Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Δεν ξέρω αν αυτό το down-thrust είναι αρκετό....
Ακούω γνώμες.
Ακούω γνώμες.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
εγώ βλέπω up!
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
ΟΚ. Η απάντηση σου με έβαλε σε υποψίες ότι δεν κατανοώ την ορολογία.....
Διάβασα λίγο και όντως αυτό είναι up.
Όπως έχει τώρα, ανοίγοντας throttle, το μοντέλο λογικά θα έχει μια τάση να κερδίζει ύψος.
Το ζητούμενο είναι down.
Διάβασα λίγο και όντως αυτό είναι up.
Όπως έχει τώρα, ανοίγοντας throttle, το μοντέλο λογικά θα έχει μια τάση να κερδίζει ύψος.
Το ζητούμενο είναι down.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
ακριβώς Ανδρέα κάτω και δεξιά περίπου 2 μοίρες από τον άξονα του αεροπλάνου
Στη περίπτωση σου και με γνώμονα ότι firewall του μοντέλου έχει τις κλίσεις που χρειάζεται η βάση πρέπει να είναι σε ουδέτερη θέση και οι μοίρες θα έρθουν μόνες τους
Μία ενημερωτική παρένθεση για να ξέρεις γιατί το κάνεις:
Το μοντέλο λόγο αεροδυναμικής της πτέρυγας του έχει την τάση κάθε φορά που αυξάνεται η ώση να φουσκώνει και να τραβά πάνω Όσο ποιο δυνατό μοτέρ έχεις τόσο περισσότερη κλίση προς τα κάτω χρειάζεται να έχει το μοτέρ
Τώρα λόγο της ροπής που εμφανίζεται από την περιστροφή της προπέλας δημιουργείτε μία τάση να φύγει το μοντέλο αριστερά κάθε φορά που ανοίγει το γκάζι Για να αντισταθμίσουμε αυτή την τάση δίνουμε στο μοτέρ και μικρή κλίση προς τα δεξιά που κανονικά πρέπει να υπολογίσουμε με γνώμονα την ισχύ του μοτέρ και το μέγεθος της προπέλας (μη με ρωτήσεις πώς γιατί δεν ξέρω ακριβώς …..χονδρικά 2 μοίρες για αρχή και εμπειρικά κατά την πτήση βλέπεις αν υπάρχει πρόβλημα και διορθώνεις)
Αυτά από εμένα………….
Στη περίπτωση σου και με γνώμονα ότι firewall του μοντέλου έχει τις κλίσεις που χρειάζεται η βάση πρέπει να είναι σε ουδέτερη θέση και οι μοίρες θα έρθουν μόνες τους
Μία ενημερωτική παρένθεση για να ξέρεις γιατί το κάνεις:
Το μοντέλο λόγο αεροδυναμικής της πτέρυγας του έχει την τάση κάθε φορά που αυξάνεται η ώση να φουσκώνει και να τραβά πάνω Όσο ποιο δυνατό μοτέρ έχεις τόσο περισσότερη κλίση προς τα κάτω χρειάζεται να έχει το μοτέρ
Τώρα λόγο της ροπής που εμφανίζεται από την περιστροφή της προπέλας δημιουργείτε μία τάση να φύγει το μοντέλο αριστερά κάθε φορά που ανοίγει το γκάζι Για να αντισταθμίσουμε αυτή την τάση δίνουμε στο μοτέρ και μικρή κλίση προς τα δεξιά που κανονικά πρέπει να υπολογίσουμε με γνώμονα την ισχύ του μοτέρ και το μέγεθος της προπέλας (μη με ρωτήσεις πώς γιατί δεν ξέρω ακριβώς …..χονδρικά 2 μοίρες για αρχή και εμπειρικά κατά την πτήση βλέπεις αν υπάρχει πρόβλημα και διορθώνεις)
Αυτά από εμένα………….
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Ευχαριστώ για όλα τα σχόλια και συμβουλές.
Έχω κάνει τις προσαρμογές και το μοντέλο είναι έτοιμο για πτήση.
Έχω προγραμματίσει low/high rates, travel όπως προτείνει η Seagull.
Για expo έχω βάλει 30% σε όλα τα κανάλια προς το παρον.
Το μόνο θέμα προβληματισμού είναι το κέντρο βάρους και το συνολικό βάρος του μοντέλου.
Κομπλέ χωρίς μπαταρίες το βάρος είναι 2.2Kg(1.2Kg fuse, 1Κg wing).
Με μπαταρίες βάρους 570γρ τέρμα μπροστά(6600mah), υπολοίπομαι άλλα 140γρ στο σημείο του μοτέρ για να έχω το σωστό cog. Άρα συνολικά ~ 2,9Kg.
Βάζοντας άλλη μία μπαταρία για συνολικά 9900mah και βάρος 800γρ άρα συνολικό 3Kg πάλι έχω cog.
Mε το τελευταίο setup έτρεξα το μοτερ με προπέλλα 12χ8 για 15 λεπτά στα 550watt.
Η χρήση ήταν της τάξης των 4500mAh.
Μάλλον 9900 μπαταρίας είναι υπερβολικό.;D
Έχω κάνει τις προσαρμογές και το μοντέλο είναι έτοιμο για πτήση.
Έχω προγραμματίσει low/high rates, travel όπως προτείνει η Seagull.
Για expo έχω βάλει 30% σε όλα τα κανάλια προς το παρον.
Το μόνο θέμα προβληματισμού είναι το κέντρο βάρους και το συνολικό βάρος του μοντέλου.
Κομπλέ χωρίς μπαταρίες το βάρος είναι 2.2Kg(1.2Kg fuse, 1Κg wing).
Με μπαταρίες βάρους 570γρ τέρμα μπροστά(6600mah), υπολοίπομαι άλλα 140γρ στο σημείο του μοτέρ για να έχω το σωστό cog. Άρα συνολικά ~ 2,9Kg.
Βάζοντας άλλη μία μπαταρία για συνολικά 9900mah και βάρος 800γρ άρα συνολικό 3Kg πάλι έχω cog.
Mε το τελευταίο setup έτρεξα το μοτερ με προπέλλα 12χ8 για 15 λεπτά στα 550watt.
Η χρήση ήταν της τάξης των 4500mAh.
Μάλλον 9900 μπαταρίας είναι υπερβολικό.;D
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Για διάφορους λόγους (ιώσεις, δουλιά, καιρός) οι πρώτες 2 πτήσεις έγιναν σήμερα, με διαφορετικό μοτερ και μπαταρίες όμως.
Το αρχικό μοτέρ σε μια από τις δοκιμές εδάφους, κάηκε είτε λόγω κάποιας αστοχίας υλικού είτε διότι η προπέλα (12χ6) έδεινε πολλά watt άρα και ξεπέρασε τις αντοχές του.
Στη θέση του ένα Turnigy TR50-55 600Kv με 5S ή 6S (5000mAh) μπαταρία.
Η προπέλα 13χ8.
To μοτέρ αυτό είναι ίσως υπερβολικό αφού στη πτήση πετάει άνετα με 1/2 γκάζι και πραγματικά επιταχύνει το μοντέλο από 80%(>1200W) και πάνω.
Με τη σημαντική βοήθεια του Θέμη και του Γιάννη (Mog) βγήκαν τα expo και τριμαρίστικε. Τους ευχαριστώ πολύ!
Τα παιδιά το ανεβάσανε, έκανα και εγώ 5-6 κύκλους.
Μετά από 1ας ώρας φόρτιση ο Γιάννης με έσπρωξε στα βαθιά νερά.
Απογείωση, λίγο νευρική, 10 λεπτά γύρω γύρω όλοι και μετά η προσγείωση πολύ εύκολη.
Υπήρχε λίγο άγχος αφού τέτοια μοντέλα χρειάζονται 100% συγκέντρωση/προσοχή και υπήρχε αρκετός κόσμος γύρω.
Μπορώ να πω ότι το μοντέλο είναι αρκετά εύκολο και άμεσο στην απόκριση. Το συνιστώ σε οποιδήποτε θέλει να μάθει να πετάει σωστά και να προχωρήσει σε ποιό μεγάλα μοντέλα.
Το αρχικό μοτέρ σε μια από τις δοκιμές εδάφους, κάηκε είτε λόγω κάποιας αστοχίας υλικού είτε διότι η προπέλα (12χ6) έδεινε πολλά watt άρα και ξεπέρασε τις αντοχές του.
Στη θέση του ένα Turnigy TR50-55 600Kv με 5S ή 6S (5000mAh) μπαταρία.
Η προπέλα 13χ8.
To μοτέρ αυτό είναι ίσως υπερβολικό αφού στη πτήση πετάει άνετα με 1/2 γκάζι και πραγματικά επιταχύνει το μοντέλο από 80%(>1200W) και πάνω.
Με τη σημαντική βοήθεια του Θέμη και του Γιάννη (Mog) βγήκαν τα expo και τριμαρίστικε. Τους ευχαριστώ πολύ!
Τα παιδιά το ανεβάσανε, έκανα και εγώ 5-6 κύκλους.
Μετά από 1ας ώρας φόρτιση ο Γιάννης με έσπρωξε στα βαθιά νερά.
Απογείωση, λίγο νευρική, 10 λεπτά γύρω γύρω όλοι και μετά η προσγείωση πολύ εύκολη.
Υπήρχε λίγο άγχος αφού τέτοια μοντέλα χρειάζονται 100% συγκέντρωση/προσοχή και υπήρχε αρκετός κόσμος γύρω.
Μπορώ να πω ότι το μοντέλο είναι αρκετά εύκολο και άμεσο στην απόκριση. Το συνιστώ σε οποιδήποτε θέλει να μάθει να πετάει σωστά και να προχωρήσει σε ποιό μεγάλα μοντέλα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
χαίρομαι που το μοντέλο σου άρεσε αν και πιστεύω ότι έχεις να μάθεις πολλά ακόμη μέχρι να δεις όλες του τις δυνατότητες
λυπάμαι που λόγω του ωραρίου μου δεν ήμουν εκεί να σας καμαρώσω Είμαι σίγουρος πως σύντομα θα βρεθεί η κατάλληλη στιγμή
Αν το μοντέλο ζύγισε καλά με το μοτέρ αυτό μη σε νοιάζει αν είσαι λίγο overpower Είπαμε ότι την προίκα του την κρατάς για το επόμενο 40ακι πιθανόν warbird
Αντε να βάλω και δυο φώτο απο το δικό μου με 46 SC μοτερ
λυπάμαι που λόγω του ωραρίου μου δεν ήμουν εκεί να σας καμαρώσω Είμαι σίγουρος πως σύντομα θα βρεθεί η κατάλληλη στιγμή
Αν το μοντέλο ζύγισε καλά με το μοτέρ αυτό μη σε νοιάζει αν είσαι λίγο overpower Είπαμε ότι την προίκα του την κρατάς για το επόμενο 40ακι πιθανόν warbird
Αντε να βάλω και δυο φώτο απο το δικό μου με 46 SC μοτερ
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
βιντεοοοο βιντεοοοοοο
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑
Μπορώ να πω ότι το μοντέλο είναι αρκετά εύκολο και άμεσο στην απόκριση. Το συνιστώ σε οποιδήποτε θέλει να μάθει να πετάει σωστά και να προχωρήσει σε ποιό μεγάλα μοντέλα.
Ανδρέα από κοντά μου άρεσε πολύ ομολογώ και ως καθαρόαιμος "ηλεκτρικός" πιστέυω ότι το overpower του ταιριάζει ;;)
Καλή επιλογή, καλές προσγειώσεις @P@
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑χαίρομαι που το μοντέλο σου άρεσε αν και πιστεύω ότι έχεις να μάθεις πολλά ακόμη μέχρι να δεις όλες του τις δυνατότητες
λυπάμαι που λόγω του ωραρίου μου δεν ήμουν εκεί να σας καμαρώσω Είμαι σίγουρος πως σύντομα θα βρεθεί η κατάλληλη στιγμή
Αν το μοντέλο ζύγισε καλά με το μοτέρ αυτό μη σε νοιάζει αν είσαι λίγο overpower Είπαμε ότι την προίκα του την κρατάς για το επόμενο 40ακι πιθανόν warbird
Αντε να βάλω και δυο φώτο απο το δικό μου με 46 SC μοτερ
Αντώνη,
η εισήγηση σου για το συγκεκριμένο ήταν απόλυτα σωστή. Θα μάθω πολλά ακομή με αυτό το μοντελο.
Το επόμενο, ένα VQ P51-B Shangri La το έφερε ο Αης Βασίλης νωρίς.....
Οταν βρω χρόνο θα το φτιάξω για αργότερα.
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
gxaid έγραψε: ↑Ανδρέα από κοντά μου άρεσε πολύ ομολογώ και ως καθαρόαιμος "ηλεκτρικός" πιστέυω ότι το overpower του ταιριάζει ;;)
Καλή επιλογή, καλές προσγειώσεις @P@
Ευχαριστώ Γιώργο,
όταν ξεψαρώσω θα το δοκιμάσω και με 6S η μεγαλύτερες προπελες...._Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑Αντώνη,
η εισήγηση σου για το συγκεκριμένο ήταν απόλυτα σωστή. Θα μάθω πολλά ακομή με αυτό το μοντελο.
Το επόμενο, ένα VQ P51-B Shangri La το έφερε ο Αης Βασίλης νωρίς.....
Οταν βρω χρόνο θα το φτιάξω για αργότερα.
Αχ δεν μου το είπες και έχω ένα στο κουτί με σκοπό να το αλλαξω με http://www.vqwarbirds.com/product_info.php?cPath=31&products_id=47&osCsid=ed72a43a430a3ef4701e19927ba625f7
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
ΑνδρεαςΛ έγραψε: ↑
Το επόμενο, ένα VQ P51-B Shangri La το έφερε ο Αης Βασίλης νωρίς.....
Οταν βρω χρόνο θα το φτιάξω για αργότερα.
Ελπίζω σύντομα στον αέρα φίλε....το νου σου βέβαια....σε αυτό το αεροπλάνο δε κλείνουμε γκάζι ποτέ!!! _Β_Ο
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Αντωνηηηηη...
..., με τιιι το ανταλασεις...μηπως σεεεε 'πιασω΄με αυτα που εχω...!@/-=}{{
..., με τιιι το ανταλασεις...μηπως σεεεε 'πιασω΄με αυτα που εχω...!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Seagull Models Low Wing 40 Electric Conversion
Καλησπέρα Χρήστο περιμένω το vq yak 9
Το έχω κανονίσει
Το έχω κανονίσει