romanos1983 έγραψε: ↑1-ναι σοστα θελει και δεφτερο κηνητηρα.
2-σηγεκριμενα το λαδη μιξις κανει τα πιο μεγαλα σκασηματα γιαφτο διαλεγο αυτο εχετε δοκιμαση ποτε να φισιξετε καθαρο οξιγονο σε λαδη? κανει σκασιματα χορις αναφλεξι χορις φλογα γιαφτο πηστευω πος δεν επηρεαζη το ασετελιν,γιαφτο υποθετο πος αφτα τα μικροσκασιματα θα αυξισουν κατακορηφα την σημπιεση ενο σε μεγαλες ταχηιτητες δεν θα προλαβενουν να σκανε εκει που βγενη το λαδη αλλα μες στον θαλαμο αναφλεξης_Β_Ο υποθετο παντα πεδια.
3- μπεκ ψεκασμού καυσίμου με 1 δεν αρκεί.
φησηκα και οχι θα πρεπη σε ενα φτερο 3 μετρον να εχει τουλαχηστον 30 μπεκ δεν ξερω αν το εχεις καταλαβει αλλα το ηδιο το φτερο θα ειναι και ο κηνητηρας ολο το φτερο θα ειναι σαν ενα διπλανο.
4-επίσεις λέμε οτι γίνεται η ανάφλεξη δεν θα πάει μόνο πρως
τα δεξιά που δίχνεις θα αναφλεγεί και απο τα αριστερά και θα σκάσει σαν μία
βόμβα
σε αφτο φιλε μου πονταρο στον σχεδιαζμο της αεροτομις αν παρατηρησες ειναι αναποδης αεροδηναμηκης αντη να περνει φορα στο τελος ο αερας μιονη με αποτελεζμα να ρουφαει απο τον θαλαμο γιατι αν εκραγει θα εκραγει στην προτη αναφλεξη _Β_Ο και παλη υποθετο
5-έχεις ξεκινήσει καθόλου να μας δίξεις φωτό;
το μονο που εχω κανει ειναι που το σχεδιασα στο solidworks τρησδιαστατα οστοσο θελει πολυ δουλια για να το περασω απο τον εξομιοτη:-\
πεδια ξερει κανεις καπιο προγραμα να καταγραφη σε βιντεο το τη βλεπω στον υπολογηστη?
το λάδι ξέχασε το δεν σου δίνει τίποτα
το μόνο που θα σου δώσει είναι διοξείδιο του άνθρακα απο την καύση
και θα σου μειώσει την απόδοση του κινητήρα. Εδώ προσπαθούν στους
εμβολοφόρους που το χρειάζονται το λάδι για πολλούς λόγους να το
κάνουν να μην εισέρχεται στο χώρο καύσης και εσυ θα το ρίξεις μέσα ;
σκέψου διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο οξυγόνο = ατελείς καύση
= άκαυστο καύσιμο = πολύ ρύποι.
για το 4.
και με την αεροτομή που λες οσο περισσότερο οξυγόνο προσθέσεις
θα γίνει πιο εύκολα η καύση .
αυτό συμβαίνει και στους εμβολοφόρους κινητήρες είναι το φαινόμενο
backfire στο οποίο η βαλβίδα-ες εισαγωγής και στο χώρο γύρω απο αυτές
(μέσα στο θάλαμο καύσης όχι στην πολλαπλή εισαγωγής) και στις εξαγωγής
απο πολύ χρήση απανθρακώνετε η βενζίνη με αποτέλεσμα με την καύση
αυτά τα σημεία να θερμένωντε με αποτέλεσμα να αναφλέγεται η βενζίνα
πριν την ώρα της και όση βρίσκετε και στην πολλαπλή εισαγωγής,
και επίσης όταν όταν η βαλβίδα-ες εισαγωγής δεν κλείνουν τελείως
πριν από την καύση.και αυτό με
την ατμοσφαιρική πίεση περίπου 1 bar. που αυτό δεν θα γίνει στον δικό σου
αλλά σου δίνω παράδειγμα οτι μπορεί να γίνει