Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
-
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am
Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ 46 ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΘΕΡΜΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ 6 ΜΗΝΕΣ!!!
ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙ...). ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΒΗΜΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΩ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ; ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ "ΒΟΥΤΗΞΩ" ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΟΛΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΙΣΧΥΕΙ;
Παρέμβαση:
Παρακαλούμε πληκτρολογείτε ΜΟΝΟ με Ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες. Τα μηνύματά σας θα διαγράφονται σε κάθε άλλη περίπτωση.
ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙ...). ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΒΗΜΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΩ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ; ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ "ΒΟΥΤΗΞΩ" ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΟΛΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΙΣΧΥΕΙ;
Παρέμβαση:
Παρακαλούμε πληκτρολογείτε ΜΟΝΟ με Ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες. Τα μηνύματά σας θα διαγράφονται σε κάθε άλλη περίπτωση.
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Ρίξε λίγο WD-40 (προτιμότερο) ή λίγο λεπτόρευστο λάδι μηχανής και άστο να δράσει.
Καλό θα ήταν βέβαια να την ανοίξεις όλη αργότερα και να κάνεις ενα καλό καθαρισμό γιατί πιθανόν να έχει πιάσει σκουριά και ακαθαρσίες στα ρουλεμάν και τον στρόφαλο.
Καλό θα ήταν βέβαια να την ανοίξεις όλη αργότερα και να κάνεις ενα καλό καθαρισμό γιατί πιθανόν να έχει πιάσει σκουριά και ακαθαρσίες στα ρουλεμάν και τον στρόφαλο.
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Μπορεις να βγαλεις το καρμπυρατερ απο την μηχανη και αφου αφαιρεσεις το Ο- ring (λαστιχακι ) να το βουτηξεις σε ενα διαλυτικο π.χ οινοπνευμα η WD40 . Αφησε το 4-5 ωρες και θα ξεκολλησει.Η αλλη λυση ειναι να βαλεις WD40 κατευθειαν στην εισαγωγη αλλα με προσοχη να μην παει στο λαστιχο.Ελπιζω να τα καταφερεις,
ΜΦΧ
Αγγελος
ΜΦΧ
Αγγελος
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 09, 2008 12:01 am
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
pilot-stelios έγραψε: ↑ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ 46 ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΘΕΡΜΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ 6 ΜΗΝΕΣ!!!
ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΓΚΑΖΙ...). ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΒΗΜΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΩ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ; ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ "ΒΟΥΤΗΞΩ" ΣΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΟΛΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΙΣΧΥΕΙ;
Παρέμβαση:
Παρακαλούμε πληκτρολογείτε ΜΟΝΟ με Ελληνικούς μικρούς χαρακτήρες. Τα μηνύματά σας θα διαγράφονται σε κάθε άλλη περίπτωση.
το πιο απλο απο ολα , ειναι να το ζεστανεις με ενα πιστολι ζεστου αερα ή αν δεν εχεις ,ενα πιστολακι για τα μαλλια. Αυτο θα ζεστανει τα "παγωμενα" λαδια και με τη μικρη διαστολη που θα εχεις θα δουλεψει μια χαρα. Αν παλι δεν σου δουλεψει WD-40
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Καλημέρα σε όλους!είμαι νέος εδώ και γενικά στο χώρο του αερομοντελισμού.
Μόλις αγόρασα το πρώτο μου Calmato 40 και του στρώνω το κινητήρα.Είχα όμως ένα θεματάκι....καθώς δούλευε μια χαρά στο ρελαντί του για κανενα 20λεπτο ξαφνικά σβήνει. Πάω να το ξαναβάλω μπροστά και αντιλλήφθηκα οτι έχει κολλήσει ο έλικας και δε γυριζει καθόλου. Από τι μπορεί να προκλήθηκε αυτό και ποία η πιθανή του λύση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Μόλις αγόρασα το πρώτο μου Calmato 40 και του στρώνω το κινητήρα.Είχα όμως ένα θεματάκι....καθώς δούλευε μια χαρά στο ρελαντί του για κανενα 20λεπτο ξαφνικά σβήνει. Πάω να το ξαναβάλω μπροστά και αντιλλήφθηκα οτι έχει κολλήσει ο έλικας και δε γυριζει καθόλου. Από τι μπορεί να προκλήθηκε αυτό και ποία η πιθανή του λύση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Καλημερα και καλως ηλθες στην παρέα.
1. Πότε τον έστρωσες? Αυτες τις μερες με 40 βαθμούς?
2. Τι μοτερακι ειναι?
3. Πώς το εστρωσες? Τι ρυθμίσεις?
1. Πότε τον έστρωσες? Αυτες τις μερες με 40 βαθμούς?
2. Τι μοτερακι ειναι?
3. Πώς το εστρωσες? Τι ρυθμίσεις?
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Καλώς σας βρήκα!!!
Ναι αυτή τη βδομάδα άρχισα να το δουλεύω!!!
Είναι ενα OS 46.
Οι ρυθμίσεις έγιναν βάσει οδηγιών του Γιάννη Ζαφείρη από τον οποίο και το αγόρασα.
Στην αρχή είχα πειράξει τη βελόνα του καρμπυρατέρ αλλά το διόρθωσα όπως μου είπε ο Γιάννης.
Ναι αυτή τη βδομάδα άρχισα να το δουλεύω!!!
Είναι ενα OS 46.
Οι ρυθμίσεις έγιναν βάσει οδηγιών του Γιάννη Ζαφείρη από τον οποίο και το αγόρασα.
Στην αρχή είχα πειράξει τη βελόνα του καρμπυρατέρ αλλά το διόρθωσα όπως μου είπε ο Γιάννης.
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Φοβαμαι μην τον είχες "στεγνό" και κόλλησε με την ζεστη!!!w
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Το θέμα μου είναι οτι αφού κρύωσε, το άνοιξα και είχε λάδι. Είχε σφηνώσει το έμβολο πάνω στο χιτώνιο.Κουνιόταν (όσο κουνιώταν) μαζί με το χιτώνιο.
Μικρό το κακό αφού το έπαθε στη στεριά.....
Μικρό το κακό αφού το έπαθε στη στεριά.....
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Αυτο ειναι το κόλλημε ρε συ!!!! Το οτι "ξεκόλλησε" το χιτόνιο ειναι κακο!
Περιμενε λίγο και θα σου απαντήσουν και πιο γνωστες των μοτέρ.
Περιμενε λίγο και θα σου απαντήσουν και πιο γνωστες των μοτέρ.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
οκ! Ευχαριστώ!!!
Ελπίζω να το φτιάξω σύντομα και να γνωρίσω όλο το παρεάκι από κοντά κάποιο ΣΚ!!!
Ελπίζω να το φτιάξω σύντομα και να γνωρίσω όλο το παρεάκι από κοντά κάποιο ΣΚ!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Μήπως τον έστρωσες πολύ πλούσιο? Εχε υπόψη ότι, το συγκεκριμένο μοτέρ είναι τεχνολογίας ABC δηλαδή δεν έχει ελατήριο στο πιστόνι. Αυτά τα μοτέρ, σε αντίθεση με αυτά που έχουν ελατήριο, δεν πρέπει να στρωνουν με πολύ πλούσιο μίγμα γιατί καταστρέφεται το χιτώνιο ,ειδικά στο πάνω μέρος του.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Ισως γιατι οπως προανεφερα, ειχα πειραξει τη βαλβιδα που περναει το μιγμα( λογω αγνοιας). Τώρα??? Πάμε για καινουριο μοτερακι ή υπάρχουν ανταλλακτικά χιτώνιο και έμβολο? Τι συμφέρει περισσοτερο?
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Φίλε μου μη τρελαίνεσαι, τα μοτέρ δε τα παίζουν τόσο εύκολα...ειδικά τα δίχρονα.
Και ζημιά να του κάνεις η διαφορά είναι ότι αντί για 500 ώρες λειτουργίας με σωστή συμπίεση θα βγάλει 420.
Προσωπικά θα άνοιγα το μοτέρ και θα προσπαθούσα να δώ αν έχει κάνει πατούρα ή στο καπάκι της κεφαλής ή στις φούστες του πιστονιού. Για να φας το ποτήρι από το χιτώνιο το θεωρώ απλά αδύνατο σε αυτή τη φάση….και τόσο νωρίς.
Σε αυτό που λέει ο Κώστας πιο πάνω έχει δίκιο απλά θεωρώ ότι είναι το ποιο κακό σενάριο. Σε αυτή την περίπτωση πας για έμβολο και χιτώνιο…..και ίσως και μπιελίτσα αν έχει αρπάξει ο πίρος την ώρα που κλείδωσε η έλικα.
Θέλω να πιστεύω πάντως ότι δεν είναι πολύ σοβαρή η περίπτωση.
Και εσύ ρε αδερφέ έκανες μ@λ@κί@. Με τόσο κόσμο εδώ μέσα πας και στρώνεις παρθενιά σόλο. Γράψε στο forum ότι θες βοήθεια και θα ήμασταν απήκο.....
Γενικά, άμα δε ξέρετε ρωτάτε….και εμείς ροτόντας φτάσαμε μέχρι εδώ....και μαθαίνουμε ακόμα και σήμερα…..αυτό το hobby δε κλείνει κύκλο ΠΟΤΕ.
Και ζημιά να του κάνεις η διαφορά είναι ότι αντί για 500 ώρες λειτουργίας με σωστή συμπίεση θα βγάλει 420.
Προσωπικά θα άνοιγα το μοτέρ και θα προσπαθούσα να δώ αν έχει κάνει πατούρα ή στο καπάκι της κεφαλής ή στις φούστες του πιστονιού. Για να φας το ποτήρι από το χιτώνιο το θεωρώ απλά αδύνατο σε αυτή τη φάση….και τόσο νωρίς.
Σε αυτό που λέει ο Κώστας πιο πάνω έχει δίκιο απλά θεωρώ ότι είναι το ποιο κακό σενάριο. Σε αυτή την περίπτωση πας για έμβολο και χιτώνιο…..και ίσως και μπιελίτσα αν έχει αρπάξει ο πίρος την ώρα που κλείδωσε η έλικα.
Θέλω να πιστεύω πάντως ότι δεν είναι πολύ σοβαρή η περίπτωση.
Και εσύ ρε αδερφέ έκανες μ@λ@κί@. Με τόσο κόσμο εδώ μέσα πας και στρώνεις παρθενιά σόλο. Γράψε στο forum ότι θες βοήθεια και θα ήμασταν απήκο.....
Γενικά, άμα δε ξέρετε ρωτάτε….και εμείς ροτόντας φτάσαμε μέχρι εδώ....και μαθαίνουμε ακόμα και σήμερα…..αυτό το hobby δε κλείνει κύκλο ΠΟΤΕ.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 7:01 pm
Απάντηση: Κόλλησε το καρμπυρατέρ (μετά από χρόνο)
Αφού είχα κάνει τη μ@λ@κί@ έμαθα για το forum σας!!!
Να είστε σίγουροι ότι από δω και πέρα θα σας τα ζαλίσω.......
Να είστε σίγουροι ότι από δω και πέρα θα σας τα ζαλίσω.......