FTL 45cc

Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey yankos

Μην "καργάρεις" τις βελόνες οταν τις κλείνεις!!! Πρόσεξε γιατί θα θέλει επισκευή το καρμπυρατέρ μετά!!!!
Τα καρμπυρατέρ βενζίνας δεν είναι σαν τα Glow. Επίσης όταν αλλάζεις ρύθμιση θα πρέπει να περιμένεις περισσότερο για να την ξανααλλάξεις. Και εκεί δεν είναι σαν τις Glow. Οι βενζίνες αργούν να σου δείξουν την καινούργια ρύθμιση. Τέλος πάντων τι μάρκα είναι το carb? Walbro, Tilotson ή Bing????
Τρύφωνας
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Το walbro έχει πάνω
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Το λάδι είναι σε αναλογία 2-3% max. Απλή αμόλυβδη είναι μια χαρά!!
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

yankos έγραψε: Το walbro έχει πάνω


Λοιπόν ξεκίνα απο την ρύθμιση του εργοστασίου χρησιμοποιόντας την προτεινόμενη προπέλα. Όσο πιο μικρή προπέλα βάζεις τόσο πιο πολύ θα το "σφυρίξεις" έπειτα ...Αφού στρώσει!!!
Οι βενζίνες δεν στρώνουν όπως οι glow σε 4 τεπόζιτα. Οι βενζίνες είναι άστρωτες και μετά απο 4 ώρες λειτουργία!!!!!
Στις 6 ώρες και μετά τις σφυρίζεις για να μην έχεις σβυσίματα στον αέρα και ακολουθήσουν και τα ενδεχόμενα σπασίματα!!!
true blue
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 22, 2008 11:11 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από true blue »

γιάννη
ελπίζω να πήρες το PM.
Χρησιμοποιώ βενζίνη 95αρα αμόλυβδη και προς το παρόν επειδή
οι μηχανές μου στρώνουν ακόμα η αναλογία είναι 35/1 που σημαίνει
28,60 ml λαδιού στο 1 λίτρο βενζίνης. Οι ρυθμίσεις είναι αυτές που σου είπα πρίν. Πρόσεξε να δείς αν το καρμπυρατέρ σου τραβάει καύσιμο.
Δεν πιστεύω να έχεις ανοίξει το καρμπυρατέρ για να δείς πως είναι μέσα γιατί τότε πρέπει να ξέρεις πως θα το κλείσεις. Εάν το έχεις κάνει αυτό μπορεί να έχεις κάνει ζημιά στην μεμβράνη. Το άλλο που μπορώ να σου πώ είναι αν έχεις ξεβιδώσει το HALL switch και δεν το έχεις ξαναβάλει σωστά στην θέση του. Αυτό έχει συγκεκριμένες μοίρες που μπαίνει.
Αν όλα είναι εντάξει η μηχανή πρέπει να πάρει, είναι αδιανόητο να μην παίρνει γιατί είναι πολύ απλές μηχανές.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

yankos έγραψε: 2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα


Ωραία ....
Απο την εργοστασιακή ρύθμιση, (με χρήση ελαφριάς προπέλλας) ανοίγεις την High περί τα 1/4 της στροφής και την αφήνεις να δουλέψει σε μέσες στροφές..(όχι "τσίτες"...)
Ο κινητήρας είναι σφικτός στην αρχή και δεν αποδίδει κανονικά!!
όταν αρχίζει να στρώνει θα δείς βελτίωση στις ψηλές και μεσαίες στροφές. Εκεί θα πειράξεις την βελόνα του Low (συνήθως κλείνεις μέχρι να πετύχεις το καλλίτερο "άρπαγμα"..)
Κατάλαβες?
true blue
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 22, 2008 11:11 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από true blue »

τρύφωνα γειά σου
αυτές είναι οι κινέζικες μηχανές και με το 1/4 δεν ξεκινάνε με τίποτα.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Δεν έχει δουλέψει ο κινητήρας??? Καθόλου??? (έστω καμμιά ωρίτσα...)
Αν δεν έχει δουλέψει καθόλου θα πρέπει να την ξεκινήσεις και να ανοίξεις την High τουλάχιστον μια με μιάμιση στροφή!!

(Την Low δεν την πειράζεις καθόλου ...ακόμα..)
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από ankon »

yankos έγραψε: 2.5% συνθετικό έβαλα σήμερα

Γιαννη ειναι καλο να μην ξεκινας με συνθετικο γιατι δεν στρωνει ο κινητηρας.Τουλαχιστον για 10 πρωτα λιτρα βενζινης ενα καλο ορυκτελαιο ειναι οτι χρειαζεται.Μετα βαλε οτι θελεις .Μονο να ξερεις οτι τα συνθετικα εχουν αλλη αναλογια.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

ankon έγραψε: Γιαννη ειναι καλο να μην ξεκινας με συνθετικο γιατι δεν στρωνει ο κινητηρας.Τουλαχιστον για 10 πρωτα λιτρα βενζινης ενα καλο ορυκτελαιο ειναι οτι χρειαζεται.Μετα βαλε οτι θελεις .Μονο να ξερεις οτι τα συνθετικα εχουν αλλη αναλογια.


Αχα, να μια πληροφορία που την ακούω για πρώτη φορά.
Και κάτι άλλο, αυτή η μηχανή πέρνει συνέχεια ανάποδες, 1 στις 3 κλωτσάει ανάποδα >:D
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

:-&&:-&&
ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
O FTL45 πήρε μπρος!!!
^hola^

Χάρη στη βοήθεια των συμφορουμιτών αλλά και των φίλων στη Σκύδρα πήρε επιτέλους μπροστά και πραγματοποιήθηκε η πρώτη αρύθμιστη ομολογουμένος πτήση!! Η ισχύς είναι αυτή που του χρειάζεται, ούτε περισσότερη ούτε λιγότερη. Σαν να μου φαίνεται πως ο σένσορας θέλει να μετατοπιστεί λίγο δεξιά ή αριστερά ώστε να δίνει το σπινθίρα σε καλύτερο χρόνο... Αύριο πάλι V:))
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από ankon »

Αντε ρε Γιαννη επιτελους ...τι εκανες τελικα..... ηταν αυτο που σου ειπα για το HALL switch ??
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Καταρχήν έβαλα τις βελόνες στις στροφές που μου είπες. :>)
Μετά χαμήλωσα το ρελαντί και πήγα το σένσορα λίγο πιο δεξιά όπως κοιτάς το μοντελο από μπροστά. Δυστυχώς ο σένσορας της MLD δεν έχει περιθώρια για πολλές μετακινήσεις... Θα παραγγείλω όμως το ignition της ftl όπου ο δικός της σένσορας έχει μεγάλη διαδρομή για ρύθμιση. Με πιο κριτίριο όμως να τον τοποθετήσω; Τι θέση πρέπει να έχει σε σχέση με το πιστόνι;
pani
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:40 am

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από pani »

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”