Αγωνιστικά Νέα της F3C
Αγωνιστικά Νέα της F3C
Ξεκινάμε ένα νέο θέμα, ώστε εδώ να μπορούμε να βλέπουμε στα γρήγορα ειδήσεις, και νέα που αφορούν τους αγώνες των ελικοπτέρων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Και μια σφήνα είδηση που αφορά την κατηγορία F3N.
H κατηγορία F3N γίνεται πλέον επίσημη κατηγορία της FAI από την 1-1-2010
F3N R/C Helicopter Freestyle
H κατηγορία F3N γίνεται πλέον επίσημη κατηγορία της FAI από την 1-1-2010
F3N R/C Helicopter Freestyle
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Αφορά τις τηλεκατευθύνσεις μας στους αγώνες
"Στην περίπτωση που οι διαγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν τηλεκατεύθυνση 2,4 GHz (Spread Spectrum (SS) Technology), να μην χρειάζεται να καταθέτουν τους πομπούς τους στη γραμματεία, αφού δεν παρεμβάλουν η μία την άλλη. Σε περίπτωση που κάποιος διαγωνιζόμενος δεν χρησιμοποιεί 2,4 τηλεκατεύθυνση, τότε θα συνεχίζει να είναι υποχρεωμένος να καταθέσει τον πομπό του στη γραμματεία, σύμφωνα με τους υπάρχοντες κανονισμούς."
Το παραπάνω θέμα θα αποφασιστεί τον Δεκέμβριο
"Στην περίπτωση που οι διαγωνιζόμενοι χρησιμοποιούν τηλεκατεύθυνση 2,4 GHz (Spread Spectrum (SS) Technology), να μην χρειάζεται να καταθέτουν τους πομπούς τους στη γραμματεία, αφού δεν παρεμβάλουν η μία την άλλη. Σε περίπτωση που κάποιος διαγωνιζόμενος δεν χρησιμοποιεί 2,4 τηλεκατεύθυνση, τότε θα συνεχίζει να είναι υποχρεωμένος να καταθέσει τον πομπό του στη γραμματεία, σύμφωνα με τους υπάρχοντες κανονισμούς."
Το παραπάνω θέμα θα αποφασιστεί τον Δεκέμβριο
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Οι φετινοί Παγκόσμιοι Αγώνες θα διεξαχθούν στην Αμερική, και συγκεκριμένα στο Muncie της Indiana στις 2 εως 11 Αυγούστου 2009.
- Συνημμένα
-
- HeliChampsLogo09-v4-small.jpg (25.53 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό
Τι άλλαξε στην κατηγορία F3C
Το βάρος του μοντέλου (με καύσιμο, ή μπαταρίες) δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 6,5 kgr (από 6,0 που ήταν)
Μηχανή/Κινητήρας: Χωρίς περιορισμό στον κυβισμό
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες περιορίζονται σε μέγιστη τάση χωρίς φορτίο στα 51V (από 42V που ήταν) για το κύκλωμα πρόωσης
Επανέρχεται ο τρόπος βαθμολόγησης κατά τον οποίο το μεγαλύτερο σκορ (νικητής του γύρου), λαμβάνει 1000 βαθμούς, ενώ οι υπόλοιπες βαθμολογίες βγαίνουν ανάλογα σε ποσοστό των 1000 βαθμών σύμφωνα με το σκορ του νικητή του γύρου.
Μέχρι πρόσφατα ίσχυε ένας πιο πολύπλοκος τρόπος βαθμολόγησης...
Τι άλλαξε στην κατηγορία F3C
Το βάρος του μοντέλου (με καύσιμο, ή μπαταρίες) δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 6,5 kgr (από 6,0 που ήταν)
Μηχανή/Κινητήρας: Χωρίς περιορισμό στον κυβισμό
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες περιορίζονται σε μέγιστη τάση χωρίς φορτίο στα 51V (από 42V που ήταν) για το κύκλωμα πρόωσης
Επανέρχεται ο τρόπος βαθμολόγησης κατά τον οποίο το μεγαλύτερο σκορ (νικητής του γύρου), λαμβάνει 1000 βαθμούς, ενώ οι υπόλοιπες βαθμολογίες βγαίνουν ανάλογα σε ποσοστό των 1000 βαθμών σύμφωνα με το σκορ του νικητή του γύρου.
Μέχρι πρόσφατα ίσχυε ένας πιο πολύπλοκος τρόπος βαθμολόγησης...
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Αλλάζουν οι μανούβρες
Καταργείται το «eye level» και αντικαθίσταται με το ύψος των 2μ. Αυτό έγινε για να μπορέσουν οι κριτές να αποφύγουν όσο είναι δυνατόν την εισπνοή των καυσαερίων που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό όταν ο αέρας φυσά προς το μέρος τους.
Έτσι λοπόν:
Άσκηση 1η:
"M" with 2 half pirouettes on all sides.
Είναι ίδια σχεδόν με την γνωστή άσκηση “Hovering M” με τη διαφορά ότι κατά τη διαδρομή σε κάθε σημείο του Μ, γίνεται μια στάση 1 δευτερολέπτου στο μισό της διαδρομής, στις 180ο . Έτσι:
-Απογείωση στα 2μ.
-5 μ. όπισθεν στη σημαία.
-Κατακόρυφη ανύψωση ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Κατάβαση με 45ο γωνία ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Ανύψωση με 45ο γωνία ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Κατακόρυφη κατάβαση ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-5 μ. όπισθεν στο κέντρο
-Προσγείωση
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όλες οι πιρουέτες προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
Καταργείται το «eye level» και αντικαθίσταται με το ύψος των 2μ. Αυτό έγινε για να μπορέσουν οι κριτές να αποφύγουν όσο είναι δυνατόν την εισπνοή των καυσαερίων που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό όταν ο αέρας φυσά προς το μέρος τους.
Έτσι λοπόν:
Άσκηση 1η:
"M" with 2 half pirouettes on all sides.
Είναι ίδια σχεδόν με την γνωστή άσκηση “Hovering M” με τη διαφορά ότι κατά τη διαδρομή σε κάθε σημείο του Μ, γίνεται μια στάση 1 δευτερολέπτου στο μισό της διαδρομής, στις 180ο . Έτσι:
-Απογείωση στα 2μ.
-5 μ. όπισθεν στη σημαία.
-Κατακόρυφη ανύψωση ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Κατάβαση με 45ο γωνία ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Ανύψωση με 45ο γωνία ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-Κατακόρυφη κατάβαση ενώ εκτελεί πιρουέτα 360ο με μια στάση 1sec στις 180ο .
-5 μ. όπισθεν στο κέντρο
-Προσγείωση
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όλες οι πιρουέτες προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
- Συνημμένα
-
- P01.jpg (45.27 KiB) Προβλήθηκε 63 φορές
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Άσκηση 2η:
Semicircle with pirouette
-Απογείωση στα 2μ.
-5 μ. όπισθεν στη σημαία.
-Ημικύκλιο ακτίνας 5μ. στην άλλη σημαία ενώ ταυτόχρονα εκτελεί πιρουέτα 360ο .
-Όπισθεν προς το κέντρο
-Προσγείωση
Semicircle with pirouette
-Απογείωση στα 2μ.
-5 μ. όπισθεν στη σημαία.
-Ημικύκλιο ακτίνας 5μ. στην άλλη σημαία ενώ ταυτόχρονα εκτελεί πιρουέτα 360ο .
-Όπισθεν προς το κέντρο
-Προσγείωση
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 3:41 pm
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Καλησπέρα mastoras,
Μερικές διευκρινήσεις στα όσα αναφέρεις για την F3C.
Το eye level δεν καταργήθηκε για το θέμα των καυσαερίων αλλά για να γίνει συγκεκριμένο το ύψος. Το eye level άφηνε περιθώρια από το 1,50 έως και τα 2 μέτρα. Υπήρχε δυσαρμονία μεταξύ των κριτών για το θέμα αυτό.
Ο κυβισμός δεν έχει αλλάξει. Υπήρξε πρόταση αλλά δεν πέρασε. Το βάρος αυξήθηκε μεν αλλά θα ζυγίζονται τα μοντέλα με καύσιμο, ώστε να αντισταθμίζεται το βάρος των ελικοπτέρων που είναι ηλεκτρικά και ζυγιζόντουσαν με την μπαταρία.
Το θέμα με την φύλαξη των πομπών θα αργήσει να αλλάξει. Το Δεκέμβριο θα επανεκτιμηθεί αλλά δεν θα αλλάξει. Ενας είναι ο βασικός λόγος που δεν μπορεί να αλλάξει ακόμα. Υπάρχουν πολλοί πομποί που είναι δυνατόν να εκπέμπουν με αλλαγή module τόσο στα 2.4 όπως και σε άλλες συχνότητες. Θα μπορέσει να γίνει κάτι μόνο όταν όλοι θα πετάνε με 2.4 γεγονός που θα πάρει κάποια χρόνια ακόμα. Ισως όχι τόσο πολλά αλλά τουλάχιστον 2 ακόμα χρόνια σίγουρα.
Καλή συνέχεια
Αντώνης Παπαδόπουλος
Μερικές διευκρινήσεις στα όσα αναφέρεις για την F3C.
Το eye level δεν καταργήθηκε για το θέμα των καυσαερίων αλλά για να γίνει συγκεκριμένο το ύψος. Το eye level άφηνε περιθώρια από το 1,50 έως και τα 2 μέτρα. Υπήρχε δυσαρμονία μεταξύ των κριτών για το θέμα αυτό.
Ο κυβισμός δεν έχει αλλάξει. Υπήρξε πρόταση αλλά δεν πέρασε. Το βάρος αυξήθηκε μεν αλλά θα ζυγίζονται τα μοντέλα με καύσιμο, ώστε να αντισταθμίζεται το βάρος των ελικοπτέρων που είναι ηλεκτρικά και ζυγιζόντουσαν με την μπαταρία.
Το θέμα με την φύλαξη των πομπών θα αργήσει να αλλάξει. Το Δεκέμβριο θα επανεκτιμηθεί αλλά δεν θα αλλάξει. Ενας είναι ο βασικός λόγος που δεν μπορεί να αλλάξει ακόμα. Υπάρχουν πολλοί πομποί που είναι δυνατόν να εκπέμπουν με αλλαγή module τόσο στα 2.4 όπως και σε άλλες συχνότητες. Θα μπορέσει να γίνει κάτι μόνο όταν όλοι θα πετάνε με 2.4 γεγονός που θα πάρει κάποια χρόνια ακόμα. Ισως όχι τόσο πολλά αλλά τουλάχιστον 2 ακόμα χρόνια σίγουρα.
Καλή συνέχεια
Αντώνης Παπαδόπουλος
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Μπράβο Δημήτρη.. Πάντα πρώτος στις εξελίξεις... :>)
keep walking
keep walking
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Αντώνη ευχαριστώ για την παρέμβαση, η συμβολή σου σε ανάλογα θέμα είναι σημαντική και καθοριστική. Ιδίως όταν πρόκειται για τον αθλητισμό μας που τόσο αγαπάμε και συμβάλουμε σε αυτόν, με όποιες δυνάμεις διαθέτει ο καθένας μας.
Παντελή........στόχος : Προβολή του αθλητισμού μας, στους νέους, και παρακίνηση ενδιαφέροντος σε κάθε αερομοντελιστή, που θα σκεφτεί, να εισχωρήσει στο αθλητικό κομμάτι του αερομοντελισμού ;;)
Παντελή........στόχος : Προβολή του αθλητισμού μας, στους νέους, και παρακίνηση ενδιαφέροντος σε κάθε αερομοντελιστή, που θα σκεφτεί, να εισχωρήσει στο αθλητικό κομμάτι του αερομοντελισμού ;;)
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Άσκηση 3η
Diamond 3
- Απογείωση στα 2μ.
- Όπισθεν ανύψωση 2,5 μ. ενώ εκτελεί ¼ πιρουέτας προς τη σημαία
- Πλάγια ανύψωση 2,5 μ πάνω από το helipad
- Πιρουέτα 360ο
- Πλάγια κάθοδος 2,5 μ. προς την άλλη σημαία
- 2,5 μ. κάθοδος ενώ εκτελεί ¼ πιρουέτας
Προσγείωση
Σχόλιο: Η περιγραφή της άσκησης σε σύγκριση με το σχέδιο, δεν συμφωνούν στην πιρουέτα 360ο που γίνεται στο κέντρο. Ενημερωνόμαστε και θα διευκρινιστεί σύντομα !!!!
Diamond 3
- Απογείωση στα 2μ.
- Όπισθεν ανύψωση 2,5 μ. ενώ εκτελεί ¼ πιρουέτας προς τη σημαία
- Πλάγια ανύψωση 2,5 μ πάνω από το helipad
- Πιρουέτα 360ο
- Πλάγια κάθοδος 2,5 μ. προς την άλλη σημαία
- 2,5 μ. κάθοδος ενώ εκτελεί ¼ πιρουέτας
Προσγείωση
Σχόλιο: Η περιγραφή της άσκησης σε σύγκριση με το σχέδιο, δεν συμφωνούν στην πιρουέτα 360ο που γίνεται στο κέντρο. Ενημερωνόμαστε και θα διευκρινιστεί σύντομα !!!!
Απάντηση: Αγωνιστικά Νέα της F3C
Άσκηση 4η
Cuban 8 (DW > DW)
Το κανονικό Cuban 8
- Οι δύο 45ο κάθοδοι έχουν μισά roll
Cuban 8 (DW > DW)
Το κανονικό Cuban 8
- Οι δύο 45ο κάθοδοι έχουν μισά roll