Νεος στη Βενζινα!!!!
Νεος στη Βενζινα!!!!
Καλησπερα σας, ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η διαδικασια στρωσιματος μιας μηχανης βενζινης. Η μηχανη απο οτι ειδα πανω εχει τρεις βιδουλες , θα τις πειραξω η ειναι ρυθμιζμενες απο το εργοστασιο? To τσοκ πρεπει να ανοιγοκλεινει με σερβο η χειροκινητα? Επισης η ηλεκτρονικη θα τροφοδοτειται συνεχως με την μπαταρια της η θελει καποιο διακοπτη?
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
Απάντηση: Νεος στη Βενζινα!!!!
Καλησπέρα,
Εγώ προσωπικά όταν στρώνω μηχανές βενζίνης καίω στο ρελαντί 2 ντεπόζιτα του μισού λίτρου και ένα τρίτο αυξάνοντας και μειώνοντας τις στροφές. Το υπόλοιπο στρώσιμο το κάνω στον αέρα με όχι τέρμα γκάζι και χαλαρά ακροβατικά τύπου loop. Γενικά οι μηχανές αυτές δεν είναι σαν τις glow και θέλουν πάνω από 10 ώρες λειτουργίας για να αρχίσουν να στρώνουν. Τώρα σχετικά με τις 3 βίδες, καλό είναι να μην τις πειράξεις μιας και ο κατασκευαστής ήδη έχει ρυθμίσει τη μηχανή. Πιθανά θα θέλει πείραγμα, αλλά λίγο όταν στρώσει. Η μία από αυτές έχει την ένδειξη Η, που σημαίνει high, δηλαδή ρύθμιση των υψηλών στροφών, η άλλη L, low, δηλαδή ρύθμιση των χαμηλών στροφών. Η Τρίτη και μεγαλύτερη βίδα ρυθμίζει το ρελαντί μηχανικά.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι το λάδι που θα χρησιμοποιήσεις μιας και ο κάθε κατασκευαστής προτείνει και κάτι διαφορετικό. Πχ κάποιος κατασκευαστής λέει για στρώσιμο ορυκτέλαιο και μετά συνθετικό και άλλοι απʼ ευθείας συνθετικό ή επίσης υπάρχει η περίπτωση στρωσίματος με μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού που μετά το στρώσιμο πρέπει να μειωθεί.
Το τσοκ είναι στη δική σου κρίση αν θα ανοίγει χειροκίνητα ή με servo. Προσωπικά το κάνω χειροκίνητα, αν φυσικά αυτό το επιτρέπει το μοντέλο (δες στη φωτογραφία πως μπορείς να το κάνεις για να το πιάνεις εύκολα).
Η ηλεκτρονική κατά τη λειτουργία της πρέπει να τροφοδοτείται συνεχώς από ανεξάρτητη με το δέκτη μπαταρία και το ignition πρέπει να είναι τοποθετημένο όσο το δυνατόν μακρύτερα από το δέκτη και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά του αεροπλάνου. Ναι θέλει διακόπτη και μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν απλό σαν και αυτούς που βάζουμε στο δέκτη ή ακόμη και ηλεκτρονικό για να μπορείς να σβήνεις τη μηχανή από την τηλεκατεύθυνση.
Ελπίζω να βοήθησα…. Κ
Εγώ προσωπικά όταν στρώνω μηχανές βενζίνης καίω στο ρελαντί 2 ντεπόζιτα του μισού λίτρου και ένα τρίτο αυξάνοντας και μειώνοντας τις στροφές. Το υπόλοιπο στρώσιμο το κάνω στον αέρα με όχι τέρμα γκάζι και χαλαρά ακροβατικά τύπου loop. Γενικά οι μηχανές αυτές δεν είναι σαν τις glow και θέλουν πάνω από 10 ώρες λειτουργίας για να αρχίσουν να στρώνουν. Τώρα σχετικά με τις 3 βίδες, καλό είναι να μην τις πειράξεις μιας και ο κατασκευαστής ήδη έχει ρυθμίσει τη μηχανή. Πιθανά θα θέλει πείραγμα, αλλά λίγο όταν στρώσει. Η μία από αυτές έχει την ένδειξη Η, που σημαίνει high, δηλαδή ρύθμιση των υψηλών στροφών, η άλλη L, low, δηλαδή ρύθμιση των χαμηλών στροφών. Η Τρίτη και μεγαλύτερη βίδα ρυθμίζει το ρελαντί μηχανικά.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι το λάδι που θα χρησιμοποιήσεις μιας και ο κάθε κατασκευαστής προτείνει και κάτι διαφορετικό. Πχ κάποιος κατασκευαστής λέει για στρώσιμο ορυκτέλαιο και μετά συνθετικό και άλλοι απʼ ευθείας συνθετικό ή επίσης υπάρχει η περίπτωση στρωσίματος με μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού που μετά το στρώσιμο πρέπει να μειωθεί.
Το τσοκ είναι στη δική σου κρίση αν θα ανοίγει χειροκίνητα ή με servo. Προσωπικά το κάνω χειροκίνητα, αν φυσικά αυτό το επιτρέπει το μοντέλο (δες στη φωτογραφία πως μπορείς να το κάνεις για να το πιάνεις εύκολα).
Η ηλεκτρονική κατά τη λειτουργία της πρέπει να τροφοδοτείται συνεχώς από ανεξάρτητη με το δέκτη μπαταρία και το ignition πρέπει να είναι τοποθετημένο όσο το δυνατόν μακρύτερα από το δέκτη και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά του αεροπλάνου. Ναι θέλει διακόπτη και μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν απλό σαν και αυτούς που βάζουμε στο δέκτη ή ακόμη και ηλεκτρονικό για να μπορείς να σβήνεις τη μηχανή από την τηλεκατεύθυνση.
Ελπίζω να βοήθησα…. Κ
- Συνημμένα
-
- Εικόνα 013 (Small).jpg (33.53 KiB) Προβλήθηκε 35 φορές
-
- Εικόνα 012 (Small).jpg (32.95 KiB) Προβλήθηκε 35 φορές
Απάντηση: Νεος στη Βενζινα!!!!
Σερβο στο τσοκ δεν χρειάζεσαι!!Έχτρα βάρος είναι...
Πάρε ένα ηλεκτρονικό διακόπτη για την ηλεκτρονική, Το οποίο θα σβήνει και τον κινητήρα αν χαθέι το σήμα...Βάλε έναν καλό!!
Τη βίδα που ρυθμίζει το ρελαντι μηχανικά πράκτικά δεν τη χρειάζεσαι, αφού το ρελαντι θα το ρυθμίζεις από την τηλ/ση...Συνήθως τις βγάζω τελείως!!
Ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστη στο στρώσιμο και θα έισαι ΟΚ..
Διάβασε σε ελληνικά και ξένα forum για τους κινητήρες βενζίνης και θα μαθεις πάααααρα πολλα!!_Β_Ο_Β_Ο
Πάρε ένα ηλεκτρονικό διακόπτη για την ηλεκτρονική, Το οποίο θα σβήνει και τον κινητήρα αν χαθέι το σήμα...Βάλε έναν καλό!!
Τη βίδα που ρυθμίζει το ρελαντι μηχανικά πράκτικά δεν τη χρειάζεσαι, αφού το ρελαντι θα το ρυθμίζεις από την τηλ/ση...Συνήθως τις βγάζω τελείως!!
Ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστη στο στρώσιμο και θα έισαι ΟΚ..
Διάβασε σε ελληνικά και ξένα forum για τους κινητήρες βενζίνης και θα μαθεις πάααααρα πολλα!!_Β_Ο_Β_Ο
Απάντηση: Νεος στη Βενζινα!!!!
Καλημερα σας, ηθελα να ρωτησω στην ηλεκρονικη ποσα mah μπαταρια πρεπει να βαλω?
Απάντηση: Νεος στη Βενζινα!!!!
Καλησπέρα!
θα μιλήσω για το στρώσιμο της μηχανής μια και με τα υπόλοιπα με βρίσκουν σύμφωνο
Καταρχήν θα πρέπει στρώσεις των κινητήρα σου έτσι όπως λέει ο κατασκευαστής
Παρόλα αυτά στο ρελαντί για τον κινητήρα είναι μια πολύ ευγενής λειτουργία
που δεν του προσφέρει τίποτα απολύτως, τσάμπα βενζίνα καταναλώνεις.
Και αυτό γιατί τα μέταλλα θα πρέπει να υποστούν θερμική και μηχανική
κατεργασία ώστε να στρωθεί ένας κινητήρας.
Σκέψου οτι στις επιφάνειες των μετάλλων υπάρχουν εξογκώματα "βουνά"
και θα πρέπει να λειανθούν αλλά και με το χρόνο επιφανειακά η μοριακή δομή των μετάλλων αλλάζει αλλάζει.
Συνεπώς φροντίζεις η μηχανή σου να έχει πολύ καλή ψύξη
-Να την αφήνεις να ζεσταίνεται ώστε τα μέταλλα να έρθουν σε θερμοκρασία
λειτουργίας
-Να μην τη ζορίζεις με απότομη αλλαγή στο γκάζι. Όταν στρώνεις αυτό είναι
απαγορευτικό πάντα σταδιακά.
-Μετά που θα κάψεις κάποια ντεπόζιτα ανάλογα με τον κατασκευαστή,
στατικά ΠΟΤΕ δεν θα έχεις σταθερό γκάζι να το αλλάζεις ώστε να αλλάζουν οι θερμοκρασίες όσον αφορά την θερμική κατεργασία.
-Όσον αφορά την μηχανική δεν θα έχεις πρόβλημα να δώσεις τέρμα γκάζι
αλλά για πολύ λίγο.
-Και τέλος να φροντίζεις να έχει πλούσιο μείγμα ώστε ο κινητήρας να λαδώνετε καλύτερα.
θα μιλήσω για το στρώσιμο της μηχανής μια και με τα υπόλοιπα με βρίσκουν σύμφωνο
Καταρχήν θα πρέπει στρώσεις των κινητήρα σου έτσι όπως λέει ο κατασκευαστής
Παρόλα αυτά στο ρελαντί για τον κινητήρα είναι μια πολύ ευγενής λειτουργία
που δεν του προσφέρει τίποτα απολύτως, τσάμπα βενζίνα καταναλώνεις.
Και αυτό γιατί τα μέταλλα θα πρέπει να υποστούν θερμική και μηχανική
κατεργασία ώστε να στρωθεί ένας κινητήρας.
Σκέψου οτι στις επιφάνειες των μετάλλων υπάρχουν εξογκώματα "βουνά"
και θα πρέπει να λειανθούν αλλά και με το χρόνο επιφανειακά η μοριακή δομή των μετάλλων αλλάζει αλλάζει.
Συνεπώς φροντίζεις η μηχανή σου να έχει πολύ καλή ψύξη
-Να την αφήνεις να ζεσταίνεται ώστε τα μέταλλα να έρθουν σε θερμοκρασία
λειτουργίας
-Να μην τη ζορίζεις με απότομη αλλαγή στο γκάζι. Όταν στρώνεις αυτό είναι
απαγορευτικό πάντα σταδιακά.
-Μετά που θα κάψεις κάποια ντεπόζιτα ανάλογα με τον κατασκευαστή,
στατικά ΠΟΤΕ δεν θα έχεις σταθερό γκάζι να το αλλάζεις ώστε να αλλάζουν οι θερμοκρασίες όσον αφορά την θερμική κατεργασία.
-Όσον αφορά την μηχανική δεν θα έχεις πρόβλημα να δώσεις τέρμα γκάζι
αλλά για πολύ λίγο.
-Και τέλος να φροντίζεις να έχει πλούσιο μείγμα ώστε ο κινητήρας να λαδώνετε καλύτερα.
Απάντηση: Νεος στη Βενζινα!!!!
η διαδικασια για σβησιμο του κινητηρα ειναι ιδια με τις μηχανες νιτρου? Το κλαπετο τι ακριβως κανει?