Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Αγαπητοί φίλοι μοντελιστές,
Χθές αποφάσισα να ανοίξω προς τέρψη των οφθαλμών μου ( και των δικών σας) το δώρο που μου είχε κάνει πρίν λίγο καιρό ένας πολύ καλός φίλος.....και ταυτόχρονα μπήκα και στο τριπάκι για να το ξεκινήσω να το κατασκευάζω κιόλας μιας και είναι ένα "εύκολο" και γρήγορο εγχείρημα επειδή το κίτ είναι ARF (Almost Ready to Fly)..
Χθές αποφάσισα να ανοίξω προς τέρψη των οφθαλμών μου ( και των δικών σας) το δώρο που μου είχε κάνει πρίν λίγο καιρό ένας πολύ καλός φίλος.....και ταυτόχρονα μπήκα και στο τριπάκι για να το ξεκινήσω να το κατασκευάζω κιόλας μιας και είναι ένα "εύκολο" και γρήγορο εγχείρημα επειδή το κίτ είναι ARF (Almost Ready to Fly)..
- Συνημμένα
-
- P4070002.JPG (60.15 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070001.JPG (66 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
H ποιότητα του κουτιού - εξωτερικά είναι πολύ καλή. Αλλά η ανταμοιβή βρίσκεται στο εσωτερικό. Με το που το ανοίγει κανείς βλέπει όλα τα μέρη τυλιγμένα σε νάυλον σακουλάκια έτσι ωστε να μην υπάρχουν γδαρσίματα κατά την μεταφορά. :,)
Η καλύπτρα του είναι το κάτι άλλο.....!!! ::) και αναπαριστά το μοντέλο F6F3 μιας και τα μεταγενέστερα μοντέλα της Grumman κατήργησαν το πλαϊνό τζαμάκι που βρίσκεται στο πίσω μέρος του cockpit......
Η καλύπτρα του είναι το κάτι άλλο.....!!! ::) και αναπαριστά το μοντέλο F6F3 μιας και τα μεταγενέστερα μοντέλα της Grumman κατήργησαν το πλαϊνό τζαμάκι που βρίσκεται στο πίσω μέρος του cockpit......
- Συνημμένα
-
- P4070004.JPG (64.04 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070003.JPG (61.74 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
ψάχνοντας όλο και πιο πολύ μέσα στο κουτί όλο και έμπαινα στον πειρασμό να το ξεκινήσω και αυτό ταυτόχρονα με τα υπόλοιπα που υπάρχουν στον πάγκο.....
Το κόουλ του είναι πολυεστερικής κατασκευής, με πολύ καλό βάψιμο, Το κίτ έχει μηχανικά 90deg. Rotating Retracts, καλής ποιότητας, - όχι σαν τα παλαιότερα κιτ με τα αδύναμα struts-,
όλα τα απαραίτητα υλικά βρίσκονται σε σακουλάκι, και η ποιότητα της επικάλυψης είναι άριστη. Το μέγεθος του μοντέλου είναι στίς 65 ίντσες περίπου - δηλαδή 60άρι μέγεθος.
Το κόουλ του είναι πολυεστερικής κατασκευής, με πολύ καλό βάψιμο, Το κίτ έχει μηχανικά 90deg. Rotating Retracts, καλής ποιότητας, - όχι σαν τα παλαιότερα κιτ με τα αδύναμα struts-,
όλα τα απαραίτητα υλικά βρίσκονται σε σακουλάκι, και η ποιότητα της επικάλυψης είναι άριστη. Το μέγεθος του μοντέλου είναι στίς 65 ίντσες περίπου - δηλαδή 60άρι μέγεθος.
- Συνημμένα
-
- P4070005.JPG (52.79 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070007.JPG (59.16 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070006.JPG (50.46 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
οι οδηγίες κατασκευής του είναι "ιδανικές" για αρχάριο μιας και παρόλη την ετοιμότητα του κίτ κατασκευαστικά, παραπέμπουν και σε φωτό, εκμηδενίζοντας έτσι και την παραμικρή πιθανότητα λάθους απο τον κάθε "αρχάριο" κατασκευαστή...
Επίσης τα πάντα είναι μαρκαρισμένα μέχρι και το Firewall του κινητήρα...(πολύ καλή δουλειά) και έχουν στεγανοποιήσει- μονώσει απο κατασκευής τα σημεία που εκτείθενται στα καύσιμα...
Επίσης τα πάντα είναι μαρκαρισμένα μέχρι και το Firewall του κινητήρα...(πολύ καλή δουλειά) και έχουν στεγανοποιήσει- μονώσει απο κατασκευής τα σημεία που εκτείθενται στα καύσιμα...
- Συνημμένα
-
- P4070012.JPG (60.68 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070009.JPG (57.32 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070008.JPG (58.62 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Η άτρακτος είναι κατασκευασμένη από ξύλο όπως και το υπόλοιπο κίτ...(καλής ποιότητας - ελαφριά κατασκευή), και έχει περασμένες μέχρι και τις ντίζες, έτοιμες για τοποθέτηση στις σωληνώσεις, η ξυλεία (όλη laser-cut), και το κεντρικό τμήμα με τοποθετημένα και βιδωμένα στη θέση τους τα retracts!!!!! (καλά δεν έχουν αφήσει και πολύ δουλειά για εμάς οι μπαγάσηδες οι αμερικάνοι)......
- Συνημμένα
-
- P4070016.JPG (48.38 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070011.JPG (63.65 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070010.JPG (61.59 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Οι οπές είναι ήδη ανοιχτές για τα hinges και μέχρι και οι καβίλιες στήριξης του κεντρικού φτερού κολλημένες και αυτές στην θέση τους.....Τα υπόλοιπα 2 μέρη του φτερού κολλούνται (ευτυχώς, για να κάνουμε κάτι και εμείς...) απο εμάς με έποξυ 30 λεπτών.....
συνεχίζεται με την κατασκευή...
συνεχίζεται με την κατασκευή...
- Συνημμένα
-
- P4070015.JPG (53.01 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070014.JPG (52.4 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- P4070013.JPG (59.69 KiB) Προβλήθηκε 166 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 25, 2008 12:02 pm
Απάντηση: Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Τρύφωνα καλησπέρα
Τι απέγινε τελικα η κατασκευή του Hellcat ?
Τι απέγινε τελικα η κατασκευή του Hellcat ?
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Καλησπερα Τρυφωνα αν και δεν γνωριζομαστε ειμαι ΦΑΝ σου τοσο για τις κατασκευες σου οσο και για τις πτητικες σου ικανοτητες. Θα ηθελα να μαθω αν το Χελκατ που εφτιξες ειναι καλο πτητικα. Ευχαριστω.
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 4:56 pm
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
η hangar9 που τα φτιαχνει τα κιτ ? στην κινα ?
Απάντηση: Απ: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
giorgos2004 έγραψε: ↑Τρύφωνα καλησπέρα
Τι απέγινε τελικα η κατασκευή του Hellcat ?
Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει μπεί στην "μπάντα" μιας και είναι το έκτο κατα σειρά Hellcat, (υπάρχουν σε πτήσιμη κατάσταση άλλα 5)@P@
λόγω έλλειψης χώρου....
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
savasp30 έγραψε: ↑Καλησπερα Τρυφωνα αν και δεν γνωριζομαστε ειμαι ΦΑΝ σου τοσο για τις κατασκευες σου οσο και για τις πτητικες σου ικανοτητες. Θα ηθελα να μαθω αν το Χελκατ που εφτιξες ειναι καλο πτητικα. Ευχαριστω.
Γειά σου savasp30
Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Αγαπητέ φίλε Σάββα και εμένα μου αρέσουν τα scale καμμιά 25αριά χρόνια τώρα, πάντα όταν πέταγα ήθελα να βλέπω την σιλουέτα ενός αεροπλάνου και όχι ενός σταυρού με φτερά, ή "σκαλωσιές" τύπου "Τηλέμαχου" κτλ.:D....(Δεν σε αδικώ καθόλου που σου αρέσουν και εσένα..!)
Τα Hellcat (μιας και έχω πετάξει αρκετά κιτ και άλλων εταιρειών) πετούν σαν εκπαιδευτικά χαμηλοπτέρυγα με ουραίο τροχό...
Στην πτήση είναι προβλέψιμα, σταθερά και αν θέλεις να πετάξεις γρήγορα σου κάνουν και αυτό το χατήρι...::)
Το φτερό τους είναι ημισυμμετρικό, ως επι το πλείστον χρησιμοποιούν Hi-lift αεροτομές όπως NACA 2412 & 2414,(για να πετούν με περισσότερο πτερυγικό φόρτο, βλέπε retracts κτλ) και το σχήμα "Tappered" το οποίο συμβάλει σε μια κλασσική σπόρ πτήση εκτελώντας εύκολα όλα τα κλασσικά ακροβατικά μιας σπόρ πτήσης χωρίς δυσκολία και τάσεις στολαρίσματος σε χαμηλές ταχύτητες...
Αυτό που πραγματικά είναι εκπληκτικό στα Hellcat & στα Mustang είναι το πολύ καλό Rudder τους. Το Rudder "ακούει" σωστα, αλλάζει την κατεύθυνση, εκτρέπει ομαλά την ουρά χωρίς να αλλάζει την κλίση του αεροπλάνου.. Αυτό είναι ενα πολύ καλό χαρακτηριστικό που το θέλουν όλοι οι αερομοντεριστές σε περιπτώσεις προσγειώσεων με crab & side slip. (όταν δηλαδή ο αέρας είναι κάθετος στον διάδρομο προσγείωσης..)
κατα την γνώμη μου τα Hellcat πετούν σαν τα Mustang αλλά έχουν την δυνατότητα να κρύβουν καλλίτερα το κινητήρα και τα παρελκόμενα μιας και το κόουλ τους επιτρέπει αυτό και με το παραπάνω!!!....
όποτε θέλεις εαν είσαι Αθήνα στείλε pm να πάμε μαζί για πτήση και να τα δείς όλα αυτά στην πράξη και όχι στην θεωρία.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
cinosweiv99 έγραψε: ↑η hangar9 που τα φτιαχνει τα κιτ ? στην κινα ?
Αγαπητέ cinosweiv99
Και τί δεν φτιάχνεται σήμερα στην Κίνα αδερφέ μου...(τα περισσότερα εκεί φτιάχνονται) και όσο προχωράει ο καιρός μάλλον όλα εκεί θα καταντήσουν να φτιάχνονται.
Οι κινέζοι όμως είναι μεθοδικοί και ακολουθούν πιστά τις οδηγίες αυτών που τους δίνουν τις δουλειές...
Η Η9 είναι μια αμερικάνικη εταιρεία που τους δίνει τεχνογνωσία όσων αφορά την κατασκευή. Το τελικό προϊόν είναι πολύ καλής κατασκευής και με πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά. όσων αφορά τα 60άρια μεγέθη η Η9 θεωρώ οτι είναι πάρα πολύ καλή εταιρεία. Στα 180άρια κιτ της όμως, κατα την γνώμη μου θέλει προσοχή μιας και πτητικά δεν με αφήνουν ικανοποιημένο. Π.Χ. Το Top Flite P-51 Mustang GIANT έχει καλλίτερη πτητική συμπεριφορά απο το αντίστοιχο Mustang & P-47 Thunderbolt της Η9. Αυτό συμβαίνει στην Η9 μάλλον γιατί η αεροτομές που χρησιμοποιεί στην ουρά είναι πολύ "γρήγορες" με αποτέλεσμα εαν ποτέ βρεθείς σε κατάσταση "deadstick" τα πράγματα να είναι σκούρα επειδή χάνεις το αερόρευμα με αποτέλεσμα να πρέπει να το κατεβάσεις με μεγάλη κλίση και γρήγορα......
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Καλησπέρα.
Να παραθέσω και εγώ την μικρή μου εμπειρία για την Η9
Την τελευταία εβδομάδα έκανα 2 πτήσεις με το P-40 1.64m
και έμεινα έκπληκτος με την πτητική συμπεριφορά,παρόλο που είμουν λίγο κάτω από το όριο του βάρους.
Χτες με 4 μποφορ ,με αρκετά underpower κινητήρα πήγαινε πιο αργά και
από ψαρόβαρκα χώρις να θέλει να στολάρει με τίποτα...
Απο κατασκευή φένονται όντως πολύ καλά, αλλά τα retracts θέλουν
βίδωμα και λάδωμα καλό πριν πας για πτήσεις..τα μάζεψα τα γρανάζια του σέρβο στο χέρι...w
Να παραθέσω και εγώ την μικρή μου εμπειρία για την Η9
Την τελευταία εβδομάδα έκανα 2 πτήσεις με το P-40 1.64m
και έμεινα έκπληκτος με την πτητική συμπεριφορά,παρόλο που είμουν λίγο κάτω από το όριο του βάρους.
Χτες με 4 μποφορ ,με αρκετά underpower κινητήρα πήγαινε πιο αργά και
από ψαρόβαρκα χώρις να θέλει να στολάρει με τίποτα...
Απο κατασκευή φένονται όντως πολύ καλά, αλλά τα retracts θέλουν
βίδωμα και λάδωμα καλό πριν πας για πτήσεις..τα μάζεψα τα γρανάζια του σέρβο στο χέρι...w
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
giannisx έγραψε: ↑Καλησπέρα.
.τα μάζεψα τα γρανάζια του σέρβο στο χέρι...w
Hey giannisX
Γιατί ρε φίλε πήρες τα γρανάζια του retract servo στο χέρι;; Μήπως τα retracts δεν ασφαλίζανε;;
Αν δεν ασφαλίζανε πρέπει να ενισχύσεις τις ντίζες (που είναι πολύ μαλακές) με ξυλάκι και εποξική για να μην κάνει ταλάντωση και να δίνει την ευκαιρία στο σέρβο να ασφαλίζει σε κάθε θέση (ανοικτό-κλειστό)
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Γεια σου Τρύφων
Το λάθος ηταν διπλό δικό μου.
Η προσγείωση έφταιγε γιατί βγήκα εκτός διαδρόμου
σε ανισόπεδο σημείο με λάσπη-πηλό.
Και σε συνδιασμό την απώλεια της βίδας που ενώνει
το κυλινδράκι(έπρεπε να την ασφαλίσω καλύτερα ..μου το λεγε..)
με το πλαστικό της ντίζας έγινε το κακό.Έκανα και
ένα λαγουδάκι πριν σπάσει το σέρβο επομένως είχε
θεωρητικά ασφαλίσει.
Το λάθος ηταν διπλό δικό μου.
Η προσγείωση έφταιγε γιατί βγήκα εκτός διαδρόμου
σε ανισόπεδο σημείο με λάσπη-πηλό.
Και σε συνδιασμό την απώλεια της βίδας που ενώνει
το κυλινδράκι(έπρεπε να την ασφαλίσω καλύτερα ..μου το λεγε..)
με το πλαστικό της ντίζας έγινε το κακό.Έκανα και
ένα λαγουδάκι πριν σπάσει το σέρβο επομένως είχε
θεωρητικά ασφαλίσει.