Yak 54 (120) Black Horse ARF
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
..., μερικες ακομη,...
- Συνημμένα
-
- PIC_0833.JPG (24.27 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0832.JPG (19.08 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0831.JPG (21.28 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0830.JPG (19.64 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0827.JPG (20.36 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
...,προετοιμασια,τελος. Ετοιμαζουμε το μιγμα της εποξικης (30=αρα, ωστε να εχουμε χρονο αρκετο για την προσαρμογη) 'κερναμε' τις σχισμες, με ενα λεπιδακι, κολλα ωστε σπροχνωντας την κολλα στην αρχη & επειτα αφηνωντας την με το βαρος της να γεμισει το κενο, βαζουμε τους μεντεσεδες που εχουμε περασει κι αυτους ενα λεπτοστρωμα κολλας, στη θεση τους(ξεκιναμε συνηθως απο το κηνιτο μερος=πηδαλιο). Δοκιμαζου ακομη μια φορα την πληρη κινηση και τελος με ενα(...,δυο, τρια,...) κομματι χαρτι κουζινας βρεγμενο με οινοπνευμα σκουπιζουμε τα περισσευματα της κολλας ωστε να αποφηγουμε να λερωσουμε τις επιφανειες.
Με τη σειρα ετοιμαζουμε ενα-ενα ολα τα πηδαλια και τα αφηνουμε να στεγνωσουν καλα (4-5ωρες τουλαχιστον).
Απο εκει και μετα, οταν εχει 'τραβηξει' η κολλα καλα, εαν κουνησουμε αποτομα λιγο τους μεντεσεδες, κανουν εναν χαρακτριστικο θορυβο, κρακ, ημαστε ετοιμοι τωρα να ενωσουμε τα πηδαλια με τα σταθερα μερη, φτερα, ουρα.
Ετοιμαζουμε με τον ιδιο πιο πανω τροπο τα σταθερα μερη και με προσοχη κανουμε την τοποθετηση των κινουμενων επιφανειων πανω τους. Δοκιμαζουμε παλι την ελευθερια-ευρος κινησης και καθαριζουμε προσεκτικα με οινοπνευμα σε χαρτι την περισευουμενη κολλα(ποτε κατευθηαν οινοπνευμα πανω στην κολλα γιατι αραιωνει και δεν θα εχουμε το επιθειμητο αποτελεσμα), ωστε να μην κολλησουν-λερωσουν μεταξυ τους οι επιφανειες & κολλησουν μεταξυ τους.
Με τη σειρα ετοιμαζουμε ενα-ενα ολα τα πηδαλια και τα αφηνουμε να στεγνωσουν καλα (4-5ωρες τουλαχιστον).
Απο εκει και μετα, οταν εχει 'τραβηξει' η κολλα καλα, εαν κουνησουμε αποτομα λιγο τους μεντεσεδες, κανουν εναν χαρακτριστικο θορυβο, κρακ, ημαστε ετοιμοι τωρα να ενωσουμε τα πηδαλια με τα σταθερα μερη, φτερα, ουρα.
Ετοιμαζουμε με τον ιδιο πιο πανω τροπο τα σταθερα μερη και με προσοχη κανουμε την τοποθετηση των κινουμενων επιφανειων πανω τους. Δοκιμαζουμε παλι την ελευθερια-ευρος κινησης και καθαριζουμε προσεκτικα με οινοπνευμα σε χαρτι την περισευουμενη κολλα(ποτε κατευθηαν οινοπνευμα πανω στην κολλα γιατι αραιωνει και δεν θα εχουμε το επιθειμητο αποτελεσμα), ωστε να μην κολλησουν-λερωσουν μεταξυ τους οι επιφανειες & κολλησουν μεταξυ τους.
- Συνημμένα
-
- PIC_0839.JPG (18.26 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0836.JPG (20.82 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0835.JPG (22.47 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0834.JPG (21.37 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
...,να μερικες ακομη...
- Συνημμένα
-
- PIC_0840.JPG (21.27 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0838.JPG (22.63 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0837.JPG (26.57 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
..., νατααααααα τα φτερακια μας, ετοιμα. Ενα κολπακι που κανω οσπου να 'δεσει' καλα η κολλα, ειναι, με χαρτοταινια να στερεωνω τα πηδαλια με το σταθερο μερος ωστε να μην υπαρχει μετακινηση των μεντεσεδων απο την τοποθετηση η απο λαθος μετακινηση και καποια 'απροσεξια'....
- Συνημμένα
-
- PIC_0841.jpg (85.76 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Eφοσον τελειωσαμε με τα κολληματα των πηδαλιων (πλην ruder, επομενα βηματα κατασκευης), κανoυμε αρχη με την ατρακτο.
Θα ξεκινησω με την τοποθετηση των servo στην ουρα που προοριζονται για την κινηση τoυ elevator (δυο, ενα σε καθε πηδαλιο). Αφου καθαρισουμε τις θεσεις που ειναι να μπουνε (καλημμενες συνηθως), με ενα νυστερακι, βαζουμε τα servo, ενωνουμε τις προεκτασεις των καλωδιων, ασφαλιζουμε τις ενωσεις με θερμοσυστελωμενο η κλιπ ασφαλισης και τελος τυλιγουμε τα καλωδια με σπιραλ σιλικονουχο για προστασια απο τυχον τριβες εσωτερικα στην ατρακτο. Μολις γινουν οοολα αυτα 'ριχνουμε' το καλωδιο μεσα και τελειωσαμε με αυτα προς το παρον.
Θα ξεκινησω με την τοποθετηση των servo στην ουρα που προοριζονται για την κινηση τoυ elevator (δυο, ενα σε καθε πηδαλιο). Αφου καθαρισουμε τις θεσεις που ειναι να μπουνε (καλημμενες συνηθως), με ενα νυστερακι, βαζουμε τα servo, ενωνουμε τις προεκτασεις των καλωδιων, ασφαλιζουμε τις ενωσεις με θερμοσυστελωμενο η κλιπ ασφαλισης και τελος τυλιγουμε τα καλωδια με σπιραλ σιλικονουχο για προστασια απο τυχον τριβες εσωτερικα στην ατρακτο. Μολις γινουν οοολα αυτα 'ριχνουμε' το καλωδιο μεσα και τελειωσαμε με αυτα προς το παρον.
- Συνημμένα
-
- PIC_0848.JPG (21.17 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0846.JPG (28.44 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0845.JPG (24.75 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0844.JPG (25.83 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0843.jpg (81.69 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
..........,
- Συνημμένα
-
- PIC_0847.JPG (27.44 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0854.JPG (20.13 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0852.JPG (21.6 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0851.JPG (21.26 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0850.JPG (20.21 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Παμε τωρα να τοποθετησουμε τα servo των aelaron στα φτερα.
Αρχιζουμε με το ανοιγμα-καθαρισμο (απο την επικαλυψη) της θεσης στο φτερο. Με το νηστερακι κοβουμε και αφηνουμε 3-4mm περιθωριο γυρω-γυρω απο το πλαισιο που εμφανιζεται ωστε βαζοντας μεσα το servo, και να μη το 'σιδερωσουμε' πριν, να το πατησει μεσα και να μην ξυλωθει κατα την διαρκεια των πτησεων. Εφοσον πλεον εχει ανοιξει η θεση, ειναι ωρα να περασουμε το καλωδιο,που εχουμε 'αυγατισει' ωστε να ειναι αρκετο για την συνδεση του στο δεκτη μας. Με τη βοηθεια απο το σχινακι που συνηθως υπαρχει(εαν δεν υπαρχει,με ενα δικο μας κομματι σχινι και το δεσιμο μιας βιδας στη ακρη, σαααα βαριδακι), περναμε το καλωδιο και ειμαστε ετοιμοι για να επαναλαβουμε το ιδιο με το αλλο φτερο μας.
Δεν ξεχναμε να 'κερασουμε' με μια σταγονα κυανο τις τρυπουλες απο τις βιδες στερεωσης του servo, ωστε να γινουν ανθεκτηκοτερες και να πιανουν καλα οι βιδες μας.
Αρχιζουμε με το ανοιγμα-καθαρισμο (απο την επικαλυψη) της θεσης στο φτερο. Με το νηστερακι κοβουμε και αφηνουμε 3-4mm περιθωριο γυρω-γυρω απο το πλαισιο που εμφανιζεται ωστε βαζοντας μεσα το servo, και να μη το 'σιδερωσουμε' πριν, να το πατησει μεσα και να μην ξυλωθει κατα την διαρκεια των πτησεων. Εφοσον πλεον εχει ανοιξει η θεση, ειναι ωρα να περασουμε το καλωδιο,που εχουμε 'αυγατισει' ωστε να ειναι αρκετο για την συνδεση του στο δεκτη μας. Με τη βοηθεια απο το σχινακι που συνηθως υπαρχει(εαν δεν υπαρχει,με ενα δικο μας κομματι σχινι και το δεσιμο μιας βιδας στη ακρη, σαααα βαριδακι), περναμε το καλωδιο και ειμαστε ετοιμοι για να επαναλαβουμε το ιδιο με το αλλο φτερο μας.
Δεν ξεχναμε να 'κερασουμε' με μια σταγονα κυανο τις τρυπουλες απο τις βιδες στερεωσης του servo, ωστε να γινουν ανθεκτηκοτερες και να πιανουν καλα οι βιδες μας.
- Συνημμένα
-
- PIC_0862.JPG (21.25 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0861.JPG (19.12 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0860.JPG (20.42 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0859.JPG (20.31 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Τελειωνωντας με την τοποθετιση των servo, απελευθερωνουμε τα πηδαλια απο τις χαρτοταινιες και 'ξεκολλαμε' τους μεντεσεδες 'σπαζωντας' την κολλα με δυο τρεις αποτομες κινησεις.
Στη συνεχεια αφου παιξουμε τα πηδαλια αρκετες φορες και εχουμε ικανοποιητικη κινηση, λαδωνουμε ολους τους μεντεσεδες (μια στγωνιτσα D-40 αρκει) και επαναλαμβανουμε το 'παιξιμο' των πηδαλιων εως η κινηση τους να ειναι γλυκια και ανεμποδιστη σε ολο το ευρος της. Τα πηδαλια ειναι τωρα ετοιμα για την ενωση τους με τις ντιζες & το servo.
Στη συνεχεια αφου παιξουμε τα πηδαλια αρκετες φορες και εχουμε ικανοποιητικη κινηση, λαδωνουμε ολους τους μεντεσεδες (μια στγωνιτσα D-40 αρκει) και επαναλαμβανουμε το 'παιξιμο' των πηδαλιων εως η κινηση τους να ειναι γλυκια και ανεμποδιστη σε ολο το ευρος της. Τα πηδαλια ειναι τωρα ετοιμα για την ενωση τους με τις ντιζες & το servo.
- Συνημμένα
-
- PIC_0868.JPG (22.62 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0867.JPG (19.5 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0858.JPG (20.11 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0857.JPG (16.1 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0856.jpg (89.31 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Εχοντας εοιμασει το φτερο για την ενωση του με τους μηχανισμους κινησης, επι ευκαιριας καλο ειναι να ενισχυσουμε καποια σημεια στην πλευρα του φτερου στο σημειο που ενωνεται με την ατρακτο, οπως και καποια σημεια επισης στον σωληνα που 'φωλιαζει' το tube, προς αποφυγη μελλοντικων εκπληξεων.
- Συνημμένα
-
- PIC_0866.JPG (16.83 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0865.JPG (21.69 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0863.JPG (21.22 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0864.JPG (23.24 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Για να τελειωνουμε με τα φτερα, χειαζεται να τοποθετησουμε τα servo, τους αξονες των πηδαλιων (pin's), τους συνδετηρες των αξονων,τις χορνες και οτι αλλο μας δινει ο κατασκευαστης (αλλαζωντας μερικα με καλλιτερα πιθανων, ιδιαιτερα σε πιο 'φτηνα' μοντελα, με κατι πιο αξιοπιστο ή πιο ανθεκτικο, ή ελαφρυτερο..., ανεβαζωντας φυσικα, λιγο εως πολυ,το κοστος κατασκευης και της αποπερατωσης του μοντελου).
Ξεκιναμε με το ανοιγμα των οπων οπου θα τοποθετηθουν οι βιδες-αξονες ή πλαστικα-μεταλικα χορν στα κινητα μερη μερη του φτερου (aelaron), με τον αχωριστο συντροφο μας, το νυστερακι, κοβωντας-ανοιγωντας την επικαληψη. Ενας καλος τροπος ωστε να εντοπισουμε την σωστη 'τρυπα', ειναι να κοιταξουμε την επιφανεια μπροστα απο ενα δυνατο φως ωστε να εντοπισουμε την σωστη σε μεγεθος & σημειο, θεση.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΣ ΒΗΜΑ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ-ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ-MANUAL TOY KATAΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΛΑΘΩΝ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.
Εφοσον εχουμε αποκαλυψη την τρυπα-ες, τοποθετουμε τους αξονες-χορν ή βιδες, αναλογα τι εχουμε επιλεξει και τα στερεωνουμε σωστα και καλα στη θεση τους. Στη συνεχεια προχωραμε με τις ντιζες (κοψιμο-ρυθμιση μηκους,...) & την ενωση των συνδετηρων ωστε να ολοκληρωθει συνδεση με το servo.
Oταν πλεον ολα εχουν μπει στη θεση τους συνδεουμε το servo με την Τ/Κ και ρυθμιζουμε τις αποστασεις, τα κεντρα, τη σωστη φορα της κινησης (αναλογα με την φορα των στικ στην Τ/Κ) και ειμαστε ετοιμοι για τις μικρορυθμισεις στο τελικο σταδιο πριν την πτηση
Ξεκιναμε με το ανοιγμα των οπων οπου θα τοποθετηθουν οι βιδες-αξονες ή πλαστικα-μεταλικα χορν στα κινητα μερη μερη του φτερου (aelaron), με τον αχωριστο συντροφο μας, το νυστερακι, κοβωντας-ανοιγωντας την επικαληψη. Ενας καλος τροπος ωστε να εντοπισουμε την σωστη 'τρυπα', ειναι να κοιταξουμε την επιφανεια μπροστα απο ενα δυνατο φως ωστε να εντοπισουμε την σωστη σε μεγεθος & σημειο, θεση.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΣ ΒΗΜΑ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ-ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ-MANUAL TOY KATAΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΛΑΘΩΝ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.
Εφοσον εχουμε αποκαλυψη την τρυπα-ες, τοποθετουμε τους αξονες-χορν ή βιδες, αναλογα τι εχουμε επιλεξει και τα στερεωνουμε σωστα και καλα στη θεση τους. Στη συνεχεια προχωραμε με τις ντιζες (κοψιμο-ρυθμιση μηκους,...) & την ενωση των συνδετηρων ωστε να ολοκληρωθει συνδεση με το servo.
Oταν πλεον ολα εχουν μπει στη θεση τους συνδεουμε το servo με την Τ/Κ και ρυθμιζουμε τις αποστασεις, τα κεντρα, τη σωστη φορα της κινησης (αναλογα με την φορα των στικ στην Τ/Κ) και ειμαστε ετοιμοι για τις μικρορυθμισεις στο τελικο σταδιο πριν την πτηση
- Συνημμένα
-
- PIC_0881.JPG (21.06 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0875.JPG (28.02 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0877.JPG (24.43 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0869.JPG (24.37 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0870.JPG (18.75 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Στο δικο μου YAK αλλαξαν ενα-δυο πραγματακια, οπως
α)τα απλα βιδακια των αξονων με αυτοασφαλιζομενα (ωστε να γινονται μικρορυθμισεις διοτι τα απλα θα επρεπε να 'ασφαλιστουν' με λοκ-ταιτ στερωντας την γρηγορη, τουλαχιστον κατα την αρχικη πτηση-δοκιμη, ρυθμιση-αλλαγη του set-up στο πεδιο-μοντελοδρομιο)
β)τα μεταλικα κλεβις με μπολ-λινκ (για να εχουμε λιγοτερους ντζογους )
α)τα απλα βιδακια των αξονων με αυτοασφαλιζομενα (ωστε να γινονται μικρορυθμισεις διοτι τα απλα θα επρεπε να 'ασφαλιστουν' με λοκ-ταιτ στερωντας την γρηγορη, τουλαχιστον κατα την αρχικη πτηση-δοκιμη, ρυθμιση-αλλαγη του set-up στο πεδιο-μοντελοδρομιο)
β)τα μεταλικα κλεβις με μπολ-λινκ (για να εχουμε λιγοτερους ντζογους )
- Συνημμένα
-
- PIC_0883.JPG (20.2 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0880.JPG (18.9 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0876.JPG (28.21 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0871.JPG (16.61 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0869.JPG (24.37 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Τελικο αποτελεσμα αρκετα ικανοποιητικο, με τη συνδεσμολογια των αξονων-ντιζων να εχει το λιγοτερο εως καθολου ντζογο και το ευρος της κινησης να ειναι απο +50 εως -50 μοιρες (ο κατασκευαστης 'θελει' 30 εως 35 μοιρες στα aelaron )
- Συνημμένα
-
- PIC_0884.JPG (20.38 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0832.JPG (19.08 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0830.JPG (19.64 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0831.JPG (21.28 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
..., να και μια κοντινη foto του αξονα του πηδαλιου με την διαταξη του συστηματος στην τελικη του μορφη (δεν ξεχναμε να 'ασφαλιζουμε' τα βιδακια-παξιμαδια με λοκ-ταιτ προς αποφυγη καταστροφικων εκπληξεων )
- Συνημμένα
-
- PIC_0879.JPG (19.98 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
Εφτασε η σειρα της τοποθετησης του συστηματος (σταθερο+κινητο μερος)των πηδαλιων ανοδου-καθοδου. Επιλεγουμε παλι την 30-νταλεπτη εποξικη για την συγκολληση και αρχιζουμε με τον καθαρισμο των επιφανειων (ατρακτου, πηδαλιων) απο την επικαλυψη, στα σημεια της συγκολλησης, εφοσον εχουμε μαρκαρει τα σημεια, μετα απο πολλες δοκιμες, ωστε να εχουμε το σωστο σημειο εφαρμογης. ΜΕΤΡΑΜΕ & ΞΑΝΑΜΕΤΡΑΜΕ, απο το σταθερο σημειο στην ατρακτο ωστε να εχουμε τις ιδες αποστασεις και στις δυο πλευρες και ελενχουμε την παραληλοτητα με το εμπρος φτερο ωστε να μη γερνει το σταθερο μερος του πηδαλιου προς καμια μερια. Εφαρμοζουμε το συστημα πηδαλιου-κινητου μερους και ΞΑΝΑΜΕΤΡΑΜΕ τις αοπστασεις πριν την τελικη στερεωση στο τελικο σημειο κολλησης, στερεωνουμε το πηδαλιο με χαρτοταινια & την βοηθεια καρφιτσων και εφρμοζουμε ενα προσθετο βαρος ωστε να εχουμε την μεγιστη επαφη συγκολλησης. Για προσθετη ασφαλεια μπορουμε να χαντρωσουμε το σταθερο μερος του πηδαλιου με δυο οδντογλυφιδες μετα απο μια ωρα περιπου, αναλογα το τραβηγμα της κολλας, χωρις μεγαλης επιβαρυνσης βαρους.
Εαν εχουμε incidence-meter ( για τους πιο προχωρημενους...), εφοσον εχουμε αλφαδιασει την ατρακτο, μετραμε για να γνωριζουμε την γωνια του elevator ωστε να μπορουμε να εχουμε ενα σημειο αναφορας και να μπορουμε την αλλαξουμε σε περιπτωση προβληματικου τριμαρισματος του πηδαλιου ανοδου-καθοδου.
Εαν εχουμε incidence-meter ( για τους πιο προχωρημενους...), εφοσον εχουμε αλφαδιασει την ατρακτο, μετραμε για να γνωριζουμε την γωνια του elevator ωστε να μπορουμε να εχουμε ενα σημειο αναφορας και να μπορουμε την αλλαξουμε σε περιπτωση προβληματικου τριμαρισματος του πηδαλιου ανοδου-καθοδου.
- Συνημμένα
-
- PIC_0885.JPG (27.9 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0886.JPG (25.53 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0888.JPG (24.59 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0887.JPG (27.31 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0889.JPG (28.49 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF
.........,
- Συνημμένα
-
- PIC_0896.JPG (25.46 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0894.JPG (27.48 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0893.JPG (21.56 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0892.JPG (29.87 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές
-
- PIC_0891.JPG (25.57 KiB) Προβλήθηκε 38 φορές