Polaris
Απάντηση: Polaris
Φοβερό αεροπλάνο παιδιά, τελικά το ξεκινάω κι εγώ.
@ John Χάλαρης: Κώστα όσον αφορά τις κόλλες, η Adhesive 77 (αν κατάλαβα καλά) χρησιμοποιείται μόνο για να στερεώσει προσωρινά το χαρτί πάνω στο depron μέχρι να κοπεί. Νομίζω πως δεν είναι απαραίτητη αφού μπορείς να σχεδιάσεις το περίγραμμα των κομματιών πάνω στο depron με ένα στυλό. Αν πάντως θέλεις οπωσδήποτε μια ανάλογη κόλλα, στην Ελλάδα κυκλοφορεί η Spray Mount της 3M που μπορείς να την βρεις σε καταστήματα με είδη σχεδίου (στοιχίζει περίπου 14 ευρώ) και είναι κατάλληλη για τέτοιες δουλειές. Ψεκάζεις ένα πολύ λεπτό στρώμα στο χαρτί, το κολλάς στο depron, κάνεις τη δουλειά σου και μετά το ξεκολλάς (μην βάλεις πολλή κόλλα γιατί θα δυσκολευτείς στο ξεκόλλημα).
@ lytrasm: Μιχάλη φοβερή η συλλογή σου με τα depron. Και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου για την πτέρυγα, κάποια στιγμή θα την κάνω κι αυτήν. Πες μας αν θέλεις τι σετάρισμα έχεις κάνει στο Polaris. Έχεις βρει στο Hobby King ή αλλού κανένα μοτέρ ανάλογο του Grayson 2212-06;
@ DAPIAS: Φίλε μου επίσης εξαιρετική η συλλογή σου από depron. Ξέρεις καμιά πηγή για φθηνές βέργες ανθρακονήματος στην Θεσσαλονίκη; Πού πετάς εσύ;
Μόλις έχω νέα από την κατασκευή θα σας ενημερώσω. Περιμένω εναγωνίως και τις δικές σας υποδείξεις.
Άκις
@ John Χάλαρης: Κώστα όσον αφορά τις κόλλες, η Adhesive 77 (αν κατάλαβα καλά) χρησιμοποιείται μόνο για να στερεώσει προσωρινά το χαρτί πάνω στο depron μέχρι να κοπεί. Νομίζω πως δεν είναι απαραίτητη αφού μπορείς να σχεδιάσεις το περίγραμμα των κομματιών πάνω στο depron με ένα στυλό. Αν πάντως θέλεις οπωσδήποτε μια ανάλογη κόλλα, στην Ελλάδα κυκλοφορεί η Spray Mount της 3M που μπορείς να την βρεις σε καταστήματα με είδη σχεδίου (στοιχίζει περίπου 14 ευρώ) και είναι κατάλληλη για τέτοιες δουλειές. Ψεκάζεις ένα πολύ λεπτό στρώμα στο χαρτί, το κολλάς στο depron, κάνεις τη δουλειά σου και μετά το ξεκολλάς (μην βάλεις πολλή κόλλα γιατί θα δυσκολευτείς στο ξεκόλλημα).
@ lytrasm: Μιχάλη φοβερή η συλλογή σου με τα depron. Και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου για την πτέρυγα, κάποια στιγμή θα την κάνω κι αυτήν. Πες μας αν θέλεις τι σετάρισμα έχεις κάνει στο Polaris. Έχεις βρει στο Hobby King ή αλλού κανένα μοτέρ ανάλογο του Grayson 2212-06;
@ DAPIAS: Φίλε μου επίσης εξαιρετική η συλλογή σου από depron. Ξέρεις καμιά πηγή για φθηνές βέργες ανθρακονήματος στην Θεσσαλονίκη; Πού πετάς εσύ;
Μόλις έχω νέα από την κατασκευή θα σας ενημερώσω. Περιμένω εναγωνίως και τις δικές σας υποδείξεις.
Άκις
Απάντηση: Polaris
Μόλις διάβασα όλες τις οδηγίες του Steve Shumate και παρακολούθησα μερικά από τα βίντεο τού how2rc και διαπίστωσα ότι βιάστηκα σχετικά την Adhesive 77, την χρησιμοποιούν και για να κολλήσουν μεγάλες επιφάνειες. Συνεπώς η κόλλα που προτείνει ο Μιχάλης είναι η πιο κατάλληλη.
Απάντηση: Polaris
@ lytrasm: Μιχάλη φοβερή η συλλογή σου με τα depron. Και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου για την πτέρυγα, κάποια στιγμή θα την κάνω κι αυτήν. Πες μας αν θέλεις τι σετάρισμα έχεις κάνει στο Polaris. Έχεις βρει στο Hobby King ή αλλού κανένα μοτέρ ανάλογο του Grayson 2212-06;
Ακη καλημέρα
Αντιστοιχο μοτέρ με αυτό της Grayson θα βρεις στο site: http://www.giantcod.co.uk
στην τιμή των 8 GBP. Οι τιμές του ειναι καλές.
Το setup στον δικό μου Polaris ειναι ως εξής:
Μοτέρ:2212-06 2200 KV
ESC: 35 A
Προπέλλα: 6Χ4 ( Υπάρχει περιθώριο για 7Χ5 αλλά όχι με το ιδιο μοτέρ διότι βγαίνει εκτος στην κατανάλωση Α.)
Μπαταρία: Εχει πετάξει με 1600, 1800 και 2200 mAh. Την καλύτερη απόδωση την έχω με 1800. Το δικό μου μοντέλο έχει βγεί βαρύτερο λόγω ενισχύσεων και βελτιώσεων σε καποια σημεία αλλά και λόγω της επικάλυψης με oracover. Το βάρος του με 1800 μπαταρία φτάνει 850 γρ. και ο λόγος βάρους ισχύος είναι περίπου 0.8/1 . Παρόλλα αυτά πετά θαυμάσια και έκανε εντύπωση στον steeve shumate με τον οποίο επικοινώνησα όταν το είδε να πετά σε video. Σύμφωνα με τα σχέδια ο λόγος ειναι 1.3/1. η κατασκευή όμως σε κάποια σημεία όπως το σημείο του κέντρου βάρους είναι κατά την άποψη μου επιρεπή σε σπασίματα.
Το ίδιο και στο σημείο έδρασης του κάθετου σταθερού λόγω του οτι μεταφέρει το βάρος του κινητήρα. Κατά την άποψη μου θέλει ενίσχυση.
Και ένα video (οχι καλής ποιότητα διότι είναι από κινητό) από την πρώτη του πτήση με 6 Br αέρα. Στην αρχή λέγαμε να μην το πετάξουμε αφού δεν πέταγε τίποτα αλλά καταλαβαίνεις !!! κάτι μας πίεζε εσωτερικά!!! Παρακολούθησε την άνοδο σε σχέση με το βάρος που σου ανέφερα πρίν.
http://www.youtube.com/watch?v=F9Gi40uVQM4
Ακη καλημέρα
Αντιστοιχο μοτέρ με αυτό της Grayson θα βρεις στο site: http://www.giantcod.co.uk
στην τιμή των 8 GBP. Οι τιμές του ειναι καλές.
Το setup στον δικό μου Polaris ειναι ως εξής:
Μοτέρ:2212-06 2200 KV
ESC: 35 A
Προπέλλα: 6Χ4 ( Υπάρχει περιθώριο για 7Χ5 αλλά όχι με το ιδιο μοτέρ διότι βγαίνει εκτος στην κατανάλωση Α.)
Μπαταρία: Εχει πετάξει με 1600, 1800 και 2200 mAh. Την καλύτερη απόδωση την έχω με 1800. Το δικό μου μοντέλο έχει βγεί βαρύτερο λόγω ενισχύσεων και βελτιώσεων σε καποια σημεία αλλά και λόγω της επικάλυψης με oracover. Το βάρος του με 1800 μπαταρία φτάνει 850 γρ. και ο λόγος βάρους ισχύος είναι περίπου 0.8/1 . Παρόλλα αυτά πετά θαυμάσια και έκανε εντύπωση στον steeve shumate με τον οποίο επικοινώνησα όταν το είδε να πετά σε video. Σύμφωνα με τα σχέδια ο λόγος ειναι 1.3/1. η κατασκευή όμως σε κάποια σημεία όπως το σημείο του κέντρου βάρους είναι κατά την άποψη μου επιρεπή σε σπασίματα.
Το ίδιο και στο σημείο έδρασης του κάθετου σταθερού λόγω του οτι μεταφέρει το βάρος του κινητήρα. Κατά την άποψη μου θέλει ενίσχυση.
Και ένα video (οχι καλής ποιότητα διότι είναι από κινητό) από την πρώτη του πτήση με 6 Br αέρα. Στην αρχή λέγαμε να μην το πετάξουμε αφού δεν πέταγε τίποτα αλλά καταλαβαίνεις !!! κάτι μας πίεζε εσωτερικά!!! Παρακολούθησε την άνοδο σε σχέση με το βάρος που σου ανέφερα πρίν.
http://www.youtube.com/watch?v=F9Gi40uVQM4
Απάντηση: Polaris
Καλημέρα Μιχάλη, σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το βιντεάκι σου πολύ καλό, αν και βαρύ, το αερπλάνο σου πετά ωραία και ανεβαίνει με άνεση!!! Περιμένουμε κι άλλες ταινίες! Αυτή η εσωτερική παρόρμηση που αναφέρεις μας έχει καταστρέψει όλους... χαχαχα...
Παρήγγειλα ήδη τον κινητήρα και μελετάω τα σχέδια. Μέσα στην εβδομάδα αν βρω χρόνο θα αρχίσω την κατασκευή. Μερικές πρώτες παρατηρήσεις: Υποτίθεται ότι στο σημείο έδρασης του κάθετου σταθερού υπάρχει ένα κομμάτι κόντρα πλακέ για ενίσχυση. Δεν είναι αρκετό; Χρειάζεται περισσότερη; Η καρμπονόβεργα των 5 mm μήπως είναι υπερβολική; Σκέφτομαι να βάλω 3 mm για να αποφύγω και το κόψιμο της πτέρυγας, λες να αποδειχθεί ανεπαρκής; Αντί για ξύλινες πλάγιες ενισχύσεις στα φτερά και στο οριζόντιο σταθερό σκέφτομαι επίσης να χρησιμοποιήσω καρμπονόβεργα μικρότερης διατομής.
Το Giantcod φαίνεται καλό... κρίμα μόνο που δεν στέλνει ογκώδη αντικείμενα...
Παρήγγειλα ήδη τον κινητήρα και μελετάω τα σχέδια. Μέσα στην εβδομάδα αν βρω χρόνο θα αρχίσω την κατασκευή. Μερικές πρώτες παρατηρήσεις: Υποτίθεται ότι στο σημείο έδρασης του κάθετου σταθερού υπάρχει ένα κομμάτι κόντρα πλακέ για ενίσχυση. Δεν είναι αρκετό; Χρειάζεται περισσότερη; Η καρμπονόβεργα των 5 mm μήπως είναι υπερβολική; Σκέφτομαι να βάλω 3 mm για να αποφύγω και το κόψιμο της πτέρυγας, λες να αποδειχθεί ανεπαρκής; Αντί για ξύλινες πλάγιες ενισχύσεις στα φτερά και στο οριζόντιο σταθερό σκέφτομαι επίσης να χρησιμοποιήσω καρμπονόβεργα μικρότερης διατομής.
Το Giantcod φαίνεται καλό... κρίμα μόνο που δεν στέλνει ογκώδη αντικείμενα...
Απάντηση: Polaris
FRN έγραψε: ↑
Μερικές πρώτες παρατηρήσεις: Υποτίθεται ότι στο σημείο έδρασης του κάθετου σταθερού υπάρχει ένα κομμάτι κόντρα πλακέ για ενίσχυση. Δεν είναι αρκετό; Χρειάζεται περισσότερη; Η καρμπονόβεργα των 5 mm μήπως είναι υπερβολική; Σκέφτομαι να βάλω 3 mm για να αποφύγω και το κόψιμο της πτέρυγας, λες να αποδειχθεί ανεπαρκής; Αντί για ξύλινες πλάγιες ενισχύσεις στα φτερά και στο οριζόντιο σταθερό σκέφτομαι επίσης να χρησιμοποιήσω καρμπονόβεργα μικρότερης διατομής.
Κατά την άποψη μου πάντα:
1.Το κομματάκι από κόντρα πλακέ που χρησιμοποιεί στα σχέδια είναι μικρό για τα φορτία που μεταφέρονται σε αυτό το σημείο. Ειμαι σίγουρος οτι αν δεν υπήρχε θέμα βάρους θα το ενισχυαν περισσότερο. Στο δικό μου έχω βάλει ψιλό κόντρα πλακέ (1mm) πάνω κάτω. Επίσης έχω προσθέσει δύο αντηρίδες που υποστηρίζουν το ατρακτίδιο του κινητήρα.
Βέβαια το επιπρόσθετο βάρος στο δικό μου είναι από άλλα θέματα , όπως η επικάλυψη με οracover και οχι η ενίσχυση στο συγκεκριμμένο σημείο. Πάντως έχω δει πολλά που σπάνε ακριβώς σε αυτό το σημείο. Στην διάρκεια κατασκευή του θα διαπιστώσης την αδυναμία του σημείου που αναφέρω. (πολύ μικρή επιφάνεια για να υποστηρίξει όλο το ουραίο με το επιπρόσθετο βάρος του κινητήρα και των παρελκομένων. ( σερβο, καλωδια κλπ.) ( Τα καλώδια προσθέτουν σημαντικό βάρος.
2. Καρμπονόβεργα 3μμ που φαίνεται μικρή για το βάρος του μοντέλου. Με προσοχή η 5 μμ τοποθετείται χωρίς να κόψεις το depron. Εγώ δεν έκοψα. Ο λόγος που έβαλα πηχάκια από μπάλσα είναι η ευκολία διαμόρφωσης του χειλους προσβολής. Μπορείς να βάλεις και βέργα όπως αναφέρεις.
Μιχάλης
- Συνημμένα
-
- Polaris3.jpg (91.76 KiB) Προβλήθηκε 139 φορές
-
- Polaris5.jpg (87.97 KiB) Προβλήθηκε 139 φορές
-
- 15052010368.jpg (97.34 KiB) Προβλήθηκε 139 φορές
-
- 08052010348.jpg (86.74 KiB) Προβλήθηκε 139 φορές
-
- Polaris15.jpg (91.04 KiB) Προβλήθηκε 139 φορές
Απάντηση: Polaris
φιλε Ακις καλησπερα.καρμπον βεργες επαιρνα απο hobbypilot η απο αεολους στην τουμπα.δυστυχως δεν ξερω καποια αλλη πηγη για βεργες.στην Θεσσαλονικη παω και πεταω κατω απο το LIDL της τουμπας,αλλα περισοτερο το χειμωνα παμε.απο μαιο και μετα παω σε 1 κτημα κοντα στο σανι χαλκιδικης.εχει τεραστια αλανα και θαλασσα στα 50 μετρα.αν εισαι και εσυ απο θεσσαλονικη στειλε προσωπικο μυνημα το τηλ. σου να τα πουμε.
Απάντηση: Polaris
καλησπερα.Μιχαλη ηθελα να σε ρωτησω τον παγκο που δουλευεις το αεροπλανο που τον βρηκες και ποσο κοστιζει;ειναι τελειος.
Απάντηση: Polaris
DAPIAS έγραψε: ↑καλησπερα.Μιχαλη ηθελα να σε ρωτησω τον παγκο που δουλευεις το αεροπλανο που τον βρηκες και ποσο κοστιζει;ειναι τελειος.
Τον πούλαγε το Leroy Merlin πριν από καιρό στην τιμή των 80Ε αν θυμάμαι καλά. Φαντάζομαι ότι μπορείς να βρείς αντιστοιχους πάγκους εργασίας στα καταστημάτα εργαλείων ή στο Practiker κλπ.
Απάντηση: Polaris
Μια και αναφερθήκαμε σε κόλλες και τεχνικά θέματα, που οπωσδήποτε έχουν σχέση με την κατασκευή του Polaris, θα ήθελα τη γνώμη σας και στο παρακάτω θέμα: Πρόσφατα δοκίμασα κυανοακρυλική κόλλα σε Depron. Αν και υποτίθεται ότι δεν είναι ασφαλής για φελιζόλ, στο Depron συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, δεν το έκαψε και η κόλληση ήταν πολύ ισχυρή. Μου φαίνεται ότι μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις που χρειάζεται ταχύτητα. Τι λέτε;
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Polaris
FRN έγραψε: ↑Μια και αναφερθήκαμε σε κόλλες και τεχνικά θέματα, που οπωσδήποτε έχουν σχέση με την κατασκευή του Polaris, θα ήθελα τη γνώμη σας και στο παρακάτω θέμα: Πρόσφατα δοκίμασα κυανοακρυλική κόλλα σε Depron. Αν και υποτίθεται ότι δεν είναι ασφαλής για φελιζόλ, στο Depron συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, δεν το έκαψε και η κόλληση ήταν πολύ ισχυρή. Μου φαίνεται ότι μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις που χρειάζεται ταχύτητα. Τι λέτε;
Αδυνατον να χρησιμοποιησες κλασσικη κυανοακρυλικη σε πορωδες υλικο και να μην στο αλλοιωσε!!Εκτος κι αν εβαλες καποια...επιστρωση πρωτα η εντελει η κολλα ειναι foam safe η ακομα-ακομα το υλικο σου.....δεν ειναι πορωδες-depron.
Φιλικα,Στεφανος.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Polaris
fazerdreamer έγραψε: ↑
.....η εντελει η κολλα ειναι foam safe η ακομα-ακομα το υλικο σου.....δεν ειναι πορωδες-depron.
Ερώτηση Στέφανε, η CA που είναι foam safe τι γράφει από έξω....δηλ. πως την καταλαβαίνεις;
Θέλω να πάρω και δεν ξέρω πως να το ζητήσω;
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Polaris
John Χάλαρης έγραψε: ↑Ερώτηση Στέφανε, η CA που είναι foam safe τι γράφει από έξω....δηλ. πως την καταλαβαίνεις;
Θέλω να πάρω και δεν ξέρω πως να το ζητήσω;
Χωρις να ειναι παντα απαραιτητη η υπαρξη κυανοακρυλικης με επιταχυντη για πορωδη υλικα-κανουν και εποξικες 5λεπτες,πιο βαριες και πιο αργες,- σιγουρα συνανταμε ταμπελες οπως foam safe,odorless κ.τ.λ.π.
Εικονες οπως εδω θα σε κατατοπισουν καλυτερα http://www.google.gr/images?hl=el&q=ca%20foam%20safe&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Απο τις καλυτερες σε ποιοτητα και καλυψη φασματος μεχρι τωρα που μου εχει τυχει,οντως ακριβοτερη και επωνυμη,κανει ομως αριστη δουλεια και αυτη και το filler της προαιρετικα ειναι εδω http://www.planodio.gr/shop/multiplex-zacki-elapor-glue.html
αν την επιλεξεις παρε πακετο και filler+kicker-επιταχυντη!Απολυτο αποτελεσμα απο την εμπειρια μου.!
Αντε καλες πτησεις να χουμε λεμεεεεε!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Polaris
Στέφανε σ'ωραίος!!!
Θα περάσω από planodio να κάνω μια συγκεντρωτική......!!!!
Θα περάσω από planodio να κάνω μια συγκεντρωτική......!!!!
Απάντηση: Polaris
fazerdreamer έγραψε: ↑Αδυνατον να χρησιμοποιησες κλασσικη κυανοακρυλικη σε πορωδες υλικο και να μην στο αλλοιωσε!!Εκτος κι αν εβαλες καποια...επιστρωση πρωτα η εντελει η κολλα ειναι foam safe η ακομα-ακομα το υλικο σου.....δεν ειναι πορωδες-depron.
Φιλικα,Στεφανος.
Μου έκανε κι εμένα εντύπωση Στέφανε. Οτι το υλικό που κόλλησα είναι Depron, δεν υπάρχει αμφιβολία. Ως προς την κόλλα όμως, δεν είμαι σίγουρος γιατί είναι Noname, και έρχεται χωρίς ετικέτες και επισημάνσεις. Την πουλούν όμως με την ένδειξη «NOT FOAM SAFE», και γι' αυτό εντυπωσιάστηκα με το αποτέλεσμα. Δεν έβαλα φυσικά καμία επιπλέον επίστρωση.
Απάντηση: Polaris
FRN έγραψε: ↑Μια και αναφερθήκαμε σε κόλλες και τεχνικά θέματα, που οπωσδήποτε έχουν σχέση με την κατασκευή του Polaris, θα ήθελα τη γνώμη σας και στο παρακάτω θέμα: Πρόσφατα δοκίμασα κυανοακρυλική κόλλα σε Depron. Αν και υποτίθεται ότι δεν είναι ασφαλής για φελιζόλ, στο Depron συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, δεν το έκαψε και η κόλληση ήταν πολύ ισχυρή. Μου φαίνεται ότι μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις που χρειάζεται ταχύτητα. Τι λέτε;
Παιδιά προσοχή
Επειδή χρησιμοποιώ depron συχνά και αναφέρομαι στο κανονικό υλικό όχι σε απομιμήσεις, η κυανοακρυλική το λιώνει εκτός και αν είναι foam safe. Η καλύτερη για μένα είναι η εποξική για σημεία που απαιτούν ενισχυση και UHU por για τα υπόλοιπα σημεία.