c-130 απο ASM

bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αφού η άτρακτος δεν έχει κέλυφος από κάρμπον δεν θα έχεις πρόβλημα. Τα φτερά δεν μας απασχολούν.
Τώρα όσον αφορά τις μίξεις. Τη μίξη down elevator flaps , τη χρειάζεσαι για να μη "φουσκώνει" το αεροπλάνο μόλις ρίξεις τα φλαπς. Τη μίξη aileron rudder, την κάνεις για να μπαίνει σωστά στη στροφή το αεροπλάνο χωρίς να διώχνει μύτη προς τα έξω γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να κρεμάσει η ουρά και να στολάρει . Μπορείς βέβαια να διορθώσεις το κακό αυτό και με aileron differencial, βάζοντας δεξί και αριστερό aileron σε ξεχωριστα κανάλια. Για το power box είπαμε, θα σου δώσω και άλλον τρόπο το βραδάκι. Για πες μου όμως τι UBEC χρησιμοποιείς δηλαδή πόσα αμπέρ μπορεί να δώσει στην έξοδο?



Φιλικά Κώστας.
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

Γεια σας κυριοι. Το ubec ειναι στα 5Α σταθερα και 6V. Τωρα αν κανω μιξη στα aileron rudder ποσο τοις % rudder να βαλω αν εχω 50% ailerons rudder ποσο; Επισης οταν κανω μιξη φλαπς με υψος βαθος τι να βαλω και εκει ποσο τοις %.
Φιλοι μου ειμαι παρα πολυ ευχαριστιμενος γιατι με την βοηθεια σας πιστευω οτι αυτο το μοντελο θα ζησει πολυ παραπανω!
ευχαριστω φιλικα γιωργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Λοιπόν για εννιά 9κιλα σερβό τα 5 αμπέρ σίγουρα δεν είναι αρκετά. Λαμβάνοντας υπόψη τις σοβαρές συνέπειες για ένα τέτοιο αεροπλάνο αν το UBEC τα "παίξει" ή αν γίνει βύθιση τάσης και κάνει reset ο δέκτης στη θέση σου θα χρησιμοποιούσα τρία τέτοια αν δεν μπορούσα να βρω κάτι τουλάχιστον 12 αμπέρ. Σκέψου ότι τα BEC στα μικρά ηλεκτρικά είναι του 1.5 αμπέρ και μιλάμε για τέσσερα 1.5κιλα σερβό. Φαντασου τώρα 9 9κιλα.
Σου έχω σαν συννημένο ένα σχεδιάκι για το πως θα ανεξαρτητοποιήσεις από το δέκτη τις τροφοδοσίες των σερβό και θα τις μοιράσεις στα UBEC. Ο αριθμός των σερβό που έχω βάλει καθώς και η κατανομή στα UBEC είναι καθαρά ενδεικτικά για να μπεις στο νόημα.
Ουσιαστικά συνδέεις παράλληλα τις εισόδους των UBEC και στις εξόδους καναλιών του δέκτη βάζεις καλώδια προέκτασης σερβό. Από τη μεριά του δέκτη κόβεις τα κόκκινα καλώδια και τα οδηγείς στα + των UBEC ενώ από την άλλη μεριά ξύνεις το μονωτικό των μαύρων καλωδίων και κολλάς από ένα επιπλέον μαύρο καλώδιο και όλα αυτά τα μαύρα καλώδια θα συνδεθούν σε ένα κοινό σημείο μαζί με τις εξόδους - όλων των UBEC για να αποτελέσουν την κοινή ηλεκτρική επιστροφή. Από ένα οποιοδήποτε UBEC (καλύτερα το λιγότερο φορτωμένο) θα φέρεις και ένα καλώδιο που θα πάει στην είσοδο ΒΑΤΤ του δέκτη για την τροφοδοσία του.




Φιλικά Κώστας.
Συνημμένα
power_box.JPG
power_box.JPG (36.59 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

Γεια σας και παλι. Μπορω να βρω ενα 10Α αλλα εσυ προτεινεις 15Α. Με τι μπαταρια το βλεπεις να δουλευει καλυτερα;
Με τη μιξη τι λες;
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

οσο αν εχω σκελη που μπαινουν στο σκαφος δεν εχω ακομη αλλα θα παρω γιατι πρωτα θελω να τελειωσω το μοντελο να παρω και μερικες εφεδρικες μπαταριες για να κανω λιγες περισσοτερη ωρα πτηση οποτε το παιρνω μαζι.μην ξεχναμε οτι κανουν και 370ευρω!
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν και δεν ξέρω ποια ακριβώς μοτέρ χρησιμοποιείς ,πάντως με βάση τα ρεύματα που τραβάνε τέτοιας ισχύος μοτέρ και για να μπορεί το αεροπλάνο να πετάει κανένα δεκάλεπτο ,εγώ θα χρησιμοποιούσα δύο flightpower 4S 5000mah. Κι επειδή δεν συμπαθώ την παράλληλη σύνδεση μπαταριών για διάφορους λόγους ,θα χώριζα τις τροφοδοσίες των ηλεκτρομηχανών. Και για να μην υπάρχουν προβλήματα ασύμμετρης ώθησης ,αν η μία μπαταρία είναι λίγο πιο γεμάτη, δεν θα έκανα το χωρισμό τροφοδοτώντας τις αριστερές ηλεκτρομηχανές με τη μία και τις δεξιές με την άλλη αλλά τις εξωτερικές με τη μία και τις εσωτερικές με την άλλη.
Τώρα όσον αφορά τις μίξεις ,θα πρέπει να πετάξει το αεροπλάνο και να πειραματιστείς. Για να μην ανυσηχείς ,σου λέω ότι δεν είναι και τελείως απαρραίτητες, απλά πρέπει να ξέρεις να χρησιμοποιείς σωστά το rudder. Αν έχεις πετάξει ποτέ piper cub ,καταλαβαίνεις τι εννοώ. Πάντως, δοκίμασε πριν απο οτιδήποτε άλλο να δώσεις 50% aileron differencial και πιθανότατα δεν θα έχεις προβλήματα κρεμάσματος ουράς.




Φιλικά Κώστας.
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

γεια σας κυριοι.λοιπον φιλε κωστα το μοντελο του εχω κανει το setup που παραθετω απο κατω
1. 4μοτερ 2830 500 watt,840kv 180gr
2. 4speed control 60A balancer inside
3 4flight power 3s2500mah 25c ,εχω παραγγειλη αλλες 4 3300 και πιο μετα αλλες 4.
4. ubec 5A με flight power 2s1500mah 25c
5. AR7000 δεκτης απο την spektrum
6. 8 σερβο 9 κιλων και ενα κανονικο
το συνολο αυτο μαζι με το μοντελο αφηστε το καλυτερα,αλλα εχουμε τα καλυτερα πραγματα
φιλικα γιωργος
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

piper δεν εχω πεταξει. σκεφτομαι να το τελειωσω και μετα να το βαλω για λιγο στο εργαστηριο μεχρι να αισθανομαι εγω ετοιμος.αν εχεις διαβασει σε αλλο αθρο περιμενω ενα F7F tiger cat το οποιο δεν ξερω ακομα τι θα το κανω.και σε ενα μηνα μου ερχεται ενα Β-25 της hangar-9.το Β-25 σιγουρα ηλεκτρικο οποτε φντασου τι εξοδα μας περιμενουν.αλλα οπως μου τα λες μηπως πρεπει να σκεφτω και ενα πιπερ?λεφτα να εχουμε και ολα γινονται.
φιλικα γιωργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Απότι βλέπω θα χρησιμοποιήσεις τέσσερις μπαταρίες για κίνηση και μία για σερβό και δέκτη. Σωστός! Τις μπαταρίες κίνησης όμως καλύτερα μην τις συνδέσεις παράλληλα. Απλά θα τροφοδοτήσεις τον κάθε ρυθμιστή ταχύτητας με μία μπαταρία. Επίσης αφού θα χρησιμοποιήσεις τρίσελες καλύτερα 3300 μιλιαμπερώρια.
Τώρα για την τροφοδοσία των σερβό και του δέκτη. Αν δεν θέλεις να βάλεις τρία 5άμπερα βάλε τουλάχιστον ένα δεκάμπερο αν και πιστεύω ότι με τόσα 9κιλα σερβό θα είσαι πολύ οριακά αν τα πηδάλια βρουν ζόρι. Το ένα και μοναδικό 5άμπερο παντως το ξεχνάμε. Επίσης με 1500αρα μπαταρία να έχεις υπόψη σου να τη φορτίζεις και αυτή μετά από κάθε πτήση.


Φιλικά Κώστας.
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

γεια κυριοι.φιλε κωστα καθε φορα πρεπει να φορτιζω την μπαταρια καθε φορα που κανουμε μια πτηση?οσο για το θεμα μια μπαταρια για καθε ρυθμιστη να εισαι σιγουρος ετσι το εχω κανει.τωρα προτου σικωθει θα κανω τεστ με watt tester.εχω ενα να δω.αν μου δινουν σε νορμαλ πτηση το καθε μοτερ 250-300 watt τοτε ειμαι καλα.με το γκαζι στην μεση.
φιλικα γιωργος
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Κοίταξε ,αυτό εξαρτάται από τη μέση κατανάλωση των σερβό ή οποία όμως εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Απλά ,λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό και την ισχύ των σερβό καθώς επίσης τη χωρητικότητα της μπαταρίας και την αποδοτικότητα των UBECs, εκτιμώ ότι η μπαταρία σε βγάζει για δύο , το πολύ τρεις πτήσεις των 10 λεπτών. Η πράξη όμως θα δείξει. Θα κάνεις την πρώτη πτήση και μετά θα βάλεις την μπαταρία να φορτίσει και θα κοιτάξεις πόσα μιλιαμπερώρια έγραψε ο φορτιστής. Αυτά θα είναι και τα μιλιαμπερώρια, που έφαγε η μπαταρία κατά την πτήση. Αν δεις ότι έφαγε πάνω από το 1/3 της χωρητικότητας και λαμβανομένου υπόψη ότι η μπαταρία δεν πρέπει να εκφορτίζεται πάνω από 80%, αυτό θα πει ότι μετά από κάθε πτήση χρειάζεται φόρτιση.
Στο κάτω κάτω, θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς να φορτίσεις τις κύριες μπαταρίες οπότε γιατί να μη φορτίσεις και αυτή και να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο?




Φιλικά Κώστας.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey kantina2005

Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά. Το "Τσάρλι" (έτσι το προσφωνούν στην Π.Α.) έχει χαρακτηριστικά υψηλοπτέρυγου αεροπλάνου και πετάει σαν τρέϊνερ. Μην σε φοβίζει και να το πετάξεις έτσι όπως θα πέταγες και το τρέϊνερ. Απλά να δώσεις λίγο περισσότερη σημασία στο στήσιμό του. (Μην γίνει κανένα μοιραίο λάθος στο στήσιμο...Την πτήση μην την φοβάσαι..)
Ηλεκτρικό είναι το απόλυτο για 2κινητήρια και 4κινητήρια μιας και δεν θα έχεις πιθανότητα να σβήσει κάποιος κακορυθμιζμένος κινητήρας...
Μια χαρά θα πάει. Περιμένουμε βιντεάκι με την "παρθενική"....
Τρύφωνας
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από bladeskiller »

Επίσης, τα ηλεκτρικά μοτέρ χωρίς κάρβουνα ,έχουν σταθερότητα απόδοσης σε αντίθεση με τους θερμικούς κινητήρες ,που όσο καλά και να τους ρυθμίσεις, αποκλείεται να κρατήσουν για πολύ καιρό τις ίδιες περίπου στροφές στο ίδιο γκάζι. Και μιλάμε για τέσσερις μηχανές! Θα χρειαζόταν οπωσδήποτε κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα συγχρονισμού.




Φιλικά Κώστας.
sharkovios
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από sharkovios »

Φίλε Γιώργο σε ζηλέυω.
Εχεις διαλέξει τα αγαπημένα μου μοντέλα..
Καλοπέταχτα όλα

Αντώνης
kantina2005
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm

Απάντηση: c-130 απο ASM

Δημοσίευση από kantina2005 »

Kυριοι γεια. Σημερα τελειωνω με τα σερβο και αυριο παω στα μοτερ. Εχω περασει καλωδια ομως αυριο θα "ανεβασω" φωτογραφιες γιατι σημερα ξεχασα να βγαλω.
Φιλε κωστα για αυτο σου λεω οτι θα παρω και αλλες μπαταριες. Δε φορτιζω στο αεροδρομιο τιποτα, γιατι δε με αρεσει να πιεζω τις μπαταριες. Εσυ τις φορτιζεις στο αεροδρομιο; Βεβαια παντα εχω φορτιστη μαζι για καθε ενδεχομενο!

φιλικα γιωργος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”