Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Παιδες καλησπερα ::)
Ειμαι χρονια αερομονελιστης και σπουδαζω Ρομποτικη
Επιτελους ηρθε η ωρα να τα συνδιασω αυτα τα 2 επειτα απο μια επαφη μεταξυ εμου,του καθηγητη μου και της nasa με σκοπο να φτιαξουμε ενα αεροπλανο πληρως αυτοματοποιημενο,με ηλιακες γεννητριες στα φτερα. {:)}
Ειμαι χρονια αερομονελιστης και σπουδαζω Ρομποτικη
Επιτελους ηρθε η ωρα να τα συνδιασω αυτα τα 2 επειτα απο μια επαφη μεταξυ εμου,του καθηγητη μου και της nasa με σκοπο να φτιαξουμε ενα αεροπλανο πληρως αυτοματοποιημενο,με ηλιακες γεννητριες στα φτερα. {:)}
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
ποιος πληρώνει?
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Δεν ξερω αν θα βρεις κατι μοντελλιστικό για αυτή τη δουλειά.. Νομίζω όμως πως πρέπει να πας σε ανεμόπτερο που θα φάει πολλές μετατροπές ή ακόμα και ανακαταστευή πολλών σημείων για να ελαφρύνει όσο γίνεται!!
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Η σχολη πληρωνει :>>>
Το ανεμοπλανο το μου περασε απο το μυαλο αλλα κινητηρικα δεν ειναι δυνατο αρκετα νομιζω...:-\...Δηλαδη απογειωση θα θελει σιγουρα towing οποτε δεν το κανει εντελως αυτονομο και ολο το concept ειναι η αυτονομια (ενεργειακη και μη)
Το ανεμοπλανο το μου περασε απο το μυαλο αλλα κινητηρικα δεν ειναι δυνατο αρκετα νομιζω...:-\...Δηλαδη απογειωση θα θελει σιγουρα towing οποτε δεν το κανει εντελως αυτονομο και ολο το concept ειναι η αυτονομια (ενεργειακη και μη)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
http://fpv-community.com/testblog/2010/borjet-maja-uav/
τα αερομοντέλα που είναι κατάλληλα κατασκευασμένα για fpv έχουν τη δυνατότητα αλλά και τον χώρο για αυτό που ζητάς
χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζεις εκ των προτέρων το μέγεθος αλλά και το βάρος του εξοπλισμού όπως και τις καταναλώσεις για να υπολογίσεις τις κυψέλες κλπ Τώρα δεν θα μπω στα λημέρια σου αλλά πρέπει να έχεις ένα προσχέδιο για να μπορείς να ξέρεις τι ψάχνεις
τα αερομοντέλα που είναι κατάλληλα κατασκευασμένα για fpv έχουν τη δυνατότητα αλλά και τον χώρο για αυτό που ζητάς
χρήσιμο θα ήταν να γνωρίζεις εκ των προτέρων το μέγεθος αλλά και το βάρος του εξοπλισμού όπως και τις καταναλώσεις για να υπολογίσεις τις κυψέλες κλπ Τώρα δεν θα μπω στα λημέρια σου αλλά πρέπει να έχεις ένα προσχέδιο για να μπορείς να ξέρεις τι ψάχνεις
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Το αεροπλάνο σου θα πρέπει να είναι χαμηλής οπισθέλκουσας. Το μέγεθος είναι συνάρτηση του συνολικού βάρους μαζί με την συστοιχία της μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσεις. Πόσο είναι το budget που σας έχει εγκριθεί;
Μήπως στην περίπτωση του προγράμματός σας μπορείτε να δείτε και άλλες μορφές παραγωγής ενέργειας (κατά την πτήση) εκτός των κυψελών όπως λόγου χάριν την αιολική γεννήτρια;
Αν φροντίσεις να φτιάξεις μια άτρακτο που να πετάει και αυτή (π.χ. σαν θαλάσσιο σελάχι), ίσως θα μπορούσες να αντλείς ενέργεια και απο μοτεράκια με έλικες που θα γυρνούν απο τον αέρα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Για δώσε μερικά στοιχεία για να σου πετάξουμε και μερικές ιδέες....
Μήπως στην περίπτωση του προγράμματός σας μπορείτε να δείτε και άλλες μορφές παραγωγής ενέργειας (κατά την πτήση) εκτός των κυψελών όπως λόγου χάριν την αιολική γεννήτρια;
Αν φροντίσεις να φτιάξεις μια άτρακτο που να πετάει και αυτή (π.χ. σαν θαλάσσιο σελάχι), ίσως θα μπορούσες να αντλείς ενέργεια και απο μοτεράκια με έλικες που θα γυρνούν απο τον αέρα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Για δώσε μερικά στοιχεία για να σου πετάξουμε και μερικές ιδέες....
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Τρύφωνας έγραψε: ↑Το αεροπλάνο σου θα πρέπει να είναι χαμηλής οπισθέλκουσας. Το μέγεθος είναι συνάρτηση του συνολικού βάρους μαζί με την συστοιχία της μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσεις. Πόσο είναι το budget που σας έχει εγκριθεί;
Μήπως στην περίπτωση του προγράμματός σας μπορείτε να δείτε και άλλες μορφές παραγωγής ενέργειας (κατά την πτήση) εκτός των κυψελών όπως λόγου χάριν την αιολική γεννήτρια;
Αν φροντίσεις να φτιάξεις μια άτρακτο που να πετάει και αυτή (π.χ. σαν θαλάσσιο σελάχι), ίσως θα μπορούσες να αντλείς ενέργεια και απο μοτεράκια με έλικες που θα γυρνούν απο τον αέρα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Για δώσε μερικά στοιχεία για να σου πετάξουμε και μερικές ιδέες....
Τρύφωνα..
Οπως είναι γνωστό, δεν μπορεί να υπάρξει μετασχηματισμός ενέργειας χωρίς απώλεια!!(κινητική -> αιολική -> ηλεκτρική)
Με αυτό το δεδομένο, πως θα ήταν δυνατό να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια, μεγαλύτερη από αυτή που θα καταναλώνει η "ανεμογεννήτρια" με τον τρόπο που λες??
Τί θέλω να πω...
Από τη στιγμή που θα υπάρχει μια έλικα και ένα μοτερ για παραγωγή ενέργειας, αυτά και οπισθέλκουσα θα δημιουργούν και το μοτέρ για να περιστραφέι θα χρειάζεται ενέργεια!! Πώς η ενέργεια που θα χάνεται από αυτά θα είναι μικρότερη από αυτή που θα αποθηκέυετε/παράγεται?? Νομίζω ότι τα κανονικά α/φ χρησιμοποιούν αυτόν τον μηχανησμό για να παράγουν ρευμα για τα ηλεκτρικά τους, όταν μείνουν από μηχανές!! Αλλά εκέι το θέμα είναι να υπάρχει ενέργεια στα ηλεκτρικά και ας χάσουν μερικά μέτρα απόστασης μέχρι να προσγειωθουν...
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Γειά σου ρε φίλε vtolias
Κι όμως φίλε μου αν το αεροπλάνο έχει κινητική ενέργεια (δηλαδή αν πετάει ήδη - έχει ήδη ύψος άρα και ενέργεια, κινητική και δυναμική) τότε με μια έλικα και ένα gearbox με ηλεκτροκινητήρα μπορεί να παράγει ενέργεια....
Δεν μπορεί να ξεκινήσει να παράγει χωρίς να υπάρχει ήδη υπάρχουσα ενέργεια...Αυτό το δέχομαι.
Όμως Ενέργεια μπορεί να παράγουν οι ηλιακοί συλλέκτες. Οπότε ξεκινάει την πτήση του με τις μπαταρίες του φορτιζμένες με ηλιακή ενέργεια και στο διάβα του μπορεί να παράγει ισχυρότερα αποθέματα με την αιολική.....Το έχω κάνει αυτό το project στο παρελθόν και είναι εφικτό.
Καλό βράδυ
Τρύφωνας
Κι όμως φίλε μου αν το αεροπλάνο έχει κινητική ενέργεια (δηλαδή αν πετάει ήδη - έχει ήδη ύψος άρα και ενέργεια, κινητική και δυναμική) τότε με μια έλικα και ένα gearbox με ηλεκτροκινητήρα μπορεί να παράγει ενέργεια....
Δεν μπορεί να ξεκινήσει να παράγει χωρίς να υπάρχει ήδη υπάρχουσα ενέργεια...Αυτό το δέχομαι.
Όμως Ενέργεια μπορεί να παράγουν οι ηλιακοί συλλέκτες. Οπότε ξεκινάει την πτήση του με τις μπαταρίες του φορτιζμένες με ηλιακή ενέργεια και στο διάβα του μπορεί να παράγει ισχυρότερα αποθέματα με την αιολική.....Το έχω κάνει αυτό το project στο παρελθόν και είναι εφικτό.
Καλό βράδυ
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Το αεικίνητο είναι μια παγκόσμια επιστημονική πρόκληση που ακόμη δεν έχει επιτευχθεί
-
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Ας υποθέσουμε ότι ο αεροπλάνο αντιμετωπίζει όσον αφορά την κίνησή του στον αέρα με ταχύτητα ευθείας οριζοντίας μια οπισθέλκουσα δύναμη F. Για να μετακινηθεί σε ευθεία από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β θα χρειασρτεί ενέργεια Ε ίση με Ε=F.S όπου S η αποσταση μεταξύ των δύο σημείων Α και Β. Αν χρησιμοποιηθούν στρόβιλοι που θα κινούν μοτεράκια-γεννήτριες τότε σύμφωνα με τον πρώτο θερμοδυναμικό νόμο ή αλλιώς σύμφωνα με την αρχή διατήρησης της ενέργειας , η ενέργεια που θα χρειαστεί θα είναι Ε=F.S+E' όπου Ε' είναι η ενέργεια που καταναλώνουν για την περιστροφή τους οι γεννήτριες κατά τη διάρκεια της διαδρομής ΑΒ. Η ενέργεια Ε' μετατρέπεται σε ηλεκτρική και κατόπιν σε μηχανική από τους ηλεκτροκινητήρες ώσης και όλη αυτή η διαδικασία μας οδηγεί σε ενέργεια έστω Ε'' και επειδή ως γνωστό καμία συσκευή δεν έχει απόδοση 100% θα είναι Ε''<Ε'. Για να μπορεί το σκάφος να προωθείται συνεχώς χωρίς να επιβραδύνει θα πρέπει να ισχύει Ε''>=Ε. Είπαμε όμως ότι Ε=F.S+E'. Αρα θα πρέπει να είναι Ε''>=F.S+E'. Αφού όμως Ε'>Ε'' και F.S>0 έπεται με πρόσθεση κατά μέλη ότι Ε''<E'+F.S. Αυτό σημαίνει ότι το σκάφος θα επιβραδύνει συνέχεια. Εκτός κι αν βρει ανοδικό ρεύμα αέρα οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η ενέργεια για να κρατήσει το σκάφος στον αέρα (όπως γίνεται με τα συνηθισμένα ανεμόπτερα) και επιπλέον να δίνει και μια μικρή ενέργεια σε στροβίλους που θα γυρνούν γεννήτριες για φόρτιση μπαταριών.
Για την ιστορία αυτή η ιδέα ονομάζεται αεικίνητο πρώτου είδους και όπως σωστά λέει και ο Αντώνης παραμένει άπιαστο όνειρο.
Φιλικά Κώστας.
Για την ιστορία αυτή η ιδέα ονομάζεται αεικίνητο πρώτου είδους και όπως σωστά λέει και ο Αντώνης παραμένει άπιαστο όνειρο.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Το καταλαβάινω ότι χρειάζεται να έχει ήδη ενέργεια, απλά δεν ξέρω πως γίνεται να παράγει περισσότερη ενέργεια(ηλεκτρική) από αυτή που καταναλώνει η περιστροφή της ελικάς + μοτέρ + τριβές κτλ... Θα μπορούσε να δώσει μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας σε λιγότερο χρόνο αλλά όχι περισσότερη ενέργεια συνολικά(που νομίζω ότι είναι το ζητούμενο)!!
Αν έχεις κάποιο site που θα μπορούσα να διαβάσω για αυτό θα το εκτιμούσα!!
Καλό βράδυ!
Αν έχεις κάποιο site που θα μπορούσα να διαβάσω για αυτό θα το εκτιμούσα!!
Καλό βράδυ!
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Και πρέπει να θεωρήσουμε ότι το α/φος του φίλου μας, δεν θα συναντήσει ποτέ ανοδικό!!
-
- Δημοσιεύσεις: 722
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
Μα ακριβώς αυτό λέω. Με κανονικές συνθήκες το σκάφος θα επιβραδύνει συνεχώς. Δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα με αυτόν τον τρόπο.
Απλά, αν συναντήσει ισχυρό ανοδικό, τότε η πρωθητική έλικα δεν χρειάζεται να δουλεύει και αν το ανοδικό δίνει μεγαλύτερη άνωση από αυτή που χρειάζεται ,μπορεί η προπέλα αντί να είναι τελείως feather να έχει ένα μικρό βηματισμό ώστε η περιστροφή της να χρησιμοποιεί το μοτέρ σαν γεννήτρια για να φορτίζει μπαταρίες αρκεί η ενέργεια που παράγει στη μονάδα του χρόνου να ξεπερνά την ενεργειακή κατανάλωση των μηχανισμών ελεγχου και του εξοπλισμού. Κάτι σαν τις γεννήτριες εκτάκτου ανάγκης στα πραγματικά αεροπλάνα.
Φιλικά Κώστας.
Απλά, αν συναντήσει ισχυρό ανοδικό, τότε η πρωθητική έλικα δεν χρειάζεται να δουλεύει και αν το ανοδικό δίνει μεγαλύτερη άνωση από αυτή που χρειάζεται ,μπορεί η προπέλα αντί να είναι τελείως feather να έχει ένα μικρό βηματισμό ώστε η περιστροφή της να χρησιμοποιεί το μοτέρ σαν γεννήτρια για να φορτίζει μπαταρίες αρκεί η ενέργεια που παράγει στη μονάδα του χρόνου να ξεπερνά την ενεργειακή κατανάλωση των μηχανισμών ελεγχου και του εξοπλισμού. Κάτι σαν τις γεννήτριες εκτάκτου ανάγκης στα πραγματικά αεροπλάνα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
υπαρχουν μικροσκοπικες νανο-ανεμογεννητριες ομως? θα ειτω ιδανικες για ενα μοτο ανεμοπτερο λογο του οτι δεν θελουν κτηνωδη μοτερ οιτι καταναλωση τρελη .. εαν υπαρχουν τετοιου ειδους θα ηταν πανακεια για κατι υπερελαφρυ σε στυλ easystar το οποιο και fpv και gps δεχεται και ενδεικνειται....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Δυνατο ευρυχωρο ηλεκτρικο για αυτοματο αεροπλανο
άλλο είναι το θέμα του φίλου μας αλλά αν κατάλαβα καλά η μελέτη είναι πως θα εκμεταλλευτούν την ηλιακή ενέργεια για να έχουν λιγότερη κατανάλωση η και αποκλειστική χρήση ηλιακών αποθεμάτων
Φυσικά οι συνθήκες θερμικών είναι κάτι που σίγουρα θα προσθέσουν στον χρόνο πτήσης
Άρα αυτό που χρειάζεται είναι σίγουρα ένα μοντέλο με χαμηλή οπισθέλκουσα όπως είπε ο Τρύφωνας με αρκετό χώρο για τα ηλεκτρονικά μικρό βάρος (για χαμηλότερες ενεργειακές ανάγκες) και μεγάλο φτερό με μεγάλη επιφάνεια για τις κυψέλες και για πιθανή εκμετάλλευση θερμικών
Ανεμόπτερο δηλαδή και μάλιστα μελετημένο για fpvώστε να διαθέτει τον ανάλογο χώρο για τα ηλεκτρονικά
Σίγουρα θα πρέπει να γίνουν αρκετές μετατροπές απο μέρους του φίλου μας για να μπουν οι κυψέλες μέσα στο φτερό χωρίς να επειρεαστεί η αεροδυναμική του αλλα και το κέντρο βάρους του μοντέλου
http://www.chrisgood.com/rcplanes/solar/
http://www.youtube.com/watch?v=R31tkGELxow&feature=player_embedded
Φυσικά οι συνθήκες θερμικών είναι κάτι που σίγουρα θα προσθέσουν στον χρόνο πτήσης
Άρα αυτό που χρειάζεται είναι σίγουρα ένα μοντέλο με χαμηλή οπισθέλκουσα όπως είπε ο Τρύφωνας με αρκετό χώρο για τα ηλεκτρονικά μικρό βάρος (για χαμηλότερες ενεργειακές ανάγκες) και μεγάλο φτερό με μεγάλη επιφάνεια για τις κυψέλες και για πιθανή εκμετάλλευση θερμικών
Ανεμόπτερο δηλαδή και μάλιστα μελετημένο για fpvώστε να διαθέτει τον ανάλογο χώρο για τα ηλεκτρονικά
Σίγουρα θα πρέπει να γίνουν αρκετές μετατροπές απο μέρους του φίλου μας για να μπουν οι κυψέλες μέσα στο φτερό χωρίς να επειρεαστεί η αεροδυναμική του αλλα και το κέντρο βάρους του μοντέλου
http://www.chrisgood.com/rcplanes/solar/
http://www.youtube.com/watch?v=R31tkGELxow&feature=player_embedded