Καλές πτησεις! SAVOX servos? Γιατί στα 6.6V? Οι προδιαγραφές τους είναι μέχρι 6.0V, μήπως να έριχνες την τάση?
Νίκος
... και για να μη 'φωναζει'ο Φιλος Νικολας ερχονται δυο regulator της Power Box για να παιζουν τα Savox.
Να και ενα χρησιμο λινκ για περισσοτερες λεπτομεριες πανω στο θεμα '' Με η χωρις regulator οι LiFe-A123 ''
Nα και οι προδιαγραφες των Regulator με κανα δυο foto...
Voltage Regulator (linear)
The voltage regulator is designed to prevent excessive voltages reaching receivers and servos, and is a compact, lightweight device with an excellent performance.
The unit enables the modeller to use modern Lithium-Polymer and LiFe batteries (two-cell 8.4 V packs) in models. It can also be used to limit the excess voltage of a five-cell NC battery.
An IC is used to regulate the voltage to 5.6 Volts using a linear process, maintaining the voltage at the level of a charged four-cell NC battery. This is constantly below the maximum value of 6.0 Volts stated by all radio control system manufacturers. The unvarying voltage provides a substantial increase in the useful life of all components, but especially of servos. Since the regulated voltage is maintained absolutely constant, all servos always operate with equal power and speed - regardless of load.
Any servo feedback currents which may arise are reliably absorbed by an electrolytic capacitor of generous capacity.
Since the voltage regulator is so light (just 12.0 grammes), it can be fitted to any small to medium-sized model aircraft without increasing the airframe weight significantly. This feature also underlines the inherent weight advantage of Lithium-Polymer cells. The regulator has proved particularly effective in small to medium-sized models, helicopters and ignition systems.
The unit is fitted with Uni, JR or Futaba connectors, as fitted to your battery. The connector is polarised: centre positive, both outer pins negative. Connecting the battery offset to one side will instantly ruin the regulator.
The connecting lead attached to the voltage regulator can be plugged directly into the receiver socket.
If you wish to use a switch in the power supply circuit, we recommend that you fit it between the voltage regulator and the batteries.
Of course, the voltage regulator can also be used to complement other devices. For example, it is feasible to connect it to our switch backer or other non-regulated backer if you wish to use Lithium-Polymer cells. The regulator can supply 3 - 5 Ampere (according to cooling efficiency), and this level of performance makes it suitable for use in models fitted with 6 - 8 standard servos or 5 - 6 digital servos.
Since any voltage regulating device generates waste heat (varying according to current drain), the unit must always be housed in an open position in the model, i.e. not enclosed.
The regulator is completely encapsulated using a modern "hot melt" process, with the result that it is totally protected from vibration and damp of all kinds.
We wish you every success with your voltage regulator.
Specification: Weight: 12.0 grammes Voltage range: 4.0 - 9.0 Volts Regulated voltage: 5.6 Volts Performance: regulated 2.0 - 5.0 A according to cooling; peak (brief) 10 A Regulator losses: 0.14 Volts
ΥΓ
Γιαννηηηη οπως θα δεις δεεεν θα γινουν και πολυ αργα, στα 5,6V θα δουλευουν...χαχαχα.
Συνημμένα
POWER BOX REGULATOR.jpg (58.94 KiB) Προβλήθηκε 31 φορές
POWER BOX REGULATOR 2.jpg (14.75 KiB) Προβλήθηκε 31 φορές
Ηρθε η ωρα να τοποθετηθει ο κινητηρας, οεοοοοο...
Χρειαζεται να μπει στη θεση του σαν να ηταν η τελικη του τοποθετηση ωστε να γινουν προβες για το που και πως θα 'πατησει', εαν ειναι στη σωστη αποσταση απο το Firewall και ταυτοχρονα εαν ειναι επισης σωστη η θεση του ωστε να μπει το καλυμα του και να εχουμε την σωστη αποσταση για την ελικα. Επισης να γινουν η τοποθετηση της ηλεκτρονικης αναφλεξης ετσι ωστε να ειναι στη σωστη αποσταση με τα καλωδια να πηγαινουν σωστα χωρις να πολυσπανε-λυγιζουν ,να ανοχτουν τρυπες για αυτα οπου χρειαστει, τρυπες για την ντιζα του γκαζιου,να δουμε πως και με τι τροπο-μοχλο θα ανοιγει και που το τσοκ, κλπ...
Ολα αυτα γινονται διοτι ο κινητηρας θα στρωθει σε παγκο-βαση και οχι πανω στο α/φ, οποτε να συντομευει η ολοκληρωση της κατασκευης και να εχουμε μια καλυτερη ιδεα και πιθανες αλλαγες στην τοποθετηση των διαφορων παρελκωμενων. Επισης θα ειναι ενα καλο τεστ για την κατανομη του βαρους και μια καλη αρχη για την τελικη τοποθετηση διακοπτων,δεκτη κλπ
Kαι μερικες γενικες ακομη και μια με την ντιζα του γκαζιου.
Παρατηρειστε στην τριτη foto, μια μικρη πατεντα. Ανοιχτηκαν με ψιλο τρυπανακι δυο μικρες τρυπουλες πανω σε μια απο τις ψυκτρες, ωστε να πιασει πανω τους ενα ελατηριακι που θα κρατει την μπουζοπιπα στην θεση της και να γλιτωσουμε το 'ανχος' της χαλαρης-μη σωστης-ελατωματικου κουμπωματος, επαφης και εχουμε σβησιμο του κινητηρα στον αερα...
pani έγραψε: ↑Χρηστο καλησπερα.
Την βιδα του ρελαντι να βγαλεις απο το καρμπυρατερ, δεν χρειαζεται.
Πανο γεια σου
Οκ εγινε ευχαριστω, οπως επισης και το ελατηριο της επιστροφης του γκαζιου, δεν εχω πειραξει ακομη τιποτα στον κινητηρα, μολις τον βαλω για στρωσιμο θα γινουν ολα.
Σημερα τοποθετηθηκε η φενιλοκ χορνα στο γκαζι πανω στο καρμπ, οπως επισης εγινε η τοποθετηση της βασης του σερβο του γκαζιου και εγινε η συνδεση με την καταληλη ντιζα, καρμπον, με μπολ-λινκ και στις δυο πλευρες ωστε να μην υπαρχει επαφη μεταλου με μεταλο πανω στον κινητηρα, βενζινα γαρ και ρυθμιστηκε με την τ/κ εφοσον αφαιρεθηκε η βιδα που ρυθμιζει το ρελαντι ( ok paniiii ) οπως επισης και το ελατηριακι επαναφορας του γκαζιου εφοσον το ρολο της επαναφορας-ελενχου τον εχει πλεον ολοκληρωτικα το σερβο.
..., τοποθετηθηκε επισης ενα κιτακι εξισορροπησης της ατμοσφαιρικης πιεσης λογο της αλλαγης της πιεσης που προκαλειται απο την αλλαγη της ροης του αερα (Venturi), ωστε ο κινητητρας να μην εχει διαφορα στο δουλεμα και ετσι οι ρυθμισεις που γινονται στο εδαφος να ειναι και να παραμενουν οι ιδιες και στον αερα κατα την πτηση και να αποφευγουμε την υπερθερμανση του.
Εκλεισα με καλαϊ την μικρη τρυπουλα που ειχε πανω του το καπακι του καρμπυρατερ και ανοιχτηκε με τρυπανακι μια αλλη στην οποια εγινε πασο και βιδωθηκε-σφραγιστηκε (με κοκκινη φλαντζοκολλα) ενα νιπλ απο το οποιο φευγει ενα σωληνακι και καταληγει στο εσωτερικο του α/φ οπου η πιεση του αερα ειναι πιο σταθερη.
Χρήστο νομίζω πως η εξισορρόπηση της πίεσης δεν γίνεται για την αλλαγή της πίεσης που προκαλείται λόγω διαφοράς ύψους, αλλά για την αλλαγή πίεσης που προκαλείται λόγω της ροής του αέρα γύρω από τον κινητήρα (φαινόμενο Venturi).
Μέσα στην άτρακτο τα πράγματα είναι σαφώς πιο "'ήρεμα" και μέσα στο κουτάκι ακόμα πιο ήρεμα, με συνέπεια πιο σταθερή λειτουργία του συστήματος τροφοδοσίας.
Βαγγέλης
ΥΓ: Να δώ τώρα τι θα κάνουμε που δεν θα βρίσκουμε κουτάκια από φιλμ ...
..., σωστοοος και εγινε η διορθωση.
Παντως και εκει σηκωνει συζητηση. Διαβαζω εξω στα διαφορα φορα και οι αποψεις διαφερουν, μερικοι μαλιστα λενε για σωληνακι εξω απο την ατρακτο (Pitot tube). Mενει να το δουμε κι αυτο...