Γνώμες και απόψεις περι Αερολεσχών και συλλόγων
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Εχει δικιο ο Σοφοκλης,απο κεκτημενη ταχυτητα αρχικα ειχα γραψει Citroen....αλλα αν απο ολη την ιστορια αυτο που του εμεινε ειναι η μαρκα του αυτοκινητου......αντε τωρα να καταλαβει και τα υπολοιπα!!!!_Β_Ο.
ΥΓ.Το αυτοκινητο που θα μας απογειωνει στα Γιαννενα εχει κοντα 200 HP και φυσικα ειναι αυτοματο.Οταν ξεκινησουμε σας περιμενουμε.Για τα μελη του forum,η πρωτη πτηση τζαμπα.Οι επομενες 5 ευρω η πτηση!!!!(για την φουκαριαρα την ελληνικη Ανεμοπορια.....)
ΥΓ.Το αυτοκινητο που θα μας απογειωνει στα Γιαννενα εχει κοντα 200 HP και φυσικα ειναι αυτοματο.Οταν ξεκινησουμε σας περιμενουμε.Για τα μελη του forum,η πρωτη πτηση τζαμπα.Οι επομενες 5 ευρω η πτηση!!!!(για την φουκαριαρα την ελληνικη Ανεμοπορια.....)
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Σωκράτη εγώ να βλέπω μόνο μπορώ; :p
Δεν υπονοώ κάτι απλά δεν είναι και το καλύτερό μου η πτήση με ανεμόπτερο, αν και μπορώ να φανταστώ τη μαγεία (ή τουλάχιστον προσπαθώ)...
Καλημέρα
Δεν υπονοώ κάτι απλά δεν είναι και το καλύτερό μου η πτήση με ανεμόπτερο, αν και μπορώ να φανταστώ τη μαγεία (ή τουλάχιστον προσπαθώ)...
Καλημέρα
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Σωκράτη ,
Ευτυχώς που και εσύ κατάλαβες ότι η απoγείωση με το παραπάνω Peugeot είναι καθαρά ένα διαφημιστικό σποτάκι για το αυτοκίνητο ...και χαίρομαι που για την ασφάλειά σου θα χρησιμοποιήσεις ένα αυτοκίνητο 200 ίππων.. γιατί εγώ θέλω να πετάξω και όχι να βλέπω τα ανεμόπτερα με τα κυάλια..
θα ήθελα όμως να μα πείς , προτού σε πληρώσουμε για την πτήση μας , και να μας απαντήσεις τουλάχιστον σε καποια ερώτηματα ?
1) Εννοείς φαντάζομαι ότι θα πετάξεις από το Κρατικό αεροδρόμιο των Ιωαννίνων - σωστά? Μήπως σε όλα αυτά τα βιντεάκια που μας προβάλεις είδες εσύ καμιά απογείωση να γίνεται σε όλο τον κόσμο από Κρατικό Αερολιμένα σε ώρα λειτουργίας..?
2) Μήπως γνωρίζεις το ωράριο του αεροδρομίου Ιωαννίνων?
3) Μήπως γνωρίζεις πόση ώρα ελεύθερη μένει μεταξύ των προγραμματισμένων και αφίξεων και αναχωρήσεων των αεροσκαφών..
4) 'Έχείς την αίσθηση ότι θα σε αφήνουν να μένεις με το αυτοκινητάκι σου και το ανεμοπτεράκι σου δίπλα στον αεροδιάδρομο για να πετάξεις.
5) Μήπως θα πετάς σε ώρες μη λειτουργίας του αεροδρομίου? ΄πόσες έιναι αυτές?
γνωρίζεις κάποιο κρατικό αεροδρόμιο εδώ στην Ελλάδα που να επιτρέπεται αυτό ?
6) Τι θα γίνει με το φωτισμό του αεροδρομίου που βγαίνει εκτός εάν σπάσουν κάποιες λάμπες απο΄το συρματόσχοινο..?
7) ποιος θα κάνει εκπαίδευση στα Γιάννενα όταν εσύ ο ίδιος έχεις χαλάσει τις σχέσεις σου με εκπαιδευτές σε Έδεσσα και Αθήνα (εννοείται ΚΑΙ η Αερολέσχη Ιωαννίνων)
8) Ποιός εκπαιδευτής διαθέτει χρόνο ώστε να έρχεται τακτικά στα Γιάννενα?
9) Ποιοί μαθητές στη σημερινή εποχή διαθέτουν υπομονή για να πετάξουν λίγα λεπτά στον περιορισμάνο χρόνο που μπορεί να γίνει εκτόξευση με αυτοκίνητο?
10) Πόσες τέτοιες εκτοξεύσεις μπορούν να γίνουν σε μία μέρα στο Κρατικό Αεροδρόμιο?
11)Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει ανάπτυξη του αεραθλήματος αυτού με αυτό τον τρόπο .. (όλοι θα κουραστούν και εσύ μαζί και θα ζητήσουν κάτι περισσότερο..)
- Μόνο η αερορυμούλκηση μπορεί να σταθεί σε ένα παρόμοιο αεροδρόμιο αλλά και αυτη έχει ένα σορό προβλήματα..
- Δεν αναφέρω τα πανάκριβα διθέσια μοτοανεμόπτερα με κινητήρα στη πλάτη γιατί για την Ελλάδα είναι όνειρο απατηλό..
- Ψάξτε εκεί στα Γιάννενα ενωμένοι όλοι μαζί να πιέσετε και να δημιουργήσετε ένα άλλο αεραθλητικό κέντρο για να να αναπτυχθούν όλα τα αεραθλήματα και κρατήστε αυτά που σας ενώνουν και μήν προβάλλετε προσωπικές φιλοδοξίες ,εγωισμούς και ζήλειες.. εάν πραγματικά θέλετε να προσφέρετε και δεν νοιάζεστε μόνο για το πως θα πετάξετε.
Κανένας δεν σε κοροιδεύει..
Φοβάμαι πως εσύ κοροιδεύεις τον ευατό σου..
Ευτυχώς που και εσύ κατάλαβες ότι η απoγείωση με το παραπάνω Peugeot είναι καθαρά ένα διαφημιστικό σποτάκι για το αυτοκίνητο ...και χαίρομαι που για την ασφάλειά σου θα χρησιμοποιήσεις ένα αυτοκίνητο 200 ίππων.. γιατί εγώ θέλω να πετάξω και όχι να βλέπω τα ανεμόπτερα με τα κυάλια..
θα ήθελα όμως να μα πείς , προτού σε πληρώσουμε για την πτήση μας , και να μας απαντήσεις τουλάχιστον σε καποια ερώτηματα ?
1) Εννοείς φαντάζομαι ότι θα πετάξεις από το Κρατικό αεροδρόμιο των Ιωαννίνων - σωστά? Μήπως σε όλα αυτά τα βιντεάκια που μας προβάλεις είδες εσύ καμιά απογείωση να γίνεται σε όλο τον κόσμο από Κρατικό Αερολιμένα σε ώρα λειτουργίας..?
2) Μήπως γνωρίζεις το ωράριο του αεροδρομίου Ιωαννίνων?
3) Μήπως γνωρίζεις πόση ώρα ελεύθερη μένει μεταξύ των προγραμματισμένων και αφίξεων και αναχωρήσεων των αεροσκαφών..
4) 'Έχείς την αίσθηση ότι θα σε αφήνουν να μένεις με το αυτοκινητάκι σου και το ανεμοπτεράκι σου δίπλα στον αεροδιάδρομο για να πετάξεις.
5) Μήπως θα πετάς σε ώρες μη λειτουργίας του αεροδρομίου? ΄πόσες έιναι αυτές?
γνωρίζεις κάποιο κρατικό αεροδρόμιο εδώ στην Ελλάδα που να επιτρέπεται αυτό ?
6) Τι θα γίνει με το φωτισμό του αεροδρομίου που βγαίνει εκτός εάν σπάσουν κάποιες λάμπες απο΄το συρματόσχοινο..?
7) ποιος θα κάνει εκπαίδευση στα Γιάννενα όταν εσύ ο ίδιος έχεις χαλάσει τις σχέσεις σου με εκπαιδευτές σε Έδεσσα και Αθήνα (εννοείται ΚΑΙ η Αερολέσχη Ιωαννίνων)
8) Ποιός εκπαιδευτής διαθέτει χρόνο ώστε να έρχεται τακτικά στα Γιάννενα?
9) Ποιοί μαθητές στη σημερινή εποχή διαθέτουν υπομονή για να πετάξουν λίγα λεπτά στον περιορισμάνο χρόνο που μπορεί να γίνει εκτόξευση με αυτοκίνητο?
10) Πόσες τέτοιες εκτοξεύσεις μπορούν να γίνουν σε μία μέρα στο Κρατικό Αεροδρόμιο?
11)Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει ανάπτυξη του αεραθλήματος αυτού με αυτό τον τρόπο .. (όλοι θα κουραστούν και εσύ μαζί και θα ζητήσουν κάτι περισσότερο..)
- Μόνο η αερορυμούλκηση μπορεί να σταθεί σε ένα παρόμοιο αεροδρόμιο αλλά και αυτη έχει ένα σορό προβλήματα..
- Δεν αναφέρω τα πανάκριβα διθέσια μοτοανεμόπτερα με κινητήρα στη πλάτη γιατί για την Ελλάδα είναι όνειρο απατηλό..
- Ψάξτε εκεί στα Γιάννενα ενωμένοι όλοι μαζί να πιέσετε και να δημιουργήσετε ένα άλλο αεραθλητικό κέντρο για να να αναπτυχθούν όλα τα αεραθλήματα και κρατήστε αυτά που σας ενώνουν και μήν προβάλλετε προσωπικές φιλοδοξίες ,εγωισμούς και ζήλειες.. εάν πραγματικά θέλετε να προσφέρετε και δεν νοιάζεστε μόνο για το πως θα πετάξετε.
Κανένας δεν σε κοροιδεύει..
Φοβάμαι πως εσύ κοροιδεύεις τον ευατό σου..
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
sgp έγραψε: ↑...
Μήπως έχουν τα Ιωάννινα μεγαλύτερη κυκλοφορία από το Innsbruck?
Ρωτάω για να μαθαίνω κι όλας _Β_Ο
To αεροδρόμιο του Innsbruck - εκτός της ιδιαίτερης "χωροταξικής" ομορφιάς του - έχει πράγματι πολύ έντονη κυκλοφορία commercial πτήσεων.
Για του λόγου το αληθές
http://www.innsbruck-airport.com/index.html/_lang/en
Arrivals/Departures schedule + αερομεταφορείς που εξυπηρετεί.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Φιλε Σοφοκλη δεν υποσχομαι οτι ολα αυτα που θελουμε να κανουμε,θα καταφερουμε να τα κανουμε.Ομως θα προσπαθησουμε με καθε νομιμο μεσο να τα καταφερουμε,κι αν αποτυχουμε θα ξερουμε τουλαχιστον οτι προσπαθησαμε.Οσο για τις αποριες σου,παμε:
1) Εννοείς φαντάζομαι ότι θα πετάξεις από το Κρατικό αεροδρόμιο των Ιωαννίνων - σωστά? Μήπως σε όλα αυτά τα βιντεάκια που μας προβάλεις είδες εσύ καμιά απογείωση να γίνεται σε όλο τον κόσμο από Κρατικό Αερολιμένα σε ώρα λειτουργίας..?
Εχω κι αλλα βιντεακια μεσα απο αεροδρομια με πολυ μεγαλυτερη δραστηριοτητα απο των Ιωαννινων.Ειναι αμετρητα και δεν υπαρχει λογος να τα βαλω εδω μεσα.
2) Μήπως γνωρίζεις το ωράριο του αεροδρομίου Ιωαννίνων?
Ναι το γνωριζω,αλλωστε υπαρχει και στην κεντρικη ιστοσελιδα της ΥΠΑ.
3) Μήπως γνωρίζεις πόση ώρα ελεύθερη μένει μεταξύ των προγραμματισμένων και αφίξεων και αναχωρήσεων των
αεροσκαφών..
Αρκετη ωρα ωστε να μπορουμε να πραγματοποιουμε ανα την ημερα περισσοτερες πτησεις απ`οσες βγαζει η Εδεσσα κι η ΑΝΛΑ μαζι!!!!!
4) 'Έχείς την αίσθηση ότι θα σε αφήνουν να μένεις με το αυτοκινητάκι σου και το ανεμοπτεράκι σου δίπλα στον αεροδιάδρομο για να πετάξεις.
Οχι βεβαια.Ο αεροδιαδρομος ειναι αρκετα χλμ πανω απο το αεροδρομιο!!!
Οσο για τον διαδρομο προσγειωσης,απο ποιον κανονισμο,διαταγμα,νομο κλπ προκυπτει οτι δεν εχω αυτο το δικαιωμα?
5) Μήπως θα πετάς σε ώρες μη λειτουργίας του αεροδρομίου? ΄πόσες έιναι αυτές?
Πολυ καλη ερωτηση.Γινονται ενεργειες να πεταμε νομιμα και εκτος ωρων λειτουργιας.Αλλωστε υπαρχει και νομοθετικο πλαισιο που το προβλεπει.
6) Τι θα γίνει με το φωτισμό του αεροδρομίου που βγαίνει εκτός εάν σπάσουν κάποιες λάμπες απο΄το συρματόσχοινο..?
Το αεροδρομιο δεν βγαινει εκτος.Υπαρχει κανονισμος που γραφει ποσες λαμπες και σε τι συχνοτητα(ποσο κοντα η μια με την αλλη) βγαζουν εκτος ενα διαδρομο.Η μεθοδος με το αυτοκινητο χρησιμοποιει ναυλον ή συνθετικο(carbon) σχοινι.Προσπαθησες ποτε να σπασεις λαμπα αεροδρομιου με σχοινι......?
7) ποιος θα κάνει εκπαίδευση στα Γιάννενα όταν εσύ ο ίδιος έχεις χαλάσει τις σχέσεις σου με εκπαιδευτές σε Έδεσσα και Αθήνα (εννοείται ΚΑΙ η Αερολέσχη Ιωαννίνων)
Το ολο εγχειρημα δεν ειναι ατομικη επιχειρηση,αλλα οργανωνεται απο μια Λεσχη.Οι προσωπικες μου κοντρες ειναι αλλο κεφαλαιο.Κανενας εκπαιδευτης εν ενεργεια δεν ειναι πιστοποιημενος στην Εδεσσα και στα Γιαννενα.Ρωτα την ΥΠΑ σχετικα και θα το μαθεις.Οι Λεσχες οριζαν και οριζουν οποιον θελουν(ή οποιον τους βολευει....για εκπαιδευτη).Παντως το εχουμε λυσει και αυτο το προβλημα.Νεωτερα.....αργοτερα.
8) Ποιός εκπαιδευτής διαθέτει χρόνο ώστε να έρχεται τακτικά στα Γιάννενα?
Οποιος ενδιαφερεται πραγματικα να βοηθησει στην αναπτυξη του αθληματος και να περασει ομορφα.
9) Ποιοί μαθητές στη σημερινή εποχή διαθέτουν υπομονή για να πετάξουν λίγα λεπτά στον περιορισμάνο χρόνο που μπορεί να γίνει εκτόξευση με αυτοκίνητο?
Σε πληροφορω τοσοι πολλοι ,που ουτε φανταζεσαι....
10) Πόσες τέτοιες εκτοξεύσεις μπορούν να γίνουν σε μία μέρα στο Κρατικό Αεροδρόμιο?
Σε μια καλη μερα 15-20 το πολυ.Πολλαπλασιασε το επι 30 μερες το μηνα και θα καταλαβεις.
11)Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει ανάπτυξη του αεραθλήματος αυτού με αυτό τον τρόπο .. (όλοι θα κουραστούν και εσύ μαζί και θα ζητήσουν κάτι περισσότερο..)
Πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το προσπαθησουμε ,να το παλεψουμε κι ας αποτυχουμε.Με τους τροπους που δοκιμαστηκαν μεχρι σημερα,ειδαμε τα αποτελεσματα.
Δεν ανακαλυψαμε τον τροχο.Διεκδικουμε καθε δικαιωμα που πιστευουμε οτι εχουμε.Ο χρονος θα δειξει......
Φιλικα,Σωκρατης.......+(*)
1) Εννοείς φαντάζομαι ότι θα πετάξεις από το Κρατικό αεροδρόμιο των Ιωαννίνων - σωστά? Μήπως σε όλα αυτά τα βιντεάκια που μας προβάλεις είδες εσύ καμιά απογείωση να γίνεται σε όλο τον κόσμο από Κρατικό Αερολιμένα σε ώρα λειτουργίας..?
Εχω κι αλλα βιντεακια μεσα απο αεροδρομια με πολυ μεγαλυτερη δραστηριοτητα απο των Ιωαννινων.Ειναι αμετρητα και δεν υπαρχει λογος να τα βαλω εδω μεσα.
2) Μήπως γνωρίζεις το ωράριο του αεροδρομίου Ιωαννίνων?
Ναι το γνωριζω,αλλωστε υπαρχει και στην κεντρικη ιστοσελιδα της ΥΠΑ.
3) Μήπως γνωρίζεις πόση ώρα ελεύθερη μένει μεταξύ των προγραμματισμένων και αφίξεων και αναχωρήσεων των
αεροσκαφών..
Αρκετη ωρα ωστε να μπορουμε να πραγματοποιουμε ανα την ημερα περισσοτερες πτησεις απ`οσες βγαζει η Εδεσσα κι η ΑΝΛΑ μαζι!!!!!
4) 'Έχείς την αίσθηση ότι θα σε αφήνουν να μένεις με το αυτοκινητάκι σου και το ανεμοπτεράκι σου δίπλα στον αεροδιάδρομο για να πετάξεις.
Οχι βεβαια.Ο αεροδιαδρομος ειναι αρκετα χλμ πανω απο το αεροδρομιο!!!
Οσο για τον διαδρομο προσγειωσης,απο ποιον κανονισμο,διαταγμα,νομο κλπ προκυπτει οτι δεν εχω αυτο το δικαιωμα?
5) Μήπως θα πετάς σε ώρες μη λειτουργίας του αεροδρομίου? ΄πόσες έιναι αυτές?
Πολυ καλη ερωτηση.Γινονται ενεργειες να πεταμε νομιμα και εκτος ωρων λειτουργιας.Αλλωστε υπαρχει και νομοθετικο πλαισιο που το προβλεπει.
6) Τι θα γίνει με το φωτισμό του αεροδρομίου που βγαίνει εκτός εάν σπάσουν κάποιες λάμπες απο΄το συρματόσχοινο..?
Το αεροδρομιο δεν βγαινει εκτος.Υπαρχει κανονισμος που γραφει ποσες λαμπες και σε τι συχνοτητα(ποσο κοντα η μια με την αλλη) βγαζουν εκτος ενα διαδρομο.Η μεθοδος με το αυτοκινητο χρησιμοποιει ναυλον ή συνθετικο(carbon) σχοινι.Προσπαθησες ποτε να σπασεις λαμπα αεροδρομιου με σχοινι......?
7) ποιος θα κάνει εκπαίδευση στα Γιάννενα όταν εσύ ο ίδιος έχεις χαλάσει τις σχέσεις σου με εκπαιδευτές σε Έδεσσα και Αθήνα (εννοείται ΚΑΙ η Αερολέσχη Ιωαννίνων)
Το ολο εγχειρημα δεν ειναι ατομικη επιχειρηση,αλλα οργανωνεται απο μια Λεσχη.Οι προσωπικες μου κοντρες ειναι αλλο κεφαλαιο.Κανενας εκπαιδευτης εν ενεργεια δεν ειναι πιστοποιημενος στην Εδεσσα και στα Γιαννενα.Ρωτα την ΥΠΑ σχετικα και θα το μαθεις.Οι Λεσχες οριζαν και οριζουν οποιον θελουν(ή οποιον τους βολευει....για εκπαιδευτη).Παντως το εχουμε λυσει και αυτο το προβλημα.Νεωτερα.....αργοτερα.
8) Ποιός εκπαιδευτής διαθέτει χρόνο ώστε να έρχεται τακτικά στα Γιάννενα?
Οποιος ενδιαφερεται πραγματικα να βοηθησει στην αναπτυξη του αθληματος και να περασει ομορφα.
9) Ποιοί μαθητές στη σημερινή εποχή διαθέτουν υπομονή για να πετάξουν λίγα λεπτά στον περιορισμάνο χρόνο που μπορεί να γίνει εκτόξευση με αυτοκίνητο?
Σε πληροφορω τοσοι πολλοι ,που ουτε φανταζεσαι....
10) Πόσες τέτοιες εκτοξεύσεις μπορούν να γίνουν σε μία μέρα στο Κρατικό Αεροδρόμιο?
Σε μια καλη μερα 15-20 το πολυ.Πολλαπλασιασε το επι 30 μερες το μηνα και θα καταλαβεις.
11)Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει ανάπτυξη του αεραθλήματος αυτού με αυτό τον τρόπο .. (όλοι θα κουραστούν και εσύ μαζί και θα ζητήσουν κάτι περισσότερο..)
Πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το προσπαθησουμε ,να το παλεψουμε κι ας αποτυχουμε.Με τους τροπους που δοκιμαστηκαν μεχρι σημερα,ειδαμε τα αποτελεσματα.
Δεν ανακαλυψαμε τον τροχο.Διεκδικουμε καθε δικαιωμα που πιστευουμε οτι εχουμε.Ο χρονος θα δειξει......
Φιλικα,Σωκρατης.......+(*)
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Στα πλαίσια της ανάπτυξης της Ανεμοπορίας στην Ελλάδα και ειδικότερα στην περιοχή της Ηπείρου, η Λέσχη Αεραθλητών Ιωαννίνων, διοργανώνει σε συνεργασία με το τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Ανεμοπορικό Σεμινάριο με τον Ντίνο Αυγερινό στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου. Το σεμινάριο θα ξεκινήσει την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα και θα περιλαμβάνει 15λεπτη εισαγωγή στην ανεμοπορία και στη συνέχεια προβολές οπτικού υλικού με παγκόσμια ρεκόρ πτήσεων με ανεμόπτερα από την Αμερική καθώς και πτήσεις διαρκείας στην Πίνδο απο τον Ντ.Αυγερινό.
Η είσοδος είναι φυσικά ελεύθερη και στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνει συζήτηση και ερωτήσεις.
Στόχος της Λέσχης μας είναι να αναθερμάνουμε το ενδιαφέρον των νέων για την ανεμοπορία και να προσελκύσουμε οσο το δυνατόν περισσότερα ατομα στο χώρο.Η οροσειρά της Πίνδου είναι ένας ανεμοπορικός παράδεισος που θέλουμε να εξερευνήσουμε.
ΘΑ χαρούμε να σας δούμε.
Η είσοδος είναι φυσικά ελεύθερη και στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνει συζήτηση και ερωτήσεις.
Στόχος της Λέσχης μας είναι να αναθερμάνουμε το ενδιαφέρον των νέων για την ανεμοπορία και να προσελκύσουμε οσο το δυνατόν περισσότερα ατομα στο χώρο.Η οροσειρά της Πίνδου είναι ένας ανεμοπορικός παράδεισος που θέλουμε να εξερευνήσουμε.
ΘΑ χαρούμε να σας δούμε.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Ευχομαι σε ολους καλη χρονια,πιο δημιουργικη και λιγοτερο γραφειοκρατικη.....
Ελπιζουμε να καταφερουμε να πεταξουμε ανεμοπτερα ξανα στα Γιαννενα μετα απο 20 χρονια και να φερουμε ξανα τους νεους κοντα στον αγνο αεραθλητισμο.....
Περισσοτερα νεα στην επισημη ιστοσελιδα μας.
http://www.lai.gr
Ελπιζουμε να καταφερουμε να πεταξουμε ανεμοπτερα ξανα στα Γιαννενα μετα απο 20 χρονια και να φερουμε ξανα τους νεους κοντα στον αγνο αεραθλητισμο.....
Περισσοτερα νεα στην επισημη ιστοσελιδα μας.
http://www.lai.gr
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
sokratis έγραψε: ↑Σαφως και η διοικηση της ΥΠΑ αλλαζει με τις εκαστοτε κυβερνησεις.Και μιλαμε για μια υπηρεσια με αρκετη διαφθορα!!!!!Οι παλιοι ξερουν πολλα....αλλα δε μιλανε.Εγω δεν τους φοβαμε,δεν τους εχω αναγκη και θα τους ξεσκεπαζω με καθε ευκαιρια.Η μονη ελπιδα της Ελλαδας να βγει απο αυτο το μεσαιωνα ειναι η εφαρμογη ενος ενιαιου Ευρωπαικου κανονισμου,οπου θα ισχυουν οι ιδιοι κανονισμοι σε ολα τα κρατη-μελη.Ετσι λοιπον θα μπορουμε να πεταμε και με κλειστα αεροδρομια,απο μη αναγνωρισμενα πεδια ,με λιγοτερους περιορισμους και καλυτερες συνθηκες.Θα παρουν ποδι κι οι υπαλληλοι που πολεμουν την αναπτυξη καθως και ολα τα λαμογια που εκμεταλευονται τον χωρο αυτο για προσωπικο (κονομα...)οφελος.
Μιλαμε δηλαδη για κυκλωματα,συμφεροντα κλπ......η γνωστη ελληνικη συνταγη δηλαδη.
Οσο για την τελευταια σου απορια,εκδηλωση εχει να γινει στα Γιαννενα πανω απο 10 χρονια.Περυσι ας πουμε που η Αερολεσχη ζητησε να κανει γιορτη μεσα στο αεροδρομιο, ο αερολιμεναρχης απαντησε αρνητικα λιγες ωρες πριν την ημερομηνια και η Αερολεσχη το δεχτηκε αδιαμαρτυρητα!!!!Εγω(ο "κακος")τον ξεφωνισα στο διαδικτυο και στις εφημεριδες κι η Λεσχη εσπευσε να διαχωρησει τη θεση της απο μενα!!!!Στη συνεχεια εστειλε και μια επιστολη στο ΓΕΑ εναντιον μου,με απειλησε με μηνυσεις(κι αυτος)αλλα οταν καταλαβε τι θα παθαινε υπεβαλλε την παραιτηση του και την εκανε με πηδηματακια.
Το συμπερασμα ειναι οτι αυτοι οι υπαλληλοι βρισκουν και κανουν.Οπου τους παιρνει σε πατανε,οταν δουνε οτι δε μασας,την κανουν πλαγιως....
Η Αερολεσχη πχ εμεινε καθηλωμενη πανω απο 8 μηνες λογω καυσιμου.Δε ρωτησε ομως ποτε την Κα Σκαμνελου πως επετρεπε σε μεγαλοεπιχειρηματια ιδιοκτητη γνωστης εταιριας εμφιαλωσης υδατος και ενος πολυτελους αεροπλανου,πως εβαζε με το ιχ του το καυσιμο μεσα στο αεροδρομιο και ανεφοδιαζε το αεροπλανο του.Μιλαμε για μερικα χρονια πριν που δεν υπηρχε κανονισμος.Δεν ξερω βεβαια με τι ανταλλαγμα το εκανε αυτο.Ρωτηστε την.Κι οταν μια μερα προσγειωθηκε ενας Πολωνος με το μηχανοκινητο αετο του μονο που δεν το συνελαβε.Τον κατηγορησε για παρανομη πτηση και του απαγορεψε να απογειωθει.Φυσικα και ηταν νομιμοτατος,και προκειμενου να ξεφορτωθει την "καυτη πατατα",του επετρεψε κι αυτου να ανεφοδιαστει παρανομα απο το βενζιναδικο.Τα εχω καταγγειλει κι αυτα σε ενα τευχος του RBF αλλα και παλι η Αερολεσχη εσπευσε να διαχωρισει τη θεση της μετα απο παραπονα που εκανε η Κα Σκαμνελου.....
Βλεπετε λοιπον ποσο δυσκολο ειναι να τους πολεμησεις και να βρισκεις "απεναντι" δικους σου αεραθλητες!!!!!
Το παραπανω σχολιο ειναι ενα απο τα ντοκουμεντα που χρησιμοποιει η διοικηση του Αερολιμενα Ιωαννινων σε συνεργασια με την ΥΠΑ ωστε να στραφουν εναντιον μου και να μου "κλεισουν" το στομα!!!Αξιοι συμπαραστατες τους,ορισμενα μελη της Αερολεσχης Ιωαννινων ,οι οποιοι προχτες κατεθεσαν υπερ της Κας Σκαμνελου στην ΕΔΕ που εγινε με αφορμη τις κατηγοριες εναντιον της.......
Και μετα περιμενουμε να καλυτερεψουν τα πραγματα.......
ευγε στους "αεραθλητες" αυτους.......
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Σήμερα, είδα και διάβασα αχόρταγα τα παραπάνω.
Γιατί μου αρέσει να πετάω.
Ευχομαι να μπορέσει η λέσχη να πραγματοποιήσει τις πτήσεις με το βίντσι, και να βρεθούν και αλλού μιμητές.
Στην χώρα μας θα έπρεπε η νεολαία και οι μεγαλήτεροι να ασχολούνται ενεργά με αθλήματα και δραστηριότητα όπως η ανεμοπορία και η ιστιοπλοΐα.
Δραστηριότητες που εξαναγκάζουν τον ενασχολούμενο με αυτή να "ξαχτεί" , να διαβάσει,να τον ανάγει σε ανώτερα επίπεδα.
Σε μια χώρα που η ηλιοφάνεια είναι η μεγαλύτερη στην ευρώπη.
Τελικά όλα τα θετικά μας, τα αφήνουμε να καταστραφούνε, η να τα εκμεταλεύονται άλλοι, και εμείς να χάνουμε σιγά σιγά....
Είκοσι χρόνια πρίν, έλεγαν την Τουρκία "ο γίγαντας με τα πιλινα πόδια" τώρα, η Ελλάδα ειναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, τι ειρωνία δυστηχώς για μας.
Εξετάζουν το Ολλανδικό μοντέλλο για τα τέλη κυκλφορίας, λές και έχουμε τις ίδιες υποδομές, τον ίδιο σχεδιασμό, τον ίδιο ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Την Ολλανδία που στέλνει λουλούδια σε όλο τον κόσμο αεροπορικώς.
Που παράγει και εξάγει γάλα, κρέας,κακάο.
Εμείς εισάγουμε γάλα γιατί δεν φτάνει η εγχώρια παραγωγή, λόγω ποσόστωσης.
Γιατί τα έγραψα αυτά;
Γιατί νιώθω πίκρα, παραλάβαμε κάτι καλίτερο και δεν το κάναμε, ακόμα καλλίτερο.
Πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλίτερο σε όλους τους τομείς, χωρίς αλληλοκατηγόριες αλλά με ανειδιοτέλεια.
Δημήτριος Κορασίδης
Γιατί μου αρέσει να πετάω.
Ευχομαι να μπορέσει η λέσχη να πραγματοποιήσει τις πτήσεις με το βίντσι, και να βρεθούν και αλλού μιμητές.
Στην χώρα μας θα έπρεπε η νεολαία και οι μεγαλήτεροι να ασχολούνται ενεργά με αθλήματα και δραστηριότητα όπως η ανεμοπορία και η ιστιοπλοΐα.
Δραστηριότητες που εξαναγκάζουν τον ενασχολούμενο με αυτή να "ξαχτεί" , να διαβάσει,να τον ανάγει σε ανώτερα επίπεδα.
Σε μια χώρα που η ηλιοφάνεια είναι η μεγαλύτερη στην ευρώπη.
Τελικά όλα τα θετικά μας, τα αφήνουμε να καταστραφούνε, η να τα εκμεταλεύονται άλλοι, και εμείς να χάνουμε σιγά σιγά....
Είκοσι χρόνια πρίν, έλεγαν την Τουρκία "ο γίγαντας με τα πιλινα πόδια" τώρα, η Ελλάδα ειναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, τι ειρωνία δυστηχώς για μας.
Εξετάζουν το Ολλανδικό μοντέλλο για τα τέλη κυκλφορίας, λές και έχουμε τις ίδιες υποδομές, τον ίδιο σχεδιασμό, τον ίδιο ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Την Ολλανδία που στέλνει λουλούδια σε όλο τον κόσμο αεροπορικώς.
Που παράγει και εξάγει γάλα, κρέας,κακάο.
Εμείς εισάγουμε γάλα γιατί δεν φτάνει η εγχώρια παραγωγή, λόγω ποσόστωσης.
Γιατί τα έγραψα αυτά;
Γιατί νιώθω πίκρα, παραλάβαμε κάτι καλίτερο και δεν το κάναμε, ακόμα καλλίτερο.
Πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλίτερο σε όλους τους τομείς, χωρίς αλληλοκατηγόριες αλλά με ανειδιοτέλεια.
Δημήτριος Κορασίδης
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Για το φιλο Δημητρη και οχι μονο,απο την επισημη ιστοσελιδα της ΥΠΑ,στο μενου Δραστηριοτητες αναφερεται μεταξυ αλλων :"..... Ίδρυση και λειτουργία των αερολιμένων της
χώρας και διαρκή μέριμνα για την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό αυτών.
Διαμόρφωση της νομοθεσίας επί των αερομεταφορών. Φροντίδα για την ανάπτυξη του
αεροπορικού πνεύματος, της ιδιωτικής αεροπορίας και του αεραθλητισμού."
ειδικα για το τελευταιο εδω στα Γιαννενα και τι δεν κανουν......!@/-=}{{
χώρας και διαρκή μέριμνα για την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό αυτών.
Διαμόρφωση της νομοθεσίας επί των αερομεταφορών. Φροντίδα για την ανάπτυξη του
αεροπορικού πνεύματος, της ιδιωτικής αεροπορίας και του αεραθλητισμού."
ειδικα για το τελευταιο εδω στα Γιαννενα και τι δεν κανουν......!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
sokratis έγραψε: ↑
Αν πραγματι θελει καποιος να μαθει σωστα ,γρηγορα και με λογικο κοστος να πεταει ανεμοπτερο, η μονη λυση ειναι το "εξωτερικο" (προς το παρον).Επικοινωνηστε με Ανεμολεσχες σε Γερμανια,Αυστρια,Ιταλια,Κροατια,Τσεχια κλπ και σε λιγες βδομαδες ή με ενα ταχυρυθμο 15 ημερων εχετε ξεμπερδεψει με το μισο κοστος απ`οτι στην ελλαδα,με εκπαιδευτες "τσακαλια",αριστα συντηρημενα ανεμοπτερα,βιντζια που σε πανε στα 700 μετρα,και φυσικα παντα φορωντας αλεξιπτωτα.
Κάποιος ξέρει το θέμα σε βάθος βλέπω. _Β_Ο
Σωστός ο Σωκράτης.
Για τους γνωρίζοντες πάντως, (αλλά και τους μη γνωρίζοντες…!!!) το άθλημα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο με τον τρόπο που διεξάγεται στην Ελλάδα.
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Και γι`αυτο ειχαμε τοσα πολλα ατυχηματα με αποτελεσμα να "εχουμε" σπασει μεγαλο αριθμο ανεμοπτερων αδικαιολογητο για τις πτησεις που γινονται.Και για να μπουνε σωστες βασεις και καινουργιο ξεκινημα πρεπει να καλεσουμε-επαναφερουμε εκεινους τους ανεμοπορους που εχουν γνωσεις,εμπειρια και ολα οσα απαιτουνται για την σωστη αναπτυξη του αθληματος.Αυτους που πικραμενοι,απογοητευμενοι και "διωγμενοι" εχουν παραμεριστεί απο ατομα "ακαταλληλα"...........
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
sokratis έγραψε: ↑
Και γι`αυτο ειχαμε τοσα πολλα ατυχηματα με αποτελεσμα να "εχουμε" σπασει μεγαλο αριθμο ανεμοπτερων αδικαιολογητο για τις πτησεις που γινονται.
Σε αυτό έχουν συμβάλει αρκετά πράγματα. Μη ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία των ανεμοπτέρων που έχουν ελληνικό νηολόγιο αυτή τη στιγμή είναι σκάφη του 60-70, ως επιτοπλείστον «δωρεές» από την Π.Α. και φυσικά πολύ ταλαιπωρημένα.
sokratis έγραψε: ↑
Και για να μπουνε σωστες βασεις και καινουριο ξεκινημα, πρεπει να καλεσουμε-επαναφερουμε εκεινους τους ανεμοπορους που εχουν γνωσεις, εμπειρια και ολα οσα απαιτουνται για την σωστη αναπτυξη του αθληματος. Αυτους που πικραμενοι, απογοητευμενοι και "διωγμενοι", εχουν παραμεριστει απο ατομα "ακαταλληλα"...........
Γενικά δεν ασπάζομαι την φιλοσοφία του στιλ «να έρθουν οι παλιοί για να σωθούμε». Ας αρχίσουμε απλά σωστά. Δηλαδή:
1. Όχι πτυχία μαϊμού και από «όπου» νάνε `M`
2. Όχι αρχαία σκάφη.
3. Να παρακολουθούνται και να ακολουθούνται πιστά οι διαδικασίες και τα προγράμματα συντήρησης.
Και άλλα πολλά……+(*)
Ο Θεός να δώσει φώτιση!!!!
Απάντηση: Πώς μπορώ να γίνω πιλότος ανεμοπτέρου;
Οταν λεω "παλιους", δεν εννοω συνταξιουχους. Αλωστε "παλιοι" ειναι κι αυτοι που κανουν κουμαντο τωρα. Μιλαω για 2-3 ατομα με εμπειριες και γνωσεις και "ανοιχτα μυαλα".
Τοπο στα νιατα που εχουν ορεξη, παθος και τρελα και σωστες βασεις με καθοδηγηση απο τα καταλληλα ατομα.
Τα παλια σκαφη δε φταινε, αρκει να συντηρουνται σωστα και να γινεται αυτο απο τα μελη των Λεσχων.
ΝΑ σταματησει επιτελους αυτη η γραμμη παραγωγης "εκπαιδευτων" της πλακας και να αναλαβουν σοβαρα ατομα την εκπαιδευση. Φτασαμε σε σημειο να βγαινουν 10 εκπαιδευτες το χρονο κι ενας πτυχιουχος-σολιστας.
Ειναι απαραδεκτο να ταλαιπωρουνται για χρονια μαθητες μονο και μονο για να πετανε καποιοι ανικανοι "εκπαιδευτες" τζαμπα.....
ΝΑ σταματησει επιτελους αυτο το ανεμοπορικο μονοπωλιο Αθηνας-Εδεσσας και να γινουν πολλοι νεοι πυρηνες σε ολη την Ελλαδα.
Και τελος να μαθουν ολοι αυτοι που πουλανε μουρη, να σεβονται το υλικο που τους παραχωρειται δωρεαν και αποτελει δημοσια περιουσια.
Δωστε βαρος στην επαρχια και στους νεους.......
Τοπο στα νιατα που εχουν ορεξη, παθος και τρελα και σωστες βασεις με καθοδηγηση απο τα καταλληλα ατομα.
Τα παλια σκαφη δε φταινε, αρκει να συντηρουνται σωστα και να γινεται αυτο απο τα μελη των Λεσχων.
ΝΑ σταματησει επιτελους αυτη η γραμμη παραγωγης "εκπαιδευτων" της πλακας και να αναλαβουν σοβαρα ατομα την εκπαιδευση. Φτασαμε σε σημειο να βγαινουν 10 εκπαιδευτες το χρονο κι ενας πτυχιουχος-σολιστας.
Ειναι απαραδεκτο να ταλαιπωρουνται για χρονια μαθητες μονο και μονο για να πετανε καποιοι ανικανοι "εκπαιδευτες" τζαμπα.....
ΝΑ σταματησει επιτελους αυτο το ανεμοπορικο μονοπωλιο Αθηνας-Εδεσσας και να γινουν πολλοι νεοι πυρηνες σε ολη την Ελλαδα.
Και τελος να μαθουν ολοι αυτοι που πουλανε μουρη, να σεβονται το υλικο που τους παραχωρειται δωρεαν και αποτελει δημοσια περιουσια.
Δωστε βαρος στην επαρχια και στους νεους.......