ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Καλημέραααα...Παιδία θέλω βοήθεια. Θέλω τα παρακάτω ηλεκτρονικά για το νέο μου ΗΚ500 : 1) esc ,2) Μπαταρίες , 3) Σέρβο ουράς ,4) Λοιπά σέρβο ,5) Μοτέρ .
Θέλω να βάλω παραγγελία στον hobbyking καθαρά για να γλιτώσω κάποια χρήματα σε σχέση με τις εδώ τιμές. Μπορεί κάποιος να μου πει τι να χρησιμοποιήσω ? Ας έχουμε κατά νου ότι από το συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν έχω τις τρελές απαιτήσεις 3D και τέτοια...
Ευχαριστώώώώώ......_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο
Θέλω να βάλω παραγγελία στον hobbyking καθαρά για να γλιτώσω κάποια χρήματα σε σχέση με τις εδώ τιμές. Μπορεί κάποιος να μου πει τι να χρησιμοποιήσω ? Ας έχουμε κατά νου ότι από το συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν έχω τις τρελές απαιτήσεις 3D και τέτοια...
Ευχαριστώώώώώ......_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο_Β_Ο
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Μπές στην aligne και δές τι χαρακτηρηστικά έχουν τα δικά της ηλεκτρονικά, και παρε τα αντίστοιχα από τον "Κινεζο"
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Mogolos έγραψε: ↑Μπές στην aligne και δές τι χαρακτηρηστικά έχουν τα δικά της ηλεκτρονικά, και παρε τα αντίστοιχα από τον "Κινεζο"
Καλημέρα....Δεν το σκέφτηκα αυτό αδερφέ>F< . Πάντως αν κάποιος έχει κάποιο σετ απ στο μυαλό του ,ας μας πει......._P_P
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Καλημερα... λοιπον πηγαινε εδω
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9388&Product_Name=HK-T500_CCPM_3D_EP_500_size_Helicopter_Kit__%28Align_Trex_500%29
και κοιτα τα "πραγματακια" απο κατω. ειναι μια χαρα, ετσι εκανα και εγω με το 450 και δεν εχω κανενα προβλημα. Φυσικα, να το ξαναπουμε,οχι για "μετριο και πανω" 3d. Για χαλαρη πτηση και ακροβατικα εισαι μια χαρα. Κανε ενα πακετακι και θα εισαι ' zuper '
ΥΓ1 μην το περασεις ετσι το γυροσκοπιο... ειναι μια "τελεια" αντιγραφη του 401 της Futaba
ΥΓ2 μακρια απο flybarless ετσι ???
Γιωργος
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9388&Product_Name=HK-T500_CCPM_3D_EP_500_size_Helicopter_Kit__%28Align_Trex_500%29
και κοιτα τα "πραγματακια" απο κατω. ειναι μια χαρα, ετσι εκανα και εγω με το 450 και δεν εχω κανενα προβλημα. Φυσικα, να το ξαναπουμε,οχι για "μετριο και πανω" 3d. Για χαλαρη πτηση και ακροβατικα εισαι μια χαρα. Κανε ενα πακετακι και θα εισαι ' zuper '
ΥΓ1 μην το περασεις ετσι το γυροσκοπιο... ειναι μια "τελεια" αντιγραφη του 401 της Futaba
ΥΓ2 μακρια απο flybarless ετσι ???
Γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
topg έγραψε: ↑Καλημερα... λοιπον πηγαινε εδω
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9388&Product_Name=HK-T500_CCPM_3D_EP_500_size_Helicopter_Kit__%28Align_Trex_500%29
και κοιτα τα "πραγματακια" απο κατω. ειναι μια χαρα, ετσι εκανα και εγω με το 450 και δεν εχω κανενα προβλημα. Φυσικα, να το ξαναπουμε,οχι για "μετριο και πανω" 3d. Για χαλαρη πτηση και ακροβατικα εισαι μια χαρα. Κανε ενα πακετακι και θα εισαι ' zuper '
ΥΓ1 μην το περασεις ετσι το γυροσκοπιο... ειναι μια "τελεια" αντιγραφη του 401 της Futaba
ΥΓ2 μακρια απο flybarless ετσι ???
Γιωργος
ΑΒΕ! Φυσικά και μακριά από flybarless (...προς το παρόν...χιχιχ..). Για το γυροσκόπιο τί εννοείς? Εγώ βασικά έχω το γυροσκόπιο από το παλιό μου το Φαλκον...... Αυτά τα σέρβο που είδα στον Hobbyking είναι και για ουρά και για τα άλλα??
Απόστολος.:D
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
παιδια προσεξα οτι η σελιδα που αναφερεται ειναι στην Αμερικη.......
τι θα γινει οταν περασουν τα προιοντα απο το τελωνειο ;;;;>F<δηλαδη ποσα περιπου να ειναι οι δασμοι για ενα ανεμοπτερακι των 99 δολλαριων ;;;w
τι θα γινει οταν περασουν τα προιοντα απο το τελωνειο ;;;;>F<δηλαδη ποσα περιπου να ειναι οι δασμοι για ενα ανεμοπτερακι των 99 δολλαριων ;;;w
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Δεν ειναι Αμερικη. Κινα ειναι.
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
ειδα δολλαρια για αυτο ειπα.........w
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Οι δασμοι φιλε ειναι σχεδον στανταρ καπου στα 3 ευρω σε τετοια μικρα πακετακια,κ το τρεξ500 π μ φερανεε 3 ευρω ηταν,κ αποτι ρωτησα τοσο ειναι,αναιβενουν μονο για πολυ μεγαλα πακετα και πολλα σε αριθμο.χοντρικη δλδ.Οσο για το κινεζικο πακετακι,θα σ ελεγα τουλαχιστον στο γυροσκοπιο και το σερβο της ουρας να επενδυσεις κατι παραπανω..
το esc ειναι συνηθως 70-100Amp (εξαρταται και απο το μεγστο τραβηγμα σε Amp του μοτερ) ,τα μοτερ γυρω στα 1600kv με 14τ πινιον,μπαταριουλες 6s 2650mah 20C και θα εισαι αρχοντας για το ειδος της πτησης π θες,στην ουρα βαλε ενα standard size servo,και εγκατεστησε το με ενα mount απτο trex 600,
και αν θες και ωραιους ελικες,οι rotortech 430cf ειναι οι μακραν καλυτεροι για το 500αρι..
Κατι αλλο που οι περισσοτεροι δε προσεχουν,οταν το σεταρεις κοιτα να εχεις cyclic γυρω στις 5-6 μοιρες,και θα ειναι παπια,και καμπυλες οσο γινεται πιο φλατ ~!!
το esc ειναι συνηθως 70-100Amp (εξαρταται και απο το μεγστο τραβηγμα σε Amp του μοτερ) ,τα μοτερ γυρω στα 1600kv με 14τ πινιον,μπαταριουλες 6s 2650mah 20C και θα εισαι αρχοντας για το ειδος της πτησης π θες,στην ουρα βαλε ενα standard size servo,και εγκατεστησε το με ενα mount απτο trex 600,
και αν θες και ωραιους ελικες,οι rotortech 430cf ειναι οι μακραν καλυτεροι για το 500αρι..
Κατι αλλο που οι περισσοτεροι δε προσεχουν,οταν το σεταρεις κοιτα να εχεις cyclic γυρω στις 5-6 μοιρες,και θα ειναι παπια,και καμπυλες οσο γινεται πιο φλατ ~!!
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
SHARKGR έγραψε: ↑Οι δασμοι φιλε ειναι σχεδον στανταρ καπου στα 3 ευρω σε τετοια μικρα πακετακια,κ το τρεξ500 π μ φερανεε 3 ευρω ηταν,κ αποτι ρωτησα τοσο ειναι,αναιβενουν μονο για πολυ μεγαλα πακετα και πολλα σε αριθμο.χοντρικη δλδ.Οσο για το κινεζικο πακετακι,θα σ ελεγα τουλαχιστον στο γυροσκοπιο και το σερβο της ουρας να επενδυσεις κατι παραπανω..
το esc ειναι συνηθως 70-100Amp (εξαρταται και απο το μεγστο τραβηγμα σε Amp του μοτερ) ,τα μοτερ γυρω στα 1600kv με 14τ πινιον,μπαταριουλες 6s 2650mah 20C και θα εισαι αρχοντας για το ειδος της πτησης π θες,στην ουρα βαλε ενα standard size servo,και εγκατεστησε το με ενα mount απτο trex 600,
και αν θες και ωραιους ελικες,οι rotortech 430cf ειναι οι μακραν καλυτεροι για το 500αρι..
Κατι αλλο που οι περισσοτεροι δε προσεχουν,οταν το σεταρεις κοιτα να εχεις cyclic γυρω στις 5-6 μοιρες,και θα ειναι παπια,και καμπυλες οσο γινεται πιο φλατ ~!!
Καλημέρα ΣΑΡΚ....υποθέτω το μήνυμα απευθυνόταν σε εμένα έτσι? Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν κατανόησα πλήρως τους όρους που ανέφερες
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Κύριοι, έχουμε παρακαλέσει επανειλημένως να ΜΗ διαφημίζονται καταστήματα εξωτερικού, για προϊόντα που υπάρχουν στην Ελλλάδα.
Προσωπικές εκτιμήσεις και συζητήσεις για αφορολόγητες και παράνομες εισαγωγές από τρίτες χώρες, μπορείτε ελεύθερα ως μέλη του χώρου να ανταλλάσετε μέσω προσωπικών μηνυμάτων και όχι δημοσίως.
Το θέμα με όλα τα μηνύματά του θα διαγραφεί εντός 24 ώρου.
Προσωπικές εκτιμήσεις και συζητήσεις για αφορολόγητες και παράνομες εισαγωγές από τρίτες χώρες, μπορείτε ελεύθερα ως μέλη του χώρου να ανταλλάσετε μέσω προσωπικών μηνυμάτων και όχι δημοσίως.
Το θέμα με όλα τα μηνύματά του θα διαγραφεί εντός 24 ώρου.
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Φιλε Γιαννη,δεν μιλησα για κατι παρανομο^%^ απλα ανεφερα ποσο ειναι οι εξτρα δασμοι στα τελωνεια,οχι τα μεταφορικα εξοδα,δεν ανεφερα καποια κομπινα?!!@/-=}{{Ουτε διαφημισα καποιο καταστημα (αν απευθηνοσουν σε μενα)ισα ισα π δικαιολογησα τις ανωτερες τιμες των Ελληνικων καταστηματων (εμεσως).
Οι ορισμοι φιλε,#** ...οταν λεω cyclic 5-6μοιρες,πρεπει σε μηδενικο πιτς,δλδ σε idle up,το στικ του γκαζιου νανε στη μεση(και ενω η καμπυλη του pitch ειναι -12,0,+12),βαζεις το flybar οσο το δυναtον πιο παραλληλο με την ουρα,και με ενα πιτσομετρο,μετρας ποσες μοιρες σου δινει ο ελικας,οταν δινεις εντολες στο δεξι στικ (cyclic).πρεπει και για μπρος πισω και για δεξια αριστερα να εχεις καπου 5-6 μοιρες (γενικος κανονας)μπορεις να το ρυθμισεις απτο travel adjust των σερο η αν εχει η τκ σου Swashplate mix προσθαφαιρεις roll,nick %ποσοστα.Αν ειναι παραπανω το ελικοπτερο γινεται νευρικο,και αν το παρακανεις θα εχεις και μηχανικα μπλοκαρισματα στην κεφαλη οταν δινεις πολυ cyclic και ταυτοχτονα pitch.αν ειναι πολυ λιγοτερες απλα το ελικοπτερο δε θα εχει τοσο καλη ανταποκριση,εσυ επειδη θα το κανεις scale αποτι καταλαβα βαλε 5μοιρες κ θα εισαι αρχοντας!
Και οταν λεω φλατ καμπιλες ενοω οσο το δυνατο πιο επιπεδες,να μην εχει πολλες αλλαγες το γκαζι στη διαδρομη του στικ,πχ σε idle up 100-100-100,σε νορμαλ 0-80-80-80,και οχι καμπυλες του τυπου 0-30-50-70-100, φιατι δημιουργουν ασταθεια και κανουν και πιο δυσκολη τη δουλεια του γυροσκοπιεου γιατι η ροπη που πρεπει το γυροσκοπειο να αντισταθμησει αλαζει συνεχεια.._Β_Ο
Οι ορισμοι φιλε,#** ...οταν λεω cyclic 5-6μοιρες,πρεπει σε μηδενικο πιτς,δλδ σε idle up,το στικ του γκαζιου νανε στη μεση(και ενω η καμπυλη του pitch ειναι -12,0,+12),βαζεις το flybar οσο το δυναtον πιο παραλληλο με την ουρα,και με ενα πιτσομετρο,μετρας ποσες μοιρες σου δινει ο ελικας,οταν δινεις εντολες στο δεξι στικ (cyclic).πρεπει και για μπρος πισω και για δεξια αριστερα να εχεις καπου 5-6 μοιρες (γενικος κανονας)μπορεις να το ρυθμισεις απτο travel adjust των σερο η αν εχει η τκ σου Swashplate mix προσθαφαιρεις roll,nick %ποσοστα.Αν ειναι παραπανω το ελικοπτερο γινεται νευρικο,και αν το παρακανεις θα εχεις και μηχανικα μπλοκαρισματα στην κεφαλη οταν δινεις πολυ cyclic και ταυτοχτονα pitch.αν ειναι πολυ λιγοτερες απλα το ελικοπτερο δε θα εχει τοσο καλη ανταποκριση,εσυ επειδη θα το κανεις scale αποτι καταλαβα βαλε 5μοιρες κ θα εισαι αρχοντας!
Και οταν λεω φλατ καμπιλες ενοω οσο το δυνατο πιο επιπεδες,να μην εχει πολλες αλλαγες το γκαζι στη διαδρομη του στικ,πχ σε idle up 100-100-100,σε νορμαλ 0-80-80-80,και οχι καμπυλες του τυπου 0-30-50-70-100, φιατι δημιουργουν ασταθεια και κανουν και πιο δυσκολη τη δουλεια του γυροσκοπιεου γιατι η ροπη που πρεπει το γυροσκοπειο να αντισταθμησει αλαζει συνεχεια.._Β_Ο
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Οσο για τους υπολοιπους ορισμους:
Τα esc,συνηθως τα διαλλεγουμε με το ποσα Ampere μπορουν να κοντρολαρουν χωρις να καουν,και μετα μπαινουν οι υπολοιποι παραγωντες,οπος,βαρος,επιλογες προγραμματισμου κλπ..
Τα μοτερ χαρακτηριζονται απο 2 κυριαα πραγματακια. Τα KV τους,που ειναι ποσες στροφες αποδιδει το μοτερ ανα 1Volt που του δινεις.Και το μαξιμουμ των Ampere (μοναδα εντασης ρευματως) που τραβαει υπο φορτιο,που πρεπει να ξερουμε οτι για ασφαλεια και καλυτερη αποδοση,πρεπει να διαλεγουμε το esc μας να εχει λιγα περιθωρια,δλδ αν το μοτερ μας τραβαει max 80amp εμεις βαζουμε ενα esc των 90Α,αν παλι οι πτησης κ το στυλ μας ειναι χαλαρο και οχι απαιτητικο σε ρευμα,μπορουμε να βαλουμε κ ενα των 70-80 αλλα παντα με ρισκο...
Τ πινιον του μοτερ,το επιλεγουμε συμφωνα με το κυριο γραναζι του ελικοπτερου και τα KV του μοτερ,στα 500αρια τυπου TREX και για σεταπ 6s ειναι 12-13τ,δλδ δοντακια για να εχουμε τις απαραιτητες στροφες στον ροτορα.Οσο αυξανονται τα δοντια αυξανονται οι στροφες του ροτορα αλλα μειωνεται η συνολικη ''επιταχυνση'' του ροτορα,και οσο μειωνονται το αντιθετο
Οι μπαταριες,Εχουν 3 κυρια τεχνικα χαρακτηριστικα
1.Απο ποσα υποστοιχεια αποτελουντε,πχ 6s σημαινει 6cell (υποστοιχεια) Series (συνδεδεμενα σε σειρα)
Οσο περισσοτερα ειναι τα υποστοιχεια τοσο περισοτερα τα Volt της μπαταριας
2.Απτα Mah τα γνωτα μιλιαμπερωρια,το για ποση ωρα μπορει η μπαταρια να σου παρεχει την απαραιτητη ενεργεια χοντρα χοντρα.
3.Τα C που σημαινει Capacity,δλδ χωρητικοτητα,δλδ τα Mah.
Οταν δλδ μια μπαταρια λεει 20C σημαινει οτι αντεχει συνεχες τραβηγμα 20φορες της ονομαστικης της χωρητικοτητας,αν δλδ η μπαταρια ειναι 2650mah, δηλαδη 2,6Αh και 20C,σημαινει οτι η μπαταρια μ,πορει να λειτουργει σε 20χ2,6=52Α συναιχομενα,και συνηθως πολυ π
Τα esc,συνηθως τα διαλλεγουμε με το ποσα Ampere μπορουν να κοντρολαρουν χωρις να καουν,και μετα μπαινουν οι υπολοιποι παραγωντες,οπος,βαρος,επιλογες προγραμματισμου κλπ..
Τα μοτερ χαρακτηριζονται απο 2 κυριαα πραγματακια. Τα KV τους,που ειναι ποσες στροφες αποδιδει το μοτερ ανα 1Volt που του δινεις.Και το μαξιμουμ των Ampere (μοναδα εντασης ρευματως) που τραβαει υπο φορτιο,που πρεπει να ξερουμε οτι για ασφαλεια και καλυτερη αποδοση,πρεπει να διαλεγουμε το esc μας να εχει λιγα περιθωρια,δλδ αν το μοτερ μας τραβαει max 80amp εμεις βαζουμε ενα esc των 90Α,αν παλι οι πτησης κ το στυλ μας ειναι χαλαρο και οχι απαιτητικο σε ρευμα,μπορουμε να βαλουμε κ ενα των 70-80 αλλα παντα με ρισκο...
Τ πινιον του μοτερ,το επιλεγουμε συμφωνα με το κυριο γραναζι του ελικοπτερου και τα KV του μοτερ,στα 500αρια τυπου TREX και για σεταπ 6s ειναι 12-13τ,δλδ δοντακια για να εχουμε τις απαραιτητες στροφες στον ροτορα.Οσο αυξανονται τα δοντια αυξανονται οι στροφες του ροτορα αλλα μειωνεται η συνολικη ''επιταχυνση'' του ροτορα,και οσο μειωνονται το αντιθετο
Οι μπαταριες,Εχουν 3 κυρια τεχνικα χαρακτηριστικα
1.Απο ποσα υποστοιχεια αποτελουντε,πχ 6s σημαινει 6cell (υποστοιχεια) Series (συνδεδεμενα σε σειρα)
Οσο περισσοτερα ειναι τα υποστοιχεια τοσο περισοτερα τα Volt της μπαταριας
2.Απτα Mah τα γνωτα μιλιαμπερωρια,το για ποση ωρα μπορει η μπαταρια να σου παρεχει την απαραιτητη ενεργεια χοντρα χοντρα.
3.Τα C που σημαινει Capacity,δλδ χωρητικοτητα,δλδ τα Mah.
Οταν δλδ μια μπαταρια λεει 20C σημαινει οτι αντεχει συνεχες τραβηγμα 20φορες της ονομαστικης της χωρητικοτητας,αν δλδ η μπαταρια ειναι 2650mah, δηλαδη 2,6Αh και 20C,σημαινει οτι η μπαταρια μ,πορει να λειτουργει σε 20χ2,6=52Α συναιχομενα,και συνηθως πολυ π
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
Καλημέρα. Σε ευχαριστώ πολύ...! Όλα οκ τώρα....θα προχωρήσω σε δοκιμές..._Β_Ο
Απάντηση: ΣΟΣ..Βοήθεια για το ΗΚ500!
ok!Καλες πτησεις!Περιμενω αναφορα ~!!