YS-91 help.....!
YS-91 help.....!
Γεια σας φιλοι ελικοπτεραδες .εχω στο 90αρι μου τον YS 91 και θελω να αλλαξω το πιστονι αλλα αντιμετοπιζω ενα προβλημα εχω βγαλει την κεφαλη αλλα ο κυλινδρος δεν βγαινει ........ τι πρεπει να κανω σαυτη την περιπτωση? φωτης
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 3:29 am
Απάντηση: YS-91 help.....!
Kαλησπερα.Πρεπει να ζεστανεις το crankcase του κινητηρα ως εξης.Βγαζεις το backplate της μηχανης και την ακουμπας με το πισω μερος σε ενα ματι κουζινας που το εχεις ζεστανει.Στην συνεχεια τσεκαριζε συνεχεια τον κυλινδρο .Οταν το crankcase παρει καποια θερμοκρασια ο κυλινδρος θα βγει χωρις καμια δυσκολια.Με τον ιδιο τροπο βγαινει και το εσωτερικο ρουλεμαν του στροφαλου.
Τετραδακος Δ.
Τετραδακος Δ.
Απάντηση: YS-91 help.....!
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια φιλε δημητρη θα το δοκιμασω .........καποιοι μου ειπαν να βαλω ενα πλατι ξυλο στο ανοιγμα της εξατμισης και γυρνωντας την φανα το πιστονι θα σπρωξει πανω το κυλινδρο και θα βγει......δεν ξερω η δικια σου λυση μου φαινεται καλυτερη......τελος παντων δοκιμαζω και βλεπουμε
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: YS-91 help.....!
Καλημέρα,
Η πρόταση του Δημήτρη είναι σίγουρα καλύτερη. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να "τραυματιστεί" κανένα τμήμα ή εξάρτημα του κινητήρα.
Προσοχή όμως μην κάψεις τα χέρια σου. Χρησιμοποίησε γάντια κατάλληλα.
Αφησε στην συνέχεια τον κινητήρα να κρυώσει.
Και όταν έρθει η ώρα να τοποθετήσεις το χιτώνιο, παλι με ζέσταμα θα το κάνεις. Εκεί θέλεις πιο προσοχή για να τοποθετήσεις στο ακριβές σημείο το χιτώνιο ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με καλυψη των θυρίδων εισαγωγής ή εξαγωγής. Δεν τον ξέρω αυτόν τον κινητήρα αλλά φαντάζομαι ότι θα έχει κάποιο τρόπο για το σωστό κεντράρισμα του χιτωνίου με τον κύλινδρο.
Εναλλακτικά αντί για μάτι της κουζίνας μπορείς να χρησιμοποιήσεις φλόγιστρο προπανίου. Θα είναι πιο σύντομη η διαδικασία αλλά και πιο μεγάλες οι θερμοκρασίες. Σε αυτή την περίπτωση καλο είναι να έχεις ένα πυρότουβλο όπου πάνω εκεί θα κάνεις όλα τα ζεστάματα ώστε να μην κάψεις και τον πάγκο σου.
Καλή επιτυχία.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Η πρόταση του Δημήτρη είναι σίγουρα καλύτερη. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να "τραυματιστεί" κανένα τμήμα ή εξάρτημα του κινητήρα.
Προσοχή όμως μην κάψεις τα χέρια σου. Χρησιμοποίησε γάντια κατάλληλα.
Αφησε στην συνέχεια τον κινητήρα να κρυώσει.
Και όταν έρθει η ώρα να τοποθετήσεις το χιτώνιο, παλι με ζέσταμα θα το κάνεις. Εκεί θέλεις πιο προσοχή για να τοποθετήσεις στο ακριβές σημείο το χιτώνιο ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με καλυψη των θυρίδων εισαγωγής ή εξαγωγής. Δεν τον ξέρω αυτόν τον κινητήρα αλλά φαντάζομαι ότι θα έχει κάποιο τρόπο για το σωστό κεντράρισμα του χιτωνίου με τον κύλινδρο.
Εναλλακτικά αντί για μάτι της κουζίνας μπορείς να χρησιμοποιήσεις φλόγιστρο προπανίου. Θα είναι πιο σύντομη η διαδικασία αλλά και πιο μεγάλες οι θερμοκρασίες. Σε αυτή την περίπτωση καλο είναι να έχεις ένα πυρότουβλο όπου πάνω εκεί θα κάνεις όλα τα ζεστάματα ώστε να μην κάψεις και τον πάγκο σου.
Καλή επιτυχία.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: YS-91 help.....!
καταφερα εβγαλα τον κυλινδρο αφου ζεστανα το μοτερ εκανα οτι ηταν να κανω αλλα οταν πηγα να ξαναβαλω τον κυλινδρο στην θεση του αφου το ειχα ξαναζεστανει για να μπει ποιο ευκολα . το πιστονι ομως δεν εμπενε γιατι εμποδιζε το ελατηριο δεν ξερω για ποιο λογο με αποτελεσμα να σπασω το ελατηριο ............ πηρα σημερα καινουργιο αλλα για να μην καταληξω στο ιδιο αποτελεσμα πειτε τι να κανω η τι εκανα λαθος ?
Απάντηση: YS-91 help.....!
Γεια σου!
Είχα το ίδιο πρόβλημα με έναν Super Tigre GS-40 Ring!
Αν δείς προσεκτικά το αυλάκι του πιστονιού,δεν είναι πλήρης κύκλος.
Υπάρχει σε ενα σημείο μια προεξοχή.
Αφού περάσεις το ελατήριο στο αυλάκι περίστρεψε το αργά, ώστε το άνοιγμα του ελατηρίου να πατήσει στην προεξοχή του αυλακιού.
Το ελατήριο πλέον δεν θα μπορεί να περισταφεί και πατώντας το με τα δάκτυλα πρέπει να μπαίνει στο αυλάκι ολόκληρο χωρις αντίσταση!
Ακολούθως μπορείς να βάλεις το πιστόνι στο χιτώνιο πατώντας περιμετρικά το ελατήριο,χωρίς να βαλεις πολλή δύναμη!!!
Όλη η εργασία πρέπει να γίνει αφού λαδώσεις καλά το ελατήριο-πιστόνι-χιτώνιο!
Ελπίζω να σε βοήθησα-καλή επιτυχία!!!
Beliris
Είχα το ίδιο πρόβλημα με έναν Super Tigre GS-40 Ring!
Αν δείς προσεκτικά το αυλάκι του πιστονιού,δεν είναι πλήρης κύκλος.
Υπάρχει σε ενα σημείο μια προεξοχή.
Αφού περάσεις το ελατήριο στο αυλάκι περίστρεψε το αργά, ώστε το άνοιγμα του ελατηρίου να πατήσει στην προεξοχή του αυλακιού.
Το ελατήριο πλέον δεν θα μπορεί να περισταφεί και πατώντας το με τα δάκτυλα πρέπει να μπαίνει στο αυλάκι ολόκληρο χωρις αντίσταση!
Ακολούθως μπορείς να βάλεις το πιστόνι στο χιτώνιο πατώντας περιμετρικά το ελατήριο,χωρίς να βαλεις πολλή δύναμη!!!
Όλη η εργασία πρέπει να γίνει αφού λαδώσεις καλά το ελατήριο-πιστόνι-χιτώνιο!
Ελπίζω να σε βοήθησα-καλή επιτυχία!!!
Beliris
Απάντηση: YS-91 help.....!
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια φιλε beliris
Απάντηση: YS-91 help.....!
f0tak1s73 γεια σου. Σε τι ελικόπτερο θα τοποθετήσεις αυτόν τον κινητήρα?
Πήρες freya 90 :p
Πήρες freya 90 :p
Απάντηση: YS-91 help.....!
οχι φιλε μαστορα σε ενα Robbe Millenium II 90 καλο πως σου φενεται *SAR*
Απάντηση: YS-91 help.....!
Ωπαααα !!!!! <++>Έφτασε το βαρύ πυροβολικό. *SAR*
Πώς έγινε αυτό ? Πώς και έβαλες στο χέρι βαβαρέζικη αρχοντιά ?
Έχω δει αρκετά τέτοια ελικόπτερα, και μάλιστα κάνουν ακόμα πρωταθλητισμό στην F3C.
Θα πρέπει να σε φέρω σε επαφή, με κατόχους τέτοιων ελικοπτέρων, για λάβεις κάποια βοήθεια που πιθανόν να χρειαστείς.
Καλές πτήσεις.......και φτιάξε και μια ωραία παρουσίαση με φωτό, να το πάρουμε μάτι :)>)>)
Πώς έγινε αυτό ? Πώς και έβαλες στο χέρι βαβαρέζικη αρχοντιά ?
Έχω δει αρκετά τέτοια ελικόπτερα, και μάλιστα κάνουν ακόμα πρωταθλητισμό στην F3C.
Θα πρέπει να σε φέρω σε επαφή, με κατόχους τέτοιων ελικοπτέρων, για λάβεις κάποια βοήθεια που πιθανόν να χρειαστείς.
Καλές πτήσεις.......και φτιάξε και μια ωραία παρουσίαση με φωτό, να το πάρουμε μάτι :)>)>)
Απάντηση: YS-91 help.....!
ευχαριστω φιλε μαστορα.το ε/π το πηρα μεταχειρισμενο απο ενα φιλο αλλα ειναι σε πολυ κατασταση .Τωρα περιμενω και τα carbon frame απο ενα αλλο φιλο και μολις αρχισω την ανακατασκευη θα κανω και παρουσιαση με αρκετες φωτο....
Απάντηση: YS-91 help.....!
Το millenium σε συνδυασμό με τον YS91 κρύβει ένα τεχνικό προβληματάκι όσον αφορά το ντεπόζιτο….
Όπως θα δεις στον YS βγάζει ένα σωληνάκι από το back plate και μέσο μιας one way valve οδηγεί συμπίεση μέσα στο ντεπόζιτο….
Έτσι στο ντεπόζιτο φουσκώνουν τα μάγουλα που εξέχουν δεξιά και αριστερά των frames, όταν λειτουργεί ο κινητήρας
Από την μια μεριά οκ.. από την άλλη όμως που είναι η εξάτμιση σχεδόν ακουμπά το ντεπόζιτο σε αυτή , με αποτέλεσμα να τρυπά το ντεπόζιτο σε εκείνο το σημείο…
Μια μικρή πατεντουλα δίνει την λύση
συνεχεια......
Όπως θα δεις στον YS βγάζει ένα σωληνάκι από το back plate και μέσο μιας one way valve οδηγεί συμπίεση μέσα στο ντεπόζιτο….
Έτσι στο ντεπόζιτο φουσκώνουν τα μάγουλα που εξέχουν δεξιά και αριστερά των frames, όταν λειτουργεί ο κινητήρας
Από την μια μεριά οκ.. από την άλλη όμως που είναι η εξάτμιση σχεδόν ακουμπά το ντεπόζιτο σε αυτή , με αποτέλεσμα να τρυπά το ντεπόζιτο σε εκείνο το σημείο…
Μια μικρή πατεντουλα δίνει την λύση
συνεχεια......
Απάντηση: YS-91 help.....!
Καλή συνέχεια λοιπόν, και μην διστάζεις να ζητήσεις "προσωπικές" συμβουλές από τους καταξιωμένους μοντελιστές, και λάτρεις αυτών υπέροχων ελικοπτέρων.
Συνέχισε το θέμα σου για τον YS-91............
Ααααα και κάτι άλλο, μην ξεχάσεις την άλλη εβδομάδα, να έρθεις στους Πανελλήνιους αγώνες στον Βόλο, για να θαυμάσεις από κοντά, ελικόπτερα σαν και το δικό σου.
Συνέχισε το θέμα σου για τον YS-91............
Ααααα και κάτι άλλο, μην ξεχάσεις την άλλη εβδομάδα, να έρθεις στους Πανελλήνιους αγώνες στον Βόλο, για να θαυμάσεις από κοντά, ελικόπτερα σαν και το δικό σου.
Απάντηση: YS-91 help.....!
συνέχεια...
Μια φωτογραφία από το δικό μου dyna-x
Δες κάτω στο ντεπόζιτο……
Μια φωτογραφία από το δικό μου dyna-x
Δες κάτω στο ντεπόζιτο……
- Συνημμένα
-
- dyna 11.jpg (93.1 KiB) Προβλήθηκε 98 φορές
Απάντηση: YS-91 help.....!
Βρε akritas με εντυπωσίασες, πώς και ξέρεις εσύ από Millenium......με sceadu δεν καταπιάνεσαι
Τουλάχιστον έτσι με είπε ο Τοκαλατσίδης....... ο Βασίλης !!!! !@/-=}{{
Τουλάχιστον έτσι με είπε ο Τοκαλατσίδης....... ο Βασίλης !!!! !@/-=}{{