Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Ας ξεκινήσω κι εγώ με τη σειρά μου τις βαρετές ερωτήσεις>F<
1. Η μπαταρία μου: 1800Mha φορτίζει με το φορτιστή της esky σε 6 ώρες... είναι φυσιολογικό?
2. μετά το πέταγμα (το πολύυυυ 4 λεπτά) η μπαταρία καίει απίστευτα...
3. Ένα καινούργιο κολπάκι που μου κάνει τώρα είναι :
εκεί που το πετάω ξαφνικά πέφτει η δύναμη και αναγκαστικά το προσγειώνεις... (ακούγεται και ένα "κλακ")
Σε 1 λεπτό αν του δώσεις γκάζι σηκώνεται και ξαναπέφτει η δύναμη σχεδόν αμέσως... κλπ κλπ
Μήπως τελειώνει η μπαταρία? αλλα τόσο γρήγορα? σχεδόν 3 λεπτάκια το πέταξα και πολλά λέωωωω
1. Η μπαταρία μου: 1800Mha φορτίζει με το φορτιστή της esky σε 6 ώρες... είναι φυσιολογικό?
2. μετά το πέταγμα (το πολύυυυ 4 λεπτά) η μπαταρία καίει απίστευτα...
3. Ένα καινούργιο κολπάκι που μου κάνει τώρα είναι :
εκεί που το πετάω ξαφνικά πέφτει η δύναμη και αναγκαστικά το προσγειώνεις... (ακούγεται και ένα "κλακ")
Σε 1 λεπτό αν του δώσεις γκάζι σηκώνεται και ξαναπέφτει η δύναμη σχεδόν αμέσως... κλπ κλπ
Μήπως τελειώνει η μπαταρία? αλλα τόσο γρήγορα? σχεδόν 3 λεπτάκια το πέταξα και πολλά λέωωωω
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Belt CP v2 Ερωτήσεις...
1) Ποιός είναι ο τύπος της μπαταρίας;
2) Προσοχή, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.
3) Η απόδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά (το "κλακ" από που ακούγεται; Εντόπισέ το).
Συνοπτικά.
Από όσα αναφέρεις, η μπαταρία είναι ήδη χαλασμένη. Μια απλή αντικατάστασή της δε σημαίνει ότι επιλύει και το πρόβλημα. Τι μπαταρία χρησιμοποιείς; Είναι Lipo? Ο Φορτιστής πραγματοποιεί Balance? Το ότι αδειάζει και εσύ τη δοκιμάζεις πάλι μετά απο ένα λεπτό, είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις για να τη στείλεις κατευθείαν στην ανακύκλωση (αν είναι lipo).
2) Προσοχή, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.
3) Η απόδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά (το "κλακ" από που ακούγεται; Εντόπισέ το).
Συνοπτικά.
Από όσα αναφέρεις, η μπαταρία είναι ήδη χαλασμένη. Μια απλή αντικατάστασή της δε σημαίνει ότι επιλύει και το πρόβλημα. Τι μπαταρία χρησιμοποιείς; Είναι Lipo? Ο Φορτιστής πραγματοποιεί Balance? Το ότι αδειάζει και εσύ τη δοκιμάζεις πάλι μετά απο ένα λεπτό, είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις για να τη στείλεις κατευθείαν στην ανακύκλωση (αν είναι lipo).
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
11.1v 1800mAh Li-Po Esky
αντίστοιχη σε 2100mAh
http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=22_117&products_id=319
H μπαταρία έχει κάνει το πολύ 4-5 φορτίσματα με τον αντίστοιχο φορτιστή της esky...
http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=116
αντίστοιχη σε 2100mAh
http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=22_117&products_id=319
H μπαταρία έχει κάνει το πολύ 4-5 φορτίσματα με τον αντίστοιχο φορτιστή της esky...
http://www.rc711.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=116
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Αν είναι φίλε μου να ασχοληθείς με τα ηλεκτρικά μοντέλα (πάσης φύσεως) φρόντισε να "επενδύσεις" το συντομότερο σε έναν ψηφιακό φορτιστή. Θα σου φορτίζει την μπαταρία σε μία ώρα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το "καίει απίστευτα" που αναφέρεις είναι "υποκειμενικό". Αν εννοείς ότι δεν μπορείς καν να την ακουμπήσεις (>40 βαθμοί Κελσίου) τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα στην μπαταρία ή στα ηλεκτρονικά σου. Αν αδειάζει σε 4 λεπτά, σημαίνει ότι τραβάς κατά μέσο όρο 27Α. Αν η μπαταρία σου είναι 20C (36Α) σημαίνει ότι τα αντέχει (και άρα δεν θα έπρεπε να ζεσταίνεται τόσο πολύ).
Τι Speed Controller (ESC) χρησιμοποιείς? Πόσα Ampere?
Μήπως τα γρανάζια σου ή οι άξονες δεν κινούνται ελεύθερα?
Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να το εντοπίσεις.
Πού κοντά πετάς? Μήπως κάποιος μπορεί να βοηθήσει από κοντά.
Βαγγέλης
Το "καίει απίστευτα" που αναφέρεις είναι "υποκειμενικό". Αν εννοείς ότι δεν μπορείς καν να την ακουμπήσεις (>40 βαθμοί Κελσίου) τότε μάλλον υπάρχει πρόβλημα στην μπαταρία ή στα ηλεκτρονικά σου. Αν αδειάζει σε 4 λεπτά, σημαίνει ότι τραβάς κατά μέσο όρο 27Α. Αν η μπαταρία σου είναι 20C (36Α) σημαίνει ότι τα αντέχει (και άρα δεν θα έπρεπε να ζεσταίνεται τόσο πολύ).
Τι Speed Controller (ESC) χρησιμοποιείς? Πόσα Ampere?
Μήπως τα γρανάζια σου ή οι άξονες δεν κινούνται ελεύθερα?
Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να το εντοπίσεις.
Πού κοντά πετάς? Μήπως κάποιος μπορεί να βοηθήσει από κοντά.
Βαγγέλης
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Φίλυρο μένω και γυρνάω εδώ γύρω αλλά μίλησα με τον Δημήτρη (mastoras) και περιμένω μηνυμα να σας γνωρίσω και από κοντά :)
Όσον αφορά τα αξεσουάρ, όπως ο φορτιστής κλπ , σιγά σιγά είναι όλα προς αγορά... όπως και καλύτερο ελικοπτερο.
Οπότε ας μάθω πανω σε αυτό εφόσον το πλήρωσα και όπου βγει... αλλά πολύ εύκολα χαλάνε ρε παιδάκι μου, λίγο αντοχή να είχαν, να μπορούσαμε να κάνουμε και λίγη πρακτική....
Βαγγέλη esc, γρανάζια κλπ, είναι όλα από το RTF της esky... δεν έχω αλλάξει τπτ.
Νομίζω πως στην πρώτη συνάντηση μας κιολας, θα μου λυθούν πάααρα πολές απορίες οπότε αξίζει να περιμένω.
Όσον αφορά τα αξεσουάρ, όπως ο φορτιστής κλπ , σιγά σιγά είναι όλα προς αγορά... όπως και καλύτερο ελικοπτερο.
Οπότε ας μάθω πανω σε αυτό εφόσον το πλήρωσα και όπου βγει... αλλά πολύ εύκολα χαλάνε ρε παιδάκι μου, λίγο αντοχή να είχαν, να μπορούσαμε να κάνουμε και λίγη πρακτική....
Βαγγέλη esc, γρανάζια κλπ, είναι όλα από το RTF της esky... δεν έχω αλλάξει τπτ.
Νομίζω πως στην πρώτη συνάντηση μας κιολας, θα μου λυθούν πάααρα πολές απορίες οπότε αξίζει να περιμένω.
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει έντονη ελικοπτερική δραστηριότητα και ο Δημήτρης σίγουρα θα σε φέρει σε επαφή με πολλούς ελικοπτεράδες που θα σε καθοδηγήσουν και θα σε κάνουν γρήγορα πολύ καλό πιλότο.
Τώρα για το Belt υπάρχει ένα αναλυτικό άρθρο του coolvag στο forum της παρέας των παιδιών που πετάνε στο ΣΕΦ (Φάληρο) εδώ
.
Στη διάθεσή σου για ότι χρειαστείς,
Βαγγέλης
Τώρα για το Belt υπάρχει ένα αναλυτικό άρθρο του coolvag στο forum της παρέας των παιδιών που πετάνε στο ΣΕΦ (Φάληρο) εδώ
.
Στη διάθεσή σου για ότι χρειαστείς,
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Αν μιλάμε για το γνωστό φορτιστή της E-Sky ο οποίος μπορεί να δώσει 750 μιλαμέρ, τότε μια μπαταρία 1800 μιλιαμπέρ θα έπρεπε να τη φορτίζει σε δύο ώρες, δεδομένου ότι στη λίπο ένα 20% της χωρητικότητας υπάρχει ήδη γιατί οι λίπο δεν πρέπει να αδειάζουν εντελώς. Αν λοιπόν ο φορτιστής θέλει 6 ώρες, τότε θα συμφωνήσω με το Γιάννη ότι κάτι δεν πάει καλά είτε με την μπαταρία είτε με το φορτιστή. Και η αλήθεια είναι ότι ο εν λόγω φορτιστής δεν κάνει και το καλύτερο balance. Φοβάμαι ,ότι η μπαταρία σου μάλλον έχει βγει στη σύνταξη και για να μην κλάψεις και άλλη, κοίτα να πάρεις το συντομότερο ένα σοβαρό φορτιστή με ενσωματωμένο balancer γιατί αυτός ο φορτιστής μόνο για τις μπαταρίες του λάμα κάνει.
Να ξέρεις 'οτι, στον ηλεκτρικό αερομοντελισμό, ο καλός φορτιστής είναι επένδυση όπως επίσης και οι σωστές μπαταρίες γιατί η συμπεριφορά του μοντέλου με μια καλή μπαταρία και με μια της πλάκας ,ειδικά στα ελικόπτερα που θέλουν πολύ ρεύμα, είναι η διαφορά μέρας νύχτας και επίσης ακόμη και η καλύτερη μπαταρία γρήγορα θα κλείσει τα βιβλία της αν ο φορτιστής δεν κάνει σωστή δουλειά.
Από κει και πέρα βέβαια χρειάζονται και οι σωστές ρυθμίσεις στο ελικόπτερο. Για παράδειγμα, μεγάλο βήμα με λίγες στροφές καταπονεί τόσο την μπαταρία όσο και το ρυθμιστή ταχύτητας και το μοτέρ γιατί λόγω αυξημένης αντίστασης στην περιστροφή του στροφείου ,σε σχέση με την άνωση, το ελικόπτερο καταναλίσκει πολύ ρεύμα άσκοπα.
Φιλικά Κώστας.
Να ξέρεις 'οτι, στον ηλεκτρικό αερομοντελισμό, ο καλός φορτιστής είναι επένδυση όπως επίσης και οι σωστές μπαταρίες γιατί η συμπεριφορά του μοντέλου με μια καλή μπαταρία και με μια της πλάκας ,ειδικά στα ελικόπτερα που θέλουν πολύ ρεύμα, είναι η διαφορά μέρας νύχτας και επίσης ακόμη και η καλύτερη μπαταρία γρήγορα θα κλείσει τα βιβλία της αν ο φορτιστής δεν κάνει σωστή δουλειά.
Από κει και πέρα βέβαια χρειάζονται και οι σωστές ρυθμίσεις στο ελικόπτερο. Για παράδειγμα, μεγάλο βήμα με λίγες στροφές καταπονεί τόσο την μπαταρία όσο και το ρυθμιστή ταχύτητας και το μοτέρ γιατί λόγω αυξημένης αντίστασης στην περιστροφή του στροφείου ,σε σχέση με την άνωση, το ελικόπτερο καταναλίσκει πολύ ρεύμα άσκοπα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
vhal έγραψε: ↑Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει έντονη ελικοπτερική δραστηριότητα και ο Δημήτρης σίγουρα θα σε φέρει σε επαφή με πολλούς ελικοπτεράδες που θα σε καθοδηγήσουν και θα σε κάνουν γρήγορα πολύ καλό πιλότο.
Τώρα για το Belt υπάρχει ένα αναλυτικό άρθρο του coolvag στο forum της παρέας των παιδιών που πετάνε στο ΣΕΦ (Φάληρο) εδώ
.
Στη διάθεσή σου για ότι χρειαστείς,
Βαγγέλης
Στην θεσ/νικη όντως υπάρχει αρκετά καλή ελικοπτερική δραστηριότητα, αλλά θα μπορούσαμε να είχαμε καλύτερη μοίρα εάν μερικοί δεν μας έβλεπαν σαν κατσικοκλέφτες ~!!
Οσο για το εαν μπορεί να μάθει γρήγορα κάποιος να πετά.......σωστά ενα ελικόπτερο, αυτό είναι εφικτό, φτάνει να έχει διάθεση, υπομονή, χρόνο.......και άφθονες μπαταρίες η καύσιμο :D
Και για το Beltακι, ο μόνος ειδικός που καταξίωσε στον χώρο μας αυτό το ηλεκτρικό ελικόπτερο, είναι όντως ο coolvag. Δεν γνωρίζω όμως εάν είναι παντρεμένος γιατί θα μπορούσαμε να τον κάνουμε άνετα γαμπρό στην Θεσ/νικη. Γιατί τέτοια αξιόλογα άτομα, γνήσιους αερομοντελιστές (αεροπλάνο-ελικόπτερο) που είναι πάντοτε πρόθυμοι να βοηθήσουν κάθε νέο στο ξεκίνημα τους, εδώ στα μέρη μας τους έχουμε ανάγκη........γιατί αυτό το είδος ανθρώπων`M` αερομοντελιστών σπανίζει.
Καλό ξημέρωμα !!!!!
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
TaitO έγραψε: ↑Φίλυρο μένω και γυρνάω εδώ γύρω αλλά μίλησα με τον Δημήτρη (mastoras) και περιμένω μηνυμα να σας γνωρίσω και από κοντά :)
Όπως είδες γνωρίστηκες ήδη από την ενεργή παρέα του petame.
Εμείς τα είπαμε, σε περιμένουμε την επόμενη τετάρτη στο heli club με το ελικοπτερό σου, και στην συνέχεια στον φιλικό μας χώρο πτήσεων με το απαραίτητο καρεκλάκι, και λοιπό εξοπλισμό !!!!!
Απάντηση: Belt CP v2 Ερωτήσεις...
Θα είμαι εκεί δημήτρη μετά τις 19:00 , παραμάσχαλα με το ελικοπτεράκι :)