Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Τα υλικά της συνταγής
3 Ψηφιακα Servo Hitec hs-5485HB
Ενα Turnigy SK 42-60 500 kv
Esc Turnigy 85 A με 4 Α Bec
Μπαταρία 6s
Μερικά δερματικά
Ενα κομμάτι Κόντρα πλακέ για βάση μπαταρίας .
Μερικά κομμάτια Balsa για κόντρες στη βάση
Μια βαση για Firewall http://www.planodio.gr/shop/planodio-alloy-composite-firewall-mount-110-45mm-.html
2 παξιμάδια ασφάλειας και 2 βιδες .
Εποχυ και Cyanoacrylic κολα
3 Ψηφιακα Servo Hitec hs-5485HB
Ενα Turnigy SK 42-60 500 kv
Esc Turnigy 85 A με 4 Α Bec
Μπαταρία 6s
Μερικά δερματικά
Ενα κομμάτι Κόντρα πλακέ για βάση μπαταρίας .
Μερικά κομμάτια Balsa για κόντρες στη βάση
Μια βαση για Firewall http://www.planodio.gr/shop/planodio-alloy-composite-firewall-mount-110-45mm-.html
2 παξιμάδια ασφάλειας και 2 βιδες .
Εποχυ και Cyanoacrylic κολα
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Το μοντέλο αυτό επιλέχθηκε γιατί είχε χώρο μπροστά – ανοικτό για μπαταρία επίσης γιατί είναι αρκετά μεγάλο .
Βάζω Photo απο το Windsheld που δεν είναι κολλημένο
Βάζω Photo απο το Windsheld που δεν είναι κολλημένο
- Συνημμένα
-
- PB280016.jpg (2.38 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Δε θα αναφερθώ στα του ARF αλλά στα της μετατροπής του σε ηλεκτρικό
Οι αλλαγές .
Τρυπήθηκε η βάση για Firewall ώστε να ταιριάζουν οι βίδες καθώς είχε μια μικρή διάφορα και τοποθετήθηκε στο Firewall
Μεγαλωθηκε η τρυπά που είχε μπροστά και στο πάνω μέρος του Firewall ώστε να μπαίνουν τα καλώδια ποιο άνετα .
Οι αλλαγές .
Τρυπήθηκε η βάση για Firewall ώστε να ταιριάζουν οι βίδες καθώς είχε μια μικρή διάφορα και τοποθετήθηκε στο Firewall
Μεγαλωθηκε η τρυπά που είχε μπροστά και στο πάνω μέρος του Firewall ώστε να μπαίνουν τα καλώδια ποιο άνετα .
- Συνημμένα
-
- DSC00161.jpg (92.63 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Κατασκευάσθηκε και εγκαταστάθηκε – κολλήθηκε Battery Bay .
- Συνημμένα
-
- DSC00163.jpg (98.35 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00162.jpg (98.85 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Δημιουργία θέσης για να κρατάμε το αφαιρούμενο Windshield με λάστιχα .
- Συνημμένα
-
- DSC00172.jpg (97.2 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00171.jpg (96.88 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00164.jpg (97.22 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Μοτέρ + Esc στη θέση τους και photo που φαίνεται το Down Trust
- Συνημμένα
-
- PB280018.jpg (89.73 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00170.jpg (95.55 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00159.jpg (95.46 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
sos.o.ka έγραψε: ↑( το επόμενο project σου πρέπει να είναι φωτ/κη μηχανή με close up λειτουργία :oo)
Αν και δεν ειναι στο επομενο ... αφου το ζητησατε :) μολις φορτισουν οι μπαταριες θα εχει κιαλες
- Συνημμένα
-
- PB270014.jpg (96.61 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- PB270013.jpg (85.85 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- PB270009.jpg (90.01 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- PB270008.jpg (94.1 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Ορίστε και οι υπόλοιπες
- Συνημμένα
-
- PB280019.jpg (83.94 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- PB280017.jpg (90.95 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Το μοντέλο αυτό πέταξε σήμερα και είναι ΤΕΛΕΙΟ μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Λυκούργος όπου έκανε την πρώτη πτήση του για να το τριμαρη κτλ κτλ :D.
Σταθερό , μεγάλο , προβλέψιμο και έρχεται για προσγείωση ΑΡΓΑ πολύ αργά .
Μια φορά που ξεχάσαμε να βάλουμε Timer κατέβηκε “Dead stick” χωρίς κανένα πρόβλημα .
Πρώτη πτήση έγινε με 14/7 Turnigy Cherry Wood slow Fly 14/7 propeller όπου είναι υπερβολική για το μοτέρ καθώς είναι πολύ φαρδιά αλλά ήθελα να έχω καβατζα δύναμη και ας μην χρειαστεί καλλίτερα να έκαιγα μοτέρ μετά από λίγο παρά να μην είχα αρκετή δύναμη .
Καθώς από δύναμη είχαμε αρκετή και ας είναι το Moter 40-60 και το μοντέλο 60αρη η επόμενη πτήση έγινε με 13/6 XR slow fly propeller και όπως ήταν φυσικό κερδίσαμε χρόνο πτήσης καθως ανεβεικε το Efficensy .
Επόμενες δόκιμες θα είναι με Apc 13/6.5 Apc 14/7 Thin electric
13/7 XR 14/6 XR 14/7 XR όπου μάλλον θα καταλήξω στης 13/6,5 -14/7 Apc καθώς βρίσκονται ποιο εύκολα αλλά θα εξαρτηθεί και από τι διαφορά στο χρόνο πτήσης
Αλλά μάλλον σαν πτήση θα μου αρέσει η 14/6 Xrκαι σαν αυτονομία η 13/7 Xr
Μετά απο 5 λεπτά πτήσης η μπαταρία πήρε πίσω σχεδόν 1700 mha με την 14/7 και 1200 mha με την 13/6 Xr πιστεύω οτι με μια 13/7 Xr θα πέσω στα 1100 ώστε να μπορώ να εχω 10λεπτες πτήσεις με την 2650 6s αν και μάλλον θα παω σε 3000 Mha μπαταρίες ώστε να είμαι λίγο ποιο Safe .
Ετσι και αλιος 50 gr σε 60αρη μοντέλο ΔΕ φαίνονται
Σταθερό , μεγάλο , προβλέψιμο και έρχεται για προσγείωση ΑΡΓΑ πολύ αργά .
Μια φορά που ξεχάσαμε να βάλουμε Timer κατέβηκε “Dead stick” χωρίς κανένα πρόβλημα .
Πρώτη πτήση έγινε με 14/7 Turnigy Cherry Wood slow Fly 14/7 propeller όπου είναι υπερβολική για το μοτέρ καθώς είναι πολύ φαρδιά αλλά ήθελα να έχω καβατζα δύναμη και ας μην χρειαστεί καλλίτερα να έκαιγα μοτέρ μετά από λίγο παρά να μην είχα αρκετή δύναμη .
Καθώς από δύναμη είχαμε αρκετή και ας είναι το Moter 40-60 και το μοντέλο 60αρη η επόμενη πτήση έγινε με 13/6 XR slow fly propeller και όπως ήταν φυσικό κερδίσαμε χρόνο πτήσης καθως ανεβεικε το Efficensy .
Επόμενες δόκιμες θα είναι με Apc 13/6.5 Apc 14/7 Thin electric
13/7 XR 14/6 XR 14/7 XR όπου μάλλον θα καταλήξω στης 13/6,5 -14/7 Apc καθώς βρίσκονται ποιο εύκολα αλλά θα εξαρτηθεί και από τι διαφορά στο χρόνο πτήσης
Αλλά μάλλον σαν πτήση θα μου αρέσει η 14/6 Xrκαι σαν αυτονομία η 13/7 Xr
Μετά απο 5 λεπτά πτήσης η μπαταρία πήρε πίσω σχεδόν 1700 mha με την 14/7 και 1200 mha με την 13/6 Xr πιστεύω οτι με μια 13/7 Xr θα πέσω στα 1100 ώστε να μπορώ να εχω 10λεπτες πτήσεις με την 2650 6s αν και μάλλον θα παω σε 3000 Mha μπαταρίες ώστε να είμαι λίγο ποιο Safe .
Ετσι και αλιος 50 gr σε 60αρη μοντέλο ΔΕ φαίνονται
Απάντηση: Thunder Tiger MK II 60 Glow to Electric Conversion
Καλα νεα Παναγιωτη
Μπραβο, χαιρομαι που ολα πηγαν καλα, αντε καλες πτησεις και συνεχεια δοκιμων !V:))
Μπραβο, χαιρομαι που ολα πηγαν καλα, αντε καλες πτησεις και συνεχεια δοκιμων !V:))