμβουλη...ο κοσμος χρειαζεται τα συμπερασματα των αναλυσεων απο τους "επιστημονες" παρα τις ιδιες τις αναλυσεις για να βοηθηθει, οι αναλυσεις μπερδευουν και αποθαρυνουν το μεσο μοντελιστη η τον αρχαριο εκτος κι αν αργοσχολος...

Ο YS Dingo CDI δουλευει και δουλευει σωστα χωρις ιδιαιτερες μετατροπες, χονδρικα γνωριζουμε πως χωρις να κανουμε ιδιαιτερη αναλυση γιατι η πολλη αναλυση επιφερει τη διαλυση...και παλι ο νοων νοείτω...!@/-=}{{

Οταν με το καλο αποκτησω κι εγω εναν (μπορει και συντομα) θα εχετε περισσοτερη πληροφορηση.

Μερικες φωτογραφιες λοιπον...;;)

ΥΓ: Δεν εχω καμια προθεση να ερθω σε αντπαραθεση με τους συμμετεχοντες στο συγκεκριμενο θεμα.
Συνημμένα
f007.jpg
f007.jpg (61.66 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
f006.jpg
f006.jpg (42.47 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
f003.jpg
f003.jpg (28.69 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
f002.jpg
f002.jpg (76.27 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Nikolas K
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 12, 2008 5:03 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Nikolas K »

Τρύφωνας έγραψε: Hey Nitro 35%

Γιατί μας τα χαλάς τώρα στο τέλος;;;;

Ασφαλώς και μπορεί να γίνει.!!!... Απλά θέλει ανάλογες παρεμβάσεις. Ο χρονισμός ορίζεται σε 2 χρόνους στο 2χρονο και σε 4 στον τετράχρονο. Οι χρόνοι είναι οι ίδιοι και στην περίπτωση του "μαμίσιου" αλλά και στην περίπτωση της μετατροπής. Απλά στην περίπτωση που βάζεις ηλεκτρονική ορίζεις απόλυτα τον χρόνο της καύσης με λιγότερες απώλειες καυσίμου απ' ότι με την συμβατική μέθοδο. Ειδικά στους 2χρονους. (Εδώ βέβαια παίζει ρόλο και το καλό καρμπυρατέρ γιατί πολλές φορές πας να μαζέψεις κάτι απο κάπου και τελικά χάνεις απο αλλού!!!)

Δεν καταλαβαίνω απο την στιγμή που κάποιος το βλέπει σαν πρότζεκτ μόνο να πρέπει να θυριδώσει τον κινητήρα του. Ειδικά αν σκέφτεται να κάψει μεθανόλη. Επαναλαμβάνω οτι αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ. Απλά κοστίζει!!!!!

Τα παραδείγματα του 3DJunk είναι και του λόγου το αληθές!!!


Συμφωνώ μαζί σου. Το πρόβλημα με τους glow είναι αυτή ακριβώς η αυτόματη ρύθμιση του χρονισμού ανάφλεξης. υπάρχουν περιπτώσεις που είναι "μάπα": καιρικές συνθηκες, μίγμα, νίτρο στο καύσιμο (τύπος καυσιμου), μπουζί glow, συμπίεση, έλικα (φορτίο). Αλλάζοντας το ένα από τα έξι σημαίνει ότι χαλάει ο χρονισμός της ανάφλεξης. Αυτό μειώνει την απόδοση.Πρέπει λοιπόν να παίξεις διορθωτικά με τα υπόλοιπα πέντε, μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος συνδυασμός που επαναφέρει την απόδοση σε επιθυμητά επίπεδα. Αυτό σε αγωνιστικό επίπεδο βέβαια. Μπορεί ο χομπίστας να μην αντιληφθεί καν τη διαφορά παρα εκτός κι αν δεν παίρνει μπρος η μηχανή.
Μα αυτό δεν είναι (ήταν- ας πούμε καλύτερα) και το πλεονέκτημα των diesel; Ο παράγοντας συμπίεση ρυθμιζόταν εύκολα και αντιστάθμιζε κάθε αλλαγή των υπολοίπων τεσσάρων μεταβλητών (προφανώς δεν υπάρχει η μεταβλητή μπουζί). Γι' αυτό και μπορούν οι ντίζελ να γυρίζουν μεγαλύτερες έλικες, σχετικά με τον κυβισμό τους, γιατί ρυθμίζουν ικανοποιητικά το χρονισμό της ανάφλεξης. Γιατί άραγε να μην επικρατήσουν;


Τρύφωνας έγραψε: Τώρα η δική μου γνώμη έχει να κάνει με το cost effectiveness. Αν θέλεις δηλαδή να προχωρήσεις σε τέτοια πατέντα τότε κάντον τον κινητήρα σου Βενζίνα για να αποσβέσεις και το κόστος της μετατροπής. Γιατί άλλο είναι το κόστος με 35cc Glow να καίς Μεθανόλη και άλλο να καίς βενζίνα!!!!

Τρύφωνας


Για το κόστος δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο πολύ. Δες:
http://www.justengines.unseen.org/acatalog/CDI_Ignitions_Systems.html


Βρήκα ότι πουλάνε CDI συστήματα με μπουζί σπινθήρα που έχουν σπείρωμα τύπου glow. Άρα ούτε και νέο σπείρωμα χρειάζεται. Απλά να γίνει η τοποθέτηση της ηλεκτρονικής ανάφλεξης στο αεροπλάνο και μερικά παρελκόμενα στον κινητήρα. Δεν είναι και τρομερά ακριβή η μετατροπή. Φυσικά αυτοί εννοούν ότι το καύσιμο αλλάζει σε βενζίνη.
Αυτό που μένει είναι να στείλει κάποιος ένα μέιλ στην justengines να ρωτήσει αν έχουν δοκιμαστεί οι κινητήρες που μετατρέπονται αν καίνε ικανοποιητικά καύσιμο με μεθανόλη. Και το τί μέγεθος και πάνω κινητήρας παίρνει τη μετατροπή.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από mrkaza »

Ας βάλω και εγω μια όπου μοιάζει σα να έγινε μετατροπή glow σε gas αλλά απο την SAITO οχι απο μοντελιστή αναφέρομαι στην FG 20 οπου την εχω ερωτευτεί :DΈτσι και το P-47 μου αρέσει θα αναβαθμιστεί με αυτή χιχι
Συνημμένα
SAIEG20-450.jpg
SAIEG20-450.jpg (23.01 KiB) Προβλήθηκε 56 φορές
Heliworld
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 5:46 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Heliworld »

Βρε φιλε μου mrkaza εγκατελειψες τα χελια η μου φαινεται;
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από mrkaza »

Οχι το Σκ μαλιστα στρονω το νεο μου OS MAX γιατι ο παλιος =B=απο λαθος τοποθετιση Carb smart .

Το οτι με πηγε πισω το T-rex με πηγε αλλα δεν το εγκαταλιψα , προσθεσα ομως και τα αεροπλάνα στης πτητικες μηχανες που πεταω ;) .
Heliworld
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 5:46 pm

Απάντηση: Μετατροπή Glow σε Spark Ignition

Δημοσίευση από Heliworld »

Xαιρομαι φιλαρακο μου χαιρομαι,να εισαι γερος.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”