HURRICANE από VQ?
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Ευχαριστώ αλλά γιατί πολύ μπροστόβαρο?
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Αυτο θα ηθελα και εγω να ρωτησω τον Τρυφωνα.
Οχι δεν αντιλεγω (με τον Τρυφωνα), αντιθετως ρωταω για να μαθαινω καθοτι ειμαι ασχετος.
Σε ενα αεροπλανο χωρις ρηνιαιο τροχο και μαλιστα warbird που μπρουμιτιαζουν πολυ ευκολα γιατι να μεταφερουμε το ΚΒ ακομα πιο μπροστα;
Οχι δεν αντιλεγω (με τον Τρυφωνα), αντιθετως ρωταω για να μαθαινω καθοτι ειμαι ασχετος.
Σε ενα αεροπλανο χωρις ρηνιαιο τροχο και μαλιστα warbird που μπρουμιτιαζουν πολυ ευκολα γιατι να μεταφερουμε το ΚΒ ακομα πιο μπροστα;
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Αλεξης έγραψε: ↑Αυτο θα ηθελα και εγω να ρωτησω τον Τρυφωνα.
Οχι δεν αντιλεγω (με τον Τρυφωνα), αντιθετως ρωταω για να μαθαινω καθοτι ειμαι ασχετος.
Σε ενα αεροπλανο χωρις ρηνιαιο τροχο και μαλιστα warbird που μπρουμιτιαζουν πολυ ευκολα γιατι να μεταφερουμε το ΚΒ ακομα πιο μπροστα;
...,με ταααα 'λιγα που ξερω για τα WB's', ειναι να εχει σαν αποτελεσμα δυκολοτερα να γινεται και ευκολοτερα να 'αυτιδιορθωνει-ουμε, το στολαριμα του φτερου που στα περισσοτερα WB 'αποτομο' εαν δεν τα ξερεις και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ εαν εισαι χαμηλα και οχι αρκετης εμπειριας πιλοτος-χειριστης.
Φιλικα
Χρηστος
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Αγαπητοί Αλέξη και Ροδόλφε,
Όλα τα αεροπλάνα ακόμα περισσότερο τα πολεμόπουλα aka warbirds, ζυγίζουν σωστά στο 1/4 της αεροτομής απο το χείλος προσβολής και πίσω, στην βάση του φτερού. Δεν έχει σημασία αν το μοντέλο είναι 2 κιλά ή 30 κιλά. Το κέντρο βάρους (στατικό) είναι πάντα εκεί.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια επειδή οι περισσότερες εταιρείες που παράγουν αερομοντέλα ( δεν παράγουν πολεμόπουλα μόνο) παράγουν κατα 70%, 3D αερομοντέλα που έχουν το στατικό κεντρο βάρους στο 1/3 και "νομίζουν" ότι όλα τα αερομοντέλα ζυγίζουν στο 1/3!!
Οι οδηγίες τους τις περισσότερες φορές είναι για γέλια ειδικά όταν ζυγίζουν πολεμόπουλα όπως το Hurricane ή το Sρitfire στο 1/3.....Είναι σίγουρο το σπάσιμο τους με την απογείωση τους......
Ακούστε τις οδηγίες μου και δεν θα σπάσετε ποτέ αεροπλάνο - τουλάχιστον όχι απο πισοβαρία.... ( Ο Pilot stelios είναι ένας ακόμα αερομοντελιστής που χαίρεται το Spitfire του επειδή ζύγισε στο 1/4,5)
Εύχομαι σε όλους καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Όλα τα αεροπλάνα ακόμα περισσότερο τα πολεμόπουλα aka warbirds, ζυγίζουν σωστά στο 1/4 της αεροτομής απο το χείλος προσβολής και πίσω, στην βάση του φτερού. Δεν έχει σημασία αν το μοντέλο είναι 2 κιλά ή 30 κιλά. Το κέντρο βάρους (στατικό) είναι πάντα εκεί.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια επειδή οι περισσότερες εταιρείες που παράγουν αερομοντέλα ( δεν παράγουν πολεμόπουλα μόνο) παράγουν κατα 70%, 3D αερομοντέλα που έχουν το στατικό κεντρο βάρους στο 1/3 και "νομίζουν" ότι όλα τα αερομοντέλα ζυγίζουν στο 1/3!!
Οι οδηγίες τους τις περισσότερες φορές είναι για γέλια ειδικά όταν ζυγίζουν πολεμόπουλα όπως το Hurricane ή το Sρitfire στο 1/3.....Είναι σίγουρο το σπάσιμο τους με την απογείωση τους......
Ακούστε τις οδηγίες μου και δεν θα σπάσετε ποτέ αεροπλάνο - τουλάχιστον όχι απο πισοβαρία.... ( Ο Pilot stelios είναι ένας ακόμα αερομοντελιστής που χαίρεται το Spitfire του επειδή ζύγισε στο 1/4,5)
Εύχομαι σε όλους καλές πτήσεις
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
:,) αν μιλάμε για warbird ένας ξέρει καλύτερα απο όλους μας
κάντε αυτό που λέει ο Τρύφωνας και αφήστε τα προσπεκτους στην άκρη:/)-
κάντε αυτό που λέει ο Τρύφωνας και αφήστε τα προσπεκτους στην άκρη:/)-
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Τρύφωνας έγραψε: ↑Αγαπητοί Αλέξη και Ροδόλφε,
Όλα τα αεροπλάνα ακόμα περισσότερο τα πολεμόπουλα aka warbirds, ζυγίζουν σωστά στο 1/4 της αεροτομής απο το χείλος προσβολής και πίσω, στην βάση του φτερού. Δεν έχει σημασία αν το μοντέλο είναι 2 κιλά ή 30 κιλά. Το κέντρο βάρους (στατικό) είναι πάντα εκεί.
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια επειδή οι περισσότερες εταιρείες που παράγουν αερομοντέλα ( δεν παράγουν πολεμόπουλα μόνο) παράγουν κατα 70%, 3D αερομοντέλα που έχουν το στατικό κεντρο βάρους στο 1/3 και "νομίζουν" ότι όλα τα αερομοντέλα ζυγίζουν στο 1/3!!
Οι οδηγίες τους τις περισσότερες φορές είναι για γέλια ειδικά όταν ζυγίζουν πολεμόπουλα όπως το Hurricane ή το Sρitfire στο 1/3.....Είναι σίγουρο το σπάσιμο τους με την απογείωση τους......
Ακούστε τις οδηγίες μου και δεν θα σπάσετε ποτέ αεροπλάνο - τουλάχιστον όχι απο πισοβαρία.... ( Ο Pilot stelios είναι ένας ακόμα αερομοντελιστής που χαίρεται το Spitfire του επειδή ζύγισε στο 1/4,5)
Εύχομαι σε όλους καλές πτήσεις
Τρύφωνας
..., αρα εχω ενα δικιο,χαχαχαχα....!
Οσο πιο πισοβαρο τοσο πιο δυσκολα ελενχομενο, ιδιαιτερα για τα WB's που δεν εχουν καλο Wing Loading.
ΥΓ
Tρυφωναρααααα, πεστα να μαθαινουμε_Β_Ο, οεοοοο...!!!
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Να παμε το θεμα λιγο πιο παραπερα για να μαθαινουμε και εμεις οι ασχετοι;
Πως διορθωνουμε-μεταφερουμε το ΚΒ εκει που θελουμε;
Mε μετακινηση π.χ. της μπαταριας η με καποιον αλλο τροπο;
Υ.Γ. Συγνωμη αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα αλλα δεν το βρηκα καπου.
Πως διορθωνουμε-μεταφερουμε το ΚΒ εκει που θελουμε;
Mε μετακινηση π.χ. της μπαταριας η με καποιον αλλο τροπο;
Υ.Γ. Συγνωμη αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα αλλα δεν το βρηκα καπου.
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Η γενική ιδέα είναι απλή:
Προσπαθούμε αρχικά να μετατοπίσουμε τα βαριά αντικείμενα (κυρίως μπαταρίες) έτσι ώστε να έρθει το ΚΒ όσο πιο κοντά γίνεται στο επιθυμητό. Αυτό γίνεται ώστε να χρειαστεί όσο το δυνατό λιγότερο πρόσθετο βάρος.
Στη συνέχεια βάζουμε μολύβι όσο το δυνατόν πιο μπροστά ή πίσω γίνεται (για να μετακινήσουμε το κέντρο βάρους μπροστά ή πίσω αντίστοιχα), μέχρι το ΚΒ να "έρθει" στο επιθυμητό σημείο.
Στη συνέχεια μπορούμε να αλλάξουμε τα μολύβδινα βάρη με πιο χρήσιμα πράγματα (π.χ. μεγαλύτερη μπαταρία δέκτη) ή με αισθητικές παρεμβάσεις (π.χ. φώτα) κλπ.
Βαγγέλης
Προσπαθούμε αρχικά να μετατοπίσουμε τα βαριά αντικείμενα (κυρίως μπαταρίες) έτσι ώστε να έρθει το ΚΒ όσο πιο κοντά γίνεται στο επιθυμητό. Αυτό γίνεται ώστε να χρειαστεί όσο το δυνατό λιγότερο πρόσθετο βάρος.
Στη συνέχεια βάζουμε μολύβι όσο το δυνατόν πιο μπροστά ή πίσω γίνεται (για να μετακινήσουμε το κέντρο βάρους μπροστά ή πίσω αντίστοιχα), μέχρι το ΚΒ να "έρθει" στο επιθυμητό σημείο.
Στη συνέχεια μπορούμε να αλλάξουμε τα μολύβδινα βάρη με πιο χρήσιμα πράγματα (π.χ. μεγαλύτερη μπαταρία δέκτη) ή με αισθητικές παρεμβάσεις (π.χ. φώτα) κλπ.
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
ευχαριστώ για τις εξηγήσεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: HURRICANE από VQ?
Τελικά ένα όμορφο μοντέλο προδώθηκε απο την πατάτα που λέγεται μηχανή KYOSHO...