Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Θα ήθελα τη γνώμη σας αλλά και το "γιατί".
Αν δε θα θέλατε την προσωπική μου γνώμη, έχω να πω πως έχω ενδοιασμούς, μπορείτε να διαβάσετε την προσωπική μου εμπειρία .
Ο κινητήρας Align hyper 50 μαζι με το Kit του T-rex 600n , Το πρώτο του ντεπόζιτο δεν έγινε με τον καλλίτερο τρόπο για στρώσιμο. Αν θέλω να ακριβολογώ για ¼ του ντεπόζιτου ήταν πολύ φτωχός απο λάθος δικό μου.
Από εκεί και μετά δούλευε πλούσιος εως πολύ πλούσιος μιάμιση στροφή και μια και ένα τέταρτο μετά το πρώτο γαλόνι.
Δούλεψε άψογα για 4 γαλόνια όπου κάπου εκεί άρχισα να άκουω ένα περίεργο ήχο από τα ρουλεμάν του, έτσι αγοράζω καινούργια με stainless steel cage και κεραμικές μπίλιες .
Από λάθος δικό μου έσπασα το δακτυλίδι του πιστονιού οπότε αλλάχτηκε και αυτό στρώθηκε πάλι και 3 γαλόνια μετά αγοράζω το Carb smart και το εγκαθιστώ.
Παραδόξως, όπου Άλου και να το έβαζα εκτός απο τους 90 βαθμούς ο κινητήρας έσβηνε όταν μετά το Hover ακολουθούσε λίγο Pitch Pumping αν και πυκνός καπνός κάλυπτε το χώρο πτήσης .
Το άφησα στους 90 και έκανα περίπου μισό γαλόνι, κάπου εκεί κατεβάζω το ελικόπτερο και παω να το γεμίσω και νιώθω κάπως ζεστό τον κινητήρα. Ηταν ΠΟΛΥ ζεστός. Δεν ήταν ποτέ έτσι, οπότε τον βάζω μπροστά και μετράω θερμοκρασίες κτλ.
Παω να μιζαρω, γυρνάει μια δυο τρεις φορές ο κινητήρας και μετά κολλάει σα να μπούκωσε (όπως κάνει σε κάθε πρώτη πτήση ) βγάζω μπουζί τίποτα.
Ψάχνοντας την λύση
Τελικά Κατεβάζω κινητήρα και παρατηρώ οτι κολλάει εκεί που το πάνω μέρος του πιστονιού περνάει την εξαγωγή (έβλεπα απο εκει). Έλυσα την κεφαλή του κινητήρα και κοιτώντας τον απο επάνω φαινόταν όλα άψογα. Ούτε καν χρώμα δεν ειχε αλλαξει το πιστόνι .
Παραδόξως σταμάτησε το κόλλημα που έκανες, πράγμα που αρχικά με μπέρδεψε, όμως παρατήρησα οτι αν κρατήσω το πιστόνι και παω να το γυρίσω ξανακολαει σα να έχει τζογο το όλο θέμα.
Βγάζω χιτώνιο και εκεί βλέπω την αλήθεια. Ένα μέρος του δαχτυλιδιού είχε σπάσει αλλά ήταν μέσα στην οπή που υπάρχει για αυτο το σκοπό. Επίσης εκεί φάνηκε οτι και το πάνω μέρος του πιστονιού ηταν ραγισμένο καθώς έσπασε ενα κομμάτι και απο αυτό. Κοιτώντας καλλίτερα διακρίνω μια γρατσουνιά σαν σκάψιμο στο crankcase κοιτάω και την μπιέλα έχει ενα σημάδι στο κομβιο :( κάπως έτσι είπα το ποιο στερνό αντίο στον OS max μου :( .
Άποψη μου λοιπον: Eιναι ΔΥΝΑΤΟΙ, εχουν εκπλhκτικο ηχο ...αλλα απο αξιοπιστια :(
Αν δε θα θέλατε την προσωπική μου γνώμη, έχω να πω πως έχω ενδοιασμούς, μπορείτε να διαβάσετε την προσωπική μου εμπειρία .
Ο κινητήρας Align hyper 50 μαζι με το Kit του T-rex 600n , Το πρώτο του ντεπόζιτο δεν έγινε με τον καλλίτερο τρόπο για στρώσιμο. Αν θέλω να ακριβολογώ για ¼ του ντεπόζιτου ήταν πολύ φτωχός απο λάθος δικό μου.
Από εκεί και μετά δούλευε πλούσιος εως πολύ πλούσιος μιάμιση στροφή και μια και ένα τέταρτο μετά το πρώτο γαλόνι.
Δούλεψε άψογα για 4 γαλόνια όπου κάπου εκεί άρχισα να άκουω ένα περίεργο ήχο από τα ρουλεμάν του, έτσι αγοράζω καινούργια με stainless steel cage και κεραμικές μπίλιες .
Από λάθος δικό μου έσπασα το δακτυλίδι του πιστονιού οπότε αλλάχτηκε και αυτό στρώθηκε πάλι και 3 γαλόνια μετά αγοράζω το Carb smart και το εγκαθιστώ.
Παραδόξως, όπου Άλου και να το έβαζα εκτός απο τους 90 βαθμούς ο κινητήρας έσβηνε όταν μετά το Hover ακολουθούσε λίγο Pitch Pumping αν και πυκνός καπνός κάλυπτε το χώρο πτήσης .
Το άφησα στους 90 και έκανα περίπου μισό γαλόνι, κάπου εκεί κατεβάζω το ελικόπτερο και παω να το γεμίσω και νιώθω κάπως ζεστό τον κινητήρα. Ηταν ΠΟΛΥ ζεστός. Δεν ήταν ποτέ έτσι, οπότε τον βάζω μπροστά και μετράω θερμοκρασίες κτλ.
Παω να μιζαρω, γυρνάει μια δυο τρεις φορές ο κινητήρας και μετά κολλάει σα να μπούκωσε (όπως κάνει σε κάθε πρώτη πτήση ) βγάζω μπουζί τίποτα.
Ψάχνοντας την λύση
Τελικά Κατεβάζω κινητήρα και παρατηρώ οτι κολλάει εκεί που το πάνω μέρος του πιστονιού περνάει την εξαγωγή (έβλεπα απο εκει). Έλυσα την κεφαλή του κινητήρα και κοιτώντας τον απο επάνω φαινόταν όλα άψογα. Ούτε καν χρώμα δεν ειχε αλλαξει το πιστόνι .
Παραδόξως σταμάτησε το κόλλημα που έκανες, πράγμα που αρχικά με μπέρδεψε, όμως παρατήρησα οτι αν κρατήσω το πιστόνι και παω να το γυρίσω ξανακολαει σα να έχει τζογο το όλο θέμα.
Βγάζω χιτώνιο και εκεί βλέπω την αλήθεια. Ένα μέρος του δαχτυλιδιού είχε σπάσει αλλά ήταν μέσα στην οπή που υπάρχει για αυτο το σκοπό. Επίσης εκεί φάνηκε οτι και το πάνω μέρος του πιστονιού ηταν ραγισμένο καθώς έσπασε ενα κομμάτι και απο αυτό. Κοιτώντας καλλίτερα διακρίνω μια γρατσουνιά σαν σκάψιμο στο crankcase κοιτάω και την μπιέλα έχει ενα σημάδι στο κομβιο :( κάπως έτσι είπα το ποιο στερνό αντίο στον OS max μου :( .
Άποψη μου λοιπον: Eιναι ΔΥΝΑΤΟΙ, εχουν εκπλhκτικο ηχο ...αλλα απο αξιοπιστια :(
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Η πρώτη περιοδος του στρωσίματος παίζει κεφαλαιώδη ρόλο στη μετέπειτα ζωή του κινητήρα. Το 1/4 του ρεζερβουάρ ,που λειτούργησε φτωχός κατά την πρώτη λειτουργία του, πιστεύω πως έπαιξε αποφασιστικό ρόλο ειδικά αν σκεφτείς ότι οι μηχανές με δακτυλίδι δεν συγχωρούν πολλά πολλά στο θέμα αυτό σε αντίθεση με τις ABC.
Στη δεύτερη φάση ,έχω την εντύπωση ότι το carb smart σου την έκανε τη δουλειά. Αν κρίνω από τον OS 37, που έχω εγώ στο ράπτορα, ούτε carb smart χρειάζεται ούτε τίποτα. Το καρμπυρατέρ αυτών των μηχανών είναι πολύ εύκολο και σταθερό στη ρύθμιση. Κυριολεκτικά σου μιλάει και καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις. Ενα από τα πλεονεκτήματα αυτών των μηχανών.
Τέλος πάντων ,ο καθένας έχει τα δικά του βιώματα κι εγώ με τους τρεις OS που έχω δεν βλέπω κανένα πρόβλημα.
Φιλικά Κώστας.
Στη δεύτερη φάση ,έχω την εντύπωση ότι το carb smart σου την έκανε τη δουλειά. Αν κρίνω από τον OS 37, που έχω εγώ στο ράπτορα, ούτε carb smart χρειάζεται ούτε τίποτα. Το καρμπυρατέρ αυτών των μηχανών είναι πολύ εύκολο και σταθερό στη ρύθμιση. Κυριολεκτικά σου μιλάει και καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις. Ενα από τα πλεονεκτήματα αυτών των μηχανών.
Τέλος πάντων ,ο καθένας έχει τα δικά του βιώματα κι εγώ με τους τρεις OS που έχω δεν βλέπω κανένα πρόβλημα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
=B= !@/-=}{{ =B=
Πανοοοοοοοοο, το'κανες το 'θαυμα σου' και παλιιιιιιι....!!!
Συγνωμη εαν σεεεε πειραζω, ομως πολυ ατυχια βρε παιδακι μου...?!w
Πανοοοοοοοοο, το'κανες το 'θαυμα σου' και παλιιιιιιι....!!!
Συγνωμη εαν σεεεε πειραζω, ομως πολυ ατυχια βρε παιδακι μου...?!w
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
CARAPIS έγραψε: ↑=B= !@/-=}{{ =B=
Πανοοοοοοοοο, το'κανες το 'θαυμα σου' και παλιιιιιιι....!!!
Συγνωμη εαν σεεεε πειραζω, ομως πολυ ατυχια βρε παιδακι μου...?!w
Εσυ που με ξέρεις θα θυμάσαι ότι ήμουν πάντα πλούσιος 1-2 λεπτά μικρότερη πτήση με το ίδιο setup από όλους τους άλλους OS MAX .
Πάντως μετά το πρώτο σώσιμο είχε ανοικεί και ήταν καινούργιος! Γυάλιζε ακομα! Ούτε ειχε Hot spots (τώρα ειχε το πιστόνι) και αφου το δαχτυλίδι αντικαταστάθηκε, έτσι και αλλιώς δεν είχε λόγο να σπάσει εφόσον ξαναστρώθηκε .
Κάτι που παρατήρησα είναι οτι είχε φαει μονόπατα το δαχτυλίδι. Από τη μια πλευρά ειχε γυαλίσει σα να είχε ώρες και από την άλλη ήταν ακόμα μαύρο. Επίσης από τη μεριά που ήταν φαγωμένο το δαχτυλίδι έχει γυαλίσει και το πιστόνι .
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Εγω εχω και στα δυο μου ελικοπτερα τον Hyper OS και στον εναν εν γνωση μου λογο του οτι δεν ειχα καυσιμο παρα μονο 4 φυαλες 15 αεροπλανικο εβαζα και πεταγα με το 15αρη.Καλοκαιρι με θερμοκρασιες ανω του 40 βαθμων και την μηχανι σφυριγμενη αρκετα για να μην σβηνει μιλαμε επιανες το backplate και ζεματουσε.Καπου μετα απο τα 3 γαλονια 15αρη αρχισε να ακουγετε σαν τα ξεροκαμπανα τα μηχανακια.Δεν ξερω και εγω ποσο καιρο το δουλευα ετσι μεχρι που το ανοιξα και απο το καυσιμο λογο ελειψης λαδιου με ειχε φαει το πισω ρουλεμαν το εσωτερικο.Λιγο ακομα και θα φευγαν οι μπιλιες.Οσο το προλαβα.Αλλαξα ρουλεμαν και καυσιμο 30 Helli μονο απο δω και περα με την μεγαλη βελονα 1 και 20 ανοιχτη σχεδον και 25 και την μικρη στην εργοστασιακη θεση και δουλευει ρολοι.Τυχερος που την εβγαλα μονο με ενα ρουλεμαν.Οντως σκυλια οι συγκεκριμενοι κινητηρες και με ρυθμιση σχεδον τυποποιημενη.Εχω καψει ποσα γαλονια και δουλευει τελεια.
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
mrkaza έγραψε: ↑Εσυ που με ξέρεις θα θυμάσαι ήμουν πάντα πλούσιος 1-2 λεπτά μικρότερη πτήση με το ίδιο setup από όλους τους άλλους OS MAX .
Πάντως μετά το πρώτο σώσιμο είχε ανοικτή και ήταν καινούργιος Γυάλιζε ακομα ουτε ειχε Hot spots (τώρα ειχε το πιστόνι) και αφου το δακτυλίδι άλλαξε έτσι και αλλιώς δεν είχε λόγο να σπάσει καθώς ξαναστρώθηκε .
Κάτι που παρατήρησα είναι οτι είχε φαει μονόπατα το δακτυλίδι , από την μια πλευρά ειχε γυαλίσει σα να είχε ώρες και από την άλλη ήταν ακόμα μαύρο, επίσης από την μεριά που ήταν φαγωμένο το δακτυλίδι έχει γυαλίσει και το πιστόνι .
Παναγιωτη η υπερθερμανση που ειχες κατα την διαρκεια του ρονταζ ηταν καθοριστικη για την πορεια της υγειας του μοτερ σου.Οποτε σωστο ρονταζ στο νεο σου κινητηρα,καυσιμο coolpower 20% η 30%.σωστη τοποθετηση carb smart.
Πιστευω οτι δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας του hyper. Ειναι δοκιμασμενος και εχει αποδειξει την αξια του. Προσοχη λοιπον στο επομενο μοτερ να μην το ...=B=
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
nitro 35% έγραψε: ↑Παναγιωτη η υπερθερμανση που ειχες κατα την διαρκεια του ρονταζ ηταν καθοριστικη για την πορεια της υγειας του μοτερ σου.Οποτε σωστο ρονταζ στο νεο σου κινητηρα,καυσιμο coolpower 20% η 30%.σωστη τοποθετηση carb smart.Πιστευω οτι δεν τιθετε θεμα αξιοπιστιας του hyper ειναι δοκιμασμενος και εχει αποδειξει την αξια του.Προσοχη λοιπον στο επομενο μοτερ να μην το ...=B=
Ο TT παντως που εχει και το ονομα του "ελατωματικου" έζησε περισσοτερο. Με "υπηρετησε" μεχρι που πουλησα το Raptor :)
Οσο για το Carb smart τι το ηθελα; Μια χαρα τον ειχα ρυθμισμενο ουτε εσβηνε ουτε ζεσταινοταν. Βλεπεις ...με επιασε η Gadget Mania και ιδου τα αποτελεσματα .
Ps αν δεν ειχα την Align εξατμιση, θα εβαζα redline αλλα να αλλαξω και εξατμιση; Ε οχι. Δεν το κανω!
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Γεια σας!
Σχετικα με το ερώτημα περι ποιότητας ΟS ΜΑΧ κινητήρων,επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω την εμπειρία μου στούς κινητήρες αεροπλάνων!
Εχω OS από το 1978 και λειτουργούν μέχρι σήμερα χωρίς κανένα πρόβλημα
και την παραμικρή βλάβη(7 συνολικά κινητήρες αεροπλάνων).
Ο παλιότερος μου είναι OS max-s 35 και είναι μοντελο του 1964-λειτουργεί τέλεια με καύσιμο cool power 15%.
Επίσης δεν με προβλημάτισαν ποτέ με την ρύθμιση τους.
Για ελικοπτερικούς κινητήρες δεν έχω άποψη.
Στην φωτο OS Max-H 40 (1972)
Φιλικά
Beliris
Σχετικα με το ερώτημα περι ποιότητας ΟS ΜΑΧ κινητήρων,επιτρέψτε μου να σας μεταφέρω την εμπειρία μου στούς κινητήρες αεροπλάνων!
Εχω OS από το 1978 και λειτουργούν μέχρι σήμερα χωρίς κανένα πρόβλημα
και την παραμικρή βλάβη(7 συνολικά κινητήρες αεροπλάνων).
Ο παλιότερος μου είναι OS max-s 35 και είναι μοντελο του 1964-λειτουργεί τέλεια με καύσιμο cool power 15%.
Επίσης δεν με προβλημάτισαν ποτέ με την ρύθμιση τους.
Για ελικοπτερικούς κινητήρες δεν έχω άποψη.
Στην φωτο OS Max-H 40 (1972)
Φιλικά
Beliris
- Συνημμένα
-
- DSC_1419 (Medium).JPG (56.06 KiB) Προβλήθηκε 92 φορές
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
os 25 fx παιρνει μπρος με το δαχτυλο μονο
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Μέχρι σήμερα έχω εμπειρία από τους παρακάτω 2T και 4T κινητήρες νίτρο.
ASP 30 (Ringed)…..Το πρώτο μου μοτεράκι. Πάνω σε αυτό έμαθα τα περί ρυθμίσεων κτλ. Βασικά ποτέ δε μου γέμισε το μάτι. Πάντα κάτι θα γινόταν και έχανε τις ρυθμίσεις. Πολύ ευαίσθητος με τα (%) των νίτρο, και δε γούσταρε τα ψυχρά μπουζί. Μετά από περίπου 50 ντεπόζιτα άρχισε να χάνει τη δύναμη του. Μια μοιραία πτώση (μετά από σβήσιμο…ένα από τα πολλά σβησίματα του) ήταν και το τέλος του. Εν θα το αγόραζα πάντως ξανά. Ένα μοτεράκι που απλά το παίρνεις γιατί δεν έχεις περισσότερα λεφτά.
OS 25FX…Τι να πω γιʼ αυτό το μοτεράκι. Πολύ δύναμη, παίρνει μπροστά με το χέρι, δεν χρειάστηκε να ξαναπειράξω βελόνες σχεδόν ποτέ μετά την πρώτη ρύθμιση μετά το στρώσιμο. Το μοτεράκι έχει βγάλει μέχρι τώρα 80 ντεπόζιτα (Phoenix Sonic 25 Low wing) και τα 60 από αυτά σχεδόν τάπα και κραγμένο γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο είναι για 30αρα και όχι 25αρα…Όταν κλάσει θα το ξαναπάρω με κλειστά μάτια.
OS 46XF (όχι FX)….Ίσως η καλύτερη σειρά μοτέρ που έφτιαξε ποτέ η OSMax. Δυστυχώς αντικαταστάθηκε από την σειρά FX. Πολύ δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 400 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 7 μοντέλα μέχρι σήμερα). Παίρνει προς με το χέρι και ποτέ δεν την σεβάστηκα ιδιαίτερος. Αν την έβρισκα πάλι θα την αγόραζα.
ST 46 (Ρουλεμανάτο σου λέω!!!)…. Από τα ποιο τίμια Super Tiger μοτεράκια….με το ποιο μάπα καρμπιρατέρ…μιλάμε για μούφα!!! Βρίσκετε μόνιμα σε ένα AviStar εκπαιδευτικό (εδώ και 9 χρόνια….χωρίς καμία πτώση ή σοβαρή επισκευή παρακαλώ!!!) και έχω εκπαιδεύσει πάνω από 5 φίλους με δαύτο. Πάρα πολύ δύναμη και τρομερό κράξιμο. Ξεβιδώνει το muffler βέβαια αν το πολύ κράξεις αλλά έχει κάνει πτήση και χωρίς muffler…όταν έφυγε εν πτήση…τρελό γέλιο και τρελός ήχος. Δόξα το Θεό που δε μας πυροβόλησαν στην Ανάβυσσο. Μέχρι σήμερα πάνω από 450 ντεπόζιτα….δεν το έχω ανοίξει ποτέ…αλλά δεν έχω σκοπό να το κάνω ποτέ γιατί παίζει και να μην ξανακλείσει μετά. Παίρνει μπρος μόνο με starter….αλλά άμα πάρει δε σβήνει με τίποτα.
OS 61XF (όχι FX)….Μια από τα ίδια με την προηγούμενη. ΤΡΕΛΗ δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 280 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 4 μοντέλα μέχρι σήμερα…όλα scale war birds 90αρια). Το μόνο κακό σημείο είναι ότι δεν παίρνει μπρος εύκολα με το χέρι (κατσαβίδι γιατί μόνο μαμάκας βάζει χέρι))και κάποιες φορές ζορίζετε και το starter. Και αυτό το μοτέρ ποτέ δεν το σεβάστηκα ιδιαίτερος. Αν την έβρισκα πάλι θα την αγόραζα και αυτή τη μηχανή.
OS 90 Surpass II (Χωρίς αντλία)….Μια από τα ίδια με τις παραπάνω. ΤΡΕΛΗ και ήρεμη δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 240 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 5 μοντέλα μέχρι σήμερα…δεν έχει σβήσει ποτέ εν πτήση). Παίρνει μπρος εύκολα με το χέρι (κατσαβίδι). Αυτό το μοτέρ το έχω ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ. Το μόνο που θα πω είναι ότι το φόρεσα στο U-Can-Do 46 (μέχρι που σκόρπησε!!! 82 ντεπόζιτά όλα με hovering και κανιβαλισμό) και τώρα είναι στο Hype 3D 46….(μάλλον θα σκορπήσει και αυτό!!! 96 ντεπόζιτα and still going).
Αν μπορεί κάποιος να γράψει κάτι για SC μοτεράκια.
ASP 30 (Ringed)…..Το πρώτο μου μοτεράκι. Πάνω σε αυτό έμαθα τα περί ρυθμίσεων κτλ. Βασικά ποτέ δε μου γέμισε το μάτι. Πάντα κάτι θα γινόταν και έχανε τις ρυθμίσεις. Πολύ ευαίσθητος με τα (%) των νίτρο, και δε γούσταρε τα ψυχρά μπουζί. Μετά από περίπου 50 ντεπόζιτα άρχισε να χάνει τη δύναμη του. Μια μοιραία πτώση (μετά από σβήσιμο…ένα από τα πολλά σβησίματα του) ήταν και το τέλος του. Εν θα το αγόραζα πάντως ξανά. Ένα μοτεράκι που απλά το παίρνεις γιατί δεν έχεις περισσότερα λεφτά.
OS 25FX…Τι να πω γιʼ αυτό το μοτεράκι. Πολύ δύναμη, παίρνει μπροστά με το χέρι, δεν χρειάστηκε να ξαναπειράξω βελόνες σχεδόν ποτέ μετά την πρώτη ρύθμιση μετά το στρώσιμο. Το μοτεράκι έχει βγάλει μέχρι τώρα 80 ντεπόζιτα (Phoenix Sonic 25 Low wing) και τα 60 από αυτά σχεδόν τάπα και κραγμένο γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο είναι για 30αρα και όχι 25αρα…Όταν κλάσει θα το ξαναπάρω με κλειστά μάτια.
OS 46XF (όχι FX)….Ίσως η καλύτερη σειρά μοτέρ που έφτιαξε ποτέ η OSMax. Δυστυχώς αντικαταστάθηκε από την σειρά FX. Πολύ δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 400 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 7 μοντέλα μέχρι σήμερα). Παίρνει προς με το χέρι και ποτέ δεν την σεβάστηκα ιδιαίτερος. Αν την έβρισκα πάλι θα την αγόραζα.
ST 46 (Ρουλεμανάτο σου λέω!!!)…. Από τα ποιο τίμια Super Tiger μοτεράκια….με το ποιο μάπα καρμπιρατέρ…μιλάμε για μούφα!!! Βρίσκετε μόνιμα σε ένα AviStar εκπαιδευτικό (εδώ και 9 χρόνια….χωρίς καμία πτώση ή σοβαρή επισκευή παρακαλώ!!!) και έχω εκπαιδεύσει πάνω από 5 φίλους με δαύτο. Πάρα πολύ δύναμη και τρομερό κράξιμο. Ξεβιδώνει το muffler βέβαια αν το πολύ κράξεις αλλά έχει κάνει πτήση και χωρίς muffler…όταν έφυγε εν πτήση…τρελό γέλιο και τρελός ήχος. Δόξα το Θεό που δε μας πυροβόλησαν στην Ανάβυσσο. Μέχρι σήμερα πάνω από 450 ντεπόζιτα….δεν το έχω ανοίξει ποτέ…αλλά δεν έχω σκοπό να το κάνω ποτέ γιατί παίζει και να μην ξανακλείσει μετά. Παίρνει μπρος μόνο με starter….αλλά άμα πάρει δε σβήνει με τίποτα.
OS 61XF (όχι FX)….Μια από τα ίδια με την προηγούμενη. ΤΡΕΛΗ δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 280 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 4 μοντέλα μέχρι σήμερα…όλα scale war birds 90αρια). Το μόνο κακό σημείο είναι ότι δεν παίρνει μπρος εύκολα με το χέρι (κατσαβίδι γιατί μόνο μαμάκας βάζει χέρι))και κάποιες φορές ζορίζετε και το starter. Και αυτό το μοτέρ ποτέ δεν το σεβάστηκα ιδιαίτερος. Αν την έβρισκα πάλι θα την αγόραζα και αυτή τη μηχανή.
OS 90 Surpass II (Χωρίς αντλία)….Μια από τα ίδια με τις παραπάνω. ΤΡΕΛΗ και ήρεμη δύναμη, τρομερή αξιοπιστία (μέχρι σήμερα πάνω από 240 ντεπόζιτα…χαλαρά…και έχει φορεθεί σε 5 μοντέλα μέχρι σήμερα…δεν έχει σβήσει ποτέ εν πτήση). Παίρνει μπρος εύκολα με το χέρι (κατσαβίδι). Αυτό το μοτέρ το έχω ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ. Το μόνο που θα πω είναι ότι το φόρεσα στο U-Can-Do 46 (μέχρι που σκόρπησε!!! 82 ντεπόζιτά όλα με hovering και κανιβαλισμό) και τώρα είναι στο Hype 3D 46….(μάλλον θα σκορπήσει και αυτό!!! 96 ντεπόζιτα and still going).
Αν μπορεί κάποιος να γράψει κάτι για SC μοτεράκια.
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Helis
After run χρησιμοποιω οταν θυμαμαι -σπανιοτατα-. Ποτε στους YS.
Στεγνωνω παντα το μοτερ στο τελος της μερας.
Χρησιμοποιω καυσιμο με 20%-λεει- λαδι.
Δεν "σφυριζω" στο full τις βελονες.
Ζεσταινω το μοτερ πριν την απογειωση.
Γενικολογοντας καθε κινητηρας ο οποιος στρωθει και ρυθμιστει σωστα , χρησιμοποιωντας το καταλληλο -και καθαρο, φρεσκο- καυσιμο, καταλληλη -και ζυγισμενη- προπελλα και καταλληλο συστημα για την ψυξη του θα πεταξει αξιοπιστα & δυνατα για πολυ πολυ καιρο. ΣΙΓΟΥΡΑ!
- ΟS 32FH(eli) μοντελο '92-αν θυμαμαι καλα το ονομα- καλος , αξιοπιστος αλλα εξοχως αδυναμος.Αντικατασταθηκε με:
- Irvne 36 '94. Σιγουρα ισχυροτερος αλλα μπελας στην ρυθμιση -low nitro tuned pipe.Ικανοποιητικος.
- Νovarossi 61 -tuned pipe σε Futura SE '97. ΤΕΡΑΣ Δυναμης αλλα και αξιοπιστιας (πεταει ακομα στοκ). Μια φορα ρυθμιστικε και εκτοτε 1κλικ χειμωνα καλοκαιρι. Υποτιμιμενα διαμαντια.
- YS 91ST Hattori SB 16. Tο μοτερ αναφορα συγκρισης. Απλα ΚΟΡΥΦΗ! Δυναμη , ευχριστια, αξιοπιστια, ελαστικοτητα (broadband).
- OS 25 FX 9X6. Tιμιο& αξιπιστο μοτερακι.
- OS 160 FX-bisson-perry pump APC18X8W. Πανω απο 400 πτησεις , ουτε ενα σβησιμο. Μονη επισκευη :Οξειωμενο ρουλεμαν στροφαλου- αντικαταστηθηκε με Inox απο Βoca και εκτοτε ολα ΟΚ. Ευκολορυθμιστος & δυνατος. Still smokin'!!!!!!!!!
- OS 70 FS Ultimate APC13X6. Ασθενικο μοτερακι με κορυφαια αισθηση στο γκαζι, σταθεροτατο ρελαντι αλλα και μερικα flame outs απο διαρροες στην παροχη υψηλης πιεσης δεν αφηνει τις καλυτερες των εντυπωσεων. Πολυ απαιτητικο μοτερ για τις επιδοσεις του.
- YS 110 FS APC 16X6. 2.000 - 10.000Rpm ακαριαια .Τι να λεμε τωρα? Πολλα υποσχομενο μοτερ, τεχνολογικος θησαυρος με εκρηκτικο αρπαγμα & ρελαντι μαχαιρι που ομως κρατησα λιγο ωστε να εξαγω ασφαλες συμπερασμα σχετικα με την αξιοπιστια του. Τωρα μετανοιωσα αλλα ειναι αργα...ισως.
- OS 91 FS - P , APC15X4W. Eξαιρετικο μοτερ , πανευκολο στη ρυθμιση με καλες επιδοσεις και μνημειωδη αξιοπιστια.
After run χρησιμοποιω οταν θυμαμαι -σπανιοτατα-. Ποτε στους YS.
Στεγνωνω παντα το μοτερ στο τελος της μερας.
Χρησιμοποιω καυσιμο με 20%-λεει- λαδι.
Δεν "σφυριζω" στο full τις βελονες.
Ζεσταινω το μοτερ πριν την απογειωση.
Γενικολογοντας καθε κινητηρας ο οποιος στρωθει και ρυθμιστει σωστα , χρησιμοποιωντας το καταλληλο -και καθαρο, φρεσκο- καυσιμο, καταλληλη -και ζυγισμενη- προπελλα και καταλληλο συστημα για την ψυξη του θα πεταξει αξιοπιστα & δυνατα για πολυ πολυ καιρο. ΣΙΓΟΥΡΑ!
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα να αγοράσω ένα κινητήρα 2χρονο για να το βάλω στο μέλλον σε ένα αεροπλανάκι που σκοπεύω να φτιάξω.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει να πάρω τον συγκεκριμένο κινητήρα OS 25LA με τα χαρακτηριστικά αυτά:
Features
One-piece natural finish crankcase
Two bronze crankshaft bushings (sometimes called Oilite bearings)
Schnuerle porting (Schnuerle scavenging)
Side exhaust
Nylon backplate
#20H carb with remote needle valve assembly
Two year limited manufacturers warranty
Includes
Expansion-Style Muffler #E-2030
.25LA Engine w/Carb and A3 glow plug
Instructions, mount template, decal sheet
Two 3x27mm screws to bolt muffler to engine
Specs
Construction: Aluminum 1-piece crankcase, piston, cylinder head, crankshaft, connecting rod, and crankshaft. Chrome-plated Brass cylinder.
Displacement: 4.07cc (0.249 cu. in.)
Bore: 18.0mm (.709")
Stroke: 16.0mm (.630")
Horsepower: 0.6 BHP at 15,000 RPM
Weight: 7.0oz w/o muffler (9.5oz w/ muffler)
Length: 67.5mm (2.65") distance/backplate to front of drive washer 89.5mm (3.52") distance from backplate to prop adapter
Width: 29mm (1.14") width of engine neglecting mounting flanges
Distance Between Mounting Holes Same Side: 14.4mm (.56")
Distance Between Mounting Holes Opposite Side: 33mm (1.29")
Height: 74.5mm (2.93") from bottom of mount tab/top of cylinder head
Crankshaft Thread Size: 1/4-28
Recommended Props: Break In: 9x5
Trainer and Sport Models: 9x5, 9x6
Practical RPM Range: 2,500 - 16,000 RPM
ή αξίζει καλύτερα ο ASP 25A με τα εξής χαρακτηριστικά
Η διαφορά τιμής του OS από τον ASP περίπου 16 ευρό.
Ευχαριστώ!
Αντώνης
Θα ήθελα να ρωτήσω αν αξίζει να πάρω τον συγκεκριμένο κινητήρα OS 25LA με τα χαρακτηριστικά αυτά:
Features
One-piece natural finish crankcase
Two bronze crankshaft bushings (sometimes called Oilite bearings)
Schnuerle porting (Schnuerle scavenging)
Side exhaust
Nylon backplate
#20H carb with remote needle valve assembly
Two year limited manufacturers warranty
Includes
Expansion-Style Muffler #E-2030
.25LA Engine w/Carb and A3 glow plug
Instructions, mount template, decal sheet
Two 3x27mm screws to bolt muffler to engine
Specs
Construction: Aluminum 1-piece crankcase, piston, cylinder head, crankshaft, connecting rod, and crankshaft. Chrome-plated Brass cylinder.
Displacement: 4.07cc (0.249 cu. in.)
Bore: 18.0mm (.709")
Stroke: 16.0mm (.630")
Horsepower: 0.6 BHP at 15,000 RPM
Weight: 7.0oz w/o muffler (9.5oz w/ muffler)
Length: 67.5mm (2.65") distance/backplate to front of drive washer 89.5mm (3.52") distance from backplate to prop adapter
Width: 29mm (1.14") width of engine neglecting mounting flanges
Distance Between Mounting Holes Same Side: 14.4mm (.56")
Distance Between Mounting Holes Opposite Side: 33mm (1.29")
Height: 74.5mm (2.93") from bottom of mount tab/top of cylinder head
Crankshaft Thread Size: 1/4-28
Recommended Props: Break In: 9x5
Trainer and Sport Models: 9x5, 9x6
Practical RPM Range: 2,500 - 16,000 RPM
ή αξίζει καλύτερα ο ASP 25A με τα εξής χαρακτηριστικά
- Product Name : ASP 2 Stroke 25A Glow Engine with muffler
- Model NO : 25A
- Displacement(cc) : 4.05
- Bore(cc) : 17.42
- Stoke(mm) : 17
- Propellex : 9*5
- Practical(rpm) : 2000~18000
- Weight(g) : 300
- Package Size: 18cm x 15cm x 10cm (7.09in x 5.91in x 3.94in)
Η διαφορά τιμής του OS από τον ASP περίπου 16 ευρό.
Ευχαριστώ!
Αντώνης
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Γιασας.Εγω τους OS MAX δεν τους αλλαζω με τιποτα ειναι οι ποιο αξιοπιστοι κινητηρες.Εχω στην κατοχη μου πολλους κινητηρες σαν τους θρυλικους COX αλλα και τους OS MAX δεν βαζω κανενα ακομη και τους ΤΤ που εχω στα χερια μου πανω απο τρεις γενιες μηχανακια απο δαυτα μονο η τελευταια γενια ειναι λιγο καλυτερη.Να φανταστητε οτι OS MAX του 1968 δουλευη ακομη τελεια οπως και COX και να σκεφτητε οτι εκεινα τα χρονια το καυσιμο ηταν σπιτικο.
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες, οι OS δίχρονοι κινητήρες είναι οι καλύτεροι. Στους τετράχρονους πιστεύω οι YS είναι κορυφή και μετά έρχονται οι Saito. Οι OS Τετράχρονοι είναι αξιόπιστοι αλλά έχουν μεγαλύτερο βάρος. Έχω τον Saito 115A και 100, καθώς και τους OS FS91P και FS120 SPIII Pump και FS200 Pump.Τον τελευταίο τον πήρα πρόσφατα και μετάνιωσα που δεν πήρα τον Saito 180 ή 200 γιατί πιστεύω είναι δυνατότεροι.
Απάντηση: Os engine Είναι πράγματι οι καλύτεροι κινητήρες?
Στο καλύτερο μοτερ εαν φερθεις με τον χειρότερο τρόπο θα το "πάρεις στα χερια". Αντίστοιχα στο χειρότερο εαν φερθεις με τον καλύτερο, θα το εχεις μια ζωή!!!
Στρωνετε σωστα τα μοτερ σας, και εχετε πλούσιο το καυσιμο. Μπορει να μην πάρετε το 100% της απόδοσης, αλλα θα τα εχετε για μια ζωή
Στρωνετε σωστα τα μοτερ σας, και εχετε πλούσιο το καυσιμο. Μπορει να μην πάρετε το 100% της απόδοσης, αλλα θα τα εχετε για μια ζωή