Οι κατασκευές μου

romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

pantelis έγραψε: Καλέ μου φίλε. Δεν διάβασα κάπου κάτι. Σπούδασα αυτό το κάτι.
Συμφωνώ απολύτως ότι κάθε τι που κατασκευάζεις εμπειρικά είναι μέσα από την καρδιά και την ψυχή σου και αλήθεια θα ήθελα να δω από κοντά τα μοντέλα σου να πετούν. Συγχαρητήρια για την επιτυχία που έχεις στις κατασκευές σου και μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι με το δικό σου μεράκι στο χώρο. Όμως επειδή το φορουμ αυτό δεν το διαβάζουμε μόνο εσύ και εγώ αλλά και άλλοι πολλοί, μεταξύ αυτών και νέοι μοντελιστές που ψάχνονται να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις για να προχωρήσουν στο χόμπυ, θεωρώ ότι κάθε περιγραφή φυσικού φαινομένου πρέπει να είναι θεωρητικά (και πειραματικά) τεκμηριωμένη γιατί μπορεί να οδηγήσει τον νέο σε λάθος προσέγγιση.

Επειδή πραγματικά επιθυμώ να δω τα μοντέλα σου στον αέρα πρότεινέ μας κάποιο τρόπο να γίνει κάτι τέτοιο. Πού πετάς, μήπως έρθουμε εμείς?

Με φιλικούς χαιρετισμούς.

Έχεις δικιο δεν το σκεφτηκα ετσι
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

iiyamaflatron έγραψε: romane εχεις καμμια φωτο προχειρη απο μοντελο απο καλούπι να δω .


Και οι αεροτομες στα μοντελα ειναι δικές σου ?


φιλε iiyamaflatron οριστε οι φωτο. Οσο αφορα τη σχεδιαση ειναι δικια μου, αφου εχει περασει απο solidworks εξομειωτη και θαλαμο venturi με καπνο, το οποιο ομως το εχω καταστρεψει αφου χρειαστηκα τα κομματια του για την κατασκευη του CNC ^%^ Χαζο αλλα το εκανα.

η Συγκεκριμενη αεροτομη ειναι η πιο αργη (εκπαιδευτικη) αφου υπολογιζω οτι το stall θα γινεται στα 20 χλμ #**
Συνημμένα
24092009(005).jpg
24092009(005).jpg (97.29 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
24092009.jpg
24092009.jpg (99.25 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
24092009(003).jpg
24092009(003).jpg (101.04 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
24092009(002).jpg
24092009(002).jpg (98.05 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
24092009(001).jpg
24092009(001).jpg (101.03 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από Rnio »

romanos1983 έγραψε: Τωρα καταλαβα για ποιους κινιτηρες μιλας, αλλα για δες και το δικο μου και πες μου την γνωμη σου.
Θεωρητικα ολα ειναι πιθανα, αλλα στην πραξη `M`


καταρχήν δεν μπορεις να βάλεις μόνο αυτόν τον κινητήρα γιατί θα πρέπει να
έχεις και κάποιον άλλο για να μπορέσεις να αποκτήσεις την σωστή ταχύτητα
για να είναι συμπιεσμένος ο αέρας για να γίνει η καύση και να έχεις ώση . Ας τον πάρουμε απο
τα αριστερά στα δεξιά. το μπέκ ψεκασμού οξυγόνου για πίο λόγο να το βάλεις
αφου έχεις άφθονο εισερχόμενο αέρα;
μπεκ ψεκασμού καυσίμου με 1 δεν αρκεί
Μπεκ ψεκασμού λαδιού δεν έχεις κινούμενα μέρη γιατί το χρειάζεσαι; επιπλέον
το λάδι μειώνει την ποιότητα καύσης και θα έχεις πολύ μικρότερη απόδοση.
εκεί που λες οτι το αναμιγνύετε ο αέρας με το λάδι και κάνει μικρο αναφλέξεις.
πιο λάδι μπορεί να το κάνει αυτό; πως, χωρίς σύστημα ανάφλεξεις ; πώς θα μπορέσεις να καταφέρεις να γίνει η μικρο ανάφλεξη
χωρίς να επιρεάσεις το ασετελίν;

επίσεις λέμε οτι γίνεται η ανάφλεξη δεν θα πάει μόνο πρως
τα δεξιά που δίχνεις θα αναφλεγεί και απο τα αριστερά και θα σκάσει σαν μία
βόμβα.
και αν δεν σκάσει εκεί θα εκραγή στο θάλαμο καύσης ετσι ώπος τον έχεις
σχεδιάσει, είναι πολύ μικρός.
τι υλικά θα χρησιμοποιήσεις για την κατασκευή σου;
πώς θα γίνεται η ψύξη στο χώρο καύσης;
τι ώση θα έχεις στην έξοδο;
πώς θα ρυθμήσεις το λ;(λόγος αέρας καυσίμου)
έχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δίξεις φωτό;
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 707
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από bladeskiller »

Ο πρωθητήρας με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος δεν δουλεύει τουλάχιστον σε υποηχητικές ταχύτητες. Εδώ http://www.pulse-jets.com/ramjet/ramjet.htm

περιγράφεται το πως πρέπει να κατασκευαστεί ένα ram jet υποηχητικών ταχυτήτων ,αν πρόκειται να λειτουργήσει.
Και πάλι όμως ,αν υποθέσουμε ότι λύνονται τα προβλήματα ψύξης , τροφοδοσίας καυσίμου, ανθεκτικών συγκρατητήρων φλογός, μένει ακόμη το πρόβλημα της ταχύτητας. Μπορεί η συγκεκριμένη σχεδίαση να κάνει δουλειά για υποηχητικές ταχύτητες ωστόσο εξακολουθούμε να μιλάμε για πολύ μεγάλες ταχύτητες ώστε να αναπτυχθεί η αναγκαία δυναμική πίεση, που θα κάνει το ram jet κανοποιητικό πρωθητήρα και όχι ένα φλογοβόλο, που θα παρέχει μια ασήμαντη ώθηση. Δεν τίθεται μόνο θέμα επιτάχυνσης του μοντέλου σε τέτοιες ταχύτητες μέχρι να δουλέψει το ram jet αλλά ακόμη κι αν αυτό ήταν εφικτό, δεν βλέπω και πολύ πρακτικό ένα μοντέλο που για να είναι powered θα πρέπει να κρατά ταχύτητα ας πούμε τουλάχιστον 400 χιλιόμετρα την ώρα.
Είναι καλό να δοκιμάζει κανείς καινούριες ιδέες αλλά εδώ εκτός από πρακτική μας χρειάζεται και η θερμοδυναμική.




Φιλικά Κώστας.
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

Rnio έγραψε: καταρχήν δεν μπορεις να βάλεις μόνο αυτόν τον κινητήρα γιατί θα πρέπει να
έχεις και κάποιον άλλο για να μπορέσεις να αποκτήσεις την σωστή ταχύτητα
για να είναι συμπιεσμένος ο αέρας για να γίνει η καύση και να έχεις ώση . Ας τον πάρουμε απο
τα αριστερά στα δεξιά. το μπέκ ψεκασμού οξυγόνου για πίο λόγο να το βάλεις
αφου έχεις άφθονο εισερχόμενο αέρα; μπεκ ψεκασμού καυσίμου με 1 δεν αρκεί
Μπεκ ψεκασμού λαδιού δεν έχεις κινούμενα μέρη γιατί το χρειάζεσαι; επιπλέον
το λάδι μειώνει την ποιότητα καύσης και θα έχεις πολύ μικρότερη απόδοση.
εκεί που λες οτι το αναμιγνύετε ο αέρας με το λάδι και κάνει μικρο αναφλέξεις.
πιο λάδι μπορεί να το κάνει αυτό; πως, χωρίς σύστημα ανάφλεξεις ; πώς θα μπορέσεις να καταφέρεις να γίνει η μικρο ανάφλεξη
χωρίς να επιρεάσεις το ασετελίν;
επίσεις λέμε οτι γίνεται η ανάφλεξη δεν θα πάει μόνο πρως
τα δεξιά που δίχνεις θα αναφλεγεί και απο τα αριστερά και θα σκάσει σαν μία
βόμβα.
και αν δεν σκάσει εκεί θα εκραγή στο θάλαμο καύσης ετσι ώπος τον έχεις
σχεδιάσει, είναι πολύ μικρός.
τι υλικά θα χρησιμοποιήσεις για την κατασκευή σου;
πώς θα γίνεται η ψύξη στο χώρο καύσης;
τι ώση θα έχεις στην έξοδο;
πώς θα ρυθμήσεις το λ;(λόγος αέρας καυσίμου)
έχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δίξεις φωτό;



1-Ναι σωστα θελει και δευτερο κηνητηρα.


2-Συγκεκριμενα το λαδι μιξης κανει τα πιο μεγαλα σκασιματα για αυτο διαλεγω αυτο. Εχετε δοκιμασει ποτε να φυσηξετε καθαρο οξυγονο σε λαδι; Κανει σκασιματα χωρις αναφλεξη χωρις φλογα, για αυτο πιστευω πως δεν επηρεαζει το ασετελιν, για αυτο υποθετω πως αυτα τα μικροσκασιματα θα αυξησουν κατακορυφα τη συμπιεση ενω σε μεγαλες ταχυτητες δε θα προλαβαινουν να σκανε εκει που βγαινη το λαδι, αλλα μες στον θαλαμο αναφλεξης_Β_Ο (υποθετω παντα παιδιά)


3- Μπεκ ψεκασμού καυσίμου με 1 δεν αρκεί.
φυσικα και οχι. Θα πρεπει σε ενα φτερο 3 μετρων να εχει τουλαχιστον 30 μπεκ. Δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει, αλλα το ιδιο το φτερο θα ειναι και ο κινητηρας. Ολο το φτερο θα ειναι σαν ενα διπλανο.


4-Επίσης λέμε οτι γίνεται η ανάφλεξη δεν θα πάει μόνο προς τα δεξιά που δείχνεις, θα αναφλεγεί και απο τα αριστερά και θα σκάσει σαν μία βόμβα

Σε αφτο φιλε μου πονταρω στον σχεδιασμο της αεροτομης. Αν παρατηρησες ειναι αναποδης αεροδυναμικης. Αντι να παιρνει φορα στο τελος ο αερας, μειωνει, με αποτελεσμα να ρουφαει απο το θαλαμο γιατι αν εκραγει θα εκραγει στην πρωτη αναφλεξη _Β_Ο (και παλι υποθετω).

5-Εχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δείξεις φωτό;

Το μονο που εχω κανει ειναι που το σχεδιασα στο solidworks τρισδιαστατα, ωστοσο θελει πολλή δουλεια για να το περασω απο τον εξομειωτη:-\

Παιδια ξερει κανεις καποιο προγραμμα να καταγραφει σε βιντεο το βλεπω στον υπολογιστη?
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

bladeskiller έγραψε: Ο πρωθητήρας με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος δεν δουλεύει τουλάχιστον σε υποηχητικές ταχύτητες. Εδώ http://www.pulse-jets.com/ramjet/ramjet.htm

περιγράφεται το πως πρέπει να κατασκευαστεί ένα ram jet υποηχητικών ταχυτήτων ,αν πρόκειται να λειτουργήσει.
Και πάλι όμως ,αν υποθέσουμε ότι λύνονται τα προβλήματα ψύξης , τροφοδοσίας καυσίμου, ανθεκτικών συγκρατητήρων φλογός, μένει ακόμη το πρόβλημα της ταχύτητας. Μπορεί η συγκεκριμένη σχεδίαση να κάνει δουλειά για υποηχητικές ταχύτητες ωστόσο εξακολουθούμε να μιλάμε για πολύ μεγάλες ταχύτητες ώστε να αναπτυχθεί η αναγκαία δυναμική πίεση, που θα κάνει το ram jet κανοποιητικό πρωθητήρα και όχι ένα φλογοβόλο, που θα παρέχει μια ασήμαντη ώθηση. Δεν τίθεται μόνο θέμα επιτάχυνσης του μοντέλου σε τέτοιες ταχύτητες μέχρι να δουλέψει το ram jet αλλά ακόμη κι αν αυτό ήταν εφικτό, δεν βλέπω και πολύ πρακτικό ένα μοντέλο που για να είναι powered θα πρέπει να κρατά ταχύτητα ας πούμε τουλάχιστον 400 χιλιόμετρα την ώρα.
Είναι καλό να δοκιμάζει κανείς καινούριες ιδέες αλλά εδώ εκτός από πρακτική μας χρειάζεται και η θερμοδυναμική.




Φιλικά Κώστας.

εφχαρηστω για το link bladeskiller
πολυ χρισημο.

ο μονος λογος που εξελιχθηκε ο ανθρωπος ειναι η φαντασια και η περιεργια
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

bladeskiller έγραψε: Ο πρωθητήρας με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος δεν δουλεύει τουλάχιστον σε υποηχητικές ταχύτητες. Εδώ http://www.pulse-jets.com/ramjet/ramjet.htm

περιγράφεται το πως πρέπει να κατασκευαστεί ένα ram jet υποηχητικών ταχυτήτων ,αν πρόκειται να λειτουργήσει.
Και πάλι όμως ,αν υποθέσουμε ότι λύνονται τα προβλήματα ψύξης , τροφοδοσίας καυσίμου, ανθεκτικών συγκρατητήρων φλογός, μένει ακόμη το πρόβλημα της ταχύτητας. Μπορεί η συγκεκριμένη σχεδίαση να κάνει δουλειά για υποηχητικές ταχύτητες ωστόσο εξακολουθούμε να μιλάμε για πολύ μεγάλες ταχύτητες ώστε να αναπτυχθεί η αναγκαία δυναμική πίεση, που θα κάνει το ram jet κανοποιητικό πρωθητήρα και όχι ένα φλογοβόλο, που θα παρέχει μια ασήμαντη ώθηση. Δεν τίθεται μόνο θέμα επιτάχυνσης του μοντέλου σε τέτοιες ταχύτητες μέχρι να δουλέψει το ram jet αλλά ακόμη κι αν αυτό ήταν εφικτό, δεν βλέπω και πολύ πρακτικό ένα μοντέλο που για να είναι powered θα πρέπει να κρατά ταχύτητα ας πούμε τουλάχιστον 400 χιλιόμετρα την ώρα.
Είναι καλό να δοκιμάζει κανείς καινούριες ιδέες αλλά εδώ εκτός από πρακτική μας χρειάζεται και η θερμοδυναμική.




Φιλικά Κώστας.

bladeskiller
ευχαριστω για το link αλλα το σχεδιο μπορει να αλλαξει κατα πολυ με αυτο μεχρι να τελειοποιηθει

ευχαριστω για τα info
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

Έχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δείξεις φωτό;

Αν δεν τελειωσω το CNC δε μπορω να κανω απολυτος τιποτα καθως ολα τα ανταλακτικα θα ειναι δουλεμενα με CNC>:D
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από Rnio »

romanos1983 έγραψε: 1-ναι σοστα θελει και δεφτερο κηνητηρα.


2-σηγεκριμενα το λαδη μιξις κανει τα πιο μεγαλα σκασηματα γιαφτο διαλεγο αυτο εχετε δοκιμαση ποτε να φισιξετε καθαρο οξιγονο σε λαδη? κανει σκασιματα χορις αναφλεξι χορις φλογα γιαφτο πηστευω πος δεν επηρεαζη το ασετελιν,γιαφτο υποθετο πος αφτα τα μικροσκασιματα θα αυξισουν κατακορηφα την σημπιεση ενο σε μεγαλες ταχηιτητες δεν θα προλαβενουν να σκανε εκει που βγενη το λαδη αλλα μες στον θαλαμο αναφλεξης_Β_Ο υποθετο παντα πεδια.


3- μπεκ ψεκασμού καυσίμου με 1 δεν αρκεί.
φησηκα και οχι θα πρεπη σε ενα φτερο 3 μετρον να εχει τουλαχηστον 30 μπεκ δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει αλλα το ηδιο το φτερο θα ειναι και ο κηνητηρας ολο το φτερο θα ειναι σαν ενα διπλανο.


4-επίσεις λέμε οτι γίνεται η ανάφλεξη δεν θα πάει μόνο πρως
τα δεξιά που δίχνεις θα αναφλεγεί και απο τα αριστερά και θα σκάσει σαν μία
βόμβα

σε αφτο φιλε μου πονταρο στον σχεδιαζμο της αεροτομις αν παρατηρησες ειναι αναποδης αεροδηναμηκης αντη να περνει φορα στο τελος ο αερας μιονη με αποτελεζμα να ρουφαει απο τον θαλαμο γιατι αν εκραγει θα εκραγει στην προτη αναφλεξη _Β_Ο και παλη υποθετο

5-έχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δίξεις φωτό;

το μονο που εχω κανει ειναι που το σχεδιασα στο solidworks τρησδιαστατα οστοσο θελει πολυ δουλια για να το περασω απο τον εξομιοτη:-\

πεδια ξερει κανεις καπιο προγραμα να καταγραφη σε βιντεο το τη βλεπω στον υπολογηστη?


το λάδι ξέχασε το δεν σου δίνει τίποτα
το μόνο που θα σου δώσει είναι διοξείδιο του άνθρακα απο την καύση
και θα σου μειώσει την απόδοση του κινητήρα. Εδώ προσπαθούν στους
εμβολοφόρους που το χρειάζονται το λάδι για πολλούς λόγους να το
κάνουν να μην εισέρχεται στο χώρο καύσης και εσυ θα το ρίξεις μέσα ;
σκέψου διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο οξυγόνο = ατελείς καύση
= άκαυστο καύσιμο = πολύ ρύποι.

για το 4.
και με την αεροτομή που λες οσο περισσότερο οξυγόνο προσθέσεις
θα γίνει πιο εύκολα η καύση .
αυτό συμβαίνει και στους εμβολοφόρους κινητήρες είναι το φαινόμενο
backfire στο οποίο η βαλβίδα-ες εισαγωγής και στο χώρο γύρω απο αυτές
(μέσα στο θάλαμο καύσης όχι στην πολλαπλή εισαγωγής) και στις εξαγωγής
απο πολύ χρήση απανθρακώνετε η βενζίνη με αποτέλεσμα με την καύση
αυτά τα σημεία να θερμένωντε με αποτέλεσμα να αναφλέγεται η βενζίνα
πριν την ώρα της και όση βρίσκετε και στην πολλαπλή εισαγωγής,
και επίσης όταν όταν η βαλβίδα-ες εισαγωγής δεν κλείνουν τελείως
πριν από την καύση.και αυτό με
την ατμοσφαιρική πίεση περίπου 1 bar. που αυτό δεν θα γίνει στον δικό σου
αλλά σου δίνω παράδειγμα οτι μπορεί να γίνει
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

Rnio έγραψε: το λάδι ξέχασε το δεν σου δίνει τίποτα
το μόνο που θα σου δώσει είναι διοξείδιο του άνθρακα απο την καύση
και θα σου μειώσει την απόδοση του κινητήρα. Εδώ προσπαθούν στους
εμβολοφόρους που το χρειάζονται το λάδι για πολλούς λόγους να το
κάνουν να μην εισέρχεται στο χώρο καύσης και εσυ θα το ρίξεις μέσα ;
σκέψου διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο οξυγόνο = ατελείς καύση
= άκαυστο καύσιμο = πολύ ρύποι.

για το 4.
και με την αεροτομή που λες οσο περισσότερο οξυγόνο προσθέσεις
θα γίνει πιο εύκολα η καύση .
αυτό συμβαίνει και στους εμβολοφόρους κινητήρες είναι το φαινόμενο
backfire στο οποίο η βαλβίδα-ες εισαγωγής και στο χώρο γύρω απο αυτές
(μέσα στο θάλαμο καύσης όχι στον αυλό εισαγωγής) και στις εξαγωγής
απο πολύ χρήση απανθρακώνετε η βενζίνη με αποτέλεσμα με την καύση
αυτά τα σημεία να θερμένωντε με αποτέλεσμα να αναφλέγεται η βενζίνα
πριν την ώρα της και όση βρίσκετε και στον αυλό εισαγωγής, και αυτό με την ατμοσφαιρική πίεση περίπου 1 bar. που αυτό δεν θα γίνει στον δικό σου
αλλά σου δίνω παράδειγμα οτι μπορεί να γίνει



:-\εχεις δικιο αλλα τι λες να γινει αν γινει η αντιδραση του λαδιου με το οξυγονο την ιδια στιγμη που θα φλεγεται το ασετελιν;:-\
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από Rnio »

romanos1983 έγραψε: :-\εχεις δικιο αλλα τι λες να γινει αν γινει η αντιδραση του λαδιου με το οξυγονο την ιδια στιγμη που θα φλεγεται το ασετελιν;:-\


αν θα γίνει η καύση του ασετελίν δεν θα χρειαστεί να γίνει η αντίδραση
που λες με οξυγόνο-λάδι
που σου ξαναλέω δεν πρόκειται να γίνει και αν θα γίνει θα έχεις καύση εκεί
που δεν θες. προσπάθησε να έχεις στο μυαλό σου αφού επιμένεις να κάνεις κάτι δικό σου
τέτοιου είδους κινητήρες για να ''αντιγραφείς'' και να βάζεις και την δικιά σου
ιδέα αυτό έκαναν όλοι μετά απο των Nicolaus Ottο. οι βασικές αρχές μιας Μ.Ε.Κ.
είναι ακόμη οι ίδιες απο τότε μέχρι και σήμερα
kakofonixx
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 7:45 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από kakofonixx »

καλημερα στην παρεα σας....
κατ'αρχας θα ηθελα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στον φιλο romanos1983 για την ολη προσπαθεια του.

παρακολουθω το θεμα απο το πρωτο του ποστ με αρκετο ενδιαφερον και εδω και τρεις σελιδες δεν βλεπω τιποτα αλλο παρα εξηγησεις φαινομενων, επιστημονικους ορους κλπ.
επειδη ομως το φορουμ ειναι αερομοντελιστικου χαρακτηρα η ουσια δεν ειναι μονο στην κατασκευη, αλλα και στην πτηση...

φιλε romanos1983 θα συμφωνησω με τα λεγομενα του pantelis:
pantelis έγραψε: Επειδή πραγματικά επιθυμώ να δω τα μοντέλα σου στον αέρα πρότεινέ μας κάποιο τρόπο να γίνει κάτι τέτοιο. Πού πετάς, μήπως έρθουμε εμείς?


θα ηθελα (οπως και οι υπολοιποι φιλοι του φορουμ) να δω τα μοντελα σου σε πτηση, ειτε απο κοντα στο χωρο που πετας, ειτε σε καποιο βιντεο
ευχαριστω ::)
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

Φιλε kakofonixx
δεν εχω βιντεο απο αυτο το μοντελο αλλα εχω απο τα αλλα τα οποια τα εχω ανεβασει αλλα δεν τα εμφανιζει. Ωστοσο το πρωτο αεροπλανο διπλανο 1,60 το εχω, αλλα δες και μονος ποσο σκοτεινα τα δειχνει: http://www.youtube.com/watch?v=VpuckYmiDtc


Το πρωτο (δικο μου σχεδιο), για αυτο οταν προσγειωθηκε ενθουσιαστηκα τοσο πολυ. Ολα τα αεροπλανα που εχω φτιαξει απο εκει και περα ηταν σχεδια της φαντασιας μου. Ποτε δεν εχω φτιαξει ετοιμο σχεδιο εταιρειών

Οσο απιστευτο κι αν σας φαινεται, ηταν η πρωτη φορα που πεταξα αεροπλανο. Μονο σε εξομειωτη επαιζα και αυτος ηταν και ο λογος που αποφασισα να φτιαξω ενα. Το 1 εγινε 2 τα δυο εγιναν 3 και 4 και 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, ολα διαφορετικα το ενα απο το αλλο. Τελικα αποφασισα να φτιαξω καλουπια και τη συνεχεια την ξερετε
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: Οι κατασκευες μου

Δημοσίευση από Rnio »

romanos1983 έγραψε: καλο χαχα!

για δες της θεωριες μου μελετημενες με καπνο και προγραμμα solidworks airfoild adons και πες αν εχω λαθος



Καλησπέρα!!

Ανοικτό venturi που λες επιβεβαιωμένο δεν υπάρχει. Πιθανών να το
μπέρδεψες γιατί ακούς τις ίδιες ενοιες δηλ.
το μόριο του αέρα που χτυπάει το χείλος προσβολής
μέχρι να φτάσει στο χείλος εκφυγής στην πάνω μεριά της
αεροτομής σε σχέση με το κάτω μέρος διανύει μεγαλύτερη απόσταση οπότε

έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με το κάτω μέρος.
Και αφού έχουμε μεγαλύτερη ταχύτητα έχουμε μικρή πίεση
και αντίθετα στο κάτω μέρος με την μικρότερη ταχύτητα έχουμε
μεγαλύτερη πίεση και έτσι έχουμε τη άνωση του αεροπλάνου.

σε αυτό που έχεις σχεδιάσει μπορείς να μου εξηγείσεις το κάθετι που γράφεις
και πώς το έβγαλες ?
πάντως αν υπάρχει στροβιλισμός εκεί που δείχνεις δεν θα έχουμε συνεχή
ροή του αέρα οπότε θα πέσει σε stall αν δεν κάνω λάθος.
romanos1983
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 1:25 am

Απάντηση: Οι κατασκευές μου

Δημοσίευση από romanos1983 »

φυσικά και γίνετε με πολύ αργές ταχύτητες ο στροβιλισμός

και έχεις δίκιο για το βεντουρι αυτό που έδειξα δεν είναι βεντουρι απλά μοιάζει ρώτησα κάποιον που ήταν και στην αεροπορία και ο μ@λ@κς μου είπε πώς λέγετε βεντουρι αλλά ψάχνοντας το καλύτερα έβγαλα το συμπέρασμα πώς έχεις δίκιο

τέλος πάντων δεν με νοιάζει πώς λέγετε αλλά τι κάνει

ευχαριστώ πάντως που μου το ξεκαθάρισες #**
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κατασκευές - Ιδέες”