PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ PIPER ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΝΑ TOMAHAWK SPAN 198ΕΚ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ 1/6 ΠΑΛΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ.
ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΤΟ ΧΟΜΠΥ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ PIPER TRI PACER. ΣΕ ARF ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΙΤ.
ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΠΑΩ....ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ ΕΚΠΕΤΑΣΜΑ
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΛΑΙΩΝ ΣΤΟ ΧΟΜΠΥ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ PIPER TRI PACER. ΣΕ ARF ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΙΤ.
ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΠΑΩ....ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ ΕΚΠΕΤΑΣΜΑ
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
Piper Tomahawk;;;;;; Ρε θηρίο πότε θα σε δώ να φτιάχνεις P-40 Warhawk;;;;;;;
Καλή χρονιά με υγεία φίλε μου Σώτο!
Τρύφωνας
Καλή χρονιά με υγεία φίλε μου Σώτο!
Τρύφωνας
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
ΦΙΛΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ......ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΚΟΡΣΕΡΑΚΙ ΤΗΣ Η9 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ.....
ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ:
http://www.bmi-models.com/#en/11762_-_Tomahawk_40-60/6/161
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=&airlinesearch=&countrysearch=&specialsearch=&daterange=&keywords=PIPER+TOMAHAWK&range=&sort_order=&page_limit=15&thumbnails=&calccount=1366612&truecount=false&engine_version=6.0
ΜΑ ΤΙ ΜΑΚΡΙΝΑΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ 170€ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ 25€ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΟ.
TECH SPECS
SPAN 1,95M
MOTOR TURNIGY 50-55470KV
ESC120 HEXTRONIC
PROP 14X7 /13X8 MASTER AIR SCREW/ APC???
PLASTIC SPINNER
6 DIGITAL MG 2BB STANDARD SERVOS
2,4 617 FUTABA
LIPO RECEIVER + VOLTAGE REG
5350MA 5S 3700MA 5S 4000MA 4S
3000KGR. FLYING WEIGHT
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΚΟΡΣΕΡΑΚΙ ΤΗΣ Η9 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ.....
ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ:
http://www.bmi-models.com/#en/11762_-_Tomahawk_40-60/6/161
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=&airlinesearch=&countrysearch=&specialsearch=&daterange=&keywords=PIPER+TOMAHAWK&range=&sort_order=&page_limit=15&thumbnails=&calccount=1366612&truecount=false&engine_version=6.0
ΜΑ ΤΙ ΜΑΚΡΙΝΑΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ 170€ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ 25€ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΟ.
TECH SPECS
SPAN 1,95M
MOTOR TURNIGY 50-55470KV
ESC120 HEXTRONIC
PROP 14X7 /13X8 MASTER AIR SCREW/ APC???
PLASTIC SPINNER
6 DIGITAL MG 2BB STANDARD SERVOS
2,4 617 FUTABA
LIPO RECEIVER + VOLTAGE REG
5350MA 5S 3700MA 5S 4000MA 4S
3000KGR. FLYING WEIGHT
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ
- Συνημμένα
-
- 1429675.jpg (12.16 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- 1019499.jpg (71.76 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- 1426816.jpg (67.89 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
ΚΑΙ ΜΑΛΟΝ ΤΟ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
- Συνημμένα
-
- 1411131.jpg (85.65 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- 1395820.jpg (86.05 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
:DΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ Α/ΝΟΥ.
ΕΧΩ ΑΝΥΠΥΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ.
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΛΙΓΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ@P@
ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΜΦΑΝΗΣΙΑΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ Α/ΝΟΥ.
ΕΧΩ ΑΝΥΠΥΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ.
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΛΙΓΕΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΠΩΣ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΜΦΧ ΣΩΤΗΡΗΣ@P@
- Συνημμένα
-
- Εικόνα010.jpg (32.75 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα009.jpg (26.95 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα008.jpg (27.79 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα007.jpg (21.09 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα006.jpg (25.54 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΑΚΟΜΑ
Α BY THE WAY ΓΥΡΙΖΕΙ 16Χ8 ΜΕΤΖ !!!
Α BY THE WAY ΓΥΡΙΖΕΙ 16Χ8 ΜΕΤΖ !!!
- Συνημμένα
-
- Εικόνα015.jpg (33.81 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα014.jpg (36.67 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα013.jpg (36.47 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα012.jpg (22.24 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα011.jpg (25.95 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ . ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΟΚ.....=B=
- Συνημμένα
-
- Εικόνα018.jpg (32.21 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα017.jpg (39.22 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Εικόνα016.jpg (30.92 KiB) Προβλήθηκε 169 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
Σωτήρη σου εύχομαι να πάνε όλα καλά στην παρθενική. Ομως για να κόψουμε όσο γίνεται περισσότερα πόδια εκείνου του τρισκατάρατου του Μερφυ θέλω να σου επισημάνω κάτι. Στη φωτογραφία που φαίνεται το εσωτερικό της ατράκτου, βλέπω ότι η μία από τις δύο κεραίες του δέκτη πάει παρέα με καλώδια. Ισως και να με ξεγαλάει η φωτογραφία αλλά αν συμβαίνει όντως κάτι τέτοιο ,πρέπει να αλλάξει. Είναι πολύ εύκολο να διορθώσεις αυτό το σημείο και δεν αξίζει τον κόπο να ρισκάρεις πιθανή απώλεια σήματος.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
Καλημερα αγκαιν.
Κωστα σωστο το σχολιο . και εκτος οτι διορθωθηκε αλλα σε αλλα α/α που εχω και δεν υπαρχει χωρος και περναει κοντα απο καλωδια δεν εχω παρατηρησει κατι. το μονο σιγουρο ειναι οτι χρειαζεται να ειναι απομονωμενες οι καιραιες μονο καλο κανει....
Οπως και να ειναι η καινοτομια ειναι σε αυτοτο α/ο το voltage regulator για τον δεκτη.
θελω να δω τι αυτονομια θα εχει η lipo σε σχεση με τις συμβατικες μεταλλου . υπαρχει βεβαια η ευκολια της αντικαταστασης και της γρηγορης φορτισης.
το μονο που με ανησυχει ειναι η αξιοπιστια των V.R. γενικα .
ελπιζω να διαψευστω=B=
μφχ σωτηρης
Κωστα σωστο το σχολιο . και εκτος οτι διορθωθηκε αλλα σε αλλα α/α που εχω και δεν υπαρχει χωρος και περναει κοντα απο καλωδια δεν εχω παρατηρησει κατι. το μονο σιγουρο ειναι οτι χρειαζεται να ειναι απομονωμενες οι καιραιες μονο καλο κανει....
Οπως και να ειναι η καινοτομια ειναι σε αυτοτο α/ο το voltage regulator για τον δεκτη.
θελω να δω τι αυτονομια θα εχει η lipo σε σχεση με τις συμβατικες μεταλλου . υπαρχει βεβαια η ευκολια της αντικαταστασης και της γρηγορης φορτισης.
το μονο που με ανησυχει ειναι η αξιοπιστια των V.R. γενικα .
ελπιζω να διαψευστω=B=
μφχ σωτηρης
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: PIPER TOMAHAWK FROM VMAR
Αν χρησιμοποιήσεις switching regulator έχεις το πλεονέκτημα ότι καταναλώνεται πάνω του πολύ μικρότερη ισχύς για το ίδιο ρέυμα με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται πολύ λιγότερο από έναν linear regulator και είναι γεγονός ότι αυτό που συνήθως καταστρέφει τα regulators είναι η υπερθέρμανση. Χώρια το ότι ένα linear regulator που ζεσταίνεται στο εσωτερικό μιας κλειστής ατράκτου μπορεί να ζεστάνει και το δέκτη που βρίσκεται και αυτός μέσα στην άτρακτο και να δημιουργηθούν άλλα προβλήματα. Απλά το switching regulator χρειάζεται και ένα φεριτάκι γιατί είναι πιο "θορυβώδες" ηλεκτρομαγνητικά από ένα γραμμικό.
Αλήθεια σκέφτηκες να χρησιμοποιήσεις μια δίσελη Α123? Ουσιαστικά δίνει την ίδια τάση με ένα γεμάτο εξάβολτο πακάκι χωρίς τη χρήση regulator. Κυκλοφορούν τελευταία κάτι δίσελα πακάκια Α123 για δέκτες και σερβό.
Φιλικά Κώστας.
Αλήθεια σκέφτηκες να χρησιμοποιήσεις μια δίσελη Α123? Ουσιαστικά δίνει την ίδια τάση με ένα γεμάτο εξάβολτο πακάκι χωρίς τη χρήση regulator. Κυκλοφορούν τελευταία κάτι δίσελα πακάκια Α123 για δέκτες και σερβό.
Φιλικά Κώστας.