Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Καλημέρα,
Μία ερώτηση. Με τέτοιο άνοιγμα από κάτω το baffling τι χρειάζεται?
Λέτε να υπάρχει πρόβλημα υπερθέρμανσης?
Αναρωτιέμαι...:-\
Η αλήθεια είναι ότι τα ΥΑΚ επειδή έχουν τέτοιο άνοιγμα στο cowl, δεν έχουν σταθερή ροή αέρα κατά την πτήση στο carb οπότε βάζουμε τα baffles για να τον σταθεροποιήσουμε(και όχι για να μην ζεστάινεται ο κινητήρας συνήθως)!!
Με δεδομένο ότι έχει περάσει μέσα στην άτρακτο το σωληνάκι από το carb plate, νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καθόλου αυτή η κατασκευή...
Από την άλλη, το ότι είναι από σίτα σημαίνει ότι είναι σαν να μην το έχει, οπότε καταλήγουμε ότι το έβαλε εκεί μόνο για ομορφιά..
Εμέανα μου αρέσει όπότε ΕΥΓΕ!!+(*)