phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

pilot-stelios
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από pilot-stelios »

Ειτε ματσακουλια ειτε μπρουμουτισμα ειτε οπως θες.Αυριο θα εχουμε νεοτερα..Επλιζω να βρεθω σημερα στον αερα ωραιος και σιγουρος οπως λες...
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Mogolos »

pilot-stelios έγραψε: A episis gonia prosvolis pios tin edose??? ego mono up edosa. Profanos tin pire mono tou ...

H "γωνία προσβολής" ειναι η γωνία του φτερού στον σχετικό ανεμο. Το όριο, για να καταλάβεις, στα αεροπλάνα είναι 17 μοιρες!!!
Με το up που του εδωσες εσύ, και πριν προλάβει να πάρει ταχύτητα, εφτασε τις 40-50 μοιρες, οπότε πάρε το τιπ στολ στην μαπα!! Απλά πραματα.

Με λίγα λόγια: Ασε το σκάφος να τροχοδρομήσει ΠΟΛΥ, να σηκώσει την ουρά του, δωσε ΤΕΡΜΑ το γκάζι και θα σηκωθεί μονο του μια χαρά.
pilot-stelios
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από pilot-stelios »

Συνέχεια των προβληματισμών μου πάνω στο spitfire ...

Σκέφτομαι να επαναφέρω σε λειτουργια το 40αρι εκπαιδευτικό μου το οποίο ξεκίνησα την επισκευή του έτσι ώστε να το έχω για περαιτέρω εκπαίδευση...
Αυτό σημαίνει ότι θα βγάλω την 46αρα μηχανη απο το spitfire και θα πάρω σε αυτό καινούργια.
Το θέμα είναι ότι σκέφτομαι στο μέλλον να πάρω κάποιο 60αρι μοντέλο και έτσι θα ήθελα από τώρα να πάρω μια 60αρα δίχρονη να την έχω και στο μέλλον.
Στο spitfire ούτως η αλλιώς έχει βάλει ο Τρύφωνας(τον οποίο θα ρωτήσω και από κοντά περί του θέματος) μπροστά βάρος γύρω στα 200- 250 γρ.Αν πάρω μια 60αρα θα βαρύνει μπροστα το spitfire και έτσι θα βγάλω και το περισσότερο βάρος???
Επίσης πως θα συμπεριφερθεί το αεροπλάνο?? Επειδή θα βάλω πιο δυνατή μηχανή θα πρέπει να έχω μεγαλύτερη κλίση της μηχανής και της προπέλας στο down and right θέση??
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Σίγουρα τα βάρη θα αλλάξουν και θα βγάλεις λίγο από αυτό που έχεις τώρα
Το μοντέλο θα έχει περισσότερη ροπή που θα την δεις άμεσα στην απογείωση
Η κλίση μάλλον είναι αρκετή και νομίζω πως μετά την πρώτη πτήση το έμπειρο μάτι του Τρύφωνα θα σου πει αν χρειαστεί κάτι
Είσαι σίγουρος πως θες να βάλεις μεγαλύτερο μοτέρ γιατί θα είσαι overpower με 60 με όλα τα γνωστά προβλήματα
Από ότι ξέρω και ο Τρύφων είναι αντίθετος σε overpower scale war bird
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Mogolos »

Στελιο θα συμφωνίσω με τον Αντώνη.
Πρώτα απ΄όλα για 60αρι σκάφος χρειάζεσαι 91-120 μοτερ, και όχι 60.
Συνεπώς φαντάσου το sf με μοτερ ΔΙΠΛΑΣΙΟ από αυτό που έχεις!!!
Μιας και το αεροπλάνο πετάει μια χαρά, μην το πειράξεις καθόλου.
pilot-stelios
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από pilot-stelios »

Οχι εννοω να πάρω σκάφος ακριβώς το επόμενο μεγαλύτερο απο το δικό μου.Αυτα που είναι για 61 two stroke κ.τ.λ.Το δικό μου είναι για 40-46 Two stroke.
Αν πετάω με το γκάζι στην μέση Αντώνη θα είμαι πάλι overpower?? Πως γίνεται αυτό??

Επίσης μπορώ να πάρω 55αρα και να βάλω αυτήν σε ένα 60αρι στο μέλλον??
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Mogolos »

Ρε στελιο, πλάκα μας κάνεις? Θα πάς από το 46 στο 60!!!
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Mogolos »

Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο όταν μπορείς να πάς από το 46 στο 47?

χαχαχαχα
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Τα μικρά και ελαφρά μοντέλα είναι ποιο επιρρεπή σε overpower καταστάσεις
Θα μπεις σε περιπέτειες και στο τέλος μπορεί να χάσεις και το μοντέλο
Αν δεν νοιώθεις έτοιμος για αυτό το μοντέλο βάλε τον κινητήρα στο εκπαιδευτικό σου και μόλις τριμαριστείς πάς και πάλι στο war bird
pilot-stelios
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από pilot-stelios »

Γιάννη με έχεις μπερδέψει η έχεις μπερδευτεί μόνος σου!!

http://www.myhelis.com/HANGAR-9-P-47-Thunderbolt-60-ARF.html

http://www.planodio.gr/shop/top-flite-p-51-mustang-arf.html


Τα 2 πολεμικά που πετάς δεν είναι αυτής της κατηγορίας μεγέθους που παραθέτω εδώ στα site?
Αν είναι αυτής τότε και στα δύο στο site γράφει για μηχανή από 61 δίχρονο.
Άρα αυτήν την κατηγορία πετάτε ...Κάνω λάθος??????
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

συνήθως η κατηγορία ορίζεται απο τον τύπο μοτέρ που φορά το μοντέλο δηλ 60αρι είναι αυτό που φορά 60αρι μοτερ δίχρονο άρα δεν κάνεις λάθος και καλά διαβάζεις στα παραπάνω site
pilot-stelios
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ Απρ 27, 2009 12:35 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από pilot-stelios »

Ευχαριστω...Γιάννη περιμένω απάντηση..όντως αυτην την κατηγορία πετάς και βάζεις πιο δυνατούς κινητήρες;γιατί μας την λες να ουμε ότι δεν περνούν 60;;...*SAR*
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: phoenix spitfire κακοτεχνία ή σωστό?

Δημοσίευση από Mogolos »

pilot-stelios έγραψε: Ευχαριστω...Γιάννη περιμένω απάντηση..όντως αυτην την κατηγορία πετάς και βάζεις πιο δυνατούς κινητήρες;γιατί μας την λες να ουμε ότι δεν περνούν 60;;...*SAR*

Περνουν ρε Στελαρα, αλλα σκέψου πώς πάνε! Σερνονται. Για αυτό βαζεις 90αρι.
Και αυτό που λέω είναι πώς δεν αξίζει τον κόπο να φτιαξεις ενα μεγαλήτερο σκάφος με 60αρι μοτέρ, όταν πετάς το 46αρι (που πάει "κομματια")
Πάς σε 90αρι ή 120αρι 4χρονο :)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”