Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Τέλος, κόπηκε το cowl για να επιτρέπεται πιο εύκολα η πρόσβαση στα καλώδια...Η νέα βάση των μπαταριών θα βαφτεί άσπρη μετά το πέρας των δοκιμών.
Τελειωμένο και έτοιμο για ζύγισμα και δοκιμές...(στατικές φυσικά πρώτα...)
Τελειωμένο και έτοιμο για ζύγισμα και δοκιμές...(στατικές φυσικά πρώτα...)
- Συνημμένα
-
- SUC52842.jpg (33.39 KiB) Προβλήθηκε 99 φορές
-
- SUC52840.jpg (46.51 KiB) Προβλήθηκε 99 φορές
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Αποτελέσματα δοκιμών...
Κατ'αρχήν το αεροπλάνο με το pack αυτό (και ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο) δεν ζυγίζει σωστά.. Χρειάζεται επιπλέον βάρος μπροστά και μάλιστα αρκετό! Οπότε η επιλογή μεγαλύτερου pack ήταν μονόδρομος. Για το συγκεκριμένο μοτέρ, δυστυχώς τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενα και σύμφωνα με όσα έλεγε ο προμηθευτής... Στην πράξη και με 'ελικα 13χ10 κόντεψα να πάρω φωτιά (76Α!!!). Εκτός ορίων...
Το μοτέρ τραβάει αρκετά παραπάνω αμπερ από αυτά που λέει ο κατασκευαστής του. Είναι οριακά (πολύ οριακά) αντίστοιχο ενός glow .40 (καλύτερα γύρω στα .35). Χρειάζεται άλλο esc για να πάει λίγο καλύτερα.
Τελικά και επειδή δεν μπορεί να σηκώσει και τα 5s, προτιμήθηκε η αντικατάσταση του με άλλο για έλικες από 13 έως και 20 και μέχρι 6s στοιχεία. Θα τοποθετηθεί pack των 5s που υπάρχει ( δεν χρειάζεται μεγαλύτερο για το συγκεκριμένο αεροπλάνο) και έλικα 13χ10. Το τελικό βάρος θα είναι στην ίδια τάξη μεγέθους με το glow...
Σε αναμονή των τελικών πτητικών δοκιμών...
Γιώργος
Κατ'αρχήν το αεροπλάνο με το pack αυτό (και ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο) δεν ζυγίζει σωστά.. Χρειάζεται επιπλέον βάρος μπροστά και μάλιστα αρκετό! Οπότε η επιλογή μεγαλύτερου pack ήταν μονόδρομος. Για το συγκεκριμένο μοτέρ, δυστυχώς τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενα και σύμφωνα με όσα έλεγε ο προμηθευτής... Στην πράξη και με 'ελικα 13χ10 κόντεψα να πάρω φωτιά (76Α!!!). Εκτός ορίων...
Το μοτέρ τραβάει αρκετά παραπάνω αμπερ από αυτά που λέει ο κατασκευαστής του. Είναι οριακά (πολύ οριακά) αντίστοιχο ενός glow .40 (καλύτερα γύρω στα .35). Χρειάζεται άλλο esc για να πάει λίγο καλύτερα.
Τελικά και επειδή δεν μπορεί να σηκώσει και τα 5s, προτιμήθηκε η αντικατάσταση του με άλλο για έλικες από 13 έως και 20 και μέχρι 6s στοιχεία. Θα τοποθετηθεί pack των 5s που υπάρχει ( δεν χρειάζεται μεγαλύτερο για το συγκεκριμένο αεροπλάνο) και έλικα 13χ10. Το τελικό βάρος θα είναι στην ίδια τάξη μεγέθους με το glow...
Σε αναμονή των τελικών πτητικών δοκιμών...
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Γεια σου ρε Γιωργαρε ηλεκτρανθρωπε!Γλυκοκοιταζω τις αραδες σου και συμβουλευομαι και συναμα παλευω κι εγω το cub ακι μου!Βαρος λιγο μπροστα,μολυβι αλλα οχι πολυ μην σε βγαλει απο το ιχνος του τρειλ σου και δεν θελει πολυ να χασει γεωμετρια στα φτερα!Ανεβαινεις βολταζ κατεβαινεις αμπερ-δεδομενο-παιξε με ελικακια και στατικες μετρησεις,πριν το ανεβασεις να παρει αγερα!
Πολλα ανεμοπορικα φιλια στην Σαλλονικη!
Με απεραντους χαιρετισμους Στεφανος.;;)@P@
Πολλα ανεμοπορικα φιλια στην Σαλλονικη!
Με απεραντους χαιρετισμους Στεφανος.;;)@P@
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
tanfoglio έγραψε: ↑Πάνω στο πνεύμα αντικατάστασης όλων των glow κινητήρων μου με ηλεκτρικούς, έφτασε και η σειρά του Cessna 188 της Kyosho που έχω
Φοράει 52άρι 4χρονο, ο οποίος θα αποσυρθεί και στην θέση του θα μπει μοτέρ με lipo pack 3S1P. Αναλυτικά τα υλικά και η παρουσιάση σιγά-σιγά...Όσο προλαβαίνω...
Γιώργος
Καλησπερα Γιωργο
Αν μου επιτρεπεις ποιο ειναι το set up που σκεφτεσαι να φτιαξεις. Τα 3 στοιχεια μου φαινονται λιγα. Τι βαρος εχει το α/π οπως ειναι τωρα με το Glow?
ΜΦΧ Σωτηρης
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Σωτήρη μια που ρωτάς να τα συνοψίσω λίγο...Το pack που αναφέρω των 3s ήταν μόνο για δοκιμές γιατί το καιρό που ξεκίνησα το είχα εύκαιρο. Τελικά θα χρησιμοποιηθεί μοτέρ των 900w(!) με ικανότητα στοιχείων από 3 έως 7s, έλικες απο 13 έως 20''. Στην περίπτωση μας, όπως είπα θα μείνω στα 5s στοιχεία, την 13χ10 έλικα και ένα esc των 60Α. Με τα παραπάνω θα είμαι γύρω στα 3.1 kg όσο περίπου και το βάρος του συγκεκριμένου μοντέλου σαν glow. Μπορώ να χρησιμοποιήσω και μεγαλύτερα pack ,αλλά θα αλλάξει ο πτερυγικός φόρτος και δεν θέλω καθόλου να αλλάξει το στιλ πτήσης του μοντέλλου! Άλλωστε θα πρέπει να μπορεί να πετάει χαμηλά και κυρίως αργά.
Όλοι ξέρουμε πως συμπεριφέρεται ένα βαρύ μοντέλο!
Στέφανε πραγματικά γράφεις πολύ "ζωντανά" φίλε. Συνέχεισε στο ίδιο στιλ. Μου αρέσει πολύ...Είναι ξεσηκωτικό!
Πολλούς χαιρετισμούς,
Γιώργος
Όλοι ξέρουμε πως συμπεριφέρεται ένα βαρύ μοντέλο!
Στέφανε πραγματικά γράφεις πολύ "ζωντανά" φίλε. Συνέχεισε στο ίδιο στιλ. Μου αρέσει πολύ...Είναι ξεσηκωτικό!
Πολλούς χαιρετισμούς,
Γιώργος
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Μετά από αρκετό καιρό, μου δόθηκε η ευκαρεία μέσα στις γιορτές και με δύσκολες καιρικές συνθήκες (αλλά άμα δεν μπορείς διαφορετικά, τι να κάνεις....) να δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες τελικά το agwagon. To μοτέρ που τελικά χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές ήταν το αρχικό .46 της atlas από Αμερική, αφού αυτό της turnigy μας άφησε χρόνους πριν καν πετάξει. Μια μικρή παρένθεση: ας προσέξουμε τι τελικά αγοράζουμε. Το φτηνό μπορεί τελικά να στοιχίσει πολύ ακριβά...Κλείνει η παρένθεση. Περαιτέρω ανάλυση σε άλλο topic.
Το πακ που χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές ήταν της Dymond 4s3300mah. Οι δοκιμές έγινες με αέρα 2-3 knots, θερμοκρασία 3-4 κελσίου. Το αεροπλάνο σηκώθηκε γρήγορα μεν, αλλά ήταν αρκετά πισόβαρο παρά τα 60 γρ. βάρους που τοποθετήθηκαν μροστά στη βάση του μοτέρ. Έτσι προσγειώθηκα γρήγορα μετά από 5-6 λεπτά, καθώς έκανα συνεχως διορθώσεις με elavator, για να πετάει ανεκτά.
Ήταν φανερό ότι ήταν αρκετά tail heavy, και έτσι έφυγα γρήγορα για το σπίτι, έπιασα ζυγαριές, μολύβι και χαρτί και ξαναζύγισα σωστότερα το αεροπλάνο, αυτή την φορά βάζοντας συνολικά 139 γρ. έρμα! Ξανά για δοκιμές στο πεδίο. Είχα τις αμφιβολίες μου για το μοτέρ, αν θα μπο΄ρέσει να ανταποκριθεί σωστά χωρίς να ανεβάσω υπερβολικά γι'αυτό Α.
Τροχοδρόμιση με 40% γκάζι, σήκωμα της ουράς στα 4 μέτρα και με απαλό down elevator στον αέρα. Τώρα τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Το αεροπλάνο πέταξε πολύ σωστά, χωρίς διορθώσεις, με δυνατότητα για πολύ αργό και χαμηλό πέταγμα όπως αρμόζει σε ένα πραγματικό ψεκαστικό! Έφυγα πραγματικά ευχαριστημένος, γεμάτος ικανοποίηση για το τελικό αποτέλεσμα!
Τώρα θα αλλαχθεί το pack των 3300 mah, που δίνει ένα χρόνο προσεκτικής πτήσης γύρω στα 10 λεπτά, και στην θέση του θα μπει ένα των 5000mah, καθιστώντας έτσι άχρηστο το έρμα των 139 γρ.( Όση η διαφορά των 2 pack).
Τελικό συμπέρασμα που βγάζω για άλλη μια φορά...Η μετατροπή παλιών glow μοντέλων σε ηλεκτρικά δεν είναι μια αμφιμονοσήμαντη υπόθεση. Θέλει δοκιμές, και εναλλάγες κυρίως ελίκων και μπαταρίων για το καλύτερο αποτέλεσμα. Βέβαια όταν υπάρχει μπούσουλας όπως στα καινούργια, τότε τα πράγματα στα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο απλά!!!
Γιώργος
Το πακ που χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές ήταν της Dymond 4s3300mah. Οι δοκιμές έγινες με αέρα 2-3 knots, θερμοκρασία 3-4 κελσίου. Το αεροπλάνο σηκώθηκε γρήγορα μεν, αλλά ήταν αρκετά πισόβαρο παρά τα 60 γρ. βάρους που τοποθετήθηκαν μροστά στη βάση του μοτέρ. Έτσι προσγειώθηκα γρήγορα μετά από 5-6 λεπτά, καθώς έκανα συνεχως διορθώσεις με elavator, για να πετάει ανεκτά.
Ήταν φανερό ότι ήταν αρκετά tail heavy, και έτσι έφυγα γρήγορα για το σπίτι, έπιασα ζυγαριές, μολύβι και χαρτί και ξαναζύγισα σωστότερα το αεροπλάνο, αυτή την φορά βάζοντας συνολικά 139 γρ. έρμα! Ξανά για δοκιμές στο πεδίο. Είχα τις αμφιβολίες μου για το μοτέρ, αν θα μπο΄ρέσει να ανταποκριθεί σωστά χωρίς να ανεβάσω υπερβολικά γι'αυτό Α.
Τροχοδρόμιση με 40% γκάζι, σήκωμα της ουράς στα 4 μέτρα και με απαλό down elevator στον αέρα. Τώρα τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Το αεροπλάνο πέταξε πολύ σωστά, χωρίς διορθώσεις, με δυνατότητα για πολύ αργό και χαμηλό πέταγμα όπως αρμόζει σε ένα πραγματικό ψεκαστικό! Έφυγα πραγματικά ευχαριστημένος, γεμάτος ικανοποίηση για το τελικό αποτέλεσμα!
Τώρα θα αλλαχθεί το pack των 3300 mah, που δίνει ένα χρόνο προσεκτικής πτήσης γύρω στα 10 λεπτά, και στην θέση του θα μπει ένα των 5000mah, καθιστώντας έτσι άχρηστο το έρμα των 139 γρ.( Όση η διαφορά των 2 pack).
Τελικό συμπέρασμα που βγάζω για άλλη μια φορά...Η μετατροπή παλιών glow μοντέλων σε ηλεκτρικά δεν είναι μια αμφιμονοσήμαντη υπόθεση. Θέλει δοκιμές, και εναλλάγες κυρίως ελίκων και μπαταρίων για το καλύτερο αποτέλεσμα. Βέβαια όταν υπάρχει μπούσουλας όπως στα καινούργια, τότε τα πράγματα στα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο απλά!!!
Γιώργος
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Γιώργο τα συγχαρητήρια μου!!
Η παρουσίαση σου λεπτομερέστατη και περιεκτικότατη!!!
Δύο ερωτήσεις:
Πόσο σου βγήκε το τελικό βάρος με τις 5000 μπαταρίες?
Πόσα kVa σου δίνει το μοτέρ που έβαλες?
Η παρουσίαση σου λεπτομερέστατη και περιεκτικότατη!!!
Δύο ερωτήσεις:
Πόσο σου βγήκε το τελικό βάρος με τις 5000 μπαταρίες?
Πόσα kVa σου δίνει το μοτέρ που έβαλες?
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Γεια σου φίλε μου pappy!
Τελικό βάρος αεροπλάνου με το συγκεκριμένο setup: 2,9kg περίπου.
Το μοτέρ της atlas δίνει 910 kv. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τώρα τα kw και δεν έχω την δυνατότητα να το δοκιμάσω αυτή τη στιγμή. Αυτό που με πρόδωσε ήταν το μοτέρ της Turnigy, στο οποίο ξεκόλλησαν οι μαγνήτες πριν κάν δουλέψει (από μία πτώση απο το τραπέζι στο πάτωμα...)
Χαιρετισμούς,
Γιώργος
Τελικό βάρος αεροπλάνου με το συγκεκριμένο setup: 2,9kg περίπου.
Το μοτέρ της atlas δίνει 910 kv. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τώρα τα kw και δεν έχω την δυνατότητα να το δοκιμάσω αυτή τη στιγμή. Αυτό που με πρόδωσε ήταν το μοτέρ της Turnigy, στο οποίο ξεκόλλησαν οι μαγνήτες πριν κάν δουλέψει (από μία πτώση απο το τραπέζι στο πάτωμα...)
Χαιρετισμούς,
Γιώργος
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Αν πάντως δεν σου πάει κάτι καλά Γιώργο και θέλεις να δοκιμάσεις κάτι σε 600 kVa έχω ένα από τον aero-nuts που κάθεται αχρησιμοποίητο.
250gr μέχρι 5 cell παίζει άνετα.
Το συγκεκριμένο μοτέρ της ATLAS δεν το ξέρω αλλά μου φαίνονται πολλά τα kVA.
Από την άλλη όμως αφού το πέταξες και είσαι ικανοποιημένος σημαίνει ότι το setup σου δούλεψε.
Πες μας νέα όταν το ξαναπεταξεις!!!
Θανος
250gr μέχρι 5 cell παίζει άνετα.
Το συγκεκριμένο μοτέρ της ATLAS δεν το ξέρω αλλά μου φαίνονται πολλά τα kVA.
Από την άλλη όμως αφού το πέταξες και είσαι ικανοποιημένος σημαίνει ότι το setup σου δούλεψε.
Πες μας νέα όταν το ξαναπεταξεις!!!
Θανος
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Θάνο ευχαριστώ για την πρόταση. Κράτα το μοτέρ stand by...Είναι σίγουρα καλύτερο για την περίπτωση...Το μοτέρ της atlas το έχω προμηθευτεί από Hobby-Lobby. Αν το παρακάνω με το γκάζι στην απογείωση ξεπερνώ αρκετά τα ασφαλή Α που προδιαγράφονται, και το μοτέρ ζορίζεται...(ακούγεται κιόλας). Με προσεκτική διαχείριση γκαζιού, και πιο scale σηκώνεται και κινούμαι μέχρι τα 45 Α περίπου που είναι μια ασφαλή περιοχή για το μοτέρ!
Κράτα λίγο το δικό σου και βλέπουμε...Όταν φτιάξει ο καιρός, θα ξαναπετάξω...
Γιώργος
Κράτα λίγο το δικό σου και βλέπουμε...Όταν φτιάξει ο καιρός, θα ξαναπετάξω...
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
φιλε Στεφανε, το ποιος ειναι και με τι μοντελο προοδευτικος, ασε να το κρινει ο καθε μοντελιστις.ο καθε ενας εχει τα γουστα του και τα θελω του.με αυτο που εγραψες ειναι σαν να παραγκονιζεις τους θερμικους απο τους ηλεκτρικους.fazerdreamer έγραψε: ↑Επιτελους ρε Γιωργη!!!Και ενας Π*Ρ*Ο*Ο*Δ*Ε*Υ*Τ*Ι*Κ*Ο*Σ* μοντελλιστης!!!Επιτελους,βλεπει οτι το μελλον ειναι ηλεκτρικο!Ξερω οτι πιθανον να''διωχθει''η απαντηση μου,εγω παραμενω σταθερος,στην γνωμη μου και ειμαι μαζι σου!Σιγα-σιγα μπαινει και το cub στην πορεια του ηλεκτρισμου J3 CUB by CMPRO 2310wingspan.Να δωσει ο Κυριος να τραβηξω βιντεο για να δουν και οι υπολοιποι φιλοι,οτι δεν ειναι απαραιτητο να νιωθει κανεις αντρακλας οταν βρωμοκοπαει βενζινολαδο και να του σβηνει 35 φορες το δευτερολεπτο και να γινεται χαλια το μοντελλο...και να .......σβηνεισ τον αερα.....και...και...και...κουρασα.Ευχες απειρες,καλη μετασκευη!!!!!!!!!!!!!Αν χρειαστεις κατι,εχουμε...μπολικο πραμα αδελφε!!!
Με τιμη και εκτιμηση.!
Στεφανος-fazerdreamer
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Φίλε μου πάρα πολύ καλή δουλειά και καλό πέταχτο να είναι. Το mount από που το αγόρασες; Μήπως μπορείς να βάλεις κανένα λινκ; Γιατί θέλω να μετατρέψω και εγώ ένα Dekathlon που έχω σε ηλεκτρικό. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Χρήστος
Φιλικά
Χρήστος
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
Παρόμοιες βάσεις είναι αυτές...
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=54_65
Τις ίδιες θα βρεις και απο site του Honk Kong.
Φιλικά
Ανδρέας
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=54_65
Τις ίδιες θα βρεις και απο site του Honk Kong.
Φιλικά
Ανδρέας
Απάντηση: Kyosho-Cessna 188 Agwagon-Μετατροπή
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Παρόμοιες βάσεις είναι αυτές...
http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=54_65
Τις ίδιες θα βρεις και απο site του Honk Kong.
Φιλικά
Ανδρέας
Ευχαριστώ για την απάντηση. Όντως βρήκα εδώ και πολύ φθηνά.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5283