Οι κατασκευές μου
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Οι κατασκευές μου
Για σας, ασχολούμαι με την κατασκευή αεροπλάνων εδώ και έναν χρόνο περίπου εχω φτιάξει καλούπια και αναρωτιέμαι εάν μπορώ να πουλήσω ποτέ τα αεροπλάνα που κατασκευάζω, και αν ναι τότε πόσο? Τα αεροπλάνα μου πετάνε άψογα και ειναι από 1800 cm έως και 2800 cm ειναι φτιαγμένα από το μηδέν από εμένα, και ειναι σχέδια τις φαντασίας μου+(*)
- Συνημμένα
-
- 18092009(007).jpg (94.56 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 20092009.jpg (93.61 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 18072009(014).jpg (97.65 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 18072009(016).jpg (97.2 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 13072009(003).jpg (94.27 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: η κατασκευες μου
Εδώ εχω και κάποια φώτο ακόμα
- Συνημμένα
-
- 13072009(005).jpg (95.19 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 20092009(008).jpg (93.21 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 20092009(003).jpg (94.33 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 20092009(002).jpg (94.28 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- 18092009(001).jpg (94.59 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: η κατασκευες μου
Εχω και βίντεο θα τα ανεβάσω στο youtube και θα σας τα δείξω μέσα στην εβδομάδα _P_P<,<,<
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
Ρωμανε μελωδε,σε χαιρετω και καλη παραμονη,ευχομαι.Ειναι αξιεπαινη η προσπαθεια σου ειδικα οταν προκειται να βασιστεις σε σχεδια της.....φαντασιας πρεπει να εχεις γνωσεις αεροναυπηγικης σε μεγεθος..δεινοσαυρου η απλα εχεις εμφυτο..χαρισμα!
Οπως και να εχει θα πρεπει να βεβαιωθεις οτι οι κατασκευες σου μπορουν να εκτελεσουν αξιοπιστη πλευση σε ισο και μεγαλυτερο βαθμο απο τα δεδομενα στανταρ των κατασκευαστων.Και ετουτο το λεω οτι για να δωσεις σε ξενα χερια σκαφος πρεπει να μην του..πεσει στο κεφαλι..^%^ και να εχει ''χαρη''χειροποιητης κατασκευης για να το προτιμησει εναντι στις κατασκευαστριες εταιρειες.
Οσο για την πωληση,θα πρεπει να ρωτησεις και να καλυψεις ''νομικα'' και εφοριακα τα..νωτα σου.!
Φιλικα
Στεφανος.
Υ.Γ. Πολυ θα θελα να δω βιντεακια σου!!!V:))
Οπως και να εχει θα πρεπει να βεβαιωθεις οτι οι κατασκευες σου μπορουν να εκτελεσουν αξιοπιστη πλευση σε ισο και μεγαλυτερο βαθμο απο τα δεδομενα στανταρ των κατασκευαστων.Και ετουτο το λεω οτι για να δωσεις σε ξενα χερια σκαφος πρεπει να μην του..πεσει στο κεφαλι..^%^ και να εχει ''χαρη''χειροποιητης κατασκευης για να το προτιμησει εναντι στις κατασκευαστριες εταιρειες.
Οσο για την πωληση,θα πρεπει να ρωτησεις και να καλυψεις ''νομικα'' και εφοριακα τα..νωτα σου.!
Φιλικα
Στεφανος.
Υ.Γ. Πολυ θα θελα να δω βιντεακια σου!!!V:))
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
fazerdreamer
καταλαβαίνω αυτά που λες αλλά εγώ τ/κ αεροπλάνα φτιάχνω, όχι διαστημόπλοια τα σχέδια της φαντασίας ειναι πιο εύκολα από ότι τα υπάρχοντα, αφού μπορείς να τοποθετήσεις το φτερό όπου σε βολεύει, το κέντρο βάρους όσο αφορά την αεροδυναμική, όσο πολύπλοκη φαίνεται τόσο απλή ειναι (σε στάνταρ πλαίσια) τώρα πλέον μελετάνε την αεροδυναμική ,όχι για να πετάνε σωστά τα αεροπλάνα, αυτό ειναι αυτονόητο αφού πετάνε από τον β παγκόσμιο άριστα αλλά ........
1:για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων
2:αντοχή σε μεγάλα βάρη -πίεσης G -μανούβρες κ.α
3:και κυριότερο μικρότερη στρομβιλωση του αέρα στον τέρμα της αεροτομής με αποτέλεσμα το elevator & ruder να ακούνε άψογα στον ομιομορφο αέρα που έρχεται από το μπροστά φτερό σε αργές ταχύτητες π.χ προσγείωση αφού στο τέλος της αεροτομής ο αέρας αυξάνει την ταχύτητα του κατά 20 με 60% αναλόγως την αεροτομή (φενομενοventuri
)
4:και πολλά άλλα
R:/δεν χρειαζεται να τα κάνεις όλα αυτά αφού ειναι άχρηστα γιατι δεν αποδίδουν σε μοντελα μικρότερρα των 2 μέτρων #** αλλά πανω από 2 μέτρα αξίζει να προσέξεις τα πάντα*SAR*.
ούτεη NASA δεν ξέρει 100% την αεροδυναμική, ούτε κανένας .
Τώρα ψαχνωμαι να κατασκευάσω ένα CNC για τα καλούπια, ειναι σπαζοκεφαλιά >:( και μετά δεν θα έχουν να ζηλέψουν τπτ τα αεροπλανάκια μου από της εταιρίες σε (ομορφιά)_P_P
καταλαβαίνω αυτά που λες αλλά εγώ τ/κ αεροπλάνα φτιάχνω, όχι διαστημόπλοια τα σχέδια της φαντασίας ειναι πιο εύκολα από ότι τα υπάρχοντα, αφού μπορείς να τοποθετήσεις το φτερό όπου σε βολεύει, το κέντρο βάρους όσο αφορά την αεροδυναμική, όσο πολύπλοκη φαίνεται τόσο απλή ειναι (σε στάνταρ πλαίσια) τώρα πλέον μελετάνε την αεροδυναμική ,όχι για να πετάνε σωστά τα αεροπλάνα, αυτό ειναι αυτονόητο αφού πετάνε από τον β παγκόσμιο άριστα αλλά ........
1:για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων
2:αντοχή σε μεγάλα βάρη -πίεσης G -μανούβρες κ.α
3:και κυριότερο μικρότερη στρομβιλωση του αέρα στον τέρμα της αεροτομής με αποτέλεσμα το elevator & ruder να ακούνε άψογα στον ομιομορφο αέρα που έρχεται από το μπροστά φτερό σε αργές ταχύτητες π.χ προσγείωση αφού στο τέλος της αεροτομής ο αέρας αυξάνει την ταχύτητα του κατά 20 με 60% αναλόγως την αεροτομή (φενομενοventuri
)
4:και πολλά άλλα
R:/δεν χρειαζεται να τα κάνεις όλα αυτά αφού ειναι άχρηστα γιατι δεν αποδίδουν σε μοντελα μικρότερρα των 2 μέτρων #** αλλά πανω από 2 μέτρα αξίζει να προσέξεις τα πάντα*SAR*.
ούτεη NASA δεν ξέρει 100% την αεροδυναμική, ούτε κανένας .
Τώρα ψαχνωμαι να κατασκευάσω ένα CNC για τα καλούπια, ειναι σπαζοκεφαλιά >:( και μετά δεν θα έχουν να ζηλέψουν τπτ τα αεροπλανάκια μου από της εταιρίες σε (ομορφιά)_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
+(*) Ο σκοπος μου; .....εεεεεελα κοσμεεεε τσαμπα πραμαααααα
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
romanos1983 έγραψε: ↑fazerdreamer
καταλαβαινω αυτα που λες αλλα εγω τ/κ αεροπλανα φτιαχνω οχι διαστημοπλια. Τα σχεδια της φαντασιας ειναι πιο ευκολα απο ό,τι τα υπαρχοντα, αφου μπορεις να τοποθετησεις το φτερο οπου σε βολευει το κεντρο βαρους. Οσο αφορα την αεροδυναμικη, οσο πολυπλοκη φαινεται, τοσο απλη ειναι (σε στανταρ πλαισια). Τωρα πλεον μελετανε την αεροδυναμικη οχι για να πετανε σωστα τα αεροπλανα. Το σωστο πεταγμα ειναι αυτονοητο, αφου πετανε απο τον β παγκοσμιο αριστα. Μελετουν για:
1:για χαμηλοτερη καταναλωση καυσίμων
2:αντοχη σε μεγαλα βαρη -πιεσης G -μανουβρες κ.α
3:και κυριοτερον μικροτερη στοβιλωση του αερα στο τερμα της αεροτομης με αποτελεσμα το elevator & ruder να ακουνε αψογα στον ομοιομορφο αερα που ερχεται απο το μπροστα φτερο σε αργες ταχυτητες π.χ προσγειωση αφου στο τελος της αεροτομης ο αερας αυξανει την ταχητητα του κατα 20 με 60% αναλογως την αεροτομη (φενομενο venturi
)
4:και πολα αλλα
R:/δεν χρειαζεται να τα κανεις ολα αυτα, αφου ειναι αχρηστα γιατι δεν αποδιδουν σε μοντελα μικροτερα των 2 μετρων #** αλλα πανω απο 2 μετρα αξιζει να προσεξεις τα παντα*SAR*.
ουτε η NASA δεν ξερει 100% την αεροδυναμικη ουτε κανενας .
Τωρα ψαχνομαι να κατασκευασω ενα CNC γιατι τα καλουπια ειναι σπαζοκεφαλια >:( και μετα δεν θα εχουν να ζηλεψουν τιποτα τα αεροπλανακια μου απο τις εταιρειες σε (ομορφια)_P_P
Καλησπέρα! φίλε romanos1983 πολύ ωραία η κίνηση σου και μπράβο σου
και εμένα με εξιτάρει η ιδέα για κάτι τέτοιο αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε κάποια πραγματάκια.
Τα αεροπλάνα του 2ου παγκοσμίου δεν πετούσαν άριστα υπήρχαν πολλά αεροδυναμικά προβλήματα και όχι μόνο.
τα κατασκεύαζαν βάση κριτηρίων, χρονικών περιθωρίων, απλότητα κατασκευής για μαζική παραγωγή για να κερδίζουν διαγωνισμούς που έκανε η κάθε κυβέρνηση.
Ομως και αυτά τα αεροπλάνα μπορούσαν να δεχτούν αρκετές δυνάμεις G στα φτερά τους
π.χ. Me bf-109 6G και αν δεν με απατά η μνήμη μου SPD Douglas 9G
επίσης το φαινόμενο venturi το συναντάμε σε κλειστό αγωγό είτε σε υγρά είτε σε αέρια και λέει οτι με τη μείωση της διατομής: αυξάνεται η ταχύτητα, μειώνεται η παροχή και η πίεση
Το να φτιάξεις κάτι να πετάει δεν είναι καθόλου δύσκολο, δύσκολο είναι να το κάνεις ελεγχόμενο - ασφαλες
και να πληρεί πάρα πολλές προϋποθέσεις. Και αυτό ας είναι και σε μοντέλο η αεροδυναμική δεν είναι και τόσο δύσκολη όπως λες αρκεί να την έχεις μελετήσει και να ξέρεις τουλάχιστον τις βασικές αρχές αεροδυναμικής
του αεροπλάνου. Υπάρχουν βιβλία εμπορίου που μπορούν να σε βοηθήσουν για να κάνεις αυτό που θέλεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
Rnio έγραψε: ↑Καλησπέρα! φίλε romanos1983 πολύ ωραία η κίνηση σου και μπράβο σου
και εμένα με εξιτάρει η ιδέα για κάτι τέτοιο αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε κάποια πραγματάκια.
Τα αεροπλάνα του 2ου παγκοσμίου δεν πετούσαν άριστα υπήρχαν πολλά αεροδυναμικά προβλήματα και όχι μόνο.
τα κατασκεύαζαν βάση κριτηρίων, χρονικών περιθωρίων, απλότητα κατασκευής για μαζική παραγωγή για να κερδίζουν διαγωνισμούς που έκανε η κάθε κυβέρνηση.
Ώμος και αυτά τα αεροπλάνα μπορούσαν να δεχτούν αρκετές δυνάμεις G στα φτερά τους
π.χ. Me bf-109 6G και αν δεν με απατά η μνήμη μου SPD Douglas 9G
επίσης το φαινόμενο venturi το συναντάμε σε κλειστό αγωγό είτε σε υγρά είτε σε αέρια
και λέει οτι με την μείωση της διατομή: αυξάνετε η ταχύτητα, μειώνετε η παροχή και η πίεση
το να φτιάξεις κάτι να πετάει δεν είναι καθόλου δύσκολο, δύσκολο είναι να το κάνεις ελεγχόμενο - ασφαλείς
και να πληρεί πάρα πολλές προϋποθέσεις. και αυτό ας είναι και σε μοντέλο η αεροδυναμική δεν είναι και τόσο δύσκολη όπως λες αρκεί να την έχει μελετήσει και να ξέρεις τουλάχιστον της βασικές αρχές αεροδυναμικής
του αεροπλάνου. υπάρχουν βιβλία εμπορίου που μπορούν να σε βοηθήσουν για να κάνεις αυτό που θέλεις.
όταν λεω πως κανένας δεν ξέρει την αεροδυναμική 100% εννοώ πως όσο μελετάς τόσο καινούρια πράματα ανακαλύπτεις σε ένα σχέδιο αεροτομής, όσων αφορά το venturi μελετημένο από εμένα με καπνό και ήσυχη 100% κατηγορηματικά και μπορώ και να στο αποδείξω όσο αφορά τα G, δεν είπα κάτι κακό για τα παλιά ΠΧ το me163 10 G αν θυμαμαι και εγώ καλά
η αεροδυναμική τους ηταν μια χαρά στα περισσότερα τουλάχιστον ήταν που ήταν βαριά και κακοφτιαγμενα τους φορτωνανε και 600 κιλά και άντε και πέτα, τρίζαν η λαμαρίνες ειδα ένα ντοκιμαντέρ ο καημένος ο παππούς έκανε παράπονα ειναι, αυτό που είπες στα γρήγορα να προλάβουμε!! .
δεν μου λες από θεσσαλονικη είσαι;
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
τώρα που το ανέφερες το komet κατασκευαζόταν απο ξύλο αλλά κάπου έχω διαβάσει οτι οι Γερμανοί τότε υστερούσαν στις κόλλες
όχι από τα Χανιά είμαι
όχι από τα Χανιά είμαι
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
καλο χαχα!
Για δες τις θεωριες μου μελετημενες με καπνο και προγραμμα solidworks airfoild adons και πες αν εχω λαθος
Για δες τις θεωριες μου μελετημενες με καπνο και προγραμμα solidworks airfoild adons και πες αν εχω λαθος
- Συνημμένα
-
- Χωρίς τίτλο.jpg (89.69 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
η πρώτη τα φτερά του me-163 ξέχασα να την βάλω πριν
στην 2η δείχνει το φαινόμενο venturi και υπάρχουν προϋποθέσεις
σε κλειστό αγωγό και αναφέρετε σε υγρά
σε μια αεροτομή που μου δείχνεις πώς θα μικρύνει η διατομή αφού δεν
υπάρχει;.
το κάθε ρευστό αυξάνει την ταχύτητα λόγο της εξίσωσης της
συνέχειας και η πίεση μειώνετε λόγω της διατήρησης της ενέργειας και έχουμε αύξηση της ταχύτητας. π.χ. venturi έχουμε και στο καρμπιρατέρ των μηχανών
στην 2η δείχνει το φαινόμενο venturi και υπάρχουν προϋποθέσεις
σε κλειστό αγωγό και αναφέρετε σε υγρά
σε μια αεροτομή που μου δείχνεις πώς θα μικρύνει η διατομή αφού δεν
υπάρχει;.
το κάθε ρευστό αυξάνει την ταχύτητα λόγο της εξίσωσης της
συνέχειας και η πίεση μειώνετε λόγω της διατήρησης της ενέργειας και έχουμε αύξηση της ταχύτητας. π.χ. venturi έχουμε και στο καρμπιρατέρ των μηχανών
- Συνημμένα
-
- Venturifixed2.jpg (19.87 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- lippisch_me_163_a_1_wing_assembly.jpg (95.23 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
Rnio έγραψε: ↑η πρώτη τα φτερά του me-163 ξέχασα να την βάλω πριν
στην 2η δείχνει το φαινόμενο venturi και υπάρχουν προϋποθέσεις
σε κλειστό αγωγό και αναφέρετε σε υγρά
σε μια αεροτομή που μου δείχνεις πώς θα μικρύνει η διατομή αφού δεν
υπάρχει;.
το κάθε ρευστό αυξάνει την ταχύτητα λόγο της εξίσωσης της
συνέχειας και η πίεση μειώνετε λόγω της διατήρησης της ενέργειας και έχουμε αύξηση της ταχύτητας. π.χ. venturi έχουμε και στο καρμπιρατέρ των μηχανών
το κλειστό venturi έχει διαφορα με το ανοιχτό, πως να στο εξηγήσω, αν το κλειστό ventouri αυξάνει κατά 600% το ανοιχτό, 20 με 60 % με αποτελεσμα να κερδίζει τον αέρα που έχει χτυπήσει μπροστά στην αεροτομή, με μια πολύ έξυπνη αεροτομή σχεδόν μηδενίζεις την αντίσταση του αέρα, ποτέ όμως να τον μηδενίζεις, εκτός και αν.... κοίτα ίσως και να με περάσεις για τρελό, αλλά σχεδιάζω ένα αεριωθούμενο φτερό, διάπλατη ανάφλεξη αερίου κατά μηκος του φτερού με κλειστό βεντουρι θα παίρνει αέρα από το εμπρός του φτερού, θα περνά μέσα από το φτερό παίρνοντας ψεκασμό ασετελιν και καίγοντας το συμπιεσμένο οξυγόνο με ασετελιν, ωστόσο αυτό πετυχαινει μόνο εφόσον το αεροπλάνο τρέχει ήδη, ίσως και να πέφτω, έξω αλλά αν δεν το δοκιμάσω δεν θα ησυχάσω.
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
romanos1983 έγραψε: ↑Για σας, ασχολούμαι με την κατασκευή αεροπλάνων εδώ και έναν χρόνο περίπου εχω φτιάξει καλούπια και αναρωτιέμαι εάν μπορώ να πουλήσω ποτέ τα αεροπλάνα που κατασκευάζω, και αν ναι τότε πόσο? Τα αεροπλάνα μου πετάνε άψογα και ειναι από 1800 cm έως και 2800 cm ειναι φτιαγμένα από το μηδέν από εμένα, και ειναι σχέδια τις φαντασίας μου+(*)
Καλημέρα Ρωμανέ και καλώς ήρθες στο petame. Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο και παράλληλα ενδιαφέρον που μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα που ξεκίνησες να ασχολείσαι με τα αερομοντέλα και την κατασκευή τους, έφτασες στο σημείο να έχεις μοντέλα προς διάθεση (πώληση) Προφανώς είναι δοκιμασμένα, και τελειοποιημένα από εσένα, όπως επίσης ασφαλή, και σε άριστη πτητική κατάσταση.
Θα μπορούσαμε να τα δούμε από κοντά ? Εμείς βρισκόμαστε και απολαμβάνουμε το χόμπι μας, τον αερομοντελισμό, στην Θεσ/νικη, εάν ποτέ είναι ο δρόμος προς τα εδώ θα χαρούμε να γνωριστούμε !!!! :)>)>)
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
καλημέρα!!!!
είσαι τρελός^%^ χαχα:):):) (με την καλή ενοια πάντα)
venturi σε ανοικτό κύκλωμα όπως λες δεν μας μάθανε ούτε στη Μηχανική ρευστών
ούτε στις Υδροδυναμικές μηχανές, κάτι άλλο πάνω σε αυτό δεν ξέρω.
Για αυτό τον "κινητήρα'' που αναφέρεις μου θυμίζει των scramjet
πού είναι μια παραλλαγή του ramjet (αυλοαριωθητές) που είχε και το
αεροπλάνο Borokov D που έχω σαν εικόνα. Οι κινητήρες με προπέλα έχουν όριο
0.5 Mach περίπου οι στροβιλοσυμπιεστές έχουν 3 Mach αν θυμάμαι σωστά
οι ramjet 4.5 Mach και scramjet μέχρι και 17. Για να γίνει κάτι τέτοιο
χρειάζεται υπερηχητική ταχύτητα ώστε ο εισερχόμενος αέρας να είναι ήδη
συμπιεσμένος για να γίνει η καύση.
Πάντως έχε μας ενήμερους για όσα κάνεις ακούγονται και είναι
πολύ ενδιαφέροντα
είσαι τρελός^%^ χαχα:):):) (με την καλή ενοια πάντα)
venturi σε ανοικτό κύκλωμα όπως λες δεν μας μάθανε ούτε στη Μηχανική ρευστών
ούτε στις Υδροδυναμικές μηχανές, κάτι άλλο πάνω σε αυτό δεν ξέρω.
Για αυτό τον "κινητήρα'' που αναφέρεις μου θυμίζει των scramjet
πού είναι μια παραλλαγή του ramjet (αυλοαριωθητές) που είχε και το
αεροπλάνο Borokov D που έχω σαν εικόνα. Οι κινητήρες με προπέλα έχουν όριο
0.5 Mach περίπου οι στροβιλοσυμπιεστές έχουν 3 Mach αν θυμάμαι σωστά
οι ramjet 4.5 Mach και scramjet μέχρι και 17. Για να γίνει κάτι τέτοιο
χρειάζεται υπερηχητική ταχύτητα ώστε ο εισερχόμενος αέρας να είναι ήδη
συμπιεσμένος για να γίνει η καύση.
Πάντως έχε μας ενήμερους για όσα κάνεις ακούγονται και είναι
πολύ ενδιαφέροντα
-
- Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am
Απάντηση: Οι κατασκευες μου
Ευχαριστω mastoras
κι εγω θα το ηθελα, αλλα αυτον τον καιρο εχω ολη την προσοχη μου στο CNC.
Τα λεμε
κι εγω θα το ηθελα, αλλα αυτον τον καιρο εχω ολη την προσοχη μου στο CNC.
Τα λεμε