Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Απάντηση
evangelos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 1:35 pm

Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από evangelos »

Μόλις έγινα κάτοχος ενός καινούργιου Belt cp RTF .Όταν πήγα να το δοκιμάσω δούλευε κανονικά .. πατώντας όμως τον διακόπτη IDEL της τηλεκατεύθυνσις έδωσε στροφές και κλείνοντας τον διαπίστωσα πως είχαν "φαγωθεί" τα δοντάκια του γραναζιού (main gear) που δίνει κίνηση στον κύριο άξονα .Το γρανάζι του Brushess motor ήταν πιο κάτω από το main gear και πιέζοντας το είδα να ανεβαίνει προς τα πάνω και να σηκώνεται μαζί το πάνω μέρος του brushess motor.( Σημείωση: τα πάντα είναι μανίσια της E SKY)
Eιναι φυσιολογικό αυτό;
και γιατί φαγώθηκε το main gear;
Αλλάζει δύσκολα;
Όπως καταλαβαίνεται είμαι νέος στον χώρο και η βοήθεια σας είναι πολύτιμη
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
atndam
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 12:24 am

Απάντηση: Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από atndam »

Το idle-up δινει μονιμα στροφες για ακροβατικά. Κατι που οταν ξεκινας δεν χρειαζεται.
Το γραναζι δεν επρεπε να φαγωθει, κατι παιζει με το μοτερ. Αλλαζει σχετικά ευκολα.

Βαλε μια φωτογραφια να δουμε.

Αντωνης
evangelos
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 1:35 pm

Απάντηση: Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από evangelos »

atndam έγραψε: Το idle-up δινει μονιμα στροφες για ακροβατικά. Κατι που οταν ξεκινας δεν χρειαζεται.
Το γραναζι δεν επρεπε να φαγωθει, κατι παιζει με το μοτερ. Αλλαζει σχετικά ευκολα.

Βαλε μια φωτογραφια να δουμε.

Αντωνης



Η ζημιά που έγινε στο γρανάζι..
Συνημμένα
DSC03086.JPG
DSC03086.JPG (37.84 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
atndam
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 12:24 am

Απάντηση: Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από atndam »

Απο την φωτογραφια φαινεται σαν να εχει λιωσει , λογικα δεν πρεπει να ηταν σωστα ρυθμισμενη η αποσταση μεταξυ των γραναζιων.

Αντωνης
sv1eed
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 28, 2009 9:09 pm

Απάντηση: Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από sv1eed »

Ο διακόπτης είναι γραμμένος IDEL στο manual από τυπογραφικό λάθος, κανονικά λέγεται IDLE UP.
Η χρήση του "απαγορεύεται" αν δεν έχει κανείς διαβάσει και καταλάβει ακριβώς τι κάνει, μια και είναι βέβαιο ότι θα χαλάσει το γρανάζι (και όχι μόνο) αν τον πατήσεις χωρίς να έχουν ανέβει πρώτα αρκετά οι στροφές. Σε μερικά καλά ESC, (ο πλακέ κοντρόλερ που οδηγεί το μοτέρ) υπάρχει ρύθμιση για soft start, όπου γλυτώνεις αυτό το πρόβλημα, αλλά με αυτό που έχει το belt cp, είναι αναμενόμενο να "φάει" το γρανάζι αν το άνοιξες σε στιγμή που δεν είχε ηδη πάρει αρκετές στροφές η κεφαλή.

Είναι πιθανό, εκτός από το γρανάζι, να χάλασε και το ρουλεμάν μονής κατεύθυνσης που έχει στο κέντρο του. Έλεγξέ το για να μην τρέχεις 2 φορές για ανταλλακτικά.

Καλό είναι να αποκτήσεις την συνήθεια να κάνεις και μια σειρά ελέγχων πριν βάλεις την μπαταρία στο ελικόπτερο. πχ να κοιτάς την τηλεκατεύθυνση να είναι ανοιχτή, να έχεις το throttle τέρμα κλειστό, το idle up να είναι απενεργοποιημένο και διάφορα τέτοια.

Τέλος, επειδή με τα ελικόπτερα υπάρχουν και άλλοι "κρυφοί" κίνδυνοι εκτός από τον διακόπτη IDLE UP, καλό είναι να διαβάσεις όσο περισσότερα μπορείς για το θέμα, γιατί οι έλικες μπορούν να κάνουν πολύ σοβαρές ζημιές.
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Ασφαλώς και θα πρέπει να διαβάσεις "τα πάντα" που αφορούν και αναφέρονται στο ελικόπτερο.
Το βασικότερο, όπως ήδη διατυπώθηκε, είναι η ασφάλεια η δική σου και των κοντινών σου, έπειτα του ελικοπτέρου.
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη και την απόσταση των γραναζιών, εκτός αν με την απότομη αλλαγή σε idle up μετατοπίστηκε το μοτέρ.
Όπως και να έχει, όλα αυτά, τα ΠΟΛΥ βασικά θα έπρεπε να σου τα είχε εξηγήσει το κατάστημα που πούλησε το συγκεκριμένο ελικόπτερο.

Να ρωτάτε τα πάντα τους πωλητές. Ο Μοντελισμός μπορεί να γίνει τρομερά διασκεδαστικός και ψυχαγωγικός, όσο όμως και επικίνδυνος!

Η δουλειά του εμπόρου δεν αφορά μονάχα στην αποπληρωμή των επιταγών και των δικών του υποχρεώσεων. Μέσα στις υποχρεώσεις του είναι επίσης και η υποστήριξη, η εξήγηση, η βοήθεια.
Στην περίπτωση που εκείνος δεν το καταλαβαίνει, ίσως η αποχώρησή σας από το χώρο του τον βοηθήσει.
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Απορία !!(Καταστροφή Main gear -Belt CP )

Δημοσίευση από bladeskiller »

Το θέμα είναι ότι δεν πειράζουμε τίποτα στην τηλεκατεύθυνση, αν πρώτα δεν διαβάσουμε το manual για να καταλάβουμε τι ακριβώς κάνει το κάθε πράγμα και υπό ποιες συνθήκες.
Ομως, πολλές φορές οι οδηγίες γράφονται με έναν τρόπο, που είναι πολύ δυσνόητος για έναν αρχάριο, ο οποίος μεταξύ άλλων δεν γνωρίζει και τη σχετική ορολογία.
Το καλύτερο λοιπόν σε αυτήν την περίπτωση είναι, να πάρει κάποιος το ελικοπτεράκι του όπως είναι χωρίς να πειράξει τίποτα (απλά να φορτίσει την μπαταρία) και να πάει κάπου που μαζεύονται ελικοπτεράδες και που θα τον βοηθήσουν να βρει την άκρη χωρίς να χρειαστεί να ανακλύψει τον τροχό. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγουμε κάτι δυσάρεστο.





Φιλικά Κώστας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά ελικόπτερα”