extra 300

Απάντηση
limatofagos
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 08, 2009 7:56 pm

extra 300

Δημοσίευση από limatofagos »

εχω παρει ενα extra300 GRAUPNER 1.20 ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ GEMINI 160 ΑΛΑ ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: extra 300

Δημοσίευση από CARAPIS »

Γεια σου limatofagos

Χρειαζεται να κανεις αυτο πυ κανουν ολοι σε τετοιες περιπτωσεις._Β_Ο Να βαλεις δυο μπαταριες. Μια για την ηλεκτρνικη-μηχανη και μια για τον δεκτη-σερβο.

Φιλικα
Χρηστος
limatofagos
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 08, 2009 7:56 pm

Απάντηση: extra 300

Δημοσίευση από limatofagos »

ναι ενταξει τι μπαταριες γιατι καδμιου η μεταλου ειναι βαριες και για τα μπουζι ενα στιχιο μιπος δεν ειναι αρκετο γιατι ειναι δυο+(*)
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: extra 300

Δημοσίευση από bladeskiller »

Για την τροφοδοσία του δέκτη και των σερβό, αν τα σερβό σου δουλεύουν και σε 4.8βολτο και σε 6βολτο σύστημα, θα σου έλεγα να εξετάσεις την περίπτωση δίσελης Α123, που σου δίνει τάση περίπου όση κι ένα 6βολτο πακάκι ΝΙΜΗ και πλεονεκτεί σε σχέση με τη λίπο γιατί δεν χρειάζεται regulator και αντέχει πολύ καλύτερα στους κραδασμούς από τη λίπο. Εχει βγάλει τώρα η Hyperion κάτι τέτοια πακάκια για δέκτες σε διάφορες χωρητικότητες ,αν και ακόμη και οι κλασικές Α123 των 2300 μιλιαμπερωρίων δεν έχουν πρόβλημα γιατί η τάση τους δεν γονατίζει όπως σε αντίστοιχης χωρητικότητας ΝΙΜΗ και μπορούν να φορτιστούν οποτεδήποτε στο πεδίο, με ρυθμούς ακόμη και 4C χωρίς να παρατηρρούνται ούτε μνήμες ούτε τίποτα. Φυσικά θα χρειαστείς και τον κατάλληλο φορτιστή με balancer για Α123 εκτός κι αν έχεις ήδη φορτιστή με αυτή τη δυνατότητα.
Τώρα όταν λες ότι θέλει τροφοδοσία στα μπουζί τι ακριβώς εννοείς? Είναι βενζίνα και έχει ignition ή είναι glow και χρειάζεται για το ραλαντί glow driver? Στη δεύτερη περίπτωση, θα σου έλεγα καλύτερα να δοκιμάσεις να ρυθμίσεις σωστά τη μηχανή ώστε να κρατάει σωστό ραλαντί και απλώς επικουρικά να χρησιμοποιήσεις onboard glow driver, αν τελικά χρειαστεί. Πάντως, αν είναι δικίλυνδρη, καλύτερα να βάλεις δύο στοιχεία ένα σε κάθε μπουζί με χωρητικότητα 2000 τουλάχιστον και καλύτερα καδμίου αν βρεις και όχι ΝΙΜΗ γιατί το κάθε μπουζί τραβάει πολύ ρεύμα.




Φιλικά Κώστας.
limatofagos
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 08, 2009 7:56 pm

Απάντηση: extra 300

Δημοσίευση από limatofagos »

ευχαριστω για τισ σιμβουλες το μοτερ ειναι δικιλινδρο μποξερ της OSMAX και το δοκιμασα σημερα οντοσ το ρελαντι ειναι καλο χορισ ρευμα αλλα εχω βαλει δυο στιχια σε σειρα απο 1600 το καθενα. !@/-=}{{ που θα βρω τα στιχια Α123 και τα πακακια που μου λετε? τα σερβο που εχω μαλον ειναι 6V _Β_Ο
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: extra 300

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν τα μπουζί τα έχεις τροφοδοτήσει σε σειρά τότε μπορείς με δύο στοιχεία σε σειρά. Αν όμως η τροφοδοσία τους είναι παράλληλη τότε με δύο στοιχεία σε σειρά πρόσεχε μην καούν.
Στοιχεία Α123 υπάρχουν στην Ελλάδα στο hobbyworld.com και μάλιστα εκεί έχουν και βυσματάκια για balance αλλά είναι στοιχεία χωρίς ακροδέκτες και θα πρέπει να βρεις κάποιον να σου τα ποντάρει για να σχηματιστεί πακάκι. Το να κολλησεις με κολλητήρι απευθείας πάνω τους καλώδια δεν το συνιστώ. Κοίτα όμως και στην Hyperion γιατί εκεί έχουν έτοιμα πακάκια δύο στοιχείων για δέκτες και τριών στοιχείων για πομπούς.
Πρώτα πρώτα όμως βεβαιώσου ότι τα σερβό σου είναι όλα εξάβολτα αλλιώς θα τα κάψεις.



Φιλικά Κώστας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”