Με αφορμή αναφορές περί Εγγυήσεων και τεχνικής κάλυψης των πομπών σε πρόσφατο thread, εισάγω το θέμα αυτό με σκοπό να αποτελέσει έναν άμεσο "μπούσουλα" για οποιονδήποτε (χτύπα balsa!) χρειαστεί τεχνική κάλυψη ή επιθυμεί να συνεκτιμήσει τον παράγοντα αυτό κατά την επιλογή νέου πομπού.
Πολύ σύντομα θα ολοκληρώσω τις αναφορές στις τέσσερις δημοφιλέστερες επωνυμίες του χώρου - Airtronics/Sanwa, Futaba, JR Propo, Spektrum - και σε δεύτερο χρόνο ερευνούμε και τις υπόλοιπες.
Όλες οι αναφορές θα τεκμηριώνονται από την σχετική επικοινωνία με τον κατασκευαστικό οίκο.
Επι του πρακταίου, αν κάποιος έχει ήδη κάποια σχετική εμπειρία και θέλει να αναφερθεί θα είχε ενδιαφέρον να την παραθέσει.
Φιλικά
Γιώργος
Τεχνική υποστήριξη (service) Τηλεκατευθύνσεων
Τεχνική υποστήριξη (service) Τ/Κ = Airtronics/Sanwa =
Σε σχετική μου ερώτηση προς την Airtronics/Sanwa (service@mail.globalhobby.net) η απάντηση είναι η ακόλουθη:
Hello,
Airtronics / Sanwa products are distributed in Europe by Ripmax:
http://www.ripmax.com/rm_contact.asp
Warranties are handled by the distributor that supplied your dealer. If the radio was purchased in Europe this will likely mean that Ripmax handles any warranty issues.
-Farrell
Κοινώς, εάν η Τ/Κ έχει αγοραστεί από Ευρώπη, υπεύθυνος εγγυήσεων και service είναι ο διανομέας-προμηθευτής (distributor) του καταστήματος (dealer) από το οποίο την αγοράσαμε. Για την Ευρώπη, διανομέας των προϊόντων Airtronics/Sanwa είναι η Ripmax.
Οι dealers της Ripmax για την Ελλάδα βρίσκονται στο ακόλουθο link:
http://www.ripmax.com/dealers.asp?CountryId=GR
Hello,
Airtronics / Sanwa products are distributed in Europe by Ripmax:
http://www.ripmax.com/rm_contact.asp
Warranties are handled by the distributor that supplied your dealer. If the radio was purchased in Europe this will likely mean that Ripmax handles any warranty issues.
-Farrell
Κοινώς, εάν η Τ/Κ έχει αγοραστεί από Ευρώπη, υπεύθυνος εγγυήσεων και service είναι ο διανομέας-προμηθευτής (distributor) του καταστήματος (dealer) από το οποίο την αγοράσαμε. Για την Ευρώπη, διανομέας των προϊόντων Airtronics/Sanwa είναι η Ripmax.
Οι dealers της Ripmax για την Ελλάδα βρίσκονται στο ακόλουθο link:
http://www.ripmax.com/dealers.asp?CountryId=GR
Τεχνική υποστήριξη (service) Τ/K = Spektrum =
Σε σχετική μου ερώτηση προς την Spektrum (exportsales@horizonhobby.com) η απάντηση είναι η ακόλουθη:
Dear George,
Thank you for outlining a little more what you are looking for. We have a very good service facility here at Horizon Hobby in Germany. I would suggest that the members take contact to our service manager Mr. Stefan Wilhelmi s.wilhelmi@horizonhobby.de . Mr. Wilhelmi speaks very good English.
We look forward in servicing all Spektrum users in Greece.
If you have any other questions pls. donʼt hesitate in contacting me.
Kind regards,
Uffe Kloster
Vice President European Operations
Είναι σαφές πως για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα επικοινωνούμε με Horizon Hobby Γερμανίας στο email που υποδεικνύεται.
Dear George,
Thank you for outlining a little more what you are looking for. We have a very good service facility here at Horizon Hobby in Germany. I would suggest that the members take contact to our service manager Mr. Stefan Wilhelmi s.wilhelmi@horizonhobby.de . Mr. Wilhelmi speaks very good English.
We look forward in servicing all Spektrum users in Greece.
If you have any other questions pls. donʼt hesitate in contacting me.
Kind regards,
Uffe Kloster
Vice President European Operations
Είναι σαφές πως για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα επικοινωνούμε με Horizon Hobby Γερμανίας στο email που υποδεικνύεται.
Απάντηση: Τεχνική υποστήριξη (service) Τ/K = Spektrum =
gxaid έγραψε: ↑Σε σχετική μου ερώτηση προς την Spektrum (exportsales@horizonhobby.com) η απάντηση είναι η ακόλουθη:
Dear George,
Thank you for outlining a little more what you are looking for. We have a very good service facility here at Horizon Hobby in Germany. I would suggest that the members take contact to our service manager Mr. Stefan Wilhelmi s.wilhelmi@horizonhobby.de . Mr. Wilhelmi speaks very good English.
We look forward in servicing all Spektrum users in Greece.
If you have any other questions pls. donʼt hesitate in contacting me.
Kind regards,
Uffe Kloster
Vice President European Operations
Είναι σαφές πως για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα επικοινωνούμε με Horizon Hobby Γερμανίας στο email που υποδεικνύεται.
Eγώ παράδειγμα που έχω spektrum, και δεν ξέρω τήν τύφλα μου απο αγγλικά, που θα απευθυνθώ, (Ελλάδα) άν προκύψει κάτι....
Απάντηση: Τεχνική υποστήριξη (service) Τηλεκατευθύνσεων
Υποθέτω σε έναν από τους dealer που αναφέρει το site της Spektrum στο ακόλουθο link (στη λίστα επιλέξτε Greece):
http://www.spektrumrc.com/StoreLocator/Default.aspx?Search=True&Tab=Int&Country=Greece
Φαντάζομαι πως αυτοί με τη σειρά τους θα προχωρήσουν σε επικοινωνία με το εξωτερικό.
Πάντως απ' ότι αρχίζω να "μυρίζομαι" για όλους τους οίκους θα πρέπει τελικά να απευθυνθούμε κάπου στο εξωτερικό...
http://www.spektrumrc.com/StoreLocator/Default.aspx?Search=True&Tab=Int&Country=Greece
Φαντάζομαι πως αυτοί με τη σειρά τους θα προχωρήσουν σε επικοινωνία με το εξωτερικό.
Πάντως απ' ότι αρχίζω να "μυρίζομαι" για όλους τους οίκους θα πρέπει τελικά να απευθυνθούμε κάπου στο εξωτερικό...
Απάντηση: Τεχνική υποστήριξη (service) Τηλεκατευθύνσεων
Γνωρίζετε για ένα πρόβλημα που έχουν οι JR X9303 που χάνουν τις ρυθμίσεις όταν τις κλείνεις (turn off); Αυτό έπαθα εγώ μετά από ένα μήνα λειτουργίας. Τώρα τι κάνω; Την τηλεκατεύθυνση την έχω αγοράσει από Αμερική.
Αν γνωρίζει κανείς κάτι παρακαλώ πείτε το.w
Αν γνωρίζει κανείς κάτι παρακαλώ πείτε το.w
Απάντηση: Τεχνική υποστήριξη (service) Τηλεκατευθύνσεων
manosm1 έγραψε: ↑Γνωρίζετε για ένα πρόβλημα που έχουν οι JR X9303 που χάνουν τις ρυθμίσεις όταν τις κλείνεις (turn off); Αυτό έπαθα εγώ μετά από ένα μήνα λειτουργίας. Τώρα τι κάνω; Την τηλεκατεύθυνση την έχω αγοράσει από Αμερική.
Αν γνωρίζει κανείς κάτι παρακαλώ πείτε το.w
Ναι γνωρίζω το πρόβλημα γιατί το είχα και εγώ μέχρι που κάηκε τελείως η τ/κ και δεν άναβε καθόλου. =B= ( πρόσεχε γιατί κάποια στιγμή τα χάνεις όλα … στο mail που μ έστειλαν μου είπαν ότι έφταιγε ο επεξεργαστής)
Ευτυχώς το έπαθε στο simulator και όχι σε πτήση.:>>>
Την έστειλα στον Horizons Αμερική και μου την έφτιαξε χωρίς καμία χρέωση ( δεν ήταν σε εγγύηση) και μου την έστειλε πίσω. :>)
Χρόνος 2 μήνες περίπου σύνολο w