Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Υπάρχουν πολλά μοντέλα που τα στήνεις και πετάνε από το κουτί τους υπάρχουν και αλλά που κάτι δεν παει καλά το Topic αυτό το ανοίγω ώστε να βάζουμε τα προβλήματα και να λεμε τι πιθανός φταιει .
Πιστεύω ότι στο τελος θα βοηθήσει πολύ νέους αλλά και παλαιοτέρους καθως θα υοαρχη μια καλη Data Base με μοντέλα προβληματα και λυσης :)
Ξεκινάω εγώ με 3 αεροπλάνα όπου στο ενα έχει βρεθεί η λύση
Calmato trainer electric
Πετάει μόνιμα με την ουρά κάτω και είναι κάπως ασταθές και εχει την τασει να φουσκώνει .
TEST 1 προσθήκη μπροστά 100-150 γρ μολύβι μεγαλύτερη κοντότερη μπαταρία
Αλλα και 20 γρ βαρύτερο αλλα και μακρύτερο μοτερ καθώς και βαρύτερη έλικα .
Το μόνο που άλλαξε ηταν να είναι πολυ βαρυ και ενω πλέων δεν έχει ουρά τόσο κάτω να είναι πολύ βαρύ και ασταθές λόγο βάρους ενω ακόμα δεν ειναι οκ ενω οταν το ζυγίζεις δείχνει οκ προς μπροστοβαρο .
Τεστ 2 Το βάρος αφαιρέθηκε και έβαλα 2 μοίρες το προβλημα λυθηκε κατα την πτήση αλλά οχι κατά την προσγείωση μόλις έκλεινες το γκάζι ειχε την ταση να φουσκώνει .
Τεστ 3 ενας συνδυασμός τον παραπάνω με το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο .
Τεστ 4 προπέλα με μεγάλο δίσκο μικρό βήμα εδειξε να πήγαινε καλύτερα αλλά όταν είχες γκάζι το μοντέλο δεν άκουγε .
Γενικότερα έχουν δοκιμαστή 11/5.5 11/7 12/6 η καλλίτερη πτήση είναι χωρίς βάρος και με την 11/5.5 αλά αν εχει έστω και λιγο αέρα δεν εχει δυναμη να κατεβει και στον αέρα ειναι με την ουρά κατω .
Περιμένω καμία ιδέα :)
Cap 232 Made in China
Αυτό πριν την επισκευή του και την δίαιτα όπου του αφαίρεσε αρκετό βάρος πέταγε καλά .
Σήμερα εγινε η παρθενική του μετά απο επισκευή – ανακατασκευή αν και φύσαγε τραγικά μπορώ να πω τα έξεις οτι αν και οι κινήσεις που ειχα βάλει ήταν τεράστιες για τα χερια μου .
Πέταγε θαυμάσια αλλά δεν κατέβαινε κοντρα στον ανεμο πιγενε οπιστεν αν δεν ειχα γκάζι αλά έμενε οριζόντιο και ακίνητο χωρίς να χάνει ύψος .
Όταν κατέβηκε ούρια δεν έριχνε φτερο αλλα δεν σταμάταγε ουτε κατέβαινε κράταγε το ύψος του με την ταχύτητα του άνεμου ! τελικά το κατέβασα με Down με αποτέλεσμα τα στραβωμένα σκέλη αλλα πάλι κατέβηκε σωστά δεν έσπασε ούτε έλικα έκανε 3 poin landing και γκελ και καθώς ο κινητήρας δούλευε ακόμα το εφερα μέχρι εμένα :D .
Αν και λεω να περιμένω μια μέρα να μη φυσάει να είμαι ποιο σίγουρος ρωτάω τι μπορεί να φταιει ώστε να ξέρω τι να εχω μαζι μου στην επόμενη πτήση.
3 ενα Dornier Do μικρο ηλεκτρικο
Eείχε την τάση να κατεβαίνει και έπρεπε να έχει Full flaps για να παει οκ τελικά την λύσει έδωσε μια ροδέλα στο φτερό ωστε να αλλάξει η γωνία του σε σχεση με την ουρα και πέταγε θαυμάσια μετά J .
Πιστεύω ότι στο τελος θα βοηθήσει πολύ νέους αλλά και παλαιοτέρους καθως θα υοαρχη μια καλη Data Base με μοντέλα προβληματα και λυσης :)
Ξεκινάω εγώ με 3 αεροπλάνα όπου στο ενα έχει βρεθεί η λύση
Calmato trainer electric
Πετάει μόνιμα με την ουρά κάτω και είναι κάπως ασταθές και εχει την τασει να φουσκώνει .
TEST 1 προσθήκη μπροστά 100-150 γρ μολύβι μεγαλύτερη κοντότερη μπαταρία
Αλλα και 20 γρ βαρύτερο αλλα και μακρύτερο μοτερ καθώς και βαρύτερη έλικα .
Το μόνο που άλλαξε ηταν να είναι πολυ βαρυ και ενω πλέων δεν έχει ουρά τόσο κάτω να είναι πολύ βαρύ και ασταθές λόγο βάρους ενω ακόμα δεν ειναι οκ ενω οταν το ζυγίζεις δείχνει οκ προς μπροστοβαρο .
Τεστ 2 Το βάρος αφαιρέθηκε και έβαλα 2 μοίρες το προβλημα λυθηκε κατα την πτήση αλλά οχι κατά την προσγείωση μόλις έκλεινες το γκάζι ειχε την ταση να φουσκώνει .
Τεστ 3 ενας συνδυασμός τον παραπάνω με το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο .
Τεστ 4 προπέλα με μεγάλο δίσκο μικρό βήμα εδειξε να πήγαινε καλύτερα αλλά όταν είχες γκάζι το μοντέλο δεν άκουγε .
Γενικότερα έχουν δοκιμαστή 11/5.5 11/7 12/6 η καλλίτερη πτήση είναι χωρίς βάρος και με την 11/5.5 αλά αν εχει έστω και λιγο αέρα δεν εχει δυναμη να κατεβει και στον αέρα ειναι με την ουρά κατω .
Περιμένω καμία ιδέα :)
Cap 232 Made in China
Αυτό πριν την επισκευή του και την δίαιτα όπου του αφαίρεσε αρκετό βάρος πέταγε καλά .
Σήμερα εγινε η παρθενική του μετά απο επισκευή – ανακατασκευή αν και φύσαγε τραγικά μπορώ να πω τα έξεις οτι αν και οι κινήσεις που ειχα βάλει ήταν τεράστιες για τα χερια μου .
Πέταγε θαυμάσια αλλά δεν κατέβαινε κοντρα στον ανεμο πιγενε οπιστεν αν δεν ειχα γκάζι αλά έμενε οριζόντιο και ακίνητο χωρίς να χάνει ύψος .
Όταν κατέβηκε ούρια δεν έριχνε φτερο αλλα δεν σταμάταγε ουτε κατέβαινε κράταγε το ύψος του με την ταχύτητα του άνεμου ! τελικά το κατέβασα με Down με αποτέλεσμα τα στραβωμένα σκέλη αλλα πάλι κατέβηκε σωστά δεν έσπασε ούτε έλικα έκανε 3 poin landing και γκελ και καθώς ο κινητήρας δούλευε ακόμα το εφερα μέχρι εμένα :D .
Αν και λεω να περιμένω μια μέρα να μη φυσάει να είμαι ποιο σίγουρος ρωτάω τι μπορεί να φταιει ώστε να ξέρω τι να εχω μαζι μου στην επόμενη πτήση.
3 ενα Dornier Do μικρο ηλεκτρικο
Eείχε την τάση να κατεβαίνει και έπρεπε να έχει Full flaps για να παει οκ τελικά την λύσει έδωσε μια ροδέλα στο φτερό ωστε να αλλάξει η γωνία του σε σχεση με την ουρα και πέταγε θαυμάσια μετά J .
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Καλησπέρα!
Σχετικά με το καλμάτο, εγώ θα δοκίμαζα να πάω πιο μπροστά τον κινητήρα,
τις μπαταρίες, το δέκτη, το ντεπόζιτο ή τέλος πάντων κάτι από αυτά. Ακόμη ακόμη και κανένα σέρβο αν γίνεται. Επίσης θα δοκίμαζα να αλλάξω την κλίση της πτέρυγας λίγο-λίγο όμως, βλέποντας και κάνοντας. Πιθανόν, αν υπάρχει η δυνατότητα, να έφερνα και το φτερό λίγο πιο πίσω, λίγο όμως. Τελευταία λύση θα ήταν το μολύβι.
Τώρα γενικά περί τριμαρίσματος υπάρχει ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο του Παναγιώτη Σοφού στο περιοδικό "Αερομοντελιστής" στο 1ο τεύχος. !s!1
Σχετικά με το καλμάτο, εγώ θα δοκίμαζα να πάω πιο μπροστά τον κινητήρα,
τις μπαταρίες, το δέκτη, το ντεπόζιτο ή τέλος πάντων κάτι από αυτά. Ακόμη ακόμη και κανένα σέρβο αν γίνεται. Επίσης θα δοκίμαζα να αλλάξω την κλίση της πτέρυγας λίγο-λίγο όμως, βλέποντας και κάνοντας. Πιθανόν, αν υπάρχει η δυνατότητα, να έφερνα και το φτερό λίγο πιο πίσω, λίγο όμως. Τελευταία λύση θα ήταν το μολύβι.
Τώρα γενικά περί τριμαρίσματος υπάρχει ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο του Παναγιώτη Σοφού στο περιοδικό "Αερομοντελιστής" στο 1ο τεύχος. !s!1
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Μιλαω για το Calmato EP 1400 οπου ειναι ηλεκτρικο .
χωρις μολυβι σχεδον δεν καθετε στο εδαφος αλλα μονο σουζα και ειναι μροστοροδο :( .
Το αεροπλάνο το εχουν πεταξει οι εξεις .
Ankon (Αγγελος)
Calmato (Λυκουργος)
Σωτηρης (Αυτος με το μεγαλο Dornier do που το λεει JEEP ) δεν θυμαμε Nick
Andreaswin Ο Ανδρεας που πετάει στο σχοινια .
Ολοι ειπαν πισοβαρο αλλα τελικα οσο βαρος και να μπεικε δεν εστρωσε :( Θα ηθελα να πουν και τι γνωμη τους καθως ειναι εμπειροτεροι απο εμενα και το εχουν πεταξει .
Δε νομιζω να ειναι θεμα τριμαρισματος :( αν ομως καποιος το επερνε και το τριμαρε και ως δια μαγια πεταγε απλα θ ατου ευγαζα το καπελο ;)
ΠΣ Το τοπικ δεν ειναι μονο για το δικο μου θεμα πιστευω οτι οποιος εχει κατι αντιστοιχο πρεπει να το κατταθεση ωστε στο τελος να εχουμε λυση στα προβληματα γνωστον μοντέλον :)
χωρις μολυβι σχεδον δεν καθετε στο εδαφος αλλα μονο σουζα και ειναι μροστοροδο :( .
Το αεροπλάνο το εχουν πεταξει οι εξεις .
Ankon (Αγγελος)
Calmato (Λυκουργος)
Σωτηρης (Αυτος με το μεγαλο Dornier do που το λεει JEEP ) δεν θυμαμε Nick
Andreaswin Ο Ανδρεας που πετάει στο σχοινια .
Ολοι ειπαν πισοβαρο αλλα τελικα οσο βαρος και να μπεικε δεν εστρωσε :( Θα ηθελα να πουν και τι γνωμη τους καθως ειναι εμπειροτεροι απο εμενα και το εχουν πεταξει .
Δε νομιζω να ειναι θεμα τριμαρισματος :( αν ομως καποιος το επερνε και το τριμαρε και ως δια μαγια πεταγε απλα θ ατου ευγαζα το καπελο ;)
ΠΣ Το τοπικ δεν ειναι μονο για το δικο μου θεμα πιστευω οτι οποιος εχει κατι αντιστοιχο πρεπει να το κατταθεση ωστε στο τελος να εχουμε λυση στα προβληματα γνωστον μοντέλον :)
-
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 5:12 pm
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
mrkaza έγραψε: ↑
3 ενα Dornier Do μικρο ηλεκτρικο
Eείχε την τάση να κατεβαίνει και έπρεπε να έχει Full flaps για να παει οκ τελικά την λύσει έδωσε μια ροδέλα στο φτερό ωστε να αλλάξει η γωνία του σε σχεση με την ουρα και πέταγε θαυμάσια μετά J .
Ποιό DO ? της ΒΜΙ?
Αντώνης
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Πάντως αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο άρθρο, μιλάει για τριμάρισμα όχι μόνο των πηδαλίων, αλλά για το δεξί τραστ του κινητήρα, το κάτω τραστ, την κλίση φτερού, το κέντρο βάρους μπρος-πίσω και δεξιά-αριστερά. Είναι πολύ μεθοδικό και πλήρες βοήθημα@P@
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
mrkaza έγραψε: ↑Υπάρχουν πολλά μοντέλα που τα στήνεις και πετάνε από το κουτί τους υπάρχουν και αλλά που κάτι δεν παει καλά το Topic αυτό το ανοίγω ώστε να βάζουμε τα προβλήματα και να λεμε τι πιθανός φταιει .
Πιστεύω ότι στο τελος θα βοηθήσει πολύ νέους αλλά και παλαιοτέρους καθως θα υοαρχη μια καλη Data Base με μοντέλα προβληματα και λυσης :)
Ξεκινάω εγώ με 3 αεροπλάνα όπου στο ενα έχει βρεθεί η λύση
Calmato trainer electric
Πετάει μόνιμα με την ουρά κάτω και είναι κάπως ασταθές και εχει την τασει να φουσκώνει .
TEST 1 προσθήκη μπροστά 100-150 γρ μολύβι μεγαλύτερη κοντότερη μπαταρία
Αλλα και 20 γρ βαρύτερο αλλα και μακρύτερο μοτερ καθώς και βαρύτερη έλικα .
Το μόνο που άλλαξε ηταν να είναι πολυ βαρυ και ενω πλέων δεν έχει ουρά τόσο κάτω να είναι πολύ βαρύ και ασταθές λόγο βάρους ενω ακόμα δεν ειναι οκ ενω οταν το ζυγίζεις δείχνει οκ προς μπροστοβαρο .
Τεστ 2 Το βάρος αφαιρέθηκε και έβαλα 2 μοίρες το προβλημα λυθηκε κατα την πτήση αλλά οχι κατά την προσγείωση μόλις έκλεινες το γκάζι ειχε την ταση να φουσκώνει .
Τεστ 3 ενας συνδυασμός τον παραπάνω με το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο .
Τεστ 4 προπέλα με μεγάλο δίσκο μικρό βήμα εδειξε να πήγαινε καλύτερα αλλά όταν είχες γκάζι το μοντέλο δεν άκουγε .
Γενικότερα έχουν δοκιμαστή 11/5.5 11/7 12/6 η καλλίτερη πτήση είναι χωρίς βάρος και με την 11/5.5 αλά αν εχει έστω και λιγο αέρα δεν εχει δυναμη να κατεβει και στον αέρα ειναι με την ουρά κατω .
Περιμένω καμία ιδέα :)
Cap 232 Made in China
Αυτό πριν την επισκευή του και την δίαιτα όπου του αφαίρεσε αρκετό βάρος πέταγε καλά .
Σήμερα εγινε η παρθενική του μετά απο επισκευή – ανακατασκευή αν και φύσαγε τραγικά μπορώ να πω τα έξεις οτι αν και οι κινήσεις που ειχα βάλει ήταν τεράστιες για τα χερια μου .
Πέταγε θαυμάσια αλλά δεν κατέβαινε κοντρα στον ανεμο πιγενε οπιστεν αν δεν ειχα γκάζι αλά έμενε οριζόντιο και ακίνητο χωρίς να χάνει ύψος .
Όταν κατέβηκε ούρια δεν έριχνε φτερο αλλα δεν σταμάταγε ουτε κατέβαινε κράταγε το ύψος του με την ταχύτητα του άνεμου ! τελικά το κατέβασα με Down με αποτέλεσμα τα στραβωμένα σκέλη αλλα πάλι κατέβηκε σωστά δεν έσπασε ούτε έλικα έκανε 3 poin landing και γκελ και καθώς ο κινητήρας δούλευε ακόμα το εφερα μέχρι εμένα :D .
Αν και λεω να περιμένω μια μέρα να μη φυσάει να είμαι ποιο σίγουρος ρωτάω τι μπορεί να φταιει ώστε να ξέρω τι να εχω μαζι μου στην επόμενη πτήση.
3 ενα Dornier Do μικρο ηλεκτρικο
Eείχε την τάση να κατεβαίνει και έπρεπε να έχει Full flaps για να παει οκ τελικά την λύσει έδωσε μια ροδέλα στο φτερό ωστε να αλλάξει η γωνία του σε σχεση με την ουρα και πέταγε θαυμάσια μετά J .
αν θυμαμαι καλα ενας φιλος που πεταγε gamato του ειχε 4000 ma. pac και το μοτερ με νταουν θραστ.δεν στο ειπα οταν το πεταξα για να σε ταλαιπωρησω αλλα νομιζω θα αποζημιωθεις στο τελος,αυριο το πρωι παω στου ντουνη εχει παζαρι και πεταγμα για ολους,αλλα πανω απ'ολα θα πεταξουν jet.
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
..., αλαξε του ονομαααααααα, ακου εκει 'Χαρος', τιιιι περιμενεις να κανει ?, προσπαθει να δικαιολογισει τοοοο ονομα του, χι, χι, χι,.....
Γεια σου ωρε Παναρα με τα ωραια σου ιντερνετ-οδιευθυνσακια !
Δοκιμες, δοκιμες, δοκιμες,..... & καλη επιτυχια !!!
Γεια σου ωρε Παναρα με τα ωραια σου ιντερνετ-οδιευθυνσακια !
Δοκιμες, δοκιμες, δοκιμες,..... & καλη επιτυχια !!!
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
:D ΑΑΑΑΑαααα!!!
Μα έτσι εξηγούνται όλα!!
Άκουσε εκεί Χάρος...
Τι ζυγίσματα και τριμαρίσματα, έτσι που το φωνάζεις έχει χάσει την ψυχική του ισορροπία!! :D:D
Μα έτσι εξηγούνται όλα!!
Άκουσε εκεί Χάρος...
Τι ζυγίσματα και τριμαρίσματα, έτσι που το φωνάζεις έχει χάσει την ψυχική του ισορροπία!! :D:D
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Το πιο μάπα αεροσκάφος που είχα ποτέ ήταν ένα Cap 232 (40αρι) της Graupner…..μιλάμε το απόλυτο χάλι. Δε πέταγε με τίποτα σωστά. Άλλαξα 5 φορές τη γωνία του μοτέρ, 4 προπέλες, 3 φορές τη γωνία προσβολής……καμιά 10ρια φορές το κέντρο πίεσης…..ρε τίποτα σου λέω…..το αεροσκάφος έκανε ότι ήθελε.
Η πλάκα είναι ότι έριχνε φτερά, προσγινόταν σαν το challenger….χάλι…..αλλά δεν έσπασε ποτέ.
Έτσι ένα ωραίο απόγευμα στο μοντελοδρόμιο της Χαλκίδας, με περίσσια ευλάβεια και αφού αφαίρεσα τα πάντα……το ΕΚΑΨΑ…..!!!!
Λυτρώθηκα.
Αντίστοιχη τύχη είχε και το ένα από τα 3 σεκλετο-Cessna που είχα. Τα άλλα δύο απλά έσπασαν, το εν σε πτήση και το άλλο σε μετακόμιση…..να είστε καλά να σας θυμόμαστε.
Η πλάκα είναι ότι έριχνε φτερά, προσγινόταν σαν το challenger….χάλι…..αλλά δεν έσπασε ποτέ.
Έτσι ένα ωραίο απόγευμα στο μοντελοδρόμιο της Χαλκίδας, με περίσσια ευλάβεια και αφού αφαίρεσα τα πάντα……το ΕΚΑΨΑ…..!!!!
Λυτρώθηκα.
Αντίστοιχη τύχη είχε και το ένα από τα 3 σεκλετο-Cessna που είχα. Τα άλλα δύο απλά έσπασαν, το εν σε πτήση και το άλλο σε μετακόμιση…..να είστε καλά να σας θυμόμαστε.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Δεν πετάει καλα τι φταιει ?
Εγώ ,το πιο "χάρος" αεροπλάνο, που είχα ,ήταν ένα bird dog ξύλινο ηλεκτρικό, που μου είχε δώσει ο Παναγιώτης (Defender), μετά από μια ψιλοπτώση στο Μαραθώνα. Του επισκεύασα τη μυτη, που είχε μερικές μικροζημιές κι εκεί μου μπήκε και η φαεινή ιδέα να το "τουρμπίσω", μετατρέποντάς το σε θερμικό `M`. Του έβαλα πάνω λοιπόν μια OSmax.15CV και η πρώτη πτήση έγινε στην Ανάβυσσο. Το αεροπλάνο απογειώθηκε και πέταξε κανονικά αλλά με το που έκοψα λίγο ταχύτητα για προσγείωση, τραβάει στην ψύχρα ένα σπιν από χαμηλό ύψος και καρφώθηκε στο χώμα. Το φτερό δεν είχε πάθει τίποτα ούτε και η άτρακτος αλλά η μύτη είχε γίνει σπιρτόξυλα. Το έβαλα λοιπόν στον πάγκο , το "έκοψα" από τα κολωνάκια της καμπίνας και μπρος, πήρα μπάλσα και του έφτιαξα καινούριο τροπέτο.
Επόμενη πτήση στα Δερβενοχώρια. Τρομερές εκτροπές στην απογείωση και αν δεν το άφηνες να πάρει πραγματικά πολύ ταχύτητα, σου έριχνε φτερό για πλάκα. Στον αέρα πάλι ,όλα καλά στην ευθεία αλλά στις στροφές ήταν "εδώ θα πέσω, εκεί θα πέσω" . Ωσπου μια μέρα με αρκετό αέρα (βρήκα κι εγώ να πετάξω τέτοιο αεροπλάνο στα Δερβενοχώρια με νοτιά), σε μια στροφή έπεσε σε σπιν και βρήκε νερό στο χωράφι. Η ζημιά ,λόγω και του μαλακού χώματος, δεν ήταν μεγάλη αλλά είχα "φορτώσει" τόσο πολύ με τα πτητικά του χαρακτηριστικά, που αφού του έβγαλα μηχανή , σερβό, δέκτη, μπαταρία, διακόπτη,καλώδια κλπ το πέταξα όπως ήταν στο βαρέλι με τα άχρηστα, που υπάρχει μέσα στο σπιτάκι του μοντελοδρομίου.
Συμπέρασμα? Οταν κάνουμε μια μετατροπή σε ένα αεροπλάνο, κοιτάμε πάντα και το θέμα του βάρους για να μην ανέβει υπερβολικά η φόρτιση του φτερού και έχουμε ιστορίες.
Η μηχανούλα πάντως δεν έμεινε "άστεγη" για πολύ. Τοποθετήθηκε σε ένα μικρό ξύλινο ΥΑΚ-54 της great planes, το οποίο πετάει όνειρο.
Φιλικά Κώστας.
Επόμενη πτήση στα Δερβενοχώρια. Τρομερές εκτροπές στην απογείωση και αν δεν το άφηνες να πάρει πραγματικά πολύ ταχύτητα, σου έριχνε φτερό για πλάκα. Στον αέρα πάλι ,όλα καλά στην ευθεία αλλά στις στροφές ήταν "εδώ θα πέσω, εκεί θα πέσω" . Ωσπου μια μέρα με αρκετό αέρα (βρήκα κι εγώ να πετάξω τέτοιο αεροπλάνο στα Δερβενοχώρια με νοτιά), σε μια στροφή έπεσε σε σπιν και βρήκε νερό στο χωράφι. Η ζημιά ,λόγω και του μαλακού χώματος, δεν ήταν μεγάλη αλλά είχα "φορτώσει" τόσο πολύ με τα πτητικά του χαρακτηριστικά, που αφού του έβγαλα μηχανή , σερβό, δέκτη, μπαταρία, διακόπτη,καλώδια κλπ το πέταξα όπως ήταν στο βαρέλι με τα άχρηστα, που υπάρχει μέσα στο σπιτάκι του μοντελοδρομίου.
Συμπέρασμα? Οταν κάνουμε μια μετατροπή σε ένα αεροπλάνο, κοιτάμε πάντα και το θέμα του βάρους για να μην ανέβει υπερβολικά η φόρτιση του φτερού και έχουμε ιστορίες.
Η μηχανούλα πάντως δεν έμεινε "άστεγη" για πολύ. Τοποθετήθηκε σε ένα μικρό ξύλινο ΥΑΚ-54 της great planes, το οποίο πετάει όνειρο.
Φιλικά Κώστας.