Απίστευτη προσγείωση
Απίστευτη προσγείωση
http://truthorfiction.com/rumors/r/racing-pilot-lost-wing.htm
Δεν νομίζω ότι αυτά γίνονται 2 φορές..
Συγχαρητήρια στον πιλότο..
ΥΓ: Αν δεν είναι στο σωστό πίνακα αυτό το θέμα παρακαλώ όπως η διαχείριση το μετακινήσει..
Και το κείμενο που το συνοδεύει..
Είναι Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!
Το βίντεο πιστεύω πως είναι αυθεντικό. Τουλάχιστον απ' όσα μπορώ να παρατηρήσω, αυτό διαπιστώνω.
Ο πιλότος, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, αποφάσισε ότι Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να σωθεί είναι να έρθει με knife-edge πάνω από τον διάδρομο και να ... 'ξεδιπλώσει' για να προσγειωθεί!!!
Για όσους δεν είναι 'του επαγγέλματος' να πούμε ότι στην εκτέλεση της μανούβρας "Knife edge", δεν απαιτείται αεροδυναμική στήριξη του αεροσκάφους από τις κυρίως πτέρυγες.
Το αεροσκάφος έλκεται από τον κινητήρα και στηρίζεται από μέρος της ατράκτου. Ελέγχεται δε από τα ουραία πηδάλια ως προς την άνοδο-κάθοδο και τη διεύθυνση (δεξιά-αριστερά).
Αεροδυναμικά συνεπώς, λειτουργούν σ' αυτή τη φάση, το πηδάλιο Ανόδου-Καθόδου (Elevator) που λειτουργεί εδώ σαν ποδοστήριο η πηδάλιο διεύθυνσης (Rudder) και το ποδοστήριο που εκτελεί χρέη, στη μανούβρα αυτή, πηδαλίου Ανόδου-Καθόδου (Elevator). Κι αυτό γίνεται γιατί απλά το αεροσκάφος βρίσκεται υπό γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον ορίζοντα.
Τα πηδάλια κλίσεως (aileron) χρησιμεύουν μόνο για να κρατάμε τις πτέρυγες σε κάθετη προς το οριζόντιο επίπεδο θέση κι αυτό γιατί επενεργούν διαφορετικές πιέσεις (θα . πάμε μακριά αν εξηγήσουμε αεροδυναμικά το φαινόμενο) στις επιφάνειές τους και εκτροπές λόγω ροπής του κινητήρα.
Παρατηρήστε λοιπόν, κάνοντας pause, το αεροσκάφος και τα πηδάλιά του όταν βρίσκεται πάνω από τον διάδρομο. Ο χειριστής, κρατάει την κεφαλή του αεροσκάφους ψηλά επενεργώντας στο πηδάλιο διεύθυνσης (rudder) 'πατώντας' αριστερά. Αυτό έχει σαν συνέπεια το πηδάλιο διεύθυνσης να έχει την τάση να κατεβάσει την ουρά του αεροσκάφους προς τα κάτω και κατά συνέπεια να ανέβει η κεφαλή του ώστε να πετάει οριζόντια χωρίς να βυθίζει.
Την ώρα που αποφασίζει να προσγειωθεί βάζει, ακαριαία, χέρι-πόδι δεξιά (δηλαδή aileron και rudder) και το αεροσκάφος, στιγμιαία, οριζοντιώνει και προσγειώνεται ταυτόχρονα!!!
ΑΜΕΣΗ ΚΡΙΣΗ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!
Στη περίπτωσή του ... παραιτήθηκε, αμαχητί, ο Χάρος!
Cpt. Andreas D. Karotsieris
CEO-Accountable Manager
"K2 SmartJets"
Δεν νομίζω ότι αυτά γίνονται 2 φορές..
Συγχαρητήρια στον πιλότο..
ΥΓ: Αν δεν είναι στο σωστό πίνακα αυτό το θέμα παρακαλώ όπως η διαχείριση το μετακινήσει..
Και το κείμενο που το συνοδεύει..
Είναι Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!
Το βίντεο πιστεύω πως είναι αυθεντικό. Τουλάχιστον απ' όσα μπορώ να παρατηρήσω, αυτό διαπιστώνω.
Ο πιλότος, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, αποφάσισε ότι Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να σωθεί είναι να έρθει με knife-edge πάνω από τον διάδρομο και να ... 'ξεδιπλώσει' για να προσγειωθεί!!!
Για όσους δεν είναι 'του επαγγέλματος' να πούμε ότι στην εκτέλεση της μανούβρας "Knife edge", δεν απαιτείται αεροδυναμική στήριξη του αεροσκάφους από τις κυρίως πτέρυγες.
Το αεροσκάφος έλκεται από τον κινητήρα και στηρίζεται από μέρος της ατράκτου. Ελέγχεται δε από τα ουραία πηδάλια ως προς την άνοδο-κάθοδο και τη διεύθυνση (δεξιά-αριστερά).
Αεροδυναμικά συνεπώς, λειτουργούν σ' αυτή τη φάση, το πηδάλιο Ανόδου-Καθόδου (Elevator) που λειτουργεί εδώ σαν ποδοστήριο η πηδάλιο διεύθυνσης (Rudder) και το ποδοστήριο που εκτελεί χρέη, στη μανούβρα αυτή, πηδαλίου Ανόδου-Καθόδου (Elevator). Κι αυτό γίνεται γιατί απλά το αεροσκάφος βρίσκεται υπό γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον ορίζοντα.
Τα πηδάλια κλίσεως (aileron) χρησιμεύουν μόνο για να κρατάμε τις πτέρυγες σε κάθετη προς το οριζόντιο επίπεδο θέση κι αυτό γιατί επενεργούν διαφορετικές πιέσεις (θα . πάμε μακριά αν εξηγήσουμε αεροδυναμικά το φαινόμενο) στις επιφάνειές τους και εκτροπές λόγω ροπής του κινητήρα.
Παρατηρήστε λοιπόν, κάνοντας pause, το αεροσκάφος και τα πηδάλιά του όταν βρίσκεται πάνω από τον διάδρομο. Ο χειριστής, κρατάει την κεφαλή του αεροσκάφους ψηλά επενεργώντας στο πηδάλιο διεύθυνσης (rudder) 'πατώντας' αριστερά. Αυτό έχει σαν συνέπεια το πηδάλιο διεύθυνσης να έχει την τάση να κατεβάσει την ουρά του αεροσκάφους προς τα κάτω και κατά συνέπεια να ανέβει η κεφαλή του ώστε να πετάει οριζόντια χωρίς να βυθίζει.
Την ώρα που αποφασίζει να προσγειωθεί βάζει, ακαριαία, χέρι-πόδι δεξιά (δηλαδή aileron και rudder) και το αεροσκάφος, στιγμιαία, οριζοντιώνει και προσγειώνεται ταυτόχρονα!!!
ΑΜΕΣΗ ΚΡΙΣΗ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!
Στη περίπτωσή του ... παραιτήθηκε, αμαχητί, ο Χάρος!
Cpt. Andreas D. Karotsieris
CEO-Accountable Manager
"K2 SmartJets"
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Βρε παιδια ελεος ....δεν ειναι αληθινο ..ουτε καν καλο μονταζ ....
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 06, 2008 12:16 pm
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
σιγουρα fake , το λεει και στο site @P@
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απίστευτη προσγείωση
Θα απολογηθώ ...οσονούπω ;;)
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Ακόμα και fake να είναι... Άραγε στην πραγματικότητα θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο ή το αεροπλάνο θα έπεφτε με τη μια? Το συγκεκριμένο είναι ακροβατικό οπότε ίσως και να είχε την ικανότητα (μέσω ενός έμπειρου πιλότου) να καταφέρει τέτοιο ελιγμό.. Βέβαια δεν νομίζω πως αυτά γίνονται 2 φορές... Μια και αν το καταφέρεις ...
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Θα ηταν αξιολογο να σταθειτε για μια στιγμη στο τι αναφερει για ενα προσωπικο του engage ο Ελληνας επισμηναγος,ακολουθωντας το link.απευθυνομενος πιο ιδιαιτερα στον φιλο Scrat ο οποιος φαινεται να προερχεται απο τις ταξεις των ιπταμενων.
Φιλικα,
εκ-παιδευομενος χειριστης ανεμοπτερων
Στεφανος aka fazerdreamer.
το link http://www.haf.gr/el/articles/outofcontrol/default.asp
Φιλικα,
εκ-παιδευομενος χειριστης ανεμοπτερων
Στεφανος aka fazerdreamer.
το link http://www.haf.gr/el/articles/outofcontrol/default.asp
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Καλημέρα,
Πιστεύω ότι αν το γεγονός ήταν πραγματικό, τα διάφορα sites των ακροβατικών θα είχαν "βουήξει".
Δεν υπάρχει όμως κάποια σχετική "κινητικότητα".
Οσο αν κάποια πράγματα γίνονται για δεύτερη φορά, ίσως μερικοί θυμούνται ένα συμβάν με jumbo της Ολυμπιακής όπου έχασε στην απογείωση από φωτιά ένα κινητήρα και στην συνέχεια έχασε και άλλους δύο.
Το αεροπλάνο προσγειώθηκε τελικά ξανά στο Ελληνικό κάνοντας μία πτήση κυριολεκτικά πάνω από τις σκεπές των σπιτιών.
Οσες φορές όμως προσπαθήσαν στο simulator της Boeing να κάνουν αναπαράσταση του συμβάντος, ουδέποτε τα κατάφεραν. Και μιλάμε για τους test pilots.
Είναι να μην σου τύχει.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Πιστεύω ότι αν το γεγονός ήταν πραγματικό, τα διάφορα sites των ακροβατικών θα είχαν "βουήξει".
Δεν υπάρχει όμως κάποια σχετική "κινητικότητα".
Οσο αν κάποια πράγματα γίνονται για δεύτερη φορά, ίσως μερικοί θυμούνται ένα συμβάν με jumbo της Ολυμπιακής όπου έχασε στην απογείωση από φωτιά ένα κινητήρα και στην συνέχεια έχασε και άλλους δύο.
Το αεροπλάνο προσγειώθηκε τελικά ξανά στο Ελληνικό κάνοντας μία πτήση κυριολεκτικά πάνω από τις σκεπές των σπιτιών.
Οσες φορές όμως προσπαθήσαν στο simulator της Boeing να κάνουν αναπαράσταση του συμβάντος, ουδέποτε τα κατάφεραν. Και μιλάμε για τους test pilots.
Είναι να μην σου τύχει.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Δε ξέρω αλλά γιατί μου φαίνεται ψεύτικο;
Το μόνο που το κάνει αληθινό είναι ο άνθρωπος που τρέχει στο τέλος αλλά η φάση όπου έχει προσγειωθεί μου θυμίζει εξομοιωτή!!!
Πάντως αν έγινε, είναι πιλότος πρώτος!!!
Το μόνο που το κάνει αληθινό είναι ο άνθρωπος που τρέχει στο τέλος αλλά η φάση όπου έχει προσγειωθεί μου θυμίζει εξομοιωτή!!!
Πάντως αν έγινε, είναι πιλότος πρώτος!!!
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Φίλοι μου αυτό είναι marketing trick τηςΓερμανικήςεταιρίας Extreme Sports Fashion “Kill a Thrill”
http://www.killathrill.com/start.action
http://www.neptunuslex.com/2008/10/30/not-buying-it/
Αυτά τα πράγματα δε γίνονται στην πραγματικότητα...με full size...
Με μοντελο εχει γινει 3-4 φορες αν δε κανω λαθος.
http://www.killathrill.com/start.action
http://www.neptunuslex.com/2008/10/30/not-buying-it/
Αυτά τα πράγματα δε γίνονται στην πραγματικότητα...με full size...
Με μοντελο εχει γινει 3-4 φορες αν δε κανω λαθος.
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
3DJunk έγραψε: ↑Φίλοι μου αυτό είναι marketing trick τηςΓερμανικήςεταιρίας Extreme Sports Fashion “Kill a Thrill”
http://www.killathrill.com/start.action
http://www.neptunuslex.com/2008/10/30/not-buying-it/
Αυτά τα πράγματα δε γίνονται στην πραγματικότητα...με full size...
Με μοντελο εχει γινει 3-4 φορες αν δε κανω λαθος.
Σωστός. Η μια από αυτές έγινε στο TOC όταν αυτό γινόταν και μάλιστα νομίζω υπάρχει και σε videaki
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Αν και εχω παρακαλουθησει την ιστορια του TOC απο τη δεκαετια του 90 μεχρι το 2002 που τελειωσε, δεν εχει υποπεσει στην αντιληψη μου κατι τετοιο. Αν υπαρχει καποιο video θα ηθελα πολυ να το δω, και ειμαι περιεργος να δω ποιος πιλοτος το εκανε.
Ασχετο μου εχουν μπει ιδεες παντως να φτιαξω depronaki με μισο φτερο που θα πεταει μονο KE, για εξασκηση σε τετοια περιπτωση, ποτε δε ξερεις τι γινεται καμια φορα...:)
Ασχετο μου εχουν μπει ιδεες παντως να φτιαξω depronaki με μισο φτερο που θα πεταει μονο KE, για εξασκηση σε τετοια περιπτωση, ποτε δε ξερεις τι γινεται καμια φορα...:)
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
3DJunk έγραψε: ↑Αν και εχω παρακαλουθησει την ιστορια του TOC απο τη δεκαετια του 90 μεχρι το 2002 που τελειωσε, δεν εχει υποπεσει στην αντιληψη μου κατι τετοιο. Αν υπαρχει καποιο video θα ηθελα πολυ να το δω, και ειμαι περιεργος να δω ποιος πιλοτος το εκανε.
Ασχετο μου εχουν μπει ιδεες παντως να φτιαξω depronaki με μισο φτερο που θα πεταει μονο KE, για εξασκηση σε τετοια περιπτωση, ποτε δε ξερεις τι γινεται καμια φορα...:)
Θα κάνω μια προσπάθεια να βρω. Προς το παρόν ρίχτε μια ματιά σε αυτά τα 2
http://www.youtube.com/watch?v=ZaXMrFh3n7M&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=hOBB_-gZFNo
Απάντηση: Απίστευτη προσγείωση
Ναι στα 3-4 που προανεφερα συγκαταλεγονται και αυτα.
Tου Bill Hempel ειχε γινει πριν 2 χρονια περιπου, και αποδεικνυει την αξιοπιστια των μοντελων Wildhare...εδω γελαμε...:D
Του Jim Bourke ιδιωκτητη της Knife Edge Software (Realflight κτλ.), RC-Groups και Flying Giants ειναι αρκετα προσφατο. Το μοντελο ηταν απο επιδιορθωση γι'αυτο εφυγε το φτερο. Με την ευκαιρια θα ηθελα να αναφερω πως ο κος Bourke ειναι απο τους λιγους κατοχους αν οχι ο μοναδικος κατοχος full size YAK-54 στην Αμερικη και λαμβανει μερος σε αγωνες full size ακροβατικων (ΙΑC). Καταλαβαινετε λοιπον την ψυχραιμια που μπορει να εχει ενας τετοιος χειριστης...
Tου Bill Hempel ειχε γινει πριν 2 χρονια περιπου, και αποδεικνυει την αξιοπιστια των μοντελων Wildhare...εδω γελαμε...:D
Του Jim Bourke ιδιωκτητη της Knife Edge Software (Realflight κτλ.), RC-Groups και Flying Giants ειναι αρκετα προσφατο. Το μοντελο ηταν απο επιδιορθωση γι'αυτο εφυγε το φτερο. Με την ευκαιρια θα ηθελα να αναφερω πως ο κος Bourke ειναι απο τους λιγους κατοχους αν οχι ο μοναδικος κατοχος full size YAK-54 στην Αμερικη και λαμβανει μερος σε αγωνες full size ακροβατικων (ΙΑC). Καταλαβαινετε λοιπον την ψυχραιμια που μπορει να εχει ενας τετοιος χειριστης...