After-run oil
After-run oil
Θα ήθελα να ρωτήσω τους εμπειρότερους φίλους...εαν και κατά πόσον είναι καλή ιδέα η χρήση του 'after-run oil' μετά απο την τελευταία πτήση της ημέρας, η, όταν το αεροσκάφος πρόκειται να αποθηκευτεί για κάποιο χρονικό διάστημα...
...διαβάζοντας σε ξένα sites κάποια 'tips' σχετικά με τους τετράχρονους κινητήρες Saito, οι 'ειδήμονες' συνιστούν απαραίτητα την χρήση after-run oil προς αποφυγή σχηματισμού σωματιδίων υγρασίας στο εσωτερικό του κινητήρα καθότι το nitro είναι΄'υδρόφιλο' και τα όποια υπολείματά του θα δημιουργήσουν σε βάθος χρόνου πρόβλημα (εμφάνιση σκουριών κλπ)...
...παρακαλώ για την βοήθεια και τα σχόλιά σας...
...διαβάζοντας σε ξένα sites κάποια 'tips' σχετικά με τους τετράχρονους κινητήρες Saito, οι 'ειδήμονες' συνιστούν απαραίτητα την χρήση after-run oil προς αποφυγή σχηματισμού σωματιδίων υγρασίας στο εσωτερικό του κινητήρα καθότι το nitro είναι΄'υδρόφιλο' και τα όποια υπολείματά του θα δημιουργήσουν σε βάθος χρόνου πρόβλημα (εμφάνιση σκουριών κλπ)...
...παρακαλώ για την βοήθεια και τα σχόλιά σας...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: After-run oil
εγω προσωπικα νικο παντα πριν την αποθηκευση και αφου εχω αδειασει τα καυσιμα παντα το βαζω μπροστα και καιω οτι εχει μεινει, κανει καλο οταν μετα θα το ξαναβαλεις μπροστα δεν θα σε κουρασει
Απάντηση: After-run oil
2planos έγραψε: ↑εγω προσωπικα νικο παντα πριν την αποθηκευση και αφου εχω αδειασει τα καυσιμα παντα το βαζω μπροστα και καιω οτι εχει μεινει, κανει καλο οταν μετα θα το ξαναβαλεις μπροστα δεν θα σε κουρασει
...Κώστα βάζεις μπροστά τον κινητήρα αφού πρώτα έχεις αδειάσει το τυχόν nitro ώστε να κάψεις τα υπολλείματα... το καταλαβαίνω, αλλά οι 'ειδικοί' λένε ότι μετά πρέπει να βάλεις 'after-run oil'...σωστά..?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: After-run oil
Σωστά Νίκο, αν και μερικοί κατασκυαστές καυσίμου nitro λένε πως δε χρειάζεται, γιατί μένει κάποιο λάδι μέσα! Προσωπικά βάζω αν είναι να μείνει πάνω από μήνα το μοτέρ χωρίς χρήση! Με τον Saito που έχεις, μπορείς πολύ απλά να το βάζεις από το σωληνάκι αναπνοής που λογικά θα το έχεις βάλει να βγαίνει έξω από το Cowl!
Απάντηση: After-run oil
...κατάλαβα Αντώνη...σας ευχαριστώ παιδιά...επίσης κάτι τελευταίο...πόσο βάζει κανείς...μερικές σταγόνες αρκούν..?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: After-run oil
2-4 σταγόνες και με το χέρι (χωρίς ρεύμα στο μπουζί εννοείται :D ) γυρνάς 2-3 φορές. όχι 2-3 περιστροφές, αλλά 2-3 φορές να νοιώσεις τη συμπίεση/αποσυμπίεση!
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: After-run oil
Υπάρχει και η λύση του λεπτόρευστου λαδιού ραπτομηχανής ή του WD40 αν ενδιαφέρει κάποιον !@/-=}{{
Απάντηση: After-run oil
asterixx25 έγραψε: ↑Υπάρχει και η λύση του λεπτόρευστου λαδιού ραπτομηχανής ή του WD40 αν ενδιαφέρει κάποιον !@/-=}{{
...asterixx25...απ'ότι διαβάζω σε ξένα fora το WD40 απαγορεύεται ρητά για το δε λάδι ραπτομηχανής οι απόψεις διίστανται...
...ειδικά όμως για τους τετράχρονους Saito συνίσταται το Mobil-1 synthetic, η, άλλο λεπτόρευστο έλαιο όπως το 5W30...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: After-run oil
Για 4χρονους κινητήρες μπορεί να ισχύουν έτσι τα πράγματα.
Στους δίχρονους προσωπικά πάντα έβαζα λάδι ραπρομηχανής.
Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι οτι, όντως το nitro είναι υδρόφιλο και βγάζει προβλήματα σκουριάς (απο προσωπική εμπειρία) και επίσης κάθε φορά που τελειώνει μια μοντελιστική ημέρα θα πρέπει να ρίχνουμε λίγες σταγόνες after run μέσα στον κινητήρα.
Επίσης το τελευταίο σβήσιμο του κινητήρα το κάνουμε τραβώντας το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο και τον αφήνουμε να σβήσει μόνος του.
Στους δίχρονους προσωπικά πάντα έβαζα λάδι ραπρομηχανής.
Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι οτι, όντως το nitro είναι υδρόφιλο και βγάζει προβλήματα σκουριάς (απο προσωπική εμπειρία) και επίσης κάθε φορά που τελειώνει μια μοντελιστική ημέρα θα πρέπει να ρίχνουμε λίγες σταγόνες after run μέσα στον κινητήρα.
Επίσης το τελευταίο σβήσιμο του κινητήρα το κάνουμε τραβώντας το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο και τον αφήνουμε να σβήσει μόνος του.
Απάντηση: After-run oil
asterixx25 έγραψε: ↑
Επίσης το τελευταίο σβήσιμο του κινητήρα το κάνουμε τραβώντας το σωληνάκι απο το ντεπόζιτο και τον αφήνουμε να σβήσει μόνος του.
...και σε κλειστό cowl τι γίνεται..? θα πρέπει κάθε φορά να το βγάζεις..?
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: After-run oil
Αν δεν σε βολεύει τότε αδειάζεις το ντεπόζιτο απο το καύσιμο και αφήνεις τον κινητήρα να τραβήξει το καύσιμο που έχει απομείνει στο σωληνάκι.
Μετά ξεβιδώνεις το μουζί και ρίχνεις μέσα λάδι και αν έχεις εύκολη πρόσβαση στο καρμπυρατέρ, κάνεις το ίδιο.
Μετά ξεβιδώνεις το μουζί και ρίχνεις μέσα λάδι και αν έχεις εύκολη πρόσβαση στο καρμπυρατέρ, κάνεις το ίδιο.
Απάντηση: After-run oil
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα
Το λάδι μηχανής που λέει και ο asterixx είναι μια καλή λύση για λίπανση. (Παλαιότερα ειδικά με τα καστορέλαια κόλλαγε το καρμπυρατέρ και τα ρουλεμάν) και χρησιμοποιούσαμε λάδι συντήρησης όπως και το λάδι της ραπτομηχανής. Επίσης λάδι ραπτομηχανής (ψιλό) βάζουμε και στο σύστημα με τα retracts αέρος, για να μήν χαλάνε τα Ο-Rings στις βαλβίδες.
Το After Run είναι πιο διαδεδομένο σαν λάδι καθαρισμού με στοιχεία επίσης και για συντήριση. Έχει πρόσθετα που διαλύουν τα υπολλείματα καύσης των καστορελαίων ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και σαν συντηριτικό.
Δεν χρειάζεται να βάζετε After Run μετά το τέλος κάθε πτήσης, παρά μονάχα αν έχετε σκοπό να αποθηκεύσετε το μοντέλο ή τον κινητήρα για πολύ καιρό.
Επίσης καλό είναι να βάζετε After Run στον θάλαμο καύσης απο το μπουζί αλλά και στο βαρελάκι του καρμπυρατέρ. Στους δίχρονους επίσης μπορείτε να βάλετε και απο την θυρίδα εξαγωγής του κινητήρα. Στους τετράχρονους να βάζετε επίσης και στις βαλβίδες καθώς και στα ωστήρια.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Το λάδι μηχανής που λέει και ο asterixx είναι μια καλή λύση για λίπανση. (Παλαιότερα ειδικά με τα καστορέλαια κόλλαγε το καρμπυρατέρ και τα ρουλεμάν) και χρησιμοποιούσαμε λάδι συντήρησης όπως και το λάδι της ραπτομηχανής. Επίσης λάδι ραπτομηχανής (ψιλό) βάζουμε και στο σύστημα με τα retracts αέρος, για να μήν χαλάνε τα Ο-Rings στις βαλβίδες.
Το After Run είναι πιο διαδεδομένο σαν λάδι καθαρισμού με στοιχεία επίσης και για συντήριση. Έχει πρόσθετα που διαλύουν τα υπολλείματα καύσης των καστορελαίων ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και σαν συντηριτικό.
Δεν χρειάζεται να βάζετε After Run μετά το τέλος κάθε πτήσης, παρά μονάχα αν έχετε σκοπό να αποθηκεύσετε το μοντέλο ή τον κινητήρα για πολύ καιρό.
Επίσης καλό είναι να βάζετε After Run στον θάλαμο καύσης απο το μπουζί αλλά και στο βαρελάκι του καρμπυρατέρ. Στους δίχρονους επίσης μπορείτε να βάλετε και απο την θυρίδα εξαγωγής του κινητήρα. Στους τετράχρονους να βάζετε επίσης και στις βαλβίδες καθώς και στα ωστήρια.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Απάντηση: After-run oil
asterixx25 έγραψε: ↑
Μετά ξεβιδώνεις το μουζί και ρίχνεις μέσα λάδι και αν έχεις εύκολη πρόσβαση στο καρμπυρατέρ, κάνεις το ίδιο.
...στην περίπτωσή μου ο Saito 100AAC είναι ολόκληρος μέσα στο cowl (Hangar9 Hellcat...εξέχει μόνο η εξάτμιση...ventilation για την ψύξη των κεφαλών...το ρεύμα αέρα εισέρχεται απο μπροστά και βγαίνει απο σειρές πολλών μικρών οπών Φ4mm στα πλαϊνά...), οπότε το cowl θα πρέπει να βγαίνει για την εφαρμογή του λαδιού αυτού...!
...σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: After-run oil
Νίκο ο Τρύφωνας τα είπε όλα και το βασικότερο είναι
Δεν χρειάζεται να βάζετε After Run μετά το τέλος κάθε πτήσης, παρά μονάχα αν έχετε σκοπό να αποθηκεύσετε το μοντέλο ή τον κινητήρα για πολύ καιρό.
Θα μου πείς.......... ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξαναπετάξει ένα μοντέλο
Ε! τότε αν δείς οτι παραμένει στην αποθήκη μπαίνεις στην διαδικασία
Δεν είναι δα και τόσο λεπτεπίλεπτοι αυτοί οι κινητήρες
Δεν χρειάζεται να βάζετε After Run μετά το τέλος κάθε πτήσης, παρά μονάχα αν έχετε σκοπό να αποθηκεύσετε το μοντέλο ή τον κινητήρα για πολύ καιρό.
Θα μου πείς.......... ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ξαναπετάξει ένα μοντέλο
Ε! τότε αν δείς οτι παραμένει στην αποθήκη μπαίνεις στην διαδικασία
Δεν είναι δα και τόσο λεπτεπίλεπτοι αυτοί οι κινητήρες
Απάντηση: After-run oil
...εντάξει παιδιά...είσασταν σαφέστατοι...ευχαριστώ και πάλι...!
η ταν, η, τα πετάν...