coota

Απάντηση
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

coota

Δημοσίευση από phoenix2 »

καλησπερα

Είμαι ετοιμος να αγορασω το coota και μιας και δεν εχω εμπιρεια στα αμφιβια θέλω να με ενημερωσετε αν ειναι μοντελο που μπορει ευκολα ή δυσκολα να αναποδογυρισει κατα την αποθαλλασωση ή προσθαλλασωση και να γινει μουσκεμα ( τα ηλεκτρονικα του προφανώς). Εχει καποια αδιαβροχηκότητα αν κάτσει στραβή?

Ευχαριστώ προκαταβολικα
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

καλησπέρα
Αυτό που πρέπει να κατανοήσεις πρώτα από όλα είναι ότι αυτά τα μοντέλα είναι φτιαγμένα για λίμνη Δηλαδή απόλυτη λαδιά και φυσικά γλυκό νερό Την λαδιά άντε και την βρήκες στην θάλασσα αλλά το αλάτι θα τα χαλάσει όλα γρήγορα ακόμη και αν το μοντέλο δεν βραχεί πολύ .......μόνο και μόνο από την αλμύρα
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να προστατέψεις τα ηλεκτρονικά από την υγρασία αλλά όχι από το αλάτι Προφυλακτικά βαζελίνη και λοιπά κάνουν και για τα μοντελάκια μας ........ και μη γελάς
Μπορείς να ντύσεις τον δέκτη με προφυλακτικό (μπαίνει ποιο εύκολα από μπαλόνι) και να βάλεις βαζελίνη σε σημεία που θές να μη πάει υγρασία Σπρέι σιλικόνης θα προστατέψει εν μέρη και τα υπόλοιπα αλλά πάντα από το γλυκό νερό

Πάρε και μια ιδέα για σέρβο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=3926
όπου μπορείς να αντικαταστήσεις το υλικό με υγρή παραφίνη
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 720
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από bladeskiller »

Αν μιλαμε για το γνωστό coota της artech, θα σου πω μερικά πραγματάκια μια και το έχω. Βασικά βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Και οι δύο έχουν το ίδιο brushless μοτέρ αλλά η παλιότερη έχει ΝΙΜΗ μπαταρία ενώ η πιο καινούρια δίσελη λίπο. Αυτή με τη ΝΙΜΗ απλά ξέχνα την. Πολύ βάρος και πολύ underpowered κατάσταση. Αλλά και η δίσελη δεν του δίνει αρκετή δύναμη. Απλά περισσότερη διάρκεια λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας. Το δικό μου το δουλεύω με τρίσελη 1500 μιλιαμπερώρια και 20άμπερο ρυθμιστή ταχύτητας γιατί ο μαμίσιος δεν τη σηκώνει.
Ειδικά για αποθαλάσσωση η δύναμη χρειάζεται γιατί αλλιώς αρχίζει τα βατραχάκια και τότε χρειάζεται προσεκτική χρήση του elevator αλλιώς δεν ξεκολλάς από το νερό. Αλλά και στον αέρα ,λόγω της θέσης της προπέλας, θέλει προσοχή γιατί με μια αποτομη γκαζιά σε χαμηλή ταχύτητα έχει την τάση να βουτάει. Επίσης, η προσθαλάσσωση ή και η προσγείωση ,πρέπει να γίνεται με λίγο κινητήρα και όχι "με νεκρά" γιατί πλανάρει το ίδιο καλά όσο κι ένα μπρίκι.
Για τη στεγανότητα τώρα ,ο δέκτης και ο ρυθμιστής είναι τοποθετημένα σε μπαλόνια αλλά τα σερβό των ailerons ,που βρίσκονται στα φτερά ,είναι μεν από την πάνω μεριά αλλά τελείως εκτεθειμένα. Λίγη βαζελίνη επιβάλλεται (μη γελάτε ρε...). Και φυσικά ,αν μιλάμε για θάλασσα κι όχι γλυκό νερό, θα πρέπει να περιμένεις ότι οι ντίζες και γενικά τα εκτεθειμένα μεταλλικά μέρη θα σκουριάσουν πολύ σύντομα.
Παραπέρα, θα πρέπει να ξανακολλήσεις τα μαγνητάκια που κρατάνε το κάλυμα του μοτέρ και την καλύπτρα γιατί είναι κολλημένα με σάλιο και φεύγουν για την πλάκα τους. Επίσης, την πλαστική καρίνα ,θα την βάλεις όπωσδήποτε γιατί μειώνει πολύ την αντίσταση στο νερό. Και φυσικά όχι πολύ ώρα υδροδρόμιση γιατί απορροφάει νερό το φελιζόλ και βαραίνει αρκετά το αεροπλάνο.




Φιλικά Κώστας.
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από phoenix2 »

Το αεροπλανο το θελω για θαλασσα. Απο τα λεγομενα σας όμως η μανισια κατασταση του μοντελου δε θα διαρκεσει και πολυ ιδιως αν υπαρχει ατυχημα. Με βαλατε σε σκεψεις για να παω για αγορα αλλου μοντελου...
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από DjBac »

Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το ξέρω, αλλά έχω το ηλεκτρικό Seawind της Great Planes!

http://www.electrifly.com/largeelectrics/gpma1169.html


Σε αυτό έχει ένα σέρβο για aileron, το οποίο και βρίσκεται μέσα στην άτρακτο. Γενικά ποιοτικώς έμεινα ευχαριστημένος, εύκολο στην κατασκευή και το λάτρεψα στις διακοπές! Προσοχή, θέλει αρκετό elevator για να ακούει το rudder στο νερό, και κατα τ'άλλα τίποτα το περίεργο! Με αυτό ευχαριστιέσαι τις προσγειώσεις!!

Πέρασα όλα τα ηλεκτρονικά με αρκετή ποσότητα corrosion-x (Servo, esc, μοτέρ και όλες τις επαφές στις συνδέσεις). Επίσης έβαλα στην ένωση του φτερού απορροφητικό πανί και δεν είχα κανένα πρόβλημα έως τώρα, η χρήση του είναι αποκλειστικά σε θάλασσα. Επειδή όμως είναι σχετικά μικρό, είχα ένα συμβάν όταν είχε λίιιιιγο κύμα! Μπήκε ΟΛΟ μέσα στη θάλασσα, έγινε υποβρύχιο και βγήκε αμέσως. Οι απώλειες ήταν απλά 3 σέρβο, όλα τα υπόλοιπα κανένα απολύτως πρόβλημα!!
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από phoenix2 »

και φαινεται να πεταει πολυ καλα
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

το υδροπλάνο είναι πολύ εδιαφέρον γενικά αλλα μια και δεν είμαστε απο τα Ιωάννινα έχουμε ένα θεματάκι
Ο Αnkon όμως έχει μια πρόταση http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1476
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από phoenix2 »

Να σας ρωτησω ρε παιδια.
Παιζει το wilga 2000 που με τους πλωτηρες ειναι ψηλοτερα απο την επιφανεια του νερου σε σχεση με το coota να προστατευεται περισσοτερο από τα νερα και αλμυρα?
phoenix2
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί Σεπ 07, 2010 11:05 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από phoenix2 »

Τοσο αναξια απαντησης ρε παιδια ηταν η ερωτηση μου?
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από King Kostas »

Έχεις πλάκα.

Δεν θα έλεγα ότι η απόσταση από το νερό θα κάνει κάποια διαφορά σε αυτό που ρωτάς. Σίγουρα όμως με πλωτήρες έρχεσαι καπάκι πολύ πιο εύκολα από ότι με την γάστρα.

Νομίζω ότι αν προστατέψεις το μοντέλο έτσι όπως σου περιγράφουν τα παιδιά, δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: coota

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Καλημέρα
Ένα υδροπλάνο με πλωτήρες είναι ποιο δύσκολο στην προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση σε σχέση με το αντίστοιχο με τροχούς και πολύ ευκολότερο να τουμπάρει με τα γνωστά αποτελέσματα Σίγουρα όπως προείπε και Κώστας είναι λίγο ασφαλέστερο αν κατεβαίνει με την άτρακτο-γάστρα αλλά και ποιο δύσκολο να ξεκολλήσει στην αποθαλάσσωση άρα θέλει δυνατό μοτέρ και αρκετή ενέργεια πριν το πρώτο up
Κάποιες φορές υπάρχουν ερωτήσεις για μοντέλα που κανείς δεν θα μπορούσε να δώσει σαφή απάντηση αν δεν έχει προσωπική επαφή για να έχει άποψη Για το wilga 2000 υπάρχουν κάποια βίντεο στο ιντερνέτ και ίσως σου δώσουν μια πρώτη ιδέα
Έχω πετάξει το wilga 2000 του φίλου μας Ευγένιου και αυτό που θα σου πω είναι ότι έχει αρκετό απόθεμα δύναμης ,σηκώνεται σχεδόν άμεσα και πετά πολύ ώρα με μισό γκάζι η δε προσγείωση είναι αρκετά αργή και εύκολη Είναι λίγο ευαίσθητο στα stick αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις Θα το ήθελα λίγο με καλύτερη ποιότητα υλικών γιατί δείχνει ευτελές Νομίζω πως είναι καλή αγορά είτε το πετάς με τροχούς είτε με πλωτήρες
http://www.youtube.com/watch?v=rbmp88oQTKI&feature=related
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”