Μετά το Easy Star.....
Μετά το Easy Star.....
To Easy Star μέσα σε 2 βδομάδες έκανε παραπάνω από 10 πτήσεις και θα συνεχίσει να κάνει για πολύ καιρό ακόμη αφού μπορώ και το πετάω δίπλα από το σπίτι μου σε πλαγιές.
Έχω εκτιμήσει πάρα πολύ την ανθεκτικότητα του ELAPOR.
Θέλω τώρα να προχωρίσω σε ένα κανονικό trainer για χρήση σε μοντελοδρόμια. Ηλεκτρικό πάντα. Τα θερμικά/balsa θα έρθουν αφού αποκτήσω περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου....._Β_Ο
Καταρχήν είχα το Trojan T-28 στα υπόψην με βάση και τις συζητήσεις μου με τον Αντώνη (Κριτζά) ο οποίος έχει βοηθήσει αφάνταστα.
Έχω κολλήσει λίγο όμως με τη Multiplex και αξιολογώ τα Minimag (είδα αυτό που έφτιαξε ο Nasa τη περάσμενη Κυριακή), Twinstar II και Mentor.
Στο Twinstar σκέφτομαι να βάλω και τροχούς για απογειώσεις/προσγειώσεις αν το πάρω - αλλιώς δεν έχει νόημα.
Το Mentor, ειναι μεγάλο και μου αρέσει η πρόκληση αυτή.
To Minimag θα ήταν η πιο safe επιλογή αλλά το ξέρω ότι μετά από 2-3 μήνες θα μαζεύει σκόνη.
Έχετε κάποια συμβουλή που να με βοηθήσει να πάρω την απόφαση για το επόμενο βήμα;΄
Εκτος από Multiplex ποιά άλλη σειρά;
Έχω εκτιμήσει πάρα πολύ την ανθεκτικότητα του ELAPOR.
Θέλω τώρα να προχωρίσω σε ένα κανονικό trainer για χρήση σε μοντελοδρόμια. Ηλεκτρικό πάντα. Τα θερμικά/balsa θα έρθουν αφού αποκτήσω περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου....._Β_Ο
Καταρχήν είχα το Trojan T-28 στα υπόψην με βάση και τις συζητήσεις μου με τον Αντώνη (Κριτζά) ο οποίος έχει βοηθήσει αφάνταστα.
Έχω κολλήσει λίγο όμως με τη Multiplex και αξιολογώ τα Minimag (είδα αυτό που έφτιαξε ο Nasa τη περάσμενη Κυριακή), Twinstar II και Mentor.
Στο Twinstar σκέφτομαι να βάλω και τροχούς για απογειώσεις/προσγειώσεις αν το πάρω - αλλιώς δεν έχει νόημα.
Το Mentor, ειναι μεγάλο και μου αρέσει η πρόκληση αυτή.
To Minimag θα ήταν η πιο safe επιλογή αλλά το ξέρω ότι μετά από 2-3 μήνες θα μαζεύει σκόνη.
Έχετε κάποια συμβουλή που να με βοηθήσει να πάρω την απόφαση για το επόμενο βήμα;΄
Εκτος από Multiplex ποιά άλλη σειρά;
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Ακυρωση απαντησης.
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
ως επιλογη δευτερου μετα ΕΖ πετουμενου δηλαδη προτεινεις mini mag Η το κτηνωδες για πρωτο με aileron mentor?.. γιαυτο ειπα parkzone και ουχι για κανενα ποταπο και κακοβουλο υπονοουμενο για μαγαζια κτλ.. εγω για μαρκες μιλησα ΣΥ ΕΙΠΑΣ...scroll up and enjoy
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Επειδη ειμαι κ εγω στα χναρια σου (βασικα πιο αρχαριος για να λεμε κ την αληθεια αφου μολις την περασμενη Κυριακη εκανα τη 1η πτηση), σκεφτομαι οτι το επομενο βημα μου θα ειναι μαλλον το Formosa της GWS...χαμηλοπτερυγο μεν, αλλα αρκετα forgiving απ οτι διαβαζω, κ σε περναει και σε ενα επιπεδο παραπανω.....
Η αληθεια ειναι οτι τη Κυριακη ξετρελαθηκα οπως εγραψα κ αλλου με ενα Parkzone (το Extra 300), αλλα σιγουρα αυτο δεν ειναι για το τωρινο επιπεδο μας...
Η αληθεια ειναι οτι τη Κυριακη ξετρελαθηκα οπως εγραψα κ αλλου με ενα Parkzone (το Extra 300), αλλα σιγουρα αυτο δεν ειναι για το τωρινο επιπεδο μας...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Ανδρέα ήδη προλόγισες ότι σου πρότεινα το Τ28 της parkzone και πράγματι έτσι είναι
Το Τ28 πετάει καταπληκτικά κάνει τα πάντα δεν φοβάται τον αέρα και θα σε βάλει με άνεση και χωρίς άγχος στο δρόμο της απογείωσης προσγείωσης και των πρώτων ακροβατικών με άρωμα scale
Σίγουρα είναι και πάλι ένα μικρό μοντέλο πολύ τίμια αγορά και έχει πολλά από τα καλά του elapor όπως αντοχή και άμεση επιδιόρθωση πληθώρα ανταλλακτικών αλλά multiplex δεν είναι
Από την άλλη τα μικρά της multiplex δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ήδη έχεις (και που είναι πασπαρτού μοντέλο για όλες της χρήσεις)
Δηλαδή αν καταλαβαίνεις εγώ σε multiplex θα πρότεινα μόνο το mentor για να πας παραπάνω
Καταπληκτικό μοντέλο με την γνωστή ποιότητα αλλά λίγο βαρετό αφού στην πράξη απογειώνεται προσγειώνεται σχεδόν μόνο του και στις εναέριες κινήσεις (του με απλό setup που το πέταξα) είναι λίγο νωχελικό αλλά νιώθεις ωραία και χαλαρά
Το κόστος του mentor είναι σχεδόν στα διπλά χρήματα (τα αξιζει) αλλά έχεις ένα μεγάλο μοντέλο με υπόσταση και ποιο φυσική κίνηση από το μικρό Τ28 που μπορεί και να γίνει αρκετά άτσαλο σε άπειρα χέρια
Ένα ηλεκτρικό που πέταξα την Κυριακή και μου άρεσε σαν ποιότητα και σαν πτήση είναι η cessna της st
Αυτά για φοαμένια αν σε ενδιαφέρει ένα βήμα παραπέρα όπως τα μπαλσινα τα ξαναλέμε
Το Τ28 πετάει καταπληκτικά κάνει τα πάντα δεν φοβάται τον αέρα και θα σε βάλει με άνεση και χωρίς άγχος στο δρόμο της απογείωσης προσγείωσης και των πρώτων ακροβατικών με άρωμα scale
Σίγουρα είναι και πάλι ένα μικρό μοντέλο πολύ τίμια αγορά και έχει πολλά από τα καλά του elapor όπως αντοχή και άμεση επιδιόρθωση πληθώρα ανταλλακτικών αλλά multiplex δεν είναι
Από την άλλη τα μικρά της multiplex δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ήδη έχεις (και που είναι πασπαρτού μοντέλο για όλες της χρήσεις)
Δηλαδή αν καταλαβαίνεις εγώ σε multiplex θα πρότεινα μόνο το mentor για να πας παραπάνω
Καταπληκτικό μοντέλο με την γνωστή ποιότητα αλλά λίγο βαρετό αφού στην πράξη απογειώνεται προσγειώνεται σχεδόν μόνο του και στις εναέριες κινήσεις (του με απλό setup που το πέταξα) είναι λίγο νωχελικό αλλά νιώθεις ωραία και χαλαρά
Το κόστος του mentor είναι σχεδόν στα διπλά χρήματα (τα αξιζει) αλλά έχεις ένα μεγάλο μοντέλο με υπόσταση και ποιο φυσική κίνηση από το μικρό Τ28 που μπορεί και να γίνει αρκετά άτσαλο σε άπειρα χέρια
Ένα ηλεκτρικό που πέταξα την Κυριακή και μου άρεσε σαν ποιότητα και σαν πτήση είναι η cessna της st
Αυτά για φοαμένια αν σε ενδιαφέρει ένα βήμα παραπέρα όπως τα μπαλσινα τα ξαναλέμε
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Στέφανε το Radian είναι χάλι μπρος το easyglider γι αυτό και λογικά έχεις αυτή την άποψη
Τα υπόλοιπα μοντέλα είναι πολύ καλύτερα και ισορροπημένα Τώρα και το radian βγαίνει με aileron k flaps άρα πολλά υποσχόμενο
εν γένει τα μοντέλα της parkzone είναι value for money μe καλά speed control ανθεκτικότατα ψηφιακά servos και γενικά καλό setup
Αν προσεχαν και το zfoam περισοτερο θα έπερναν πολλους ακόμη πόντους (στην πραξη το zfoam είναι πολύ καλύτερο απο την πρώτη εντύπωση που σου δίνει)
Τα υπόλοιπα μοντέλα είναι πολύ καλύτερα και ισορροπημένα Τώρα και το radian βγαίνει με aileron k flaps άρα πολλά υποσχόμενο
εν γένει τα μοντέλα της parkzone είναι value for money μe καλά speed control ανθεκτικότατα ψηφιακά servos και γενικά καλό setup
Αν προσεχαν και το zfoam περισοτερο θα έπερναν πολλους ακόμη πόντους (στην πραξη το zfoam είναι πολύ καλύτερο απο την πρώτη εντύπωση που σου δίνει)
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Ευχαριστώ για τις εισηγήσεις.
Βασικά και εγώ πιστεύω ότι από Multiplex το Mentor φαίνεται ενδιαφέρον για τους λόγους που ανέφερε και ο Αντώνης πιο πάνω. Αν και από τα video που έχω δει με μοτέρ brushless 300-400w δεν μου φάνηκε και πολύ νωχελικό. Ισως να είναι η απειρία μου....
H ταχύτητα δεν με ενθουσιαζει ιδιαίτερα ούτε και τα κόλπα αλά 3D (προς το παρόν!).
Ένας από τους στόχους "λίγο" αργότερα είναι να φτιάξω ένα διπλανο στυλ Pitts με τουλάχιστον 1.6 μ άνοιγμα πτέρυγας.
Το Τ-28 της Parkzone νομίζω είναι ενδεχομένως η καλύτερη επιλογή θα δω όμως και ST Cessna.
Το κόστος είναι μια παράμετρος που παίζει πάντα ρόλο.
Άλλες προτάσεις;
Τώρα πάω να πετάξω το EZ μες την ομίχλη.
Βασικά και εγώ πιστεύω ότι από Multiplex το Mentor φαίνεται ενδιαφέρον για τους λόγους που ανέφερε και ο Αντώνης πιο πάνω. Αν και από τα video που έχω δει με μοτέρ brushless 300-400w δεν μου φάνηκε και πολύ νωχελικό. Ισως να είναι η απειρία μου....
H ταχύτητα δεν με ενθουσιαζει ιδιαίτερα ούτε και τα κόλπα αλά 3D (προς το παρόν!).
Ένας από τους στόχους "λίγο" αργότερα είναι να φτιάξω ένα διπλανο στυλ Pitts με τουλάχιστον 1.6 μ άνοιγμα πτέρυγας.
Το Τ-28 της Parkzone νομίζω είναι ενδεχομένως η καλύτερη επιλογή θα δω όμως και ST Cessna.
Το κόστος είναι μια παράμετρος που παίζει πάντα ρόλο.
Άλλες προτάσεις;
Τώρα πάω να πετάξω το EZ μες την ομίχλη.
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Άποψη μου είναι να εξοικειωθείς με ένα 4 κάναλο!
Αν δεν υπάρχει άλλο χρησιμοποίησε αυτό που έχεις στην κατοχή σου!
Δηλ. να μετατρέψεις το Ε.Σ.
Αν δεν υπάρχει άλλο χρησιμοποίησε αυτό που έχεις στην κατοχή σου!
Δηλ. να μετατρέψεις το Ε.Σ.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
pro8 ξέρεις ότι το easystar είναι η αδυναμία μου και πάντα λέω πως όσο και να προχωρήσεις θα είναι ένα μοντελάκι που πάντα θα δίνει ευχάριστες στιγμές στο βουνό η στον κάμπο
Αλλά έρχεται η ώρα αργά η γρήγορα που πρέπει να γίνει ένα βήμα παρακάτω για να υπάρχει πάντα το ενδιαφέρον της ανανέωσης και η επέκταση της χειριστικής μας ικανότητας
ΑνδρέαΛ το mentor μπορεί να κάνει αρκετά ακροβατικά με το ανάλογο setup Αυτό που πέταξα ήταν ένα παλιό χιλιομπαλωμένο αλλα πετούσε πολυ όμορφα ειδικά μετά το βάρος που του έβαλα γιατι ο φίλος μου το πετούσε πισόβαρο και κρέμαγε η ουρά μόλις έκοβα
τα φώτα στη cessna είναι standart http://www.youtube.com/watch?v=W1_lo7oc-uw
Αλλά έρχεται η ώρα αργά η γρήγορα που πρέπει να γίνει ένα βήμα παρακάτω για να υπάρχει πάντα το ενδιαφέρον της ανανέωσης και η επέκταση της χειριστικής μας ικανότητας
ΑνδρέαΛ το mentor μπορεί να κάνει αρκετά ακροβατικά με το ανάλογο setup Αυτό που πέταξα ήταν ένα παλιό χιλιομπαλωμένο αλλα πετούσε πολυ όμορφα ειδικά μετά το βάρος που του έβαλα γιατι ο φίλος μου το πετούσε πισόβαρο και κρέμαγε η ουρά μόλις έκοβα
τα φώτα στη cessna είναι standart http://www.youtube.com/watch?v=W1_lo7oc-uw
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Θα πρότεινα στους φίλους να μην φοβηθούν να πάνε σε κάτι μεγαλύτερο, απαραίτητα ΟΜΩΣ τετρακάναλο, πάνω από 1100mm άνοιγμα φτερών και τουλάχιστον 1,5 κιλό βάρος.
Προσπαθώ να καταλάβω σε πρώτη φάση με πιο κριτήριο κάποιος διαλέγει σαν πρώτο αεροπλανάκι ένα μοντέλο που δεν έχει ailerons (βλέπε Easy Star) και δεν ξεκινά κατευθείαν με ένα μοντέλο τύπου Τ28 ή Mentor που μπορεί να πετάνε για πλάκα αλλά πετάνε με βάση τις αρχές που διέπουν όλα τα τετρακάναλα μοντέλα, και σε δεύτερη φάση, τι έχετε πάθει ρε παίδες όλοι με αυτό το Easy Star;
Υπάρχουν δεκάδες μοντέλα εκεί έξω…νισάφι
Προσπαθώ να καταλάβω σε πρώτη φάση με πιο κριτήριο κάποιος διαλέγει σαν πρώτο αεροπλανάκι ένα μοντέλο που δεν έχει ailerons (βλέπε Easy Star) και δεν ξεκινά κατευθείαν με ένα μοντέλο τύπου Τ28 ή Mentor που μπορεί να πετάνε για πλάκα αλλά πετάνε με βάση τις αρχές που διέπουν όλα τα τετρακάναλα μοντέλα, και σε δεύτερη φάση, τι έχετε πάθει ρε παίδες όλοι με αυτό το Easy Star;
Υπάρχουν δεκάδες μοντέλα εκεί έξω…νισάφι
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Αυτή τη στιγμή που γραφω,έχω στο στόλο μου 7 ηλεκτρικά, απο τα όποια τα 4 είναι κατασκευασμένα προσωπικά από balsa και depron(όχι προφίλ)Σχετικα με το Ε.Σ. εχω κάνει προέκταση με depron,το runder -ailerons και κατάφερα να κάνω μέχρι και Knife Edge(αν το λέω σωστά) .Οι φίλοι μου λένε ό,τι ασελγώ επάνω στο Ε.Σ. (ας μου επιτραπεί η έκφραση) .Επίσης ότι διαπράττω μεγάλη ιεροσυλία σε ένα τέτοιο σκάφος!
Άποψη μου ότι το easy star είναι ένα παιχνίδι σε stock settings.
Άποψη μου ότι το easy star είναι ένα παιχνίδι σε stock settings.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
pro8 έγραψε: ↑
Οι φίλοι μου λένε ό,τι ασελγώ επάνω στο Ε.Σ. (ας μου επιτραπεί η έκφραση) .Επίσης ότι διαπράττω μεγάλη ιεροσυλία σε ένα τέτοιο σκάφος!
χαχαχαχαχαχαχα......εσύ είσαι δικός μου!!!!+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
αυτό και άλλα χαρακτηριστικά του όπως η τρομερή αντοχή του είναι που το κάνουν κατάλληλο για πρώτο Τριμάρει τα χέρια και σε προετοιμάζει για το επόμενο χωρίς απογοητεύσεις σε βάζει και στην ανεμοπορία Δεν άκουσα ποτέ κάποιον που μετάνιωσε για αυτή την αγορα
......και αν δεις τι κάνει Κώστα στο βουνό με aileron (αν έρθεις ποτέ) θα αλλάξεις άποψη
Αλλα καλύτερα να συνεχίσουμε τις προτάσεις μας για το δευτερο του Ανδρέα
Απάντηση: Μετά το Easy Star.....
Ας βαλει ailerons στο ΕΖ αμα ειναι να παρει κανενα τεραστιο τρε'ι'νερ στυλ μεντορα και να αλλαζει τα μοτερ και τις βασεις και της παναγιας τα ματια μεχρι να πεταξει ανθρωπινα.. αμα δεν θελει κανενα τ-28 που πεταει ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΤΑΤΑ με το μαμα setup του..αμα δε εχει κολησει τον ιο του φτερουγισματος με τα ανεμοπτερα το Radian pro που οπως δειχνει απο αποψη specs ειναι χνουδι...
Παραθετω και ενα vid...
http://www.youtube.com/watch?v=RT5pKSohLiM
Specifications
ετοιμο δειχνει ουτε βαλε ουτε βγαλε....
Παραθετω και ενα vid...
http://www.youtube.com/watch?v=RT5pKSohLiM
Specifications
- Wingspan: 78.5in (2000mm)
- Overall Length: 45.0 in (1140mm)
- Flying Weight: 34.6oz (980g)
- Motor Size: 480 Outrunner Brushless Motor 960kV
- CG (center of gravity): 2.75 in (70mm) back from the leading edge of the wing at the root
- Prop Size: 9.75 x 7.5 Inch Folding Prop
- Speed Control : E-Flite 30Amp Pro Switch-Mode Brushless ESC
ετοιμο δειχνει ουτε βαλε ουτε βγαλε....