Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

mastoras

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από mastoras »

Από ότι βλέπω, και αρχίζω να καταλαβαίνω, μια απλή αναφορά σε ένα πρόβλημα ενός αερομοντελιστικού προϊόντος, .........εξελίχθηκε μάλλον σε εκβιασμό (διασυρμό στα φόρουμ) κάποιου καταστήματος για να το αντικαταστήσει.

Οι σελίδες του petame.gr..........δυστυχώς δεν ενδείκνυνται για τέτοιου είδους ενέργειες.

Θα παρακαλούσα να δοθεί ένα τέλος !!!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

το κάθε κατάστημα είναι υπόλογο για το προιόν που πουλάει στον πελάτη του και ζητά ευθύνες απο τον προμηθευτήτη του με την σειρά του
Τώρα αν ο προμηθευτής δεν δίνει δυαρα που δέν το πιστευω τότε καμια φορά εμεις του επαγγελματος τρωμε και κανενα εμπόρευμα για το καλό του μαγαζιού μας
Προσωπικά πιστευω οτι το εν λόγω κατάστημα εχει πολύ καλή εξυπηρέτηση πέραν του γεγονότος και η όλη συζήτηση αφορά περισότερο το σπάνιο πρόβλημα της Futaba και που όπως δείχνει ίσως και να μή ξαναπαρουσιαστεί μιας και η όλη συζήτηση μας επαγρύπνησε
ps παθαίνουμε και μαθαίνουμε!!
PaNt
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 1:14 am

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από PaNt »

συνονοματε κλειδωσε το αν σας δημιουργει προβλημα..!
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Rnio »

mastoras έγραψε: Από ότι βλέπω, και αρχίζω να καταλαβαίνω, μια απλή αναφορά σε ένα πρόβλημα ενός αερομοντελιστικού προϊόντος, .........εξελίχθηκε μάλλον σε εκβιασμό (διασυρμό στα φόρουμ) κάποιου καταστήματος για να το αντικαταστήσει.

Οι σελίδες του petame.gr..........δυστυχώς δεν ενδείκνυνται για τέτοιου είδους ενέργειες.

Θα παρακαλούσα να δοθεί ένα τέλος !!!!


έπρεπε απο πολύ ώρα να είχε κλειδωθεί αν είχα την δυνατότητα θα το είχα κάνει.
έχουμε ενα ωραίο φόρουμ που μπορούμε να εκφράσουμε οτιδήποτε
για το χόμπι μας,
βλέπουμε να δίνονται απαντήσεις τεκμηριωμένες στο συγκεκριμένο θέμα απο ανθρώπους που έχουν πιο πολύ γνώση απο κάποιους και αντι να
ακούσουμε κάνουμε αντίλογο χωρίς λόγο.
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Κύριοι..

Ο διάλογος δε θα είχε ενδιαφέρον, αν όλοι συμφωνούσαμε και ταυτίζαμε τις θέσεις μας. Για την ακρίβεια, δε θα ήταν καν απαραίτητος.
Μέσα από τις αντιρρήσεις και τις διαφορετικές θέσεις, αντλούνται πληροφορίες και ο κάθε ένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του ανάλογα με την κρίση του. Εκεί χρειάζεται η κρίση ...και όχι στις απαντήσεις (άλλη κρίση αυτή).

Δεν είναι δυνατόν τα θέματα να κλειδώνουν με την πρώτη διαφωνία, ως λυτρωτική λύση, γιατί πάλι θα βρεθούν κάποιοι να σχολιάσουν μια τέτοια ενέργεια εντάσσοντάς την στη σφαίρα του αυταρχισμού.
Βεβαίως, θα συμβεί εφόσον εκτοξευθούν ύβρεις και προσβολές.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση θίγεται η τακτική μιας επιχείρησης τη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το θέμα (καλώς ή κακώς, στην κρίση σας αυτό). Αυτό είναι όμως το δεύτερο κεφάλαιο, που αφορά τον ιδιοκτήτη της και το πως σκοπεύει να αντιμετωπίσει το ζήτημα (και αυτό στην κρίση σας).
Το πρώτο κεφάλαιο αφορά σε ένα καινούριο προϊόν που ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δε θα έπρεπε να καταστραφεί. Ο Κώστας έχει δώσει σαφείς απαντήσεις και οι κοινοί νόες μπορούν να αντιληφθούν ότι μόνο βλάβη και αστοχία μπορεί να προκαλέσει φωτιά και καταστροφή.
Κατεβάστε λοιπόν τους τόνους και προσπαθήστε να αφαιρέσετε τα στοιχεία των "προσωπικών αντιπαραθέσων" στα απαντήματά σας.
Δε νομίζω ότι "εξυπνακισμοί" μπορούν να δώσουν τεχνικές πληροφορίες σε όσους τις χρειάζονται, γιατί τελικώς αυτό είναι το θέμα και όχι η επιχείρηση.
Τέλος, η επιχείρηση (όποια και αν ήταν), θα μπορούσε για το δικό της ζήτημα να πάρει θέση δημοσίως, εφόσον "σύρεται" στα φόρα.

Θα πρέπει να μάθουμε κάποτε να φιλτράρουμε όλοι τα λεγόμενά μας, πριν. Μετά, είναι αργά. Και οι συμμετέχοντες στο thread αλλά και οι καταγγέλοντες.
newcomer
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 11:08 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από newcomer »

Η τοποθέτηση του "ελεγκτού κυκλοφορίας" θεωρώ οτι πράγματι δείχνει την σοβαρότητα του site.
Και πάλι όμως θα διερωτηθώ:
Βρέθηκαν επικριτές, άλλοι τόσοι συνήγοροι και πολλοί τεχνικοί. Η επίσημη απάντηση της εταιρίας που πούλησε, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?????
Θα μπορούσε κάποιος κακοήθης να θεωρήσει την στάση ως απαξίωση και αδιαφορία προς τον πελάτη που πλήρωσε και σ'αυτόν που θα πληρώσει, θεωρώντας τον θύμα του "πάθους" του!
PaNt
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 1:14 am

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από PaNt »

newcomer έγραψε: Η τοποθέτηση του "ελεγκτού κυκλοφορίας" θεωρώ οτι πράγματι δείχνει την σοβαρότητα του site.
Και πάλι όμως θα διερωτηθώ:
Βρέθηκαν επικριτές, άλλοι τόσοι συνήγοροι και πολλοί τεχνικοί. Η επίσημη απάντηση της εταιρίας που πούλησε, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?????
Θα μπορούσε κάποιος κακοήθης να θεωρήσει την στάση ως απαξίωση και αδιαφορία προς τον πελάτη που πλήρωσε και σ'αυτόν που θα πληρώσει, θεωρώντας τον θύμα του "πάθους" του!


O ιδιος εχει απαντησει σε γειτονικο forum μπορεις να δεις εκει την απαντηση τωρα γιατι δεν απαντησε εδω δεν ξερω..!
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1718
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

πάμε άλλη μια φορα!>F<
πας στο περίπτερο και αγοράζεις ένα κρουασάν σοκολάτα.
φεύγεις να το φας και αυτό αντί για σοκολάτα έχει κρεμμύδια!
δε γυρίζεις να ζητήσεις τα ρέστα από τον περιπτερα.αλλα από την εταιρία που φτιάχνει το κρουασάν
και στοιχεια επικοινωνίας γράφονται πάνω στην συσκευασία.

το λοιπόν .στο manual αναγράφονται τα στοιχεια τhς εταιρίας
και ο καταστηματάρχης eprepe να προτρέψει τον αγοραστή να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρία όπως και αναφέρει το manual.


forum της futaba για απευθείας υποστήριξη:

http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_125/tt.htm
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

τα είπαμε τα ξαναείπαμε....... ετσι και αλλιως .........τα συμπεράσματα βγήκανε ας μή το παρατραβάμε .............νομίζω!!!!!!!!!!!
Τόσες σελίδες ούτε σε κατασκευαστικά θέματα δέν σπαταλήσαμε ας το κλείσουμε και............πάμε για αλλα
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Κύριοι...

Είπαμε να σοβαρέψουμε τη συζήτηση, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα και λογικές που στέκουν από μόνες τους, όμως διαπιστώνω ότι στην προσπάθειά τους αυτή, κάποιοι επιστράτευσαν ...έως και ζαρζαβατικά.

Όλα τα καταστήματα υποχρεούνται να καλύπτουν πλήρως τους πελάτες τους σε όλες εναιξερέτως τις πωλήσεις των προϊόντων.

Η "κάλυψη" των καταστημάτων στους πελάτες τους, δεν αφορά απαραιτήτως στην αντικατάσταση του προϊόντος, γιατί τότε -σε κάποιες περιπτώσεις- θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτομάτως θα οδηγούνταν σε καθεστώς "ομηρίας" που -ειδικά στην Ελλάδα- με μαθηματική ακρίβεια θα τα κατέστρεφε. Το ζήτημα είναι κυρίως ηθικό και σε αυτήν την ηθική αναφέρθηκα σε προηγούμενό μου μήνυμα (Αν κάτι δεν ήταν σαφές, ή δεν καταλάβατε, μπορώ να το αναλύσω αρκεί να ζητηθεί).

Επαναλαμβάνω λοιπόν:
Η αγορά στην Ελλάδα είναι μικρή, οι μοντελιστές λίγοι και η συντήρηση των καταστημάτων πραγματοποιείται με δυσκολία. Ο Έλληνας καταστηματάρχης δε μπορεί να επενδύσει κεφάλαια για μεγάλες ποσότητες (και άρα να επωφεληθεί καλύτερης τιμής), γιατί η απορόφηση των προϊόντων αφενός δε θα πραγματωθεί ποτέ, αφετέρου τα προϊόντα του αν παραμείνουν στο ράφι σε λίγους μόλις μήνες θα καταστούν εκτός τεχνολογίας λόγω της ραγδαίας εξέλιξης ή εκτός μοντελιστικού ενδιαφέροντος.

Οι "άσσοι" της μικρής Ελληνικής αγοράς:
Αν εξαιρέσουμε τη δυσκολία καλύτερων τιμών λόγω των μικρών κεφαλαίων, η μικρή μας αγορά ποντάρει στις διαπροσωπικές σχέσεις και στο στενό κύκλο. Τα Ελληνικά καταστήματα ποντάρουν σε αυτόν τους τον "άσσο", πράγμα που γνωρίζουν καλά τόσο οι έμποροι, όσο και οι πελάτες τους. Η εξυπηρέτηση λοιπόν, που ομολογουμένως κάποτε εκ μέρους των πελατών είναι έως και πολύ κουραστική, οφείλεται να πραγματοποιηθεί για να μη διαρραγεί η σχέση του "στενού κύκλου". Η καλή εξυπηρέτηση, που μπορεί αρκετές φορές να είναι έως και επίπονη ή ζημιοφόρα για την επιχείρηση, είναι εκείνη που διασφαλίζει τον "άσσο" της επιχείρησης και το καλό της όνομα για την ανέλιξή της. Η καλή εξυπηρέτηση είναι εκείνη που καθιστά την επιχείρηση ανταγωνίσιμη και της παρέχει περισσότερες πιθανότητες για την επιβίωσή της (ακόμη ίσως και ένα χαμόγελο να είναι αρκετό. Για τόσο απλές περιπτώσεις μιλώ, αλλά και πιο σύνθετες όπως μεσολάβηση για επίλυση προβλήματος με τον προμηθευτή, αντικατάσταση προϊόντος σε καλύτερη τιμή, ή δωρεάν, εκπαίδευση κλπ).
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μην ξεχνάμε, έχουμε να κάνουμε με έναν νέο μοντελιστή που θα έπρεπε να τον πάρουμε από το χέρι και όχι από τα μαλλιά. Είναι ντροπή να αναφέρουμε εδώ μέσα ότι ευθύνεται η απειρία τους (ντροπή το λιγότερο).

Τέλος, συνιστώ να χαλαρώσετε με το συγκεκριμένο θέμα και να το εγκαταλείψετε αν δεν είστε σε θέση ούτε να σκεφτείτε, ούτε να μιλήσετε. Εκτός αν δεν το καταλαβαίνετε. Στην περίπτωση που δεν το καταλαβαίνετε, ...και πάλι εγκαταλείψτε το !@/-=}{{
gxaid
Δημοσιεύσεις: 501
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2008 4:26 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από gxaid »

Γιάννης Ζαφείρης έγραψε:

Όλα τα καταστήματα υποχρεούνται να καλύπτουν πλήρως τους πελάτες τους σε όλες εναιξερέτως τις πωλήσεις των προϊόντων.
...
Το ζήτημα είναι κυρίως ηθικό και σε αυτήν την ηθική αναφέρθηκα σε προηγούμενό μου μήνυμα (Αν κάτι δεν ήταν σαφές, ή δεν καταλάβατε, μπορώ να το αναλύσω αρκεί να ζητηθεί).


Κύριοι, η αλήθεια ίθισται να βρίσκεται κάπου στη μέση. Κανείς δεν υπογράφει πως το προϊόν ήταν αψεγάδιαστο όπως κανείς δεν υπογράφει πως ο χρήστης έπραξε απόλυτα σωστά (πείτε το αμέλεια, απροσεξία, απειρία οτιδήποτε) διότι κανένα μάτι δεν επόπτευε τις κινήσεις του ασταμάτητα.

Η αυστηρή "εργοστασιακή" τοποθέτηση του Dell Gatto είναι ορθή, αλλά όσο αφορά το πυρήνα της υποστήριξης ενός καινούριου προϊόντος, και καλύπτει κάθε περίπτωση νόμιμης διανομής του, είτε γίνεται από τις αποθήκες του κατασκευστικού Οίκου απευθείας στα χέρια του καταναλωτή, είτε μεσολαβούν 300 μεσάζοντες/μεταπωλητές.

Η αυστηρή "εργοστασιακή" θέση - που προκύπτει από τα manual κλπ κλπ - έχει ένα και μοναδικό στόχο: να οριοθετήσει τις υποχρεώσεις και τα διακαιώματα του κατασκευαστικού οίκου έναντι τρίτων. Κοινώς, τον οίκο τον ενδιαφέρει να αποδείξεις το ελάττωμα του προϊόντος.
Το αν θα το κάνει ο ίδιος ο τελικός χρήστης ή ο μεταπράτης (άλλως το "κανάλι διανομής" του προϊόντος του), ελάχιστα αφορά τον κατασκευστή.

Θα συμφωνήσω με τον κύριο Ελεγκτή Κυκλοφορίας πως από τη στιγμή που εμπλέκεται "κανάλι διανομής" - εφεξής κατάστημα - το ζήτημα αποκτά και ηθική διάσταση.
Θυμίζω πως το κατάστημα αξιώνει από το πελάτη/τελικό χρήστη κάποια "προστιθέμενη αξία" - εφεξής κέρδος - ως αντάλλαγμα για την ενασχόληση του να φέρει στα χέρια του καταναλωτή το προϊόν από τον μακρυνό οίκο.

Ακολουθεί προσωπική άποψη η οποία έχω την αίσθηση πως εναρμονίζεται με τις κοινές πρακτικές και άγραφους νόμους του υγειούς εμπορίου:

Θεωρώ πως υπόκειται στα όρια της απλής κοινής ηθικής λογικής και στοιχειώδους επαγγελματισμού, πως αν ως κατάστημα είχες την διόλου απίθανη ατυχία να διανείμεις ένα - σαφέστατα εν αγνοία σου - ελαττωματικό προϊόν, οφείλεις προς το πελάτη σου να συμμετάσχεις σε ένα ικανοποιητικό βαθμό και στην αντίστροφη διαδικασία (επιστροφής προϊόντος/διαχείρισης του παραπόνου), εάν ο πελάτης απευθυνθεί (και) σε εσένα.

Ειλικρινά δεν γνωρίζω κατα πόσο κάποιο νομικό πλαίσιο υποχρεώνει ένα κατάστημα για το οτιδήποτε από τη στιγμή που το ελάττωμα/πρόβλημα δεν προκύπτει και δεν μπορεί να ελεγχθεί με άμεσο οπτικό ή/και λειτουργικό έλεγχο από το κατάστημα. Αλλά επι τη ευκαιρία θα το ψάξω λίγο...

Εξάλλου ο χαμός που γίνεται για τη πολύκροτη προστασία του καταναλωτή, η εφαρμογή Συστημάτων Ποιότητας και η θέσπιση Προτύπων αφορούν στο πώς θα αποκλειστεί η παροχή σκάρτου προϊόντος και υπηρεσίας σε αυτόν.

Ανεξάρτητα από ΟΛΑ τα παραπάνω, και όσο και αν το κουράσουμε, και όσες Τ/Κσεις και αν "φουντώσουν":
1/ Ο χρηστης μιας Futaba δεν είναι μόνο πελάτης της Futaba, είναι και του καταστήματος από το οποίο την προμηθεύτηκε.
2/ Το κάθε κατάστημα είναι ελεύθερο τιμήσει, υποτιμήσει, υποστηρίξει, αγνοήσει όσο και όπως θέλει τους πελάτες του.
3/ Οι πελάτες διαθέτουν τη κρίση να αξιολογήσουν την αξία κάθε καταστήματος.

Απλά και ευνόητα πραγματάκια.

Και επειδή το consulting χρεώνεται στη εποχή μας, και μάλιστα αδρά, κλείνω τη παρέμβασή μου εδώ :00//

Π(ετ)άμε γι άλλα @P@
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1718
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

πάντως αν έχει όρεξη ο παθon ας επικοινωνήσει μαζί μου με p.m.
και μπορώ να τον φέρω σε επαφή με τους τεχνικούς της futaba...λίγο πιο γρήγορα!

είναι πολύ εξυπηρετικοί οι άνθρωποι kai θα βοηθήσουν σίγουρα να βρεθεί μια άκρη.
επιμένω στην επικοινωνία με την futaba πρώτα γιατί γνωρίζω ότι φροντίζουν του πελάτες τους και ενδιαφέρονται για τέτοια γεγονότα

@P@
PaNt
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 1:14 am

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από PaNt »

Dell Gatto Grande έγραψε: πάμε άλλη μια φορα!>F<
πας στο περίπτερο και αγοράζεις ένα κρουασάν σοκολάτα.
φεύγεις να το φας και αυτό αντί για σοκολάτα έχει κρεμμύδια!
δε γυρίζεις να ζητήσεις τα ρέστα από τον περιπτερα.αλλα από την εταιρία που φτιάχνει το κρουασάν
και στοιχεια επικοινωνίας γράφονται πάνω στην συσκευασία.

το λοιπόν .στο manual αναγράφονται τα στοιχεια τhς εταιρίας
και ο καταστηματάρχης eprepe να προτρέψει τον αγοραστή να επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρία όπως και αναφέρει το manual.


forum της futaba για απευθείας υποστήριξη:

http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_125/tt.htm


με καλυψε ο κυριος Ζαφειρης....
Υ.Γ αλλα ακομα και σε αυτο το παραδειγμα το οποιο δεν ταιριαζει καθολου ζητας τα ρεστα απο το περιπτερο και μετα απο την εταιρια...

Υ.Γ και θα σου ανοιξω και τα πραγματα με εναν αλλο τομεα που ασχολουμαι εχω μεγαλη επιχειρηση CLub ή καφετερεια η ξενοδοχειο η κατι τεσπα που εχει μεσα αλκοολουχα....
ερχεται ενας και πινει mpompa poto και θελει να κανει μηνυσει... σε ποιον θα την κανει στην καβα η στην εταιρια της VOdkas? Επειδη το ξερω καλα θα την κανει το καταστημα και το καταστημα με την σειρα του στην καβα και η καβα στην εταιρια...

Αυτα τα ολιγα...!
PaNt
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 01, 2008 1:14 am

Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από PaNt »

Dell Gatto Grande έγραψε: πάντως αν έχει όρεξη ο παθon ας επικοινωνήσει μαζί μου με p.m.
και μπορώ να τον φέρω σε επαφή με τους τεχνικούς της futaba...λίγο πιο γρήγορα!

είναι πολύ εξυπηρετικοί οι άνθρωποι kai θα βοηθήσουν σίγουρα να βρεθεί μια άκρη.
επιμένω στην επικοινωνία με την futaba πρώτα γιατί γνωρίζω ότι φροντίζουν του πελάτες τους και ενδιαφέρονται για τέτοια γεγονότα

@P@


δυστυχως ο παθων δεν μπορει να μιλησει αγγλικα καθολου... :(:(
Γιάννης Ζαφείρης
Δημοσιεύσεις: 1518
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm

Futaba 6EX 2.4 on FIRE !!!

Δημοσίευση από Γιάννης Ζαφείρης »

Σύντροφοι, από όσα διαβάζω περισσότερο με ενοχλεί η κυριότητα στους τίτλους και στις ιδιότητες, παρά όλα τα άλλα. Τι μανία αυτή του Έλληνα!
Εντωμεταξύ, το γελοιότερο είναι ότι κάνει (ο Έλλην) και επιλογή. Θα πει ας πούμε: "Ο κύριος υπουργός", η θα πει "Ο κύριος Δικαστής", ή ο "κύριος ελεγκτής", όμως ποτέ δε θα πει ο "κύριος υδραυλικός". Ξεχωρίζει λες τα "καλά" από τα κακά...
(gxaid εσένα πειράζω τώρα).

Επί της ταμπακιέρας, λέω ότι με ενοχλεί το παραπάνω θέμα περισσότερο, γιατί όλα τα άλλα τα έχουμε εξαντλήσει σχεδόν.
Τώρα που το θέμα κλείνει, τώρα που όλοι έχουμε πει τις απόψεις μας, καταλαβαίνουμε ότι τελικώς στα σημεία έχουν το δίκιο τους όλοι και όλοι προσπάθησαν να πείσουν τους υπόλοιπους για τις απόψεις τους (ο κάθε ένας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο).

Έχουμε καταναλώσει τόσες ώρες εδώ, για ένα θέμα που οι κύριοι πρωταγωνιστές ...απλώς απουσιάζουν!
Σε μια νέα μου δουλειά, επηρεασμένος από το "Η Δυστυχία του να είσαι Έλληνας" του Νίκου Δήμου αναφέρω:
"Ο Έλληνας γεννιέται με θέσεις! Η άρνηση του Έλληνα ..είναι από μόνη της θέση αλλά παράλληλα ο Έλληνας έχει και τον ξεχωριστό τρόπο να κάνει τη θέση άρνηση". Ε, κάτι τέτοιο καταφέραμε και εμείς εδώ.

Σε επικοινωνία που είχα με τον Dell Gato, διαπίστωσα ότι οι προθέσεις του τελικώς ήταν να βοηθήσει με τον τρόπο που εκείνος γνωρίζει και όχι να δημιουργήσει πρόβλημα και για αυτό είμαι πεπεισμένος. Λυπάμαι όμως γιατί για μια ακόμη φορά, -δυστυχώς-, αποδεικνύεται ότι ο γραπτός λόγος στερείται χρήσιμων εκφραστικών δυνατοτήτων και ας το αρνούμαι ρομαντικά. Ο Γιώργος (gxaid) ήταν εύστοχος στα σημεία του λόγου του, ειδικά στο τέλος που είναι και ό,τι πρέπει να κρατήσουμε.

Νομίζω ότι το εξαντλήσαμε, το ξεχυλώσαμε πολύ.
Πάμε για άλλα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τηλεκατεύθυνση - Πομπός - Δέκτης - Servo - accessories & Flight Simulators”