c-130 απο ASM
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
c-130 απο ASM
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΕ 840 Κv ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ 500 WATT ΔΥΝΑΜΗ.10 ΣΕΡΒΟ ubec 60Α SPEED CONTROL.ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΩ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΤΟ SITE.ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΜΕ Υ,ΕΧΩ 2.4 ΔΕΚΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ 2.5 ΜΕΤΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΦΤΕΡΩΝ.
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά του αεροπλάνου είδα τη φράση "carbon-reinforced". Θα μου πεις "και λοιπόν?". Το πρόβλημα είναι ότι το carbon είναι αγώγιμο υλικό και αν το αεροπλάνο είναι καλυμένο με τετοιο υλικό ,σχηματίζεται ηλεκτρομαγνητικός θώρακας ,που εμποδίζει πολύ τη λήψη σήματος σε ένα δέκτη 2.4, που έχει την κεραία πάνω του και είναι τοποθετημένος στο εσωτερικό του. Σίγουρα θα έχεις πρόβλημα. Καρμπονένιο κέλυφος και δέκτης 2.4 δεν πάνε μαζί. Ακόμη κι αν βγάλεις το δέκτη και το δορυφόρο έξω, η ηλεκτρομαγνητική σκιά του καρμπονένιου κελύφους σε τόσο υψηλές συχνότητες ,πάλι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα.
Εντάξει ,θεωρητικά υπάρχουν τρόποι να μεταδωθεί το σήμα στο εσωτερικό της ατράκτου χωρίς να γεμίσεις το αεροπλάνο με δορυφόρους και να το κάνεις να μοιάζει με σκατζόχοιρο (μαρκετίστικο κόλπο της σπέκτρουμ ) αλλά είναι πολύ δύσκολο για τον απλό αερομοντελιστή να τους εφαρμόσει.
Φιλικά Κώστας.
Εντάξει ,θεωρητικά υπάρχουν τρόποι να μεταδωθεί το σήμα στο εσωτερικό της ατράκτου χωρίς να γεμίσεις το αεροπλάνο με δορυφόρους και να το κάνεις να μοιάζει με σκατζόχοιρο (μαρκετίστικο κόλπο της σπέκτρουμ ) αλλά είναι πολύ δύσκολο για τον απλό αερομοντελιστή να τους εφαρμόσει.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: c-130 απο ASM
Πάνω σε αυτό το θέμα υπάρχουν και χειρότερα:κατασκευές ολόκληρες από carbon σε ανεμόπτερα και έχουν βρει διάφορους τροπους...
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=670356
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=657685&highlight=Spektrum+Range+Check
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=670356
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=657685&highlight=Spektrum+Range+Check
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Εχει βγάλει και η robe μια ειδική κεραία για δέκτες futaba 2.4 με φυσικό μήκος 400 χιλιοστά αλλά προσαρμοσμένο ηλεκτρικό μήκος που να ταιριάζει στα 2.4 γίγα. Το πλεονέκτημά της είναι ότι μπορεί να βρίσκεται έξω από την άτρακτο όπως και οι γνωστές κεραίες στα 35 ή τα 40ΜΗΖ ώστε να πιάνει σήμα σωστά.
http://emcotec.e-vendo.de/e-vendo.php?shop=k_emcotec_e&SessionId=3298x49e645bef93e33289fa485f316d677dd&url=http%3A%2F%2Femcotec.e-vendo.de%2Fe-vendo.php%3Fshop%3Dk_emcotec_e%26SessionId%3D3068x778d965344fe9d46caed3a968ba19e08%26a%3Darticle%26ProdNr%3DRF0959400%26t%3D861%26c%3D865%26p%3D865
Για τη σπέκτρουμ δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο αλλά θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει ένα ευθύγραμμο καλώδιο με φυσικό μήκος πολλαπλάσιο των 30 χιλιοστών το οποίο να εισχωρεί στην άτρακτο κατά ένα μήκος 30 χιλιοστών και να τοποθετηθεί ο δέκτης 2.4 με την κεραία του στην κατάλληλη απόσταση. Δεν είναι εύκολο βέβαια να συντονίσει κανείς κάτι τέτοιο.
Αλλος τρόπος θα μπορούσε να είναι το άνοιγμα σχισμής με μήκος 60 χιλιοστά (το μισό του μήκους κύματος) που να σχηματίζει σχισμοειδή κεραία η οποία θα μεταδώσει το σήμα στο εσωτερικό της ατράκτου. Στην περίπτωση αυτή ο δέκτης θα πρέπει να τοποθετηθεί κοντά στη σχισμή με τον κατάλληλο προσανατολισμό για να εξασφαλιστεί η ηλεκτρομαγνητική σύζευξη με τη σχισμοειδή κεραία (slot antenna).
http://www.tpub.com/content/neets/14183/css/14183_163.htm
Φιλικά Κώστας.
http://emcotec.e-vendo.de/e-vendo.php?shop=k_emcotec_e&SessionId=3298x49e645bef93e33289fa485f316d677dd&url=http%3A%2F%2Femcotec.e-vendo.de%2Fe-vendo.php%3Fshop%3Dk_emcotec_e%26SessionId%3D3068x778d965344fe9d46caed3a968ba19e08%26a%3Darticle%26ProdNr%3DRF0959400%26t%3D861%26c%3D865%26p%3D865
Για τη σπέκτρουμ δεν βλέπω κάτι αντίστοιχο αλλά θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει ένα ευθύγραμμο καλώδιο με φυσικό μήκος πολλαπλάσιο των 30 χιλιοστών το οποίο να εισχωρεί στην άτρακτο κατά ένα μήκος 30 χιλιοστών και να τοποθετηθεί ο δέκτης 2.4 με την κεραία του στην κατάλληλη απόσταση. Δεν είναι εύκολο βέβαια να συντονίσει κανείς κάτι τέτοιο.
Αλλος τρόπος θα μπορούσε να είναι το άνοιγμα σχισμής με μήκος 60 χιλιοστά (το μισό του μήκους κύματος) που να σχηματίζει σχισμοειδή κεραία η οποία θα μεταδώσει το σήμα στο εσωτερικό της ατράκτου. Στην περίπτωση αυτή ο δέκτης θα πρέπει να τοποθετηθεί κοντά στη σχισμή με τον κατάλληλο προσανατολισμό για να εξασφαλιστεί η ηλεκτρομαγνητική σύζευξη με τη σχισμοειδή κεραία (slot antenna).
http://www.tpub.com/content/neets/14183/css/14183_163.htm
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 25, 2008 12:19 am
Απάντηση: c-130 απο ASM
Επειδή το c130 της ΑSΜ μου αρεσε σαν ιδέα το είχα ψάξει και γώ και μαλιστα ήμουν ετοιμος να το παραγγείλω σε θερμική όμως διαμόρφωση. Τελικά όμως δεν το τόλμησα γιατί διαβασα πολλά κακά σχόλια για την πτητική του συμπεριφορά. Ψάξτο λίγο στο RC universe θα βρεις τα σχετικά δημοσιεύματα (είχαν καρφώσει αρκετά στις αρχές). Τα παραπάνω δεν στα έγραψα για να σε απογοητεύσω αλλά περισσότερο για να σου επιστήσω την προσοχή και να μη πας αδιάβαστος. Σε κάθε περίπτωση...από μενα respect και στο μοντέλο και στο μεγεθός του. Αλλωστε και γώ αυτή τη περίοδο ξεκινάω την κατασκευή του P-51 της Composite ARF με ανοιγμα 254cm οπότε με τις υγείες μας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ C-130 ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ carbon ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΘΑ ΚΑΝΩ RANGE TEST.ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟ ΣΤΟΥΚΑΡΑΝΕ ΟΥΚ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΝΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ.ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΛΑΠΣ.ΣΤΡΙΒΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ SCALE.ΟΛΟΙ ΠΑΘΑΝΕ DEATH SPIN ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 2.4 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Αν το κάρμπον είναι μόνο στα φτερά, δεν έχεις πρόβλημα γιατί ο δέκτης και ο δορυφόρος του θα τοποθετηθούν στο εσωτερικό της ατράκτου. Απλά θα τα τοποθετήσεις προς την μεριά της μύτης ώστε τα φτερά να μην προκαλούν ηλεκτρομαγνητικές σκιές από οποιαδήποτε γωνία και αν βλέπει ο πομπός το σκάφος ,αν και μου φαίνεται λίγο απίθανο να επιχειρήσεις ανάποδη πτήση με τέτοιο αεροπλάνο.
Αφού θα χρησιμοποιηθούν πολλά και φαντάζομαι δυνατά σερβό, θα χρειαστείς και ένα power box για την τροφοδοσία των σερβό ώστε να μην υπερφορτωθούν οι αγωγοί της πλακέτας του δέκτη ,που δίνουν τα + και - των σερβό.
Τώρα όσον αφορά την πτητική συμπεριφορά, δεν γνωρίζω αν το αεροπλάνο είναι όντως τοσο ιδιότροπο ή τα Αμερικανάκια δεν κατάλαβαν ότι ,αυτού του είδους τα αεροπλάνα δεν είναι pattern με πηδάλια "κουπιά" που στρίβουν όπως θέλεις και όσο γρήγορα θέλεις. Το ρίξιμο του φτερού δεν πιστεύω ότι οφειλόταν τόσο σε σβήσιμο κάποιας μηχανής όσο σε tip stall λόγω υπερβολικά μειωμένης ταχύτητας προσέγγισης ή υπερβολικό "σφίξιμο" της στροφής και μάλιστα με ριγμένα τα φλαπς. Δεν πιστεύω ότι αυτό θα σου δημιουργήσει πρόβλημα, αν σεβαστείς κάποια πράγματα. Ετσι κι αλλιώς τα φλαπς τα ρίχνεις στην τελική προσέγγιση όταν έχεις λίγο πολύ ευθυγραμμιστεί με το διάδρομο και χρειάζεσαι μόνο μικροδιορθώσεις πορείας. Αν δεις ότι έρχεσαι θεόστραβα, το να επιχειρήσεις μια μεγάλη και γρήγορη διόρθωση με τέτοιο αεροπλάνο και με ταχύτητα προσέγγισης μάλλον θα καταλήξει στην καταστροφή. Φουλάρεις στοιχεία και go around.
Φιλικά Κώστας.
Αφού θα χρησιμοποιηθούν πολλά και φαντάζομαι δυνατά σερβό, θα χρειαστείς και ένα power box για την τροφοδοσία των σερβό ώστε να μην υπερφορτωθούν οι αγωγοί της πλακέτας του δέκτη ,που δίνουν τα + και - των σερβό.
Τώρα όσον αφορά την πτητική συμπεριφορά, δεν γνωρίζω αν το αεροπλάνο είναι όντως τοσο ιδιότροπο ή τα Αμερικανάκια δεν κατάλαβαν ότι ,αυτού του είδους τα αεροπλάνα δεν είναι pattern με πηδάλια "κουπιά" που στρίβουν όπως θέλεις και όσο γρήγορα θέλεις. Το ρίξιμο του φτερού δεν πιστεύω ότι οφειλόταν τόσο σε σβήσιμο κάποιας μηχανής όσο σε tip stall λόγω υπερβολικά μειωμένης ταχύτητας προσέγγισης ή υπερβολικό "σφίξιμο" της στροφής και μάλιστα με ριγμένα τα φλαπς. Δεν πιστεύω ότι αυτό θα σου δημιουργήσει πρόβλημα, αν σεβαστείς κάποια πράγματα. Ετσι κι αλλιώς τα φλαπς τα ρίχνεις στην τελική προσέγγιση όταν έχεις λίγο πολύ ευθυγραμμιστεί με το διάδρομο και χρειάζεσαι μόνο μικροδιορθώσεις πορείας. Αν δεις ότι έρχεσαι θεόστραβα, το να επιχειρήσεις μια μεγάλη και γρήγορη διόρθωση με τέτοιο αεροπλάνο και με ταχύτητα προσέγγισης μάλλον θα καταλήξει στην καταστροφή. Φουλάρεις στοιχεία και go around.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ!http://www.trentonrcflyers.com/videos/c130demise.wmv
.ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΛΕΣ ΓΙΑ POWER BOX,ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ U-BEC.ΓΙΑ ΠΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ?10 ΣΕΡΒΟ ΤΑ 9 ΕΙΝΑΙ 9ΚG ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ.ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕ Υ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ Υ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΤΕΡΟ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΟΚΙΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΝ ΤΑ ΛΕΩ ΚΑΛΑ!
ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ!
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
.ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΛΕΣ ΓΙΑ POWER BOX,ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ U-BEC.ΓΙΑ ΠΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ?10 ΣΕΡΒΟ ΤΑ 9 ΕΙΝΑΙ 9ΚG ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ.ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕ Υ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ Υ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΤΕΡΟ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΟΚΙΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΝ ΤΑ ΛΕΩ ΚΑΛΑ!
ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ!
ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση: c-130 απο ASM
http://www.youtube.com/watch?v=VZZG1CGm0vg
afto ine tou filo mou Maki etimotato to c 130 herkoules me 4 dyxronous kinitires
se ligo ine etimo na petagsi
to mono pou mas lipi akoma ine na wroume psyhologiki ipostirigsi an pai kati strawa
ala o pilotos den masai ine apofasismenos gia ola
tou efhomaste kales ptisis
afto ine tou filo mou Maki etimotato to c 130 herkoules me 4 dyxronous kinitires
se ligo ine etimo na petagsi
to mono pou mas lipi akoma ine na wroume psyhologiki ipostirigsi an pai kati strawa
ala o pilotos den masai ine apofasismenos gia ola
tou efhomaste kales ptisis
Απάντηση: c-130 απο ASM
na poume ena megalo mpravo ston paragogo mas stin pareamas ton asterio pou ine episis modelistis
ke mas kani afta ta poli orea viedeos thenks Asterie 36
ke mas kani afta ta poli orea viedeos thenks Asterie 36
Απάντηση: c-130 απο ASM
@P@ Μπραβοοοοοοοο παιδια, πολυ ωραιο, οεοοοοοο, οεοοοοοο !!! @P@
Αντε, καλοπεταχτο,να μας κρατατε ενημερους ::)
Αντε, καλοπεταχτο,να μας κρατατε ενημερους ::)
Απάντηση: c-130 απο ASM
Για το carbon αν και δεν εναι οτι καλλιτερο στο θέμα 2,4 αλλα αν ηταν τοσο χαλια ολα τα T-rex θα ηταν μεσα στην παρευμβολη.
Βεβαια το ελικοπτερο δεν παει και πολυ μακρια οπως ενα μεγαλο αερο και οι δεκτες ειναι απο εξω απο το μοντελο και οχι μεσα .
μερικες πληροφοριες εδω
που γινεται ενα τεστ οπου με εβαλε σε σκεψεις οποτε θα αγορασω ενα Flight log
να δω ποσο καλη συνδεση εχω στο T-rex
Βεβαια το ελικοπτερο δεν παει και πολυ μακρια οπως ενα μεγαλο αερο και οι δεκτες ειναι απο εξω απο το μοντελο και οχι μεσα .
μερικες πληροφοριες εδω
που γινεται ενα τεστ οπου με εβαλε σε σκεψεις οποτε θα αγορασω ενα Flight log
να δω ποσο καλη συνδεση εχω στο T-rex
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Στο ελικόπτερο είναι διαφορετικά τα πράγματα γιατί μιλάμε απλά για έναν καρμπονένιο σκελετό με πολλά ανοίγματα και δεν είναι δύσκολο να βρει κανείς ένα σημείο για να τοποθετήσει το δέκτη και το δορυφόρο με τρόπο που να "βλέπουν" οι κεραίες τους τον πομπό. Στα αεροπλάνα όμως μιλάμε για καρμπονένιο κέλυφος. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση αν είναι μόνο στα φτερά λύνεται το πρόβλημα.
Τώρα όσον αφορά τα σερβό. Το switching mode UBEC είναι απολύτως απαρραίτητο με τόσα και δυνατά σερβό. Ενα απλό γραμμικό BEC δεν κάνει γιατί με τόσα αμπέρ που θα τραβάνε αυτά τα σερβό θα ψήνει αυγά για να κατεβάσει την τάση μιας τουλάχιστον τετράσελης λίπο στα 5 ή τα 6 βολτ. Οσο για τα τυχόν BEC που είναι ενσωματωμένα στους ρυθμιστές ταχύτητας ας μην το συζητάμε καλύτερα.
Ομως το ρεύμα που καταναλώνουν όλα αυτά τα σερβό είναι πολύ μεγάλο για να περάσει από το δέκτη. οπότε χρειάζεται ένας κατανεμητής για να πάρει την τάση των 5 ή 6 βολτ από την έξοδο του UBEC και να τη στείλει τόσο στο δέκτη όσο και στα σερβό. Αυτή τη δουλειά μπορεί να την κάνει ένα power box που είναι κάτι τέτοιο. http://www.modellbau-deutsch.com/e/testberichte/pdf/powerbox_productreview.pdf
Φυσικά ένα τέτοιο "κουτί" έχει και άλλες δυνατότητες που ίσως να μην σου χρειάζονται κιόλας. Δεν ξέρω βέβαια που θα βρεις στην Ελλάδα κάτι τέτοιο.
ΥΓ. Το απόγευμα θα σου δώσω ένα σχεδιάκι για το πως μπορείς να την κάνεις αυτή τη δουλειά και χωρίς power box. Να ανεξαρτητοποιήσεις δηλαδή την τροφοδοσία των σερβό.
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php?main_page=index&cPath=57_403&zenid=8f7524bd10b4c7611d3aa45e8b01aaff
Φιλικά Κώστας.
Τώρα όσον αφορά τα σερβό. Το switching mode UBEC είναι απολύτως απαρραίτητο με τόσα και δυνατά σερβό. Ενα απλό γραμμικό BEC δεν κάνει γιατί με τόσα αμπέρ που θα τραβάνε αυτά τα σερβό θα ψήνει αυγά για να κατεβάσει την τάση μιας τουλάχιστον τετράσελης λίπο στα 5 ή τα 6 βολτ. Οσο για τα τυχόν BEC που είναι ενσωματωμένα στους ρυθμιστές ταχύτητας ας μην το συζητάμε καλύτερα.
Ομως το ρεύμα που καταναλώνουν όλα αυτά τα σερβό είναι πολύ μεγάλο για να περάσει από το δέκτη. οπότε χρειάζεται ένας κατανεμητής για να πάρει την τάση των 5 ή 6 βολτ από την έξοδο του UBEC και να τη στείλει τόσο στο δέκτη όσο και στα σερβό. Αυτή τη δουλειά μπορεί να την κάνει ένα power box που είναι κάτι τέτοιο. http://www.modellbau-deutsch.com/e/testberichte/pdf/powerbox_productreview.pdf
Φυσικά ένα τέτοιο "κουτί" έχει και άλλες δυνατότητες που ίσως να μην σου χρειάζονται κιόλας. Δεν ξέρω βέβαια που θα βρεις στην Ελλάδα κάτι τέτοιο.
ΥΓ. Το απόγευμα θα σου δώσω ένα σχεδιάκι για το πως μπορείς να την κάνεις αυτή τη δουλειά και χωρίς power box. Να ανεξαρτητοποιήσεις δηλαδή την τροφοδοσία των σερβό.
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php?main_page=index&cPath=57_403&zenid=8f7524bd10b4c7611d3aa45e8b01aaff
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
γεια σας κυριοι!λοιπον εχω διαβασει ολα τα ξενα forum,και δεν ξερω τι να πω παντως σε ενα βιντεο ενας πετουσε το c-130 με 2.4 και δεν ειδα να εχει καποιο προβλημα.τωρα σε μια κουβεντα που ειχαν οι φιλοι μας οι αμερικανοι ειδα οτι εχουν κανει mix elevator-flap, ailerons-ruder.και ετσι δουλευειμια χαρα.γιατι?δεν ξερω τι να πω κατσε πρωτα να το τελειωσουμε και μετα βλεπουμε.οσο για power box ειδα κατι τιμες γυρω στα 200ευρω.
πιστευω αυριο να εχω τις προτες εικονες.
φιλικα γιωργος
πιστευω αυριο να εχω τις προτες εικονες.
φιλικα γιωργος