SU 26M 30% Peak Model !!!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Rnio έγραψε: Καλησπέρα! Ωραία παρουσίαση!!

ο σωλήνας Pitot μετράει ταχύτητα ρευστών μετρώντας την ολική και στατική
πίεση σου δίνει δυναμική = ταχύτητα.

Πώς κρατάει τις ίδιες ρυθμίσεις στο έδαφος και στον αέρα αφού η πυκνότητα
του αέρα είναι διαφορετική;


Rnio ευχαριστω

Ειναι το πρωτο μου Giant και η πρωτη μου βενζινη και προσπασθω να το παω σιγα και ψαχνωντας ωστε να γινουν τα λιγοτερα εως καθολου αστοχιες-λαθη γινεται.
Για να κραταει οσο πιο σταθερη 'η οσο πιο μικρες της διαφορες γινεται την πιεση του αερα, αρα κατι σαν συστημα Pitot απο οτι καταλαβαινω, για ριξε μια ματια στην πιο κατω παραπομπη...

http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=36023
Rnio
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 3:03 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από Rnio »

Απο ότι κατάλαβα δανείζεται το ένα μέρος του σωλήνα pitot αυτό τις ολικής πίεσης, που ο αέρας είναι σταθερός ''ήρεμος''.
Έτσι η εισαγωγή του αέρα στο καρμπιρατέρ, γίνεται χωρίς στροβιλισμούς και έχουμε σταθερή ροή.

Όσο αφορά στο μίγμα, δεν είναι σταθερό στο έδαφος και στον αέρα, γιατί έχει να κάνει με την πυκνότητα. Εμείς ρυθμίζουμε την αναλογία αέρα/καυσίμου, που στοιχειομετρικά είναι λ=14.7/1 δηλ. 14.7 kg αέρα χρειάζονται για να καεί 1 kg καυσίμου.
Όταν γίνει κάτω απο 14.7, τοτε έχουμε "φτωχό μίγμα" και πάνω απο 14.7 έχουμε "πλούσιο μίγμα", όσο αφορά το καύσιμο.
Όσο αλλάζει η πυκνότητα αλλάζει και αυτός ο λόγος. Για αυτό το θέμα μίλησα πριν.

Πάντως μπράβο σου που ψάχνεσαι, να βλέπουμε και καινούριες ιδέες.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από Mogolos »

re παιδιά θα μας τρελάνετε?
Για πέστε μου μια υψομετρική διαφορά της ταξεωε των 200 μετρων (που σιγα μην το στειλει κανεις τοσο ψηλά) πόσο διαφορά εχει στο βαρόμετρο? Ποια η διαφορά πίεσης και πυκνότητας του αερα?
0,0001%?

Για σοβαρευθείτε λιγο, δεν εκτοξέυουμε και πύραυλο!!!
vhal
Δημοσιεύσεις: 882
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 12:11 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από vhal »

Σωστά!
Το κυρίαρχο πρόβλημα είναι οι στροβιλισμοί που δημιουργούνται από τη ροή αέρα γύρω από το σύστημα τροφοδοσίας και που αλλάζουν συνέχεια την πίεση που "αισθάνεται" το καρμπυρατέρ σαν ατμοσφαιρική.

Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Παιδια γεια σας και παλι

Χμμμ, μαλλον το περιμενα να εχουμε κατι τετοιο, διαφορετικες-διαφορες αποψεις πανω σε αυτο το θεμα. Ετσι εγινε και γινεται και εξω στο εξωτερικο, υπαρχουν αρκετα σημεια που σηκωνουν συζητηση, ωστε να καταθεσει οποιος εχει την αναλογη γνωση και εμπειρια και το τι εγινε κατα την χρηση μιας -τετοιου ειδους- Gas μηχανης...
Θα ανοιξω λοιπον ενα θεμα ωστε οι παλαιοτεροι στις βενζινομηχανες, να μας καταθεσουν τις εντυπωσεις - εμπειριες χρησης και αποψεις τους, πανω σε αυτο, με τα διαφορα γεγονοτα και συμβαντα που τους ετυχαν
...μηπως και βρουμε καποια ακρη σε ενα τετοιο θεμα με τοοοοσες πολλες παραμετρους που μπορει να επηρεαζουν τη σ ω σ τ η αποδοση ενος κινητηρα Βενζινης.

ΥΓ

Παιδια θααα 'κλεψω' κανα δυο απαντησεις απο εδω να μπουν στο αλλο Θεμα να κανουμε μια αρχη.
Σας ευχαριστω οοολους για την βοηθεια και τον κοπο να μας 'ανοιξετε' τα ματια...43 ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΝΑ ΜΑΘΩΩΩΩ...!!!+(*)

Φιλικα
Χρηστος Αραπης
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Παμε παλι, λιγο ακομη...

Εκλεισε με ενα καπακι το κουτι της μηχανης απο την επανω πλευρα που ηταν ανοικτο για προσβαση στα διαφορα καλωδια, σωληνακια,κλπ, με βιδουλες ωστε να ειναι προσβασιμο σε οποια φαση ξαναχρειαστει και εγινε πιν στο τοιχος του μοτερ με καρμπον ντιζα περιμετρικα ωστε να δεσει οσο γινεται καλυτερα.
Συνημμένα
DSC01664.jpg
DSC01664.jpg (92.51 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01660.jpg
DSC01660.jpg (93.13 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01688.jpg
DSC01688.jpg (94.91 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01718.jpg
DSC01718.jpg (90.19 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

και συνεχιζουμε...

Τα καλωδια των σερβο, του πηδαλιου ανοδου-καθοδου, περαστηκαν μεσα απο μια φλεξι προστατευτικη επενδυση η(τα) οποια θα γλυστραει(ανε) μεσα σε εναν καρμπον σωληνα ωστε να ειναι δυνατη η συνδεση-αποσυνδεση των πηδαλιων για μεταφορα.
Συνημμένα
IMAG0017.jpg
IMAG0017.jpg (110.34 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
IMAG0018.jpg
IMAG0018.jpg (104.91 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
IMAG0019.jpg
IMAG0019.jpg (88.76 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
IMAG0028.jpg
IMAG0028.jpg (89.75 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
IMAG0020.jpg
IMAG0020.jpg (85.82 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Ξαναπερναμε στο μπροστινό μερος του κινητηρα. Ετοιμαζω μια αλουμινενια βαση, η οποια βιδωνεται πανω στα stand-off της μηχανης (τα δυο δεξια), ωστε να αποτελεσει το στηριγμα για την καρμπονοντιζα που θα ανοιγοκλεινει το τσοκ ...
Συνημμένα
DSC01717.jpg
DSC01717.jpg (91.85 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01716.jpg
DSC01716.jpg (91.05 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01715.jpg
DSC01715.jpg (91.83 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
IMAG0032.jpg
IMAG0032.jpg (95.46 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από Mogolos »

Ωραιος ο Χρηστος!!!!
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Mogolos έγραψε: Ωραιος ο Χρηστος!!!!


Γιανναρααααα, ευχαριστω, νασε καλα και παντα Ψηλα...!

Συνεχιζω τωρα με την τοποθετηση της καινουργιας αλοyμινενιας βασης του σερβο του Ruder.
Eιναι της γνωστης αφτερ-μαρκετ εταιριας, Secraft. Eφτιαξα ενα σκαλακι με κοντρα πλακε ωστε να εχω ενα ενιαιο επιπεδο πατημα που θα επιτρεψει να πατησει καλα πανω η αλουμινενια πλακα και τοποθετηθηκε στην θεση της με τις απραιτητες βιδες, αναποδα ομως απο οτι δινει ο κατασκευαστης, ωστε να μπορει να αποσυναρμολογηθει εαν χρηαστει και τις ασφαλισα με παξιμαδια ασφαλειας.
Μπηκε το σερβο και η εξτρα στυριξη του αξονα αυτου, που δινει το συγκεκριμενο σετ, ωστε να λειτουργει το σερβο χωρις να εχει μονοπλευρο ζωριζμα ο αξονας του, το οποιο προσθετει αξιοπιστια στην ομαλη και μακροχρονια χωρις τζογους λειτουργεια του.
Στη συνεχεια περαστηκε η καινουργια 'πετονια' που ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα και ειναι φτιαγμενη απο κεβλαρ τνυμενο με βινυλιο το οποιο πρωτον δεν κοβεται με το τραβηγμα και δευτρον δεν ξετεντωνει ποτε.
Συνημμένα
DSC01720.jpg
DSC01720.jpg (89.09 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01722.jpg
DSC01722.jpg (87.22 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01719.jpg
DSC01719.jpg (88.57 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01721.jpg
DSC01721.jpg (92.83 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
RudderTray-Side.jpg
RudderTray-Side.jpg (45.26 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

.,.,.,.,.,...
Συνημμένα
DSC01723.jpg
DSC01723.jpg (90.35 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01724.jpg
DSC01724.jpg (90.1 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01725.jpg
DSC01725.jpg (90.29 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Να και μια συγκριτικη foto για το πριν και το μετα στην τοποθετηση του servo tray...
Συνημμένα
DSC01720.jpg
DSC01720.jpg (89.09 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01652.jpg
DSC01652.jpg (93.88 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Παιδια γεια σας και παλι

Μπαινουνε στην τελικη ευθεια και ηρθε η ωρα του Cowl, μετρηματα, μετρηματα, μαρκαρισματα, ξαναμετρηματα και κοψιμο προσεκτικο και βημα-βημα,σιγα-σιγα. Δοκιμη και παλι μετρημα και παλι μαρκαρισμα...,κοψιμο και ξανα δοκιμαστικο φορεμα και..., μεχρι να φτασουμε εκει που θελουμε οπτικα και συνεχιζουμε...
Συνημμένα
DSC01762.jpg
DSC01762.jpg (89.95 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01761.jpg
DSC01761.jpg (89.09 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01760.jpg
DSC01760.jpg (89.92 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01758.jpg
DSC01758.jpg (90.82 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01759.jpg
DSC01759.jpg (89.51 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

...,...,...,...
Συνημμένα
DSC01767.jpg
DSC01767.jpg (91.93 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01766.jpg
DSC01766.jpg (90.83 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01764.jpg
DSC01764.jpg (93.15 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01765.jpg
DSC01765.jpg (88.62 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01763.jpg
DSC01763.jpg (94.32 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

......,......,...
Συνημμένα
DSC01772.jpg
DSC01772.jpg (89.52 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01771.jpg
DSC01771.jpg (89.11 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01770.jpg
DSC01770.jpg (90.22 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01769.jpg
DSC01769.jpg (90.51 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
DSC01768.jpg
DSC01768.jpg (89.5 KiB) Προβλήθηκε 41 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”