FTL 45cc

dim sofos
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 11:58 am

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από dim sofos »

Γεια και χαρά

Θα ήθελα απλά να αναφερθώ στο ποστ του φίλου μου ankon
περί ορυκτέλαιου.
Οι δίχρονοι κινητήρες των αερομοντέλων εργάζονται σε περιβάλον
με ευνοικές συνθήκες.Έχουν αρκετή τροφοδοσία αέρα και παράγουν
το έργο τους στροφάροντας απλά μια προπέλα.
Έν αντιθέση με ένα κινητήρα αλισοπρίονου που είναι πακτομένος
μέσα σε ένα κλουβί χωρίς πολλά περιθώρια ψύξης.
Τα ορυκτέλαια ή αλλιώς baby oils παρέχουν λύπανση σε σκληρότερες
συνθήκες εργασίας,χωρίς να μεταβάλουν την δομή τους.(είναι σκληρά λάδια)
Συνήθως η χρήση ορυκτέλαιου παράγει κατάλοιπα που επιρεάζουν
το μπουζί.παρακολουθήστε τη λαδιά που αφήνουν σε αυτό και την
μαυρίλα στην επιφάνεια του εμβόλου.Με απλά λόγια οι αεροπορικοί
κινητήρες απο την αρχή της ζωής τους αποδίδουν καλύτερα με χρήση
ποιοτικού συνθετικού λαδιού και φυσικά στρώνουν καλύτερα.
Επίσης αποκλείουν το γεγονός του λαδομένου σπυνθιριστή που είναι
και η πιθανότερη αιτία σβησίματος.
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από ankon »

Καλημερα
Θα ηθελα να αναφερθω στην απαντηση που εδωσε ο Δημητρης για τα λαδια στις μηχανες .Σιγουρα εχεις δικιο οταν μιλας γενικα για μηχανες που εχουν αλλη κατασκευαστικη λογικη και αλλα υλικα .Εδω ομως μιλαμε για μια μηχανη που εχει δευτερα μεταλλα και αλλη κατασκευη .Ο ιδιος ο κατασκευαστης μιλαει για ορυκτελαιο και το ιδιο λενε στα thread του RC Univerce. Η συγκεκριμενη μηχανη ζοριζεται πολυ για να βγαλει αυτην την μειωμενη αποδοση που βγαζει οποτε δεν μπορουμε να την καταταξουμε σαν μια DA η ακομα σαν μια DL . Οποτε παντα μιλαμε για ορυκτελαιο στα πρωτα λιτρα στρωσιματος και μετα βαζουμε οτι θελουμε.

Αγγελος
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Ε ναι λοιπόν, σήμερα πήρε ο κινητήρας με 2-3 σφαλιάρες!! Ούτε καν ίδρωσα!

Έβαλα έλικα 21Χ8, 100άρα βενζίνη και λάδι απλό shell και όχι συνθετικό, ακολουθώντας τη συμβουλή του Ankon. Εν τω μεταξύ, χθες το μοντέλο χόρευε χούλα χουπ από τους κραδασμούς όταν πρωτοπήρε μπρος. Σπαρταρούσε σαν ψάρι!! Αφού έλεγα πάει θα διαλυθεί! Ζύγισα όμως την έλικα και κοπήκαν όλα, δεν πίστευα πως 1-2 γραμμάρια υλικού στην έλικα μπορούν να δώσουν τόσους κραδασμούς... ;D
savasp30
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 19, 2008 7:54 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από savasp30 »

yankos έγραψε: Ε ναι λοιπόν, σήμερα πήρε ο κινητήρας με 2-3 σφαλιάρες!! Ούτε καν ίδρωσα!

Έβαλα έλικα 21Χ8, 100άρα βενζίνη και λάδι απλό shell και όχι συνθετικό, ακολουθώντας τη συμβουλή του Ankon. Εν τω μεταξύ, χθες το μοντέλο χόρευε χούλα χουπ από τους κραδασμούς όταν πρωτοπήρε μπρος. Σπαρταρούσε σαν ψάρι!! Αφού έλεγα πάει θα διαλυθεί! Ζύγισα όμως την έλικα και κοπήκαν όλα, δεν πίστευα πως 1-2 γραμμάρια υλικού στην έλικα μπορούν να δώσουν τόσους κραδασμούς... ;D



Γεια σου φιλε μου, ετσι απο περιεργεια για τι μοντελο μιλαμε?
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Χτιστό, γύρω στα 6800γρ αντίγραφο του Hype της WestonUk.
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από ankon »

Ελα ρε Γιαννη σου πηγε τοσο πολυ σε βαρος !!!! Εμ που να πεταξει με την 26αρα.Μια 26 cc που εβαλα εγω σε μοντελο 1,60 το παει αλλα 3D γιοκ.Φαντασου τα 6,800.Τουλαχιστον στρωσε αυτην και γλεντησε την ...μονο φερε τα δικα της προικια.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Τα προικιά της έρχονται. Με την 28άρα ήταν 6300γρ, η 45άρα είναι μισό κιλό βαρύτερη δυστυχώς... Και πάντα εννοώ βάρος πτήσης με καύσιμα μέσα.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

yankos έγραψε: Τα προικιά της έρχονται. Με την 28άρα ήταν 6300γρ, η 45άρα είναι μισό κιλό βαρύτερη δυστυχώς... Και πάντα εννοώ βάρος πτήσης με καύσιμα μέσα.


Hey Yankos

Αν θες να κάνεις Freestyle 3D θα πρέπει η ώση σου να έχει ένα λόγο π.χ. 1 προς 2. Ο Κινητήρας σου δηλαδή να παράγει έργο όσο 2 φορές το βάρος του μοντέλου σου. Έτσι τα χόβερ θα είναι παιχνιδάκι....

ΜΦΧ
Τρύφωνας
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Καλησπέρα Τρύφωνα

ακόμη δε μέτρησα στροφές να δω που βρίσκομαι σε ώση, όμως φυσιολογικά
τα 10κιλά πρέπει να τα πιάνει άνετα, ίσως και παραπάνω. Τώρα, να πιάνει το βάρος του επί 2 δλδ 13,6κιλά λίγο δύσκολο, αλλά θα δούμε, μπορεί!
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey yankos

Δοκίμασε τις προτεινόμενες προπέλλες και δές πια απο αυτές "κολλάει" στον τρόπο που θες να πετάς. Πάντως ο φίλος μου ο Νικόλας ο Κιόρογλου που πετάει Freestyle στήνει το αεροπλάνο του με περισσότερη ώση / βάρος. Π.χ. σε QQ Somenzini περί τα 6 κιλά φοράει DA 50 cc...
Εγώ δυστυχώς δεν είμαι 3D-άκιας και δεν μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πώς θα το στήσεις καλλίτερα.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Εννοείς να επιλέξω έλικα για όσο το δυνατόν περισσότερη ώση; Δλδ μεγαλύτερη διάμετρο με μικρότερο βήμα;
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Εννοώ να διαλέξεις την προπέλλα που ο κινητήρας σου θα αποδίδει καλλίτερα. Τώρα π.χ. που είναι άστρωτος καλό είναι να μην τον "καβουρδίσεις"..!

Θα πρέπει να του βάλεις μια προπέλλα που δεν θα του πέφτει "βαριά" μέχρι να στρώσει και μετά βρίσκεις την προπέλα που θα κάνεις 3D. ( To βήμα πέφτει βαρύ..δες τι σου συνιστά ο κινέζος..και διάλεξε την πιο ελαφριά απο αυτές..!)

ΜΦΧ
Τρύφωνας

Y.Γ. Μεγαλύτερη Διάμετρος = Μεγαλύτερη ροπή, μεγαλύτερη επιφάνεια αερορεύματος στην ουρά.
Μεγαλύτερο Βήμα= Μεγαλύτερη ώση, περισσότερη ισχύς αερορεύματος στην ουρά.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από yankos »

Καλά για 3D είμαι πολύ μακριά ακόμη... Πρέπει να στρώσει ο κινητήρας κάνοντας πολύυυυυ scale πτήση, να ρυθμιστεί σωστά με χαμηλό ρελαντί, να μη σβήνει στον αέρα και μετά δειλά δειλά να αρχίσω να το πιέζω σε ελιγμούς γιατί δεν ξέρω ακόμη τις αντοχές του μοντέλου. Το στρώσιμο το ξεκίνησα με 20Χ8 έλικα, τη μικρότερη που προτείνει ο κατασκευαστής, μου φάνηκε όμως πως έτρεχε πολύ και του έβαλα χθες μια 21Χ8. Λές να ξαναβάλω τη μικρή;
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: FTL 45cc

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Hey yankos

θα πρέπει να μετρήσεις θερμοκρασίες και στροφές. Αυτά θα σου δείξουν την καταλληλότερη προπέλα προς το παρόν..

ΜΦΧ
Τρύφωνας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”