Συζητηση: 3D η Jet
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
=B=..., 'παιδιααααααααααα', οοοολοι δικιο εχουμε....=B=
@P@'..., περι ορεξεως, ..., κολοκυθοπιτα,...'@P@
@P@'..., περι ορεξεως, ..., κολοκυθοπιτα,...'@P@
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Τρύφωνας, bladeskiller και 3DJunk ακριβώς πρίν με καλύπτουν απόλυτα.
Πρέπει να είμαστε μια παρέα και γι' αυτό πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε το υποκειμενικό από το αντικειμενικό, το οποίο συνεπάγεται οτι τιμούμε και επικροτούμε οποιαδήποτε δεύτερη και τρίτη και τέταρτη προτίμηση και προσπάθεια, άσχετα αν δεν την ασπαζόμαστε ή δεν την κατανοούμε.
Δε νομίζω πως υπάρχει πτυχή του αερομοντελισμού που να μην προυποθέτει κόπο, χρόνο, έξοδα και ΠΟΛΥ επίμονη εξάσκηση και με λυπεί ιδιαίτερα που αυτό δεν είναι ξεκάθαρο σε όλους. Αυτό ακριβώς το σημείο έθιγε και το πρωταρχικό μου σχόλιο που πυροδότησε τη συζήτηση αυτή.
Δέ κρύβω πως ενοχλήθηκα απο αναφορές σε φιγούρα, Ferrari, εκφράσεις με απαξίωτικό ύφος πρός διάφορα είδη αερομοντελισμού και καλούς και κακούς αερομοντελιστές. Όποιος θέλει και έχει τους πόρους - είτε οικονομικούς είτε ικανοτήτων - ας κάνει φιγούρα, ας κάνει το κομμάτι του, ας βολτάρει και τη Ferrari αφού μπορεί. Το μεμπτό δεν βλέπω... Πάλι θέαμα θα δούμε οι υπόλοιποι.
Δηλάδή, για να καταλάβω, οι ανεμοπτεράδες που το μοντέλο τους πετάει στο θεό, δεν παράγει εντυπωσιακό ήχο και εξαρτώνται ταυτόχρονα από την ύπαρξη άπλετου χώρου, ανέμου καί ρυμουλκού, πρέπει να αισθανθούν γραφικοί ή μήπως μή αερομοντελιστές?
Η προσωπική μου αντιμετώπιση σε αυτά είναι: "Κάντο και εσύ αν μπορείς..." ή "Κάντο καλύτερα αν μπορείς (αφού μπορείς και το κρίνεις)"
Αγαπητοί φίλοι να μην ξεχνάμε πως όλοι ξεκινήσαμε από ένα υψηλοπτέρυγο trainer ή ένα μικρό coaxial heli και πόσοι μάλιστα στην αερομοντελιστική θητεία τους κάποια στιγμή άλλαξαν και "καριέρα".
Εκτός αν κάποιοι από εμάς γεννήθηκαν με τα sticks 12κάναλης στα χέρια...
Για να καταλήγω, όλοι όσοι μπήκαν στο κόπο χτες να πετάξουν το οτιδήποτε και με τον οποιοδήποτε τρόπο προς τέρψιν των οφθαλμών μας, άξιζαν πολύ περισσότερο χειροκρότημα απ' όσο εισέπραξαν.
Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί αερομοντελιστές, υπάρχουν κακοί θεατές.
Φοβάμαι πως ο Έλληνας το 'χει λίγο αυτό το κακό (με εξαίρεση το χώρο των γηπέδων...). Σαν να χάνει την ενέργειά του...
Δε χειροκροτάει αρκετά.
Φιλικά
Γιώργος
Πρέπει να είμαστε μια παρέα και γι' αυτό πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε το υποκειμενικό από το αντικειμενικό, το οποίο συνεπάγεται οτι τιμούμε και επικροτούμε οποιαδήποτε δεύτερη και τρίτη και τέταρτη προτίμηση και προσπάθεια, άσχετα αν δεν την ασπαζόμαστε ή δεν την κατανοούμε.
Δε νομίζω πως υπάρχει πτυχή του αερομοντελισμού που να μην προυποθέτει κόπο, χρόνο, έξοδα και ΠΟΛΥ επίμονη εξάσκηση και με λυπεί ιδιαίτερα που αυτό δεν είναι ξεκάθαρο σε όλους. Αυτό ακριβώς το σημείο έθιγε και το πρωταρχικό μου σχόλιο που πυροδότησε τη συζήτηση αυτή.
Δέ κρύβω πως ενοχλήθηκα απο αναφορές σε φιγούρα, Ferrari, εκφράσεις με απαξίωτικό ύφος πρός διάφορα είδη αερομοντελισμού και καλούς και κακούς αερομοντελιστές. Όποιος θέλει και έχει τους πόρους - είτε οικονομικούς είτε ικανοτήτων - ας κάνει φιγούρα, ας κάνει το κομμάτι του, ας βολτάρει και τη Ferrari αφού μπορεί. Το μεμπτό δεν βλέπω... Πάλι θέαμα θα δούμε οι υπόλοιποι.
Δηλάδή, για να καταλάβω, οι ανεμοπτεράδες που το μοντέλο τους πετάει στο θεό, δεν παράγει εντυπωσιακό ήχο και εξαρτώνται ταυτόχρονα από την ύπαρξη άπλετου χώρου, ανέμου καί ρυμουλκού, πρέπει να αισθανθούν γραφικοί ή μήπως μή αερομοντελιστές?
Η προσωπική μου αντιμετώπιση σε αυτά είναι: "Κάντο και εσύ αν μπορείς..." ή "Κάντο καλύτερα αν μπορείς (αφού μπορείς και το κρίνεις)"
Αγαπητοί φίλοι να μην ξεχνάμε πως όλοι ξεκινήσαμε από ένα υψηλοπτέρυγο trainer ή ένα μικρό coaxial heli και πόσοι μάλιστα στην αερομοντελιστική θητεία τους κάποια στιγμή άλλαξαν και "καριέρα".
Εκτός αν κάποιοι από εμάς γεννήθηκαν με τα sticks 12κάναλης στα χέρια...
Για να καταλήγω, όλοι όσοι μπήκαν στο κόπο χτες να πετάξουν το οτιδήποτε και με τον οποιοδήποτε τρόπο προς τέρψιν των οφθαλμών μας, άξιζαν πολύ περισσότερο χειροκρότημα απ' όσο εισέπραξαν.
Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί αερομοντελιστές, υπάρχουν κακοί θεατές.
Φοβάμαι πως ο Έλληνας το 'χει λίγο αυτό το κακό (με εξαίρεση το χώρο των γηπέδων...). Σαν να χάνει την ενέργειά του...
Δε χειροκροτάει αρκετά.
Φιλικά
Γιώργος
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1720
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
gxaid έγραψε: ↑
..Αγαπητοί φίλοι να μην ξεχνάμε πως όλοι ξεκινήσαμε από ένα υψηλοπτέρυγο trainer ή ένα μικρό coaxial heli και πόσοι μάλιστα στην αερομοντελιστική θητεία τους κάποια στιγμή άλλαξαν και "καριέρα"...
Φιλικά
Γιώργος
συμφωνώ συνονόματε
...εγώ avistar hobbico και jr 386@P@
το έκανα χαρτοπόλεμο στα πρώτα δυο λεπτά:D
φιλικά γιώργης;;)
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Ξεχνάμε ένα σημαντικό παιδιά, ότι το σημαντικότερο δεν είναι που έχεις φτάσει αλλά η διαδρομή το ταξίδι μέσα στο χρόνο από το Coaxial μέχρι το 3d .
Η κρυάδα του πρώτου σπασίματος η χαρά μετά την πρώτη προσγείωση ή το πρώτο Hover.
Το πρώτο Loop με Heli όπου όσο στραβό και αν βγει ΠΕΤΑΣ από την χαρά σου για να μην αναφερθώ στο πρώτο κατά τύχη AUTO μου (Thanκs Γιάννη θα το είχα σπάσει αν δεν είχες φωνάξει AUTO είχα πραγματικά κολλήσει).
Το παν είναι να φεύγεις για λίγο από την πραγματικότητα και να αισθάνεσαι όμορφα και πιστέψτε με το πως αισθάνεσαι φαίνετε όταν πετάς είτε αυτό που πετας είναι ένα E-Starter ή Giant .
Η κρυάδα του πρώτου σπασίματος η χαρά μετά την πρώτη προσγείωση ή το πρώτο Hover.
Το πρώτο Loop με Heli όπου όσο στραβό και αν βγει ΠΕΤΑΣ από την χαρά σου για να μην αναφερθώ στο πρώτο κατά τύχη AUTO μου (Thanκs Γιάννη θα το είχα σπάσει αν δεν είχες φωνάξει AUTO είχα πραγματικά κολλήσει).
Το παν είναι να φεύγεις για λίγο από την πραγματικότητα και να αισθάνεσαι όμορφα και πιστέψτε με το πως αισθάνεσαι φαίνετε όταν πετάς είτε αυτό που πετας είναι ένα E-Starter ή Giant .
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
esport έγραψε: ↑Αγαπητέ Αντώνη (Wizard),
Έχεις πετάξει ποτέ Jet; Εγώ έχω πετάξει 3d ελικόπτερο, αλλά ξενέρωσα μαζί του μόλις πήρα το πρώτο μου jet. (αυτό είναι καθαρά προσωπικό συναίσθημα)
Όσο για την χειριστική ικανότητα, το 3d με αεροπλάνο είναι απλά δύσκολο. Η πτήση με Jet (όχι εκπαιδευτικό) είναι πάρα πολύ δύσκολή.
Όχι δεν έχω πετάξει αλλά δεν νομίζω ότι είναι και τίποτα το φοβερό. Όπως δεν έχω πετάξει και 3D ελικόπτερο μόνο απλές πτήσεις. Το ελικόπτερο το ανέφερα λόγο της αυξημένης δυσκολίας που έχει.
esport έγραψε: ↑Η πίεση, η αυτοσυγκέντρωση και η αδρεναλίνη που σου δινουν για μια απλή πτήση δεν έχει σχέση με 3d ελικόπτερο ή αεροπλάνο. Σκέψου τι γίνεται όταν αρχίσεις να κάνεις low pass, inverted low pass, slow roll και όλα τα ακροβατικά ακριβείας.
Η πίεση, η αυτοσυγκέντρωση και η αδρεναλίνη στην προσφέρει λόγο χρηματικής αξίας και όχι λόγο δυσκολίας. Όσο για το 3D με jet εκεί θα συμφωνήσω ότι είναι δύσκολο αλλά χάνει το μοντέλο σε ρεαλιστικοτιτα που είναι και το μεγάλο του ατού. Έχω δει jet να κάνει hover που δεν ήταν και ότι καλύτερο.
@ gxaid
Υ.Γ. Μπροστά στο 3D, o χαρακτηρισμός "φιγούρα" αρμόζει σίγουρα λιγότερο στα jet...
Η απάντηση σχετικά με την Ferrari δεν είχε απαξίωτικό ύφος προς διάφορα είδη αερομοντελισμού αλλά ήταν απάντηση σε αυτό που είπες και μπορώ να το αναλύσω λίγο.
Φιγούρα δεν κάνει κάποιος που μοχθεί και τρώει ώρες να κάνει ευπαρουσίαστο (συμφωνώ με τον Νίκο) ένα ακροβατικό έστω και απλό. Το jet όμως λόγο φύσης του κάνει από μόνο του και προς θεού δεν αναφερόμουν σε κανέναν ιδιοκτήτη.
Μάλλον έχασες το νόημα της κουβέντας. Να σου θυμίσω ότι μιλάμε για την χειριστική δυσκολία της πτήσεις και όχι εάν κάποιος έχει χρήματα να το κάνει.
Εάν πάμε εκεί θα σου πω ότι μια το τουρμπίνα δεν κάνει πολλή ακριβότερα πια από μια 3w-Da. Και εάν αναφερθώ και στα servo εκεί μάλλον πιο ακριβό είναι το 3D
…. Και όπως είπε και ο φίλος μου ο Κώστας περί ορέξεως κολοκυθόπιτα
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Wizard έγραψε: ↑
Μάλλον έχασες το νόημα της κουβέντας. Να σου θυμίσω ότι μιλάμε για την χειριστική δυσκολία της πτήσεις και όχι εάν κάποιος έχει χρήματα να το κάνει.
Φίλε Wizard, να σου θυμίσω τι ακριβώς έγραψα:
"Χωρίς να υποτιμώ κανένα είδος πτήσης, αξιολογώ πως (1 το κρατούμενο) το να πετάξεις και να απο-προσγειώσεις με επιτυχία ένα τόσο γρήγορο μοντέλο, (2ο κρατούμενο) κόστους πολλών χιλιάδων ευρώ, όπως κάθε ένα από τα jet που πέταξαν σήμερα, ενέχει υψηλότατες απαιτήσεις.
(Επιστροφή και ενδυνάμωση στο 1ο κρατούμενο) Πόσο μάλλον όταν εκτελούν ακροβατικά, είναι δύο, σε ένα διάδρομο και σε συγχρονισμό..."
Η κατα προτεραιότητα εστίαση του σχολίου μου στη χειριστική ικανότητα και όχι στο οικονομικό είναι σαφής ;;)
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
gxaid
_ Γράφεις μιση σελίδα, το γιατι ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε το υποκειμενικό από το αντικειμενικό,
Σε τι επιπέδου συνομιλητές θεωρείς πως απευθύνεσαι ?
Υπάρχει νόμος που αναφέρει, οτι για να είναι κάποιος αερο-μοντελιστής πρέπει να γνωρίζει και να εκτελεί την παράγραγο που λέει οτι συνεπάγεται οτι τιμούμε και επικροτούμε οποιαδήποτε δεύτερη και τρίτη και τέταρτη προτίμηση και προσπάθεια, άσχετα αν δεν την ασπαζόμαστε ή δεν την κατανοούμε.
Θα τρελλαθώ νομίζω....Να τιμώ, να επικροτώ, ασχετα εάν δεν ασπάζομαι ή καταννοώ...
Που βρίσκομαι ?
Η προσωπική μου αντιμετώπιση σε αυτά είναι: "Κάντο και εσύ αν μπορείς..." ή "Κάντο καλύτερα αν μπορείς (αφού μπορείς και το κρίνεις)"
Αρα εσύ για να κρίνεις, το έχεις κάνει.......Μάλιστα.
_ Για να πετάξουν τα ανεμόπτερα, αναγκαστικά πρέπει να πάνε πολύ υψηλά. Δεν υπήρξε πουθενά αναφορά για την ανεμοπορία.
_ Διάβασε και μια παροιμία που δεν εμπεριέχει εντολή...: Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
_ Γράφεις μιση σελίδα, το γιατι ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε το υποκειμενικό από το αντικειμενικό,
Σε τι επιπέδου συνομιλητές θεωρείς πως απευθύνεσαι ?
Υπάρχει νόμος που αναφέρει, οτι για να είναι κάποιος αερο-μοντελιστής πρέπει να γνωρίζει και να εκτελεί την παράγραγο που λέει οτι συνεπάγεται οτι τιμούμε και επικροτούμε οποιαδήποτε δεύτερη και τρίτη και τέταρτη προτίμηση και προσπάθεια, άσχετα αν δεν την ασπαζόμαστε ή δεν την κατανοούμε.
Θα τρελλαθώ νομίζω....Να τιμώ, να επικροτώ, ασχετα εάν δεν ασπάζομαι ή καταννοώ...
Που βρίσκομαι ?
Η προσωπική μου αντιμετώπιση σε αυτά είναι: "Κάντο και εσύ αν μπορείς..." ή "Κάντο καλύτερα αν μπορείς (αφού μπορείς και το κρίνεις)"
Αρα εσύ για να κρίνεις, το έχεις κάνει.......Μάλιστα.
_ Για να πετάξουν τα ανεμόπτερα, αναγκαστικά πρέπει να πάνε πολύ υψηλά. Δεν υπήρξε πουθενά αναφορά για την ανεμοπορία.
_ Διάβασε και μια παροιμία που δεν εμπεριέχει εντολή...: Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Θα παρακαλουσα οι προσωπικες αντιπαραθεσεις να λειπουν. Ο καθεις εχει την γνωμη του. Εκφραζοντας την, δεν σημαινει οτι προσπαθει να πεισει τους υπολοιπους να την ασπαστουν.
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Η σιωπη πολλες φορες ειναι...χρυσος και συμπληρωνω,η αξιοπρεπεια σημαινει μοντελλισμος.
Κανεις δεν γεννηθηκε μοντελλιστης,του αφαιρει το δικαιωμα να μενει αξιοπρεπης?..
http://www.petame.gr
Στεφανος.
Κανεις δεν γεννηθηκε μοντελλιστης,του αφαιρει το δικαιωμα να μενει αξιοπρεπης?..
http://www.petame.gr
Στεφανος.
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Kαλημερα σ ολους
To θεμα ειναι βασικα προσωπικο του καθενος
Το 3d ειναι δυσκολο προσφερει ομορφια ,αλλα ομορφια προσφερει
και μια scale πτηση ενος warbird η ενα χαμηλο περασμα του jet.
Tι προτιμαει ο καθενας και τι προτιμαει και η τσεπη του,κακα τα ψεματα...
Αλλα και καποιος αν ασχολειτε ενα χρονο με τον μοντελισμο, φτιαχνει
ενα ντεπρον η ελαπορ 3d μοντελο που αξιζει 300 ευρω,και θελει
πολυ απλα πραγματακια ,δεν θα παει να φτιαξει ενα πολυπλοκο
μηχανημα των χιλιαδων ευρω ,γιατι και λεφτα να εχει δεν θα
ειναι ετοιμος ουτε για την πτηση του αλλα ουτε και την γνωση να το
φτιαξει.Ειναι λοιπον ασυγκριτα πραγματα τα δυο τους.Ολα εχουν
την χαρη τους, την ομορφια τους, η την ευκολια μεταφορας/πτησης τους.
Γιατι μην ξεχναμε στα μοντελα δεν ειναι μονο το πεταγμα τους,
αλλα και η διαδικασια πριν ...ομορφο και το φτιαξιμο!
Οπως το ιδιο αγχος με ενα τζετ εχει και ενα yak 2.60 φτερο
οπου κι αυτο στοιχιζει μια περιουσια(αεροπλανο+προικα$$$$)
Πριν μερικα χρονια ειδα ενα βιντεο με 3d ραπτορες....Ε'!'!'=B=
Οπως και σημερα στο utube βλεπεις οτι θες...ρε παιδια
ομως συγνωμη....πολυ δυσκολα αυτα που κανουν τα 3d
ελικοπτερα! αλλα απο θεαμα? το πατσαβουριασμα?Αυτο
που θαυμαζεις περισσοτερο ειναι την δυνατοτητα του πιλοτου να πραγματοποιει
ολα αυτα ,αλλα μετα απο λιγο...κουραζει σαν θεαμα...wow
Δυστυχως(για την τσεπη μου) μου αρεσουν ολα.
(και φυσικα πιστευω οτι ο σωστος αερομοντελιστης τιποτα
δεν κανει για φιγουρα...το κανει για τον εαυτο του.
Οποιος κανει φιγουρα απλα δεν θα ειναι πολυ καιρο μοντελιστης)
Τελος παντων...αλλοι ξανθιες..αλλοι μελαχρινες απλα τα πραγματα..
(βεβαια μπορεις να βαψεις και τα μαλλια της...:p)
To θεμα ειναι βασικα προσωπικο του καθενος
Το 3d ειναι δυσκολο προσφερει ομορφια ,αλλα ομορφια προσφερει
και μια scale πτηση ενος warbird η ενα χαμηλο περασμα του jet.
Tι προτιμαει ο καθενας και τι προτιμαει και η τσεπη του,κακα τα ψεματα...
Αλλα και καποιος αν ασχολειτε ενα χρονο με τον μοντελισμο, φτιαχνει
ενα ντεπρον η ελαπορ 3d μοντελο που αξιζει 300 ευρω,και θελει
πολυ απλα πραγματακια ,δεν θα παει να φτιαξει ενα πολυπλοκο
μηχανημα των χιλιαδων ευρω ,γιατι και λεφτα να εχει δεν θα
ειναι ετοιμος ουτε για την πτηση του αλλα ουτε και την γνωση να το
φτιαξει.Ειναι λοιπον ασυγκριτα πραγματα τα δυο τους.Ολα εχουν
την χαρη τους, την ομορφια τους, η την ευκολια μεταφορας/πτησης τους.
Γιατι μην ξεχναμε στα μοντελα δεν ειναι μονο το πεταγμα τους,
αλλα και η διαδικασια πριν ...ομορφο και το φτιαξιμο!
Οπως το ιδιο αγχος με ενα τζετ εχει και ενα yak 2.60 φτερο
οπου κι αυτο στοιχιζει μια περιουσια(αεροπλανο+προικα$$$$)
Πριν μερικα χρονια ειδα ενα βιντεο με 3d ραπτορες....Ε'!'!'=B=
Οπως και σημερα στο utube βλεπεις οτι θες...ρε παιδια
ομως συγνωμη....πολυ δυσκολα αυτα που κανουν τα 3d
ελικοπτερα! αλλα απο θεαμα? το πατσαβουριασμα?Αυτο
που θαυμαζεις περισσοτερο ειναι την δυνατοτητα του πιλοτου να πραγματοποιει
ολα αυτα ,αλλα μετα απο λιγο...κουραζει σαν θεαμα...wow
Δυστυχως(για την τσεπη μου) μου αρεσουν ολα.
(και φυσικα πιστευω οτι ο σωστος αερομοντελιστης τιποτα
δεν κανει για φιγουρα...το κανει για τον εαυτο του.
Οποιος κανει φιγουρα απλα δεν θα ειναι πολυ καιρο μοντελιστης)
Τελος παντων...αλλοι ξανθιες..αλλοι μελαχρινες απλα τα πραγματα..
(βεβαια μπορεις να βαψεις και τα μαλλια της...:p)
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
pani έγραψε: ↑Θα παρακαλουσα οι προσωπικες αντιπαραθεσεις να λειπουν. Ο καθεις εχει την γνωμη του. Εκφραζοντας την, δεν σημαινει οτι προσπαθει να πεισει τους υπολοιπους να την ασπαστουν.
Ok.
Απο εμένα, τέλος η διένεξη.
(2f)
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1720
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
καλύτερα να πετάμε παρα να μιλάμε:-X
και από μένα τέλος και συγγνώμη/
το λοιπόν τι 3d και jet μου λες{}>@.?<
hpi savage και να κατεβαίνω φιτίλι τον "χαλικοδρομο":D
λάσπη χώμα και ξέρω ψωμί
άκου αεροπλάνα::)
φιλικά
γιώργης(2f)
p.s. yes i do full speed landings
και από μένα τέλος και συγγνώμη/
το λοιπόν τι 3d και jet μου λες{}>@.?<
hpi savage και να κατεβαίνω φιτίλι τον "χαλικοδρομο":D
λάσπη χώμα και ξέρω ψωμί
άκου αεροπλάνα::)
φιλικά
γιώργης(2f)
p.s. yes i do full speed landings
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
angel έγραψε: ↑
Τελος παντων...αλλοι ξανθιες..αλλοι μελαχρινες απλα τα πραγματα..
(βεβαια μπορεις να βαψεις και τα μαλλια της...:p)
xaxaxaxaxxa +1 :D
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
Προσωπικα μια ωραια πτηση scale δε συγκρινεται με τιποτα. Το 3d ειναι απο την αλλη δεξιοτεχνια. Και τα δυο τα χαιρεσαι για διαφορετικους λογους. Και τα δυο θελουν εμπειρια. Το δεξιοτεχνικο ισως να εντυπωσιαζει καποιους περισσοτερο, όμως οι γνωστες ξερουν πως μια πραγματικα πειστικη scale πτηση απαιτει επισης δεξιοτεχνια και εχει επισης μεγαλο βαθμο δυσκολιας. Γουστα ειναι αυτα!
Απάντηση: Συζητηση: 3D η Jet
(O)#γιατι 3d με το savage ευκολο ειναι=B=???
χιχιχιχι
yeeessss!!!!
γκαζι να ναι κι οτι να ναι..!!!!w
χιχιχιχι
yeeessss!!!!
γκαζι να ναι κι οτι να ναι..!!!!w