Kyosho Spitfire 90 1/6
Kyosho Spitfire 90 1/6
Το Supermarine Spitfire υπήρξε ένα από τα πιο διάσημα καταδιωκτικά αεροσκάφη όλων των εποχών, σύμβολο της Βρετανικής αεροπορικής ισχύος και χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από τη RAF και τις συμμαχικές αεροπορίες κατά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και τη δεκαετία του ΄50.
Κατασκευασμένο από τη Βρετανική Supermarine το Spitfire ήταν μια δημιουργία του αρχισχεδιαστή της εταιρείας R. J. Mitchell, που συνέχισε να τελειοποιεί το σχέδιό του μέχρι και το 1937. Οι ελλειπτικές του πτέρυγες του επέτρεπαν ανώτερες ταχύτητες από πολλούς άλλους ανταγωνιστές του, του έδιναν δε μία χαρακτηριστική εμφάνιση, ενισχύοντας την όλη του αεροδυναμική εικόνα. Ιδιαίτερα αγαπητό από τους χειριστές του, το Spitfire χρησιμοποιήθηκε καθʼ όλη τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και τα αμέσως μετέπειτα χρόνια, σε όλα τα θέατρα του πολέμου και σε πολλές παραλλαγές.
Περισσότερα από 20.300 τεμάχια όλων των τύπων κατασκευάστηκαν, συμπεριλαμβανομένου και ενός διθέσιου εκπαιδευτικού, ενώ κάποια από αυτά συνέχισαν να χρησιμοποιούνται ακόμα και στη δεκαετία του ʼ50, όταν τα αεριωθούμενα είχαν πια επικρατήσει. Αν και ο μεγάλος του αντίπαλος, το Messerschmitt Bf 109, το συναγωνίστηκε σε στατιστικά παραγωγής, το Spitfire υπήρξε το μόνο Βρετανικό καταδιωκτικό που παρέμεινε σε συνεχή παραγωγή πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Source: Wikipedia
KYOSHO Spitfire 90 1/6
Περίμενα αρκετό καιρό μέχρι να έρθει στην Ελλάδα για να το αποκτήσω. Είχα διαβάσει αρκετά καλά σχόλια για τα πτητικά του χαρακτηριστικά και την ευκολία κατασκευής. Αγορασμένο πρόσφατα από το Γιώργο Ρήγα, http://www.rigasmodels.gr
, έφτασε επιτέλους στο εργαστήριο για το αναγκαίο άνοιγμα του κιβωτίου (η ωραιότερη στιγμή μιας αγοράς). Και το συμπέρασμα: πολύ ελαφρύ, πλήρες εκτός από spinner, τα πολυδιαφημισμένα ελλειπτικά φτερά του και τα scale flaps super, τα χρώματα καταπληκτικά και το cowl ωραία βαμμένο και φινιρισμένο.
Χαρακτηριστικά:
Length: 1,435mm
Width: 1,820mm
Weight : 4,500g (approx.)
Engine: O.S. 120, 4-cycle
Wing Area: 60.28dm2
Wing Load: 79.62g/dm2 (approx.)
Wing Type: Original Semi-Symmetrical
Servos: 9
Μου έκανε εντύπωση: το stabilizer δεν θέλει κόλλημα, το φτερό το ίδιο (υποτίθεται για την ευκολότερη μεταφορά του), τα λιγοστά πλαστικά καλής ποιότητας και η καλύπτρα που είναι έργο τέχνης!
Τι δεν μου αρέσει: το σύστημα προσγείωσης που είναι πλαστικό`M`, ίσως τοποθετήσω πνευματικά της Robart!
KYOSHO Spitfire 90 ¨made in China¨… αλλά αξίζει τα λεφτά του.
Ακολουθούν φωτογραφίες από το αεροπλάνο και φυσικά σε λίγο καιρό (όταν βρω το χρόνο) αναλυτικά φωτογραφίες και περιγραφή από την κατασκευή του.
Σχόλια ευπρόσδεκτα…
Κατασκευασμένο από τη Βρετανική Supermarine το Spitfire ήταν μια δημιουργία του αρχισχεδιαστή της εταιρείας R. J. Mitchell, που συνέχισε να τελειοποιεί το σχέδιό του μέχρι και το 1937. Οι ελλειπτικές του πτέρυγες του επέτρεπαν ανώτερες ταχύτητες από πολλούς άλλους ανταγωνιστές του, του έδιναν δε μία χαρακτηριστική εμφάνιση, ενισχύοντας την όλη του αεροδυναμική εικόνα. Ιδιαίτερα αγαπητό από τους χειριστές του, το Spitfire χρησιμοποιήθηκε καθʼ όλη τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και τα αμέσως μετέπειτα χρόνια, σε όλα τα θέατρα του πολέμου και σε πολλές παραλλαγές.
Περισσότερα από 20.300 τεμάχια όλων των τύπων κατασκευάστηκαν, συμπεριλαμβανομένου και ενός διθέσιου εκπαιδευτικού, ενώ κάποια από αυτά συνέχισαν να χρησιμοποιούνται ακόμα και στη δεκαετία του ʼ50, όταν τα αεριωθούμενα είχαν πια επικρατήσει. Αν και ο μεγάλος του αντίπαλος, το Messerschmitt Bf 109, το συναγωνίστηκε σε στατιστικά παραγωγής, το Spitfire υπήρξε το μόνο Βρετανικό καταδιωκτικό που παρέμεινε σε συνεχή παραγωγή πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Source: Wikipedia
KYOSHO Spitfire 90 1/6
Περίμενα αρκετό καιρό μέχρι να έρθει στην Ελλάδα για να το αποκτήσω. Είχα διαβάσει αρκετά καλά σχόλια για τα πτητικά του χαρακτηριστικά και την ευκολία κατασκευής. Αγορασμένο πρόσφατα από το Γιώργο Ρήγα, http://www.rigasmodels.gr
, έφτασε επιτέλους στο εργαστήριο για το αναγκαίο άνοιγμα του κιβωτίου (η ωραιότερη στιγμή μιας αγοράς). Και το συμπέρασμα: πολύ ελαφρύ, πλήρες εκτός από spinner, τα πολυδιαφημισμένα ελλειπτικά φτερά του και τα scale flaps super, τα χρώματα καταπληκτικά και το cowl ωραία βαμμένο και φινιρισμένο.
Χαρακτηριστικά:
Length: 1,435mm
Width: 1,820mm
Weight : 4,500g (approx.)
Engine: O.S. 120, 4-cycle
Wing Area: 60.28dm2
Wing Load: 79.62g/dm2 (approx.)
Wing Type: Original Semi-Symmetrical
Servos: 9
Μου έκανε εντύπωση: το stabilizer δεν θέλει κόλλημα, το φτερό το ίδιο (υποτίθεται για την ευκολότερη μεταφορά του), τα λιγοστά πλαστικά καλής ποιότητας και η καλύπτρα που είναι έργο τέχνης!
Τι δεν μου αρέσει: το σύστημα προσγείωσης που είναι πλαστικό`M`, ίσως τοποθετήσω πνευματικά της Robart!
KYOSHO Spitfire 90 ¨made in China¨… αλλά αξίζει τα λεφτά του.
Ακολουθούν φωτογραφίες από το αεροπλάνο και φυσικά σε λίγο καιρό (όταν βρω το χρόνο) αναλυτικά φωτογραφίες και περιγραφή από την κατασκευή του.
Σχόλια ευπρόσδεκτα…
- Συνημμένα
-
- Spitfire outer carton (Large).JPG (65.5 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire photo (Large).jpg (99.01 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Photo Spitfire 1_6 fly2 (Large).jpg (60.7 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Photo Spitfire 1_6 fly1 (Large).jpg (40.65 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Photo Spitfire 1_6 .jpg (29.12 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Λίγες φωτογραφίες από το περιεχόμενο!
- Συνημμένα
-
- Spitfire Tail (Large).JPG (70.97 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire fus details (Large).jpg (101.54 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire Fus (Large).jpg (104.81 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire firewall (Large).JPG (72.53 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire firewall2 (Large).JPG (56.79 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Μερικές ακόμη....
- Συνημμένα
-
- Spitfire canopy (Large).jpg (105.69 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire wing details (Large).JPG (39.54 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire wing 3 (Large).jpg (101.41 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire wing2 (Large).JPG (51.35 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire wing (Large).jpg (99.84 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Αυτά για σήμερα !@/-=}{{
- Συνημμένα
-
- Spitfire stab rud (Large).jpg (104.6 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire inside (Large).JPG (58.91 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire inside 2 (Large).JPG (59.51 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire flaps (Large).JPG (71.83 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Spitfire flaps 2 (Large).jpg (40.45 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Αν και ο χρόνος δεν περισσεύει αυτό τον καιρό, ξεκίνησα σιγά σιγά την κατασκευή του Spitfire. Ο κατασκευαστής συμβουλεύει η αρχή να γίνει από τα φτερά αλλά εγώ πάντα ξεκινάω από την άτρακτο και πιο συγκεκριμένα από το χώρο του κινητήρα. Όλα είναι σωστά τρυπημένα, οι βίδες πολύ καλής ποιότητας και η εφαρμογή τέλεια.
Όπως κάθε ARF, λόγο κόστους φαντάζομαι, το κουτί του κινητήρα δεν έχει πολύ κόλα με αποτέλεσμα να μην έχει καλή εφαρμογή και να υπάρχουν κενά τα οποία και έκλεισα με 24ωρη epoxy. Για να είμαι δίκαιος, η αλήθεια είναι ότι έχω δει και πολύ μεγαλύτερα ανοίγματα σε άλλα ARF και μάλιστα το ίδιο επώνυμα. Επίσης με λεπτόρρευστη κυανοακρυλική θα περαστεί όλη η άτρακτος για μεγαλύτερη ενίσχυση.
Αν χρησιμοποιήσετε O.S. θα πρέπει η βίδα που πιάνει τη βάση με το fire wall και είναι κοντά στη βελόνα να αλλαχθεί με μία εξάγωνη που έχει χαμηλό προφίλ και έτσι ο κινητήρας να μπορεί να έρθει στην επιθυμητή απόσταση.
Τέλος θα χρησιμοποιήσω ένα ακόμη manifold στην εξάτμιση ώστε η εξαγωγή της να βγει κάτω από το αεροπλάνο και η τρύπα του cowl να γίνει μόνο εκεί.
Αυτά προς το παρόν…. έπεται συνέχεια.
Όπως κάθε ARF, λόγο κόστους φαντάζομαι, το κουτί του κινητήρα δεν έχει πολύ κόλα με αποτέλεσμα να μην έχει καλή εφαρμογή και να υπάρχουν κενά τα οποία και έκλεισα με 24ωρη epoxy. Για να είμαι δίκαιος, η αλήθεια είναι ότι έχω δει και πολύ μεγαλύτερα ανοίγματα σε άλλα ARF και μάλιστα το ίδιο επώνυμα. Επίσης με λεπτόρρευστη κυανοακρυλική θα περαστεί όλη η άτρακτος για μεγαλύτερη ενίσχυση.
Αν χρησιμοποιήσετε O.S. θα πρέπει η βίδα που πιάνει τη βάση με το fire wall και είναι κοντά στη βελόνα να αλλαχθεί με μία εξάγωνη που έχει χαμηλό προφίλ και έτσι ο κινητήρας να μπορεί να έρθει στην επιθυμητή απόσταση.
Τέλος θα χρησιμοποιήσω ένα ακόμη manifold στην εξάτμιση ώστε η εξαγωγή της να βγει κάτω από το αεροπλάνο και η τρύπα του cowl να γίνει μόνο εκεί.
Αυτά προς το παρόν…. έπεται συνέχεια.
- Συνημμένα
-
- 5 (Large).JPG (56.69 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 4 (Large).JPG (56.46 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 3 (Large).JPG (46.8 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 2 (Large).JPG (56.82 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 1 (Large).JPG (44.35 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Αργά αλλά σταθερά προχωρώ στην κατασκευή του Spitfire. Όπως έχω πει και πριν, οι εφαρμογές και γενικά η ποιότητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Έβαλα το οριζόντιο σταθερό αλλά εκτός από τις βίδες και το πλαστικό που δίνει η KYOSHO για τη στήριξη του έβαλα και 24ωρη εποξική κόλλα μιας και θέλω να είναι σταθερό και όχι να μπαίνει και να βγαίνει για τη μεταφορά. Επίσης έβαλα το ντεπόζιτο στη θέση του και τη βάση για τα ηλεκτρονικά. Τα servo που θα χρησιμοποιήσω:
Elevator: Hitec HS-625MG High-Speed 2BB Metal Gear Servo
Torque: 5.5 kg στα 4.8V ή 6.8 kg στα 6.0V
Rudder: Futaba S3010 Standard High-Torque Servo
Torque: 5.2 kg στα 4.8V ή 6.5 kg στα 6.0V
Throttle: Hitec HS-85MG Metal Gear Micro BB
Torque: 3.0 kg στα 4.8V ή 3.5 kg στα 6.0V
Επίσης σημαντικό είναι να αναφέρω ότι το κοντραπλακέ που δίνει στο kit έχει τζόγους αν το βιδώσετε και δεν το κολλήσετε με αποτέλεσμα να αλλάζει το trim του αεροπλάνου κατά την πτήση. Αν κολληθεί όπως λέει η KYOSHO δεν έχει πρόβλημα. Όμως εγώ θέλω να μπαίνει και να βγαίνει (για τυχόν επισκευή του ντεπόζιτου) και έτσι έκανα μία μικρή πατέντα που φαίνεται καθαρά στη φωτογραφία. Αυτά για σήμερα και αύριο μέρα είναι…!@/-=}{{
Elevator: Hitec HS-625MG High-Speed 2BB Metal Gear Servo
Torque: 5.5 kg στα 4.8V ή 6.8 kg στα 6.0V
Rudder: Futaba S3010 Standard High-Torque Servo
Torque: 5.2 kg στα 4.8V ή 6.5 kg στα 6.0V
Throttle: Hitec HS-85MG Metal Gear Micro BB
Torque: 3.0 kg στα 4.8V ή 3.5 kg στα 6.0V
Επίσης σημαντικό είναι να αναφέρω ότι το κοντραπλακέ που δίνει στο kit έχει τζόγους αν το βιδώσετε και δεν το κολλήσετε με αποτέλεσμα να αλλάζει το trim του αεροπλάνου κατά την πτήση. Αν κολληθεί όπως λέει η KYOSHO δεν έχει πρόβλημα. Όμως εγώ θέλω να μπαίνει και να βγαίνει (για τυχόν επισκευή του ντεπόζιτου) και έτσι έκανα μία μικρή πατέντα που φαίνεται καθαρά στη φωτογραφία. Αυτά για σήμερα και αύριο μέρα είναι…!@/-=}{{
- Συνημμένα
-
- 5.jpg (52.21 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 4.jpg (94.04 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 3.jpg (39.15 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 2.jpg (49.41 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 1.jpg (40.62 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Συνέχεια της κατασκευής με τα πηδάλια της ουράς.
Η KYOSHO δίνει καβίλιες για τον έλεγχο του rudder και των elevators, κάτι που απεχθάνομαι. Όχι μόνο αυξάνεται το βάρος αλλά, πιστεύω, δεν υπάρχει και η απαιτουμένη ακρίβεια.
Έτσι, για το rudder, επέλεξα να τοποθετήσω συρματόσχοινα με πλαστική επένδυση 50lbs που προμηθεύτηκα από κατάστημα ειδών αλιείας.
Για τα elevators, τοποθέτησα οδηγούς της Sullivan (πάντα) και 2 ατσαλοσύρματα που κολλήθηκαν μεταξύ τους με ασημοκόλληση. Το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Συνεχίζεται…
Η KYOSHO δίνει καβίλιες για τον έλεγχο του rudder και των elevators, κάτι που απεχθάνομαι. Όχι μόνο αυξάνεται το βάρος αλλά, πιστεύω, δεν υπάρχει και η απαιτουμένη ακρίβεια.
Έτσι, για το rudder, επέλεξα να τοποθετήσω συρματόσχοινα με πλαστική επένδυση 50lbs που προμηθεύτηκα από κατάστημα ειδών αλιείας.
Για τα elevators, τοποθέτησα οδηγούς της Sullivan (πάντα) και 2 ατσαλοσύρματα που κολλήθηκαν μεταξύ τους με ασημοκόλληση. Το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Συνεχίζεται…
- Συνημμένα
-
- tail2 (Large).jpg (53.99 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- tail (Large).jpg (53.96 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- ele2 (Large).jpg (80.21 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- ele (Large).jpg (92.14 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Μετά από πολύ καιρό κατάφερα να ασχοληθώ και να τελειώσω το φτερό του Spitfire. Αν και η KYOSHO δεν το συνιστά προτίμησα, για λόγους ασφαλείας περισσότερο, να κολλήσω το φτερό μιας και δεν υπάρχει πρόβλημα με τη μεταφορά του.
Χρησιμοποίησα στα ailerons 2 servo S148 και στα flaps 2 S3003 της Futaba ενώ για τα retracts το Hitec HS-75 Retract BB Servo, που αν και στη μισή τιμή από το αντίστοιχο της Futaba κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Οφείλω να επισημάνω για μία ακόμη φορά την πολύ καλή ποιότητα όλων των υλικών του kit και την τέλεια εφαρμογή τους.
Συνεχίζεται…
Χρησιμοποίησα στα ailerons 2 servo S148 και στα flaps 2 S3003 της Futaba ενώ για τα retracts το Hitec HS-75 Retract BB Servo, που αν και στη μισή τιμή από το αντίστοιχο της Futaba κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Οφείλω να επισημάνω για μία ακόμη φορά την πολύ καλή ποιότητα όλων των υλικών του kit και την τέλεια εφαρμογή τους.
Συνεχίζεται…
- Συνημμένα
-
- Εικόνα 006 (Large).jpg (63.78 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Εικόνα 005 (Large).jpg (103.79 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Εικόνα 004 (Large).jpg (91.51 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- Εικόνα 002 (Large).jpg (103.59 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Η κατασκευή του Spitfire στην τελική ευθεία.
Έχει μείνει το τρύπημα του cowl, με αυτό ασχολήθηκα σήμερα, η τοποθέτηση της μπαταρίας με το regulator και το τελικό setup πριν την πρώτη πτήση. Στις 2 πρώτες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πως θα γεμίζω με καύσιμο το ντεπόζιτο, μιας και όταν είναι ανάποδα ο κινητήρας πρέπει να αποφεύγουμε να πλημυρίζει το μπουζί με καύσιμο ώστε να είναι ευκολότερη η εκκίνηση. Αυτός ο τρόπος θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος και λειτουργεί και στα δίχρονα μοτέρ που εκεί το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Στις επόμενες 3 φωτογραφίες δείτε τον ήδη γνωστό τρόπο που μπορεί κάποιος να σημαδέψει σωστά το cowl πριν το τρύπημα αφού πριν έχει τοποθετηθεί σωστά σε σχέση με τον κινητήρα. Αν δοθεί ιδιαίτερη προσοχή το αποτέλεσμα θα είναι σχεδόν τέλειο.
Τέλος πρέπει να επισημάνω και το ένα κακό που έχω βρει μέχρι αυτή τη στιγμή στο αεροπλάνο. Όπως πιθανά θα δείτε στις φωτογραφίες, το χρώμα του cowl σπάει με αποτέλεσμα να χαλάει την πολύ όμορφη εικόνα της όλης κατασκευήςw
Έχει μείνει το τρύπημα του cowl, με αυτό ασχολήθηκα σήμερα, η τοποθέτηση της μπαταρίας με το regulator και το τελικό setup πριν την πρώτη πτήση. Στις 2 πρώτες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πως θα γεμίζω με καύσιμο το ντεπόζιτο, μιας και όταν είναι ανάποδα ο κινητήρας πρέπει να αποφεύγουμε να πλημυρίζει το μπουζί με καύσιμο ώστε να είναι ευκολότερη η εκκίνηση. Αυτός ο τρόπος θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος και λειτουργεί και στα δίχρονα μοτέρ που εκεί το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Στις επόμενες 3 φωτογραφίες δείτε τον ήδη γνωστό τρόπο που μπορεί κάποιος να σημαδέψει σωστά το cowl πριν το τρύπημα αφού πριν έχει τοποθετηθεί σωστά σε σχέση με τον κινητήρα. Αν δοθεί ιδιαίτερη προσοχή το αποτέλεσμα θα είναι σχεδόν τέλειο.
Τέλος πρέπει να επισημάνω και το ένα κακό που έχω βρει μέχρι αυτή τη στιγμή στο αεροπλάνο. Όπως πιθανά θα δείτε στις φωτογραφίες, το χρώμα του cowl σπάει με αποτέλεσμα να χαλάει την πολύ όμορφη εικόνα της όλης κατασκευήςw
- Συνημμένα
-
- 4 [Ανάλυση οθόνης].jpg (84 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 3 [Ανάλυση οθόνης].jpg (81.45 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 2 [Ανάλυση οθόνης].jpg (82.05 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 1a [Ανάλυση οθόνης].jpg (89.04 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- 1 [Ανάλυση οθόνης].jpg (84.96 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Μερικά σχόλια από την πρώτη πτήση μιας και σήμερα έγινε η παρθενική του στα Δερβενοχώρια:D!
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Απογειώθηκε με μισό γκάζι και δε χρειάστηκε σχεδόν καθόλου trim, πετάει αργά χωρίς να ρίχνει φτερό και είναι απόλυτα ελεγχόμενο. Τα σκέλη, παρά του ότι με προβλημάτισαν στην αρχή, λειτούργησαν άψογα και γενικά εμπνέουν εμπιστοσύνη. Θέλει μεγαλύτερη κίνηση στα flaps ώστε να μειώνεται λίγο περισσότερο η ταχύτητα στην προσγείωση και είναι μια χαρά.
Ακολουθούν φωτογραφίες από την πτήση…
Λοιπόν έχουμε και λέμε: Απογειώθηκε με μισό γκάζι και δε χρειάστηκε σχεδόν καθόλου trim, πετάει αργά χωρίς να ρίχνει φτερό και είναι απόλυτα ελεγχόμενο. Τα σκέλη, παρά του ότι με προβλημάτισαν στην αρχή, λειτούργησαν άψογα και γενικά εμπνέουν εμπιστοσύνη. Θέλει μεγαλύτερη κίνηση στα flaps ώστε να μειώνεται λίγο περισσότερο η ταχύτητα στην προσγείωση και είναι μια χαρά.
Ακολουθούν φωτογραφίες από την πτήση…
- Συνημμένα
-
- spitfire 5.jpg (57.11 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 4.jpg (46.9 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 3.jpg (56.46 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 2.jpg (58.36 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 1.jpg (40.76 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: KYOSHO Spitfire 90 1/6
Οι τελευταίες....!@/-=}{{
- Συνημμένα
-
- spitfire 10.jpg (75.83 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 9.jpg (88.99 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 8.jpg (45.84 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 7.jpg (46.48 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
-
- spitfire 6.jpg (45.17 KiB) Προβλήθηκε 121 φορές
Απάντηση: Kyosho Spitfire 90 1/6
Χθες είχαμε την τύχη (ευτυχώς όχι την ατυχία) να ζήσουμε σε μία πτήση δύο συμβάντα που είναι δύσκολο να συμβούν ταυτοχρόνως!
Λοιπόν έχουμε και λέμε. Καθώς δεν είχα video από το Spitfire έπρεπε να το τραβήξω μιας και δεν μπορώ να το κάνω την ίδια στιγμή που πετάω. Έτσι λοιπόν έδωσα το αεροπλάνο στον Γιώργο Τσιούγκο για να γίνει η σχετική σκηνοθεσία...
Απογείωση και προς έκπληξή μας το αεροπλάνο κόβει γκάζι μόνο του (thanks to PCM) και ευτυχώς καταλαβαίνουμε εγκαίρως ότι η κεραία στην τηλεκατεύθυνση είναι κλειστή`M`. Είδατε τι κάνει το 2,4 και οι εναλλαγές με συμβατικό σύστημα? Ο δέκτης δεν κλείδωσε και η πτήση συνεχίστηκε τραβώντας παράλληλα video (δείτε το αν θέλετε μιας και έχει αρκετό ενδιαφέρον). Πάντως έγινε πολύ καλό τεστ εμβελείας και η τηλεκατεύθυνση είναι σε άριστη κατάσταση:D.
Καθώς έχουν περάσει περίπου δέκα λεπτά πτήσεις ήρθε η ώρα της προσγείωσης. Κλικ στον διακόπτη των retracts…. κλικ λέμε αλλά μπαwhttp://www.youtube.com/watch?v=HlhcaoXDTQc
Λοιπόν έχουμε και λέμε. Καθώς δεν είχα video από το Spitfire έπρεπε να το τραβήξω μιας και δεν μπορώ να το κάνω την ίδια στιγμή που πετάω. Έτσι λοιπόν έδωσα το αεροπλάνο στον Γιώργο Τσιούγκο για να γίνει η σχετική σκηνοθεσία...
Απογείωση και προς έκπληξή μας το αεροπλάνο κόβει γκάζι μόνο του (thanks to PCM) και ευτυχώς καταλαβαίνουμε εγκαίρως ότι η κεραία στην τηλεκατεύθυνση είναι κλειστή`M`. Είδατε τι κάνει το 2,4 και οι εναλλαγές με συμβατικό σύστημα? Ο δέκτης δεν κλείδωσε και η πτήση συνεχίστηκε τραβώντας παράλληλα video (δείτε το αν θέλετε μιας και έχει αρκετό ενδιαφέρον). Πάντως έγινε πολύ καλό τεστ εμβελείας και η τηλεκατεύθυνση είναι σε άριστη κατάσταση:D.
Καθώς έχουν περάσει περίπου δέκα λεπτά πτήσεις ήρθε η ώρα της προσγείωσης. Κλικ στον διακόπτη των retracts…. κλικ λέμε αλλά μπαwhttp://www.youtube.com/watch?v=HlhcaoXDTQc
Απάντηση: Kyosho Spitfire 90 1/6
Παρά λίγο καταστροφή σε μία πτήση... Δείτε το video και θα καταλάβετε_P_P.
Ζημιές: Το servo των retracts κάηκε ολοσχερώς και ένα horn των flaps έσπασε!
Αυτά
http://www.youtube.com/watch?v=T0BEVUivEcc
Ζημιές: Το servo των retracts κάηκε ολοσχερώς και ένα horn των flaps έσπασε!
Αυτά
http://www.youtube.com/watch?v=T0BEVUivEcc
Απάντηση: Kyosho Spitfire 90 1/6
Πολυ τυχερος φιλαρακο μου!!!!!
Απάντηση: Kyosho Spitfire 90 1/6
:,)... καιαιαιαιαι πολυ ωραια προσγειωση (belly landing) απο τον Γιωργοοο, οεοοοοο...:,)