fiberglass

phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

fiberglass

Δημοσίευση από phoenix2 »

Καλησπέρα

Εχω την απορια του που υπερτερει ως υλικο για μοντελα το fiberglass εναντι του μπαλσα. ΕΙναι πιο ανθεκτικο σε κακες στιγμές; Επισκευάζεται ευκολα; Πεταει εξισου καλα με το μπαλσα;

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Mogolos »

Το "γυαλί" ειναι πιο "δυνατό. Σου επιτρέπει να έχεις περισσότερο χωρο, μεσα στο σκάφος μιας και δεν χρειάζεται τοσους δομεις. Βαφεται ευκολα, και δεν μουλίιάζει από τα καυσιμα.
Ακομα, μιας και τα σκάφη βγαίνουν από καλούπι, μπορεις να έχεις όση λεπτομέρια θες (πανελς, πριτσινια κλπ).
Στις επισκευές ειναι το ιδιο πράγμα. Απλά δουλεύεις με διαφορετικά υλικά. Φυσικά μηλάμε για απλά χτυπήματα, όχι να γινει παζλ το σκάφος!
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από nasa »

...έχω προσέξει πως υπάρχουν εταιρείες (π.χ. CMPro) που χρησιμοποιούν fiberglass για το fuselage και balsa για τις πτέρυγες...
Υπάρχει κάποιος λόγος που γίνεται αυτό?...έχει αυτός ο συνδυασμός κάποια αβαντάζ?
η ταν, η, τα πετάν...
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Αγαπητόι φίλοι του χόμπι,

Το ξύλο έχει το αβαντάζ της ελαστικότητας και της στιβαρής "γεωδετικής" κατασκευής.........
Ο πολυεστέρας έχει το αβαντάζ της γρήγορης κατασκευής (καλουπωτή) ειδικά εαν το θέμα είναι με κουρμπαριστές επιφάνειες.....

Προσωπικά πιστεύω πως το ξύλινο αεροπλάνο είναι καλλίτερο μιας και αν συμβεί ζημιά είναι πιο εύκολο να επισκευαστεί....Το Φάϊμπεργκλας όχι. Χάνει την συνοχή του και με την επισκευή βαραίνει απο τις ενισχύσεις.... Στην πτήση οι στρεβλώσεις του ξύλου είναι μικρότερες απο του Φάϊμπεργκλας....

Ανάλογα με το πως το βλέπει ο καθένας πράττει και για την ανάγκη του.

ΜΦΧ
Τρύφωνας
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από phoenix2 »

Υπάρχε φοαμενιο αεροπλανο που να πλησιαζει σε πτητικα χαρακτηριστικα ενα μπαλσινο αν υποθεσουμε οτι πεταει σε μερα με ασθενη ανεμο?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Κάθε υλικό έχει τα δικά του χαρακτηριστικά Κάποια θετικά και κάποια αρνητικά
Δύσκολα ένα φοαμ θα μπορούσε να πετά σαν μπαλσινο Ένας δραστικός παράγοντας είναι η διάφορα βάρους Σημαντικό ρόλο παίζει και η δυνατότητα διαμόρφωσης της αεροτομής
πχ λόγω του ότι πρέπει να υπάρχει κάποια μηχανική αντοχή στο φοαμ δεν μπορεί να είναι όσο λεπτομερής θα έπρεπε
Υπάρχουν όμως κάποια μοντέλα epp (υλικό σαν το φοαμ αλλα πολύ ανθεκτικότερο) που μπορούν να πετάξουν κάτω από συνθήκες ανέμου (σε λογικά πάντα πλαίσια) όπως το t28 Trojan της parkzone η το mentor της multiplex Ακόμη και αρκετοί τύποι ανεμόπτερων απο epp έχουν ανοχή στον άνεμο
Αν το ψάξεις σίγουρα θα βρεις και άλλα μα σε καμία περίπτωση δεν θα έχουν την αδράνεια και υπόσταση ενός μπαλσινου σε αντίστοιχο μέγεθος
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από phoenix2 »

Το ΕΡΟ ειναι παρομοι με το ΕΡΡ?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Όχι δεν είναι το ίδιο είναι πολύ υποδεέστερο υλικό (κινέζικη παραλαγή)
Δεν έχει την αντοχή του epp ......... κολλάει με ca για φοαμ αλλα είναι πολύ φθηνότερο και ευτελέστερο
Μπορεί να είναι κατάλληλο για μικρά gws (εταιρία που το χρησιμοποιεί) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι epp
Ακόμη και τα υπόλοιπα epp διαφέρουν μεταξύ τους πχ το ELAPOR της multiplex το θεωρώ καλύτερο από το Z-FOAM της parkzone μα αυτά τα δύο έχουν κοινά χαρακτηριστικά .........το epo είναι ακόμη ποιο κάτω .....πάντα κατα την δική μου οπτική ματιά
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από phoenix2 »

Τελικα πιο υλικο τυπου foam πεταει καλύτερα και ταυτοχρονα επιδεχεται ευκολη επισκευη?
ο Λακης ο Λωτος

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από ο Λακης ο Λωτος »

Ellapor(multiplex) & Z-Foam (Parkzone)
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

όλα τα epp έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά στο θέμα ανθεκτικότητα -επισκευή αλλά μη ξεχνάς ότι πετάς το αεροπλάνο και όχι το υλικό.........πρέπει και να σου αρέσει λίγο Όσο για την πτήση δεν έχει να κάνει μόνο με το υλικό αλλά την γενικότερη κατασκευή του και φυσικά την αεροτομή του και τον τύπο του
Εσύ τι ψάχνεις ?Έχεις κάτι στο μυαλό σου

Τώρα πως γύρισε το θέμα στα φοαμ .........είναι κάτι που μου λέει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος σε Υλικά κατασκευής ηλεκτρικών αερομοντέλων
kordi
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2010 9:36 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από kordi »

Υπάρχει και συνδιασμός των δυο (Foam &Fiberglass) με πολύ καλά αποτελέσματα.
θέλει όμως πολυυυυυυυυυ δουλειά.

http://www.jepe.org/finishing%20foam/finishing%20foam.htm
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

ένας βασικός λόγος (μετά το κόστος) που υπάρχουν τα φοαμ είναι το μικρό βάρος με συνέπεια τις λιγότερες απαιτήσεις σε κινητήρα και ενέργεια
Στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλά φτερά συνδυασμού φοαμ και μπάλσα κλπ (το αναφέρω για τους νεότερους φίλους μας)
όλα γίνονται όταν υπάρχει όρεξη για δουλεία
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από phoenix2 »

Ψαχνω για ενα scale φοαμ warbird με φτερο οχι λιγοτερο από 130 εκ. και να πεταει για φελιζολ ικανοποιητικα. Κατι σε P51 ή HELLCAT.
Θα ήθελα τις προτασεις σας.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: fiberglass

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

έχεις πτητική εμπειρία?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”