σεταπ ουρας τρεχ 250

Απάντηση
politisvasilis
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm

σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από politisvasilis »

καλησπερα στην παρεα,
προσφατα σεταραμε ενα τρεχ 250, το προβλημα που αντιμετοπισαμε ηταν οτι το πιτσ που θα εσπροχνε αριστερα την ουρα ειχε πιο μικρη διαδρομη απ οτι στα δεξια. δηλαδη ακρηβως αντιθετα απ οτι επρεπε να ειναι. δωσαμε προσωρινη λυση αναστρεφοντας τον υμαντα και δουλεψε αψογα.
εαν καποιος εχει δωσει καλυτερη λυση ας μας ενυμερωση
φιλικα Βασιλης.
gdimopoulos
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:27 am

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από gdimopoulos »

Το pitch slider εννοείς ? Οτι δεν ευθυγραμίζεται?
politisvasilis
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από politisvasilis »

αν και δεν τα παω καλα με της ονομασιες_ εννοω οτι πατοντας δεξια το στικ του ραντερ μου εδινε 5 μοιρες ενω πατωντας αριστερα μου εδινε 9 , η ενδειξεις επρεπε να ειναι αναποδα- τα νουμερα ειναι εικονικα απλα για να καταλαβεις τη διαφορα, εννοειτε οτι το σλαιντερ τερματιζει και δεξια και αριστερα.
φιλικα Βασιλης.
gdimopoulos
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:27 am

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από gdimopoulos »

Λογικα το γυροσκόπιο που έχεις θα έχει πληθώρα ρυθμίσεων.

Καταρχάς δεν πρέπει να τερματίζει το slider (το τμήμα που ολισθένει στο πίσω αξονα της ουράς) γιατι ζορίζεται το servo. Αυτό το διορθώνεις απο τις εκάστοτε ρυθμίσεις του καθε gyro που περιορίζουν την διαδρομή του servo τόσο ώστε να μην τερματίζει έντονα στις άκρες.

Συμφωνα με το παραδειγμα σου τις 9 + 5= 14 μοίρες (αν μπορείς να τις πείς έτσι) θα πρέπει να τις μοιράσεις 7 και 7.

Αυτό το κάνεις βιδώνοντας η ξεβιδώνοντας το βραχίονα έτσι ώστε τα tail blades της ουράς να είναι ίσα - να μην έχουν pitch - να μην δημιουργούν ώθηση.


Πες μας το μοντέλο του γυροσκοπίου που χρησιμοποιείς?
politisvasilis
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από politisvasilis »

Καλησπερα φιλε.
και παλι δεν σου εδωσα να καταλαβεις. θα στο πω διαφορετικα.
εαν ξεκουμπωσω το μποου λινκ τις ουρας και σπρωξω με το χερι το ταιλ πιτσ στα αριστερα θα μου δωσει 4 μοιρες πχ ενω δεξια 9 . δεν εχει να κανει με γυροσκοπιο. κατασκευαστικο ειναι το προβλημα. τυγχανει να μην το εχω στα χερια μου τωρα για να το μελετουσα καλυτερα, απλα μου εκανε εντυπωση οταν μου το εδειχνε το παιδι που το ειχε.
φιλικα Βασιλης.
SHARKGR
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Τετ Σεπ 02, 2009 6:21 pm

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από SHARKGR »

καταρχας,το στροφειο της ουρας πρεπει να περιστρεφεται αριστεροστροφα,μηπως το ειχατε αναποδα?
2ον το slider πρεπει να τερματιζει αλλα να τερματιζει ακριβως,να μη σπρωχνει κιαλο το σερβο.
3,το στροφειο της ουρας πρεπει να βγαζει περισσοτερες μοιρες προς την πλευρα που πριστρεφοντας το στροφειο της ουρας η μπουμα θα πηγαινε να περιστραφει προς την ιδια κατευθυνση που περιστρεφεται το κυριο στροφειο...
σε μπερδεψα? !@/-=}{{
politisvasilis
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm

Απάντηση: σεταπ ουρας τρεχ 250

Δημοσίευση από politisvasilis »

πολυ καλα τα λες SHARKGR εαν αφηνα το πισω στροφειο να περιστρεφεται αριστεροστροφα θα μου εδινε 4 μοιρες για να σπρωξει την ουρα στιν ιδια φορα με το κεντρικο στροφειο και 9 μοιρες για να σπρωξει την ουρα αντιθετα. ( μην λαβεις υποψην σου τα νουμερα ακρηβως.)
αλλαζοντας την φορα του υμαντα πηρα της περισσοτερες μοιρες στο να μπορει να παει η ουρα οπως παει το κεντρικο στροφειο.
φιλικα Βασιλης.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ρυθμίσεις Ελικοπτέρων”