Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ MD 500.TI ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ; ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΠΙΛΑΙΖΕΡ, ΜΟΥ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑΘΕΡΟ. ΑΛΛΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΤΩΣΗ, ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΞΙΑ,Ε ΚΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΜ ΧΑΛΟΥΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΣΜΕΝΑ. ΜΠOΡΕΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑ ΑΥΤΗ;
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ MD 500
Το http://www.petame.gr
σας ζητά να πληκτρολογείτε αυστηρά και μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες και πεζά γράμματα. Σεβαστείτε τη γλώσσα και βοηθήστε μας στην προσπάθεια "ενιαίας εικόνας" του χώρου. Μηνύματα με latin χαρακτήρες (Greeklish) και χρήση κεφαλαίων γραμμάτων θα διαγράφονται πάραυτα.
σας ζητά να πληκτρολογείτε αυστηρά και μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες και πεζά γράμματα. Σεβαστείτε τη γλώσσα και βοηθήστε μας στην προσπάθεια "ενιαίας εικόνας" του χώρου. Μηνύματα με latin χαρακτήρες (Greeklish) και χρήση κεφαλαίων γραμμάτων θα διαγράφονται πάραυτα.
Απάντηση: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ MD 500
Σε ευχαριστώ κώστα,αλλά εχώ το ελικόπτερο ART TECH MD500.
ευχαριστώ και καλή σου μέρα
ευχαριστώ και καλή σου μέρα
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
ΛΑΜΣΤΑΜ καλώς ήρθες.
Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, για όλους εσάς που ξεκινάτε να ασχολείστε με τα εκπαιδευτικά διπλόστροφα ηλεκτρικά ελικόπτερα, μην περιμένετε τα μοντέλα ...να πετάξουν μόνα τους.
Απαιτείται υπομονή, διαρκής προσπαθεια και επιμονή. ΚΑΝΕΝΑ ελικόπτερο δεν πετάει μόνο του. Αναφερόμαστε σε μια μηχανή, που δε θέλει να πετάξει. ΕΣΥ θα την πετάξεις και αυτό προϋποθέτει προσπάθεια.
Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις, είναι μια "απλή" αιώρηση, κοιτώντας ΠΑΝΤΑ την ουρά από πίσω. Αν καταφέρεις αυτό, τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
Υ.Γ θα ήθελα να μας εξηγήσεις τι είδους είναι το "σταμπιλαϊζερ" στο οποίο αναφέρεσαι και επίσης τι εννοείς "αλλαγή πεσμένων μοτέρ", επειδή φεύγει μπροστα, πίσω, δεξιά και αριστερά.
ΥΓ2 Να πληκτρολογείς ΠΑΝΤΑ με μικρούς και Ελληνικούς χαρακτήρες.
Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές, για όλους εσάς που ξεκινάτε να ασχολείστε με τα εκπαιδευτικά διπλόστροφα ηλεκτρικά ελικόπτερα, μην περιμένετε τα μοντέλα ...να πετάξουν μόνα τους.
Απαιτείται υπομονή, διαρκής προσπαθεια και επιμονή. ΚΑΝΕΝΑ ελικόπτερο δεν πετάει μόνο του. Αναφερόμαστε σε μια μηχανή, που δε θέλει να πετάξει. ΕΣΥ θα την πετάξεις και αυτό προϋποθέτει προσπάθεια.
Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις, είναι μια "απλή" αιώρηση, κοιτώντας ΠΑΝΤΑ την ουρά από πίσω. Αν καταφέρεις αυτό, τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
Υ.Γ θα ήθελα να μας εξηγήσεις τι είδους είναι το "σταμπιλαϊζερ" στο οποίο αναφέρεσαι και επίσης τι εννοείς "αλλαγή πεσμένων μοτέρ", επειδή φεύγει μπροστα, πίσω, δεξιά και αριστερά.
ΥΓ2 Να πληκτρολογείς ΠΑΝΤΑ με μικρούς και Ελληνικούς χαρακτήρες.
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Γιαννη καλημερα. Δε γνωριζω και πολλα τεχνικα απο τα ελικοπτερα. Τωρα προσπαθω να μαθω, αλλα το σταμπιλαιζερ ειναι ο οριζοντιος αξονας και ειναι πανω απο τους ελικες. Ετσι μου ειπαν στο καταστημα που το πηγα για να το ρυθμησουν. Εκει μου ειπαν και για τα πεσμενα μοτερ και την αντικατασταση τους, πραγμα που δεν εχω κανει ακομη. Επισης μου ειπαν οτι το ζυγισαν και πραγματι στη αρχη ηταν σταθερο. Μπορεις να μου πεις τι ειναι και πως γινεται το ζυγισμα; Σε ευχαριστω για τον πολυτιμο χρονο σου.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Το ζύγισμα είναι το να φέρεις σωστά το κέντρο βάρους. Το κέντρο βάρους ενός ελικοπτέρου πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο κοντά στον άξονα των στροφείων. Πρακτικά ,πιάνεις το ελικόπτερο από το stabilizer (flybar το λένε αυτό το αξονάκι με τα βαράκια) και κοιτάς αν γέρνει μπρος ή πίσω. Κανονικά το ελικόπτερο πρέπει να κάθεται κατακόρυφο. Αν όχι, με λίγη μετατόπιση της μπαταρίας το κακό διορθώνεται.
Οσον αφορά τώρα τα μοτέρ, αυτά έχουν να κάνουν με τη δύναμη ανύψωσης του ελικοπτέρου και όχι με το είδος της αστάθειας που περιγράφεις. Η μόνη περίπτωση που τα μοτέρ προκαλούν αστάθεια στο μπρος πίσω είναι στα double coaxial tandem (σαν το σινούκ) αλλά η περίπτωσή σου δεν είναι αυτή.
Φιλικά Κώστας.
Οσον αφορά τώρα τα μοτέρ, αυτά έχουν να κάνουν με τη δύναμη ανύψωσης του ελικοπτέρου και όχι με το είδος της αστάθειας που περιγράφεις. Η μόνη περίπτωση που τα μοτέρ προκαλούν αστάθεια στο μπρος πίσω είναι στα double coaxial tandem (σαν το σινούκ) αλλά η περίπτωσή σου δεν είναι αυτή.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Kωστα σε ευχαριστω. Θα δοκιμασω να το ζυγισω οπως μου ειπες και αν εχω καποιο προβλημα θα σε ενοχλησω ξανα. Σε ο,τι μπορω να σε βοηθησω και εγω (αν και το βρισκω δυσκολο) ειμαι στη διαθεση σου.
Ευχαριστω
Ευχαριστω
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
φιλε ΛΑΜΣΤΑΝ εχω το ιδιο ελικοπτερο και μενα μου εκανε παρομοια κολπα αλλα πρωτα ρυθμισα το γυροσκοπιο και μετα ολα τα trim και ειναι λαμπαδα πλεον τελειο.αλλα καμια φορα μπωρει να σου τα κανει αυτα και επειδη πρεπει να παρει υψος για να φυγει ο αερας απο κατω.
-
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:51 am
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Φίλε ΛΑΜΣΤΑΜ γενικά το ground effect είναι πιο " δραστικό" στα μικρά ελικόπτερα νομίζω..το παρατήρησα όταν πετούσα τέτοια μικρά μέσα στο σπίτι...Όσο μπορεί να βοηθήσει το φαινόμενο αυτό στην πιο γρήγορη ανύψωση τόση "ζημιά" μπορεί και να κάνει εξαιτίας της συμπίεσης του στρώματος του αέρα κάτω από τις πτέρυγες με αποτέλεσμα πολλές φορές να δίνεται η εντύπωση ότι το πετούμενο "γλυστράει" πέρα δώθε...
Απάντηση: Ερώτηση για ρύθμιση ελικοπτέρου MD 500
Το μονο προβλημα ασταθειας που μπορουν να προκαλεσουν τα μοτερ σ στο ειδος του ελικοπτερου σου ειναι να γυρναει γυρω γυρω και να μη μπορεις να ρυθμισεις την ουρα αν καποιο απτα 2 ειναι πιο φθαρμενο κ συνεπως σου βγαζει λιγοτερες στροφες οτι κ αν κανεις.
Προσπαθησε να πετας το ελικοπτερο τουλαχιστον στο υψος των ματιων για να εχεις την καλυτερη δυνατη σταθεροτητα,το flybar σου δες με το ματι σου να ειναι ισιο αν εχει στραβοσει φτιαξτο λιγο.Επισης,το flybar συνδεεται με το πανω στροφειο μεσω ενως διπλου συνδεσμου ο οποιος ειναι ρυθμιζομενος.Πρεπει λοιπον αυτο να το μακραινεις-κονταινεις ετσι ωστε οταν το flybar ειναι καθετο ως προς τον αψωνα του λικοπτερου,να ειναι και τα πανω blade grips (το μερος πανω στο οποιο βιδωνουν οι ελικες)καθετα προς τον αξωνα.
Τσεκαρε επισης αυτο π λεμε blade tracking,φερε δλδ το λικοπτερο στο υψος των ματιων,και δες αν σε καποιο απτα 2 στροφεια καπιος ελικας ξεφευγει απτην τροχεια π θα πραπε να εχει,θα πρεπει οταν το στροφειο γυρναει κ το κοιτας απτο πλαι οι ακρες των blade να ειναι στο ιδιο σημειο.
Και τελος δες αν οι αξωνες σου ειναι ισιοι,αν τα κανεις ολα αυτα,αν και μερικα δε σ φερνουν το προβλημα π εχεις, θα εχεις ενα παρα πολυ σταθερο ελικοπτερο~!!
Προσπαθησε να πετας το ελικοπτερο τουλαχιστον στο υψος των ματιων για να εχεις την καλυτερη δυνατη σταθεροτητα,το flybar σου δες με το ματι σου να ειναι ισιο αν εχει στραβοσει φτιαξτο λιγο.Επισης,το flybar συνδεεται με το πανω στροφειο μεσω ενως διπλου συνδεσμου ο οποιος ειναι ρυθμιζομενος.Πρεπει λοιπον αυτο να το μακραινεις-κονταινεις ετσι ωστε οταν το flybar ειναι καθετο ως προς τον αψωνα του λικοπτερου,να ειναι και τα πανω blade grips (το μερος πανω στο οποιο βιδωνουν οι ελικες)καθετα προς τον αξωνα.
Τσεκαρε επισης αυτο π λεμε blade tracking,φερε δλδ το λικοπτερο στο υψος των ματιων,και δες αν σε καποιο απτα 2 στροφεια καπιος ελικας ξεφευγει απτην τροχεια π θα πραπε να εχει,θα πρεπει οταν το στροφειο γυρναει κ το κοιτας απτο πλαι οι ακρες των blade να ειναι στο ιδιο σημειο.
Και τελος δες αν οι αξωνες σου ειναι ισιοι,αν τα κανεις ολα αυτα,αν και μερικα δε σ φερνουν το προβλημα π εχεις, θα εχεις ενα παρα πολυ σταθερο ελικοπτερο~!!