Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Παιδες καλησπερα...Αγορασα εναν κινητηρα 57ρη ringed διχρονο για να τον τοποθετησω στη cessna μου,ομως αντιμετωπιζω προβλημα με την γωνια κλισης της εξατμισης.Ο κινητηρας ειναι ετοιμος να τοποθετηθει με κλιση 90 μοιρες ωστε η εξατμιση να βγαινει κατω απο το μοντελο (οπου υπαρχει και εγκοπη) ομως αυτο απαιτει η εξατμιση να εχει μια κλιση γυρω στις 30 μοιρες. Σκεφτηκα μια μικρη προεκταση με κλιση αλλα αυτο θα απαιτησει και αλλαγη των πασων του λαιμου της εξατμισης...Εχει κανεις καμια ιδεα?
:;"'
:;"'
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Βαλε καμμια φωτο για να δουμε τι ακριβως θελεις.Γιατι θελουν αλλαγη τα πασα????
Αγγελος
Αγγελος
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Ιδου και φωτογραφιες...Αν αλλαξω κλιση με καποιον κεκλιμενο αποστατη,δεν θα μπορουν οι βιδες να παρουν τα κανονικα τους πασα γιατι θα εχει αλλαξει η κληση της εξατμισης,αρα και του λαιμου της μαζι..Αρα δεν πρεπει να κανω καινουργια πασα?B
- Συνημμένα
-
- IMG_0250.jpg (91.86 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- IMG_0249.jpg (100.02 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- IMG_0248.jpg (89.43 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
...δες αν μπορεί να τοποθετηθεί 'in-cowl muffler', γιατί αν κρίνω απο την πρώτη φωτογραφία...μάλλον πρέπει να μεγαλώσει αρκετά ακόμη η εγκοπή για να χωρέσει το υπάρχον muffler σε αυτό το σημείο...
...άλλη λύση είναι να τοποθετηθεί έτσι ο κινητήρας ώστε το muffler να βγαίνει απο το cowl (δηλ. το muffler να είναι στις 90, η, στις 135 μοίρες), πράγμα που σημαίνει ότι θα κοπεί λίγο το cowl...
...απο την άλλη...υπάρχουν και muffler extension adaptors...κοίτα και αυτή την πιθανότητα...
...ελπίζω οι πιό έμπειροι φίλοι να σου δώσουν καλύτερες ιδέες...
ΜΦΧ
Νίκος
...άλλη λύση είναι να τοποθετηθεί έτσι ο κινητήρας ώστε το muffler να βγαίνει απο το cowl (δηλ. το muffler να είναι στις 90, η, στις 135 μοίρες), πράγμα που σημαίνει ότι θα κοπεί λίγο το cowl...
...απο την άλλη...υπάρχουν και muffler extension adaptors...κοίτα και αυτή την πιθανότητα...
...ελπίζω οι πιό έμπειροι φίλοι να σου δώσουν καλύτερες ιδέες...
ΜΦΧ
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Καλημέρα,
Δύο λύσεις έχεις. Η πρώτη, δες φωτογραφία, ονομάζεται muffler extention και θα σου μεγαλώσει την απόσταση αλλά θα πρέπει να κόψεις το cowl.
H δεύτερη, πάλι δες φωτογραφία, ονομάζεται pitts style muffler και δεν θα κόψεις σχεδόν καθόλου το cowl. Απλά θα βγουν οι εξαγωγές της εξάτμισης από την τρύπα που έχεις κάνει για να παίρνει αέρα η μηχανή.Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι τι γίνεται με τον μπροστινό τροχό. Γενικά τέτοιες περιπτώσεις θέλουν σκέψη.
Ελπίζω να βοήθησα,
Κώστας
Δύο λύσεις έχεις. Η πρώτη, δες φωτογραφία, ονομάζεται muffler extention και θα σου μεγαλώσει την απόσταση αλλά θα πρέπει να κόψεις το cowl.
H δεύτερη, πάλι δες φωτογραφία, ονομάζεται pitts style muffler και δεν θα κόψεις σχεδόν καθόλου το cowl. Απλά θα βγουν οι εξαγωγές της εξάτμισης από την τρύπα που έχεις κάνει για να παίρνει αέρα η μηχανή.Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι τι γίνεται με τον μπροστινό τροχό. Γενικά τέτοιες περιπτώσεις θέλουν σκέψη.
Ελπίζω να βοήθησα,
Κώστας
- Συνημμένα
-
- Pitts Muffler.jpg (5.99 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Extension.jpg (12.7 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑
......Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι τι γίνεται με τον μπροστινό τροχό. Γενικά τέτοιες περιπτώσεις θέλουν σκέψη.
Σωστός....γενικά από την φωτό φαίνεται ότι μάλλον δε θα υπάρχει χώρος για pitt καζανάκι και καθρέφτη εμπρός τροχού...... w
Σε ένα cessna μου είχα το ίδιο θέμα, οπότε άνοιξα καινούριες τρύπες στο firewall για να μπορέσω να στρέψω όλη την βάση μαζί με το κινητήρα κάποιες μοίρες δεξιά (κοιτώντας πάντα από την ουρά το μοντέλο)......το πράγμα δούλεψε μια χαρά (στη περίπτωση σου βέβαια θα πρέπει να δεις αν έχεις βάλει μοίρες… up ή downt hrust στο μοτέρ σου καθώς το βίδωνες στη βάση….αυτό όμως μαζεύεται οπότε δεν θα έχει και πάλι θέμα), και για καλή μου τύχη με αυτή την κίνηση ήρθε το carb του μοτέρ στα ίσια με το σωληνάκι του "βοσκού" στο ντεπόζιτο και πλέον είχα και πολύ καλή ρύθμιση.
Υ.Γ.: Καλό είναι πάντως κάποια στιγμή, αν και εφόσον βγεις ευχαριστημένος από το μοτέρ και έχεις σκοπό να πάρεις και δεύτερο σε αυτά τα cc, να πάρεις ένα pitt style muffler διότι είναι καλό και από αισθητικής άποψης αλλά και για πρακτικούς διαφόρου λόγους.
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
Καλησπερα φιλτατοι...Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας +(*)...Μπορει η οπη της ατρακτου στο κατω μερος να φαινεται μικρη στις φωτο αλλα ειναι οκ για την εξατμιση,δηλαδη το μονο που πρεπει να κανω ειναι να καλυψω καπως την αποσταση αναμεσα στον κινητηρα και την εξατμιση που φαινεται στην πρωτη φωτο. Αυτους στους αποστατες ξερει κανεις που τους βρισκουν εδω στην Αθηνα?
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
...φίλε oblackbird...έχεις pm...
ΜΦΧ
Νίκος
ΜΦΧ
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2010 8:56 pm
Απάντηση: Αλλαγη γωνιας κλισης εξατμισης
<:-)>>
Oρεστης
Oρεστης