ΑΤ6 Texan
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αν καταλαβα καλα ...πετας μονο trainer σε simulator????? Αν ειναι ετσι αλλαζουν ολα απο οσα εχουν ειπωθει !!
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αυτό που κατάλαβα είναι πως πετάει στην πραγματικότητα υψηλοπτέρυγο εκπαιδευτικό και τα πάντα στο sim!!
Γνώμη μου, αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, είναι πως αν εμπιστεύεσαι τα χέρια σου μπορείς να πας σε 40άρι warbird με ήπια χαρακτηριστικά. Αλλιώς ένα χαμηλοπτέρυγο στυλ calmato θα είναι πολύ καλό! Ή γενικότερα ένα σπορ χαμηλοπτέρυγο!
Γνώμη μου, αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, είναι πως αν εμπιστεύεσαι τα χέρια σου μπορείς να πας σε 40άρι warbird με ήπια χαρακτηριστικά. Αλλιώς ένα χαμηλοπτέρυγο στυλ calmato θα είναι πολύ καλό! Ή γενικότερα ένα σπορ χαμηλοπτέρυγο!
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Δηλαδη Αντωνη δεν γνωριζει πρακτικα τιποτα.Αν πετα μονο στο sim.εχει να μαθει πολλα πριν να πεταξει ενα πραγματικο μοντελο .Για ενημερωσε μας Αλεξη.
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Ίσως να μην το έγραψα σωστά!
Πετάει εκπαιδευτικό στην πραγματικότητα και αναφέρει πως στο sim πετάει τα πάντα!
Πετάει εκπαιδευτικό στην πραγματικότητα και αναφέρει πως στο sim πετάει τα πάντα!
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αγαπητοι μου διαβασα ολες τις αποψεις και ολες λιγο πολυ εχουν την βαρυτητα τους.Εγω πιστευω οτι ολα ειναι στο μυαλο μας και περισσοτερο στην εμπιστοσυνη που εχουμε στον εαυτο μας απο την στιγμη που αποφασιζουμε οποιαδηποτε μεταβαση,ειτε απο τον sim στο εκπαιδευτικο ειτε απο το εκπαιδευτικο στο warbird.
Πιστευω οτι και στις δυο περιπτωσεις περαν της προσοχης που πρεπει να δοθει στην κατασκευη και ειδικα στα warbird χρειαζεται ακομη περισσοτερη λογω των ιδιαιτεροτητων που ολοι αναφεραται το σιγουρο ειναι οτι στις πρωτες πτησεις χρειαζεται καποιος εμπειρος να βοηθησει ουτως ωστε να εκλειψει η πιθανοτητα λαθους.
Κατ εμε ενα ιδανικο warbird ειναι το P-47 η το Hellcat επισης το Dauntless αλλα εχει καποιες ιδιαιτεροτητες στα flaps οποτε μαλλον στα δυο πρωτα.
Πιστευω οτι και στις δυο περιπτωσεις περαν της προσοχης που πρεπει να δοθει στην κατασκευη και ειδικα στα warbird χρειαζεται ακομη περισσοτερη λογω των ιδιαιτεροτητων που ολοι αναφεραται το σιγουρο ειναι οτι στις πρωτες πτησεις χρειαζεται καποιος εμπειρος να βοηθησει ουτως ωστε να εκλειψει η πιθανοτητα λαθους.
Κατ εμε ενα ιδανικο warbird ειναι το P-47 η το Hellcat επισης το Dauntless αλλα εχει καποιες ιδιαιτεροτητες στα flaps οποτε μαλλον στα δυο πρωτα.
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αλεξη, καλά θα ειναι να αποκτήσεις όσο περισσότερη εμπειρία μπορείς στο εκπαιδευτικό (για αυτό λέγεται και επαιδευτικό) και μετά, πάντα με εναν πιο εμπειρο δίπλα σου, να μπεις στο χώρο των πολεμόπουλων
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αν κατάλαβα καλά ο φίλος μας πετάει με θερμικό εκπαιδευτικό και παράλληλα εξασκείτε πετώντας διάφορα μοντέλα και σε εξομοιωτή.
Και τα δύο μαζί συντελούν ένα πολύ καλό σύνολο εκπαίδευσης για κάποιο που θα ήθελε να μπει στο χώρο του χαμηλοπτέρυγου warbird. Το μόνο που θα πρότεινα στο φίλο μας είναι να ασχοληθεί με μοντέλα που έχουν χαμηλότερο glide penetration. Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια;
Με απλά λόγια να προτιμήσεις μοντέλα που κατεβαίνουν με σχετικά μικρή ταχύτητα και έχουν αρκετό έλεγχο σε όλα τα controlsακόμα και σε ταχύτητες πολύ κοντά στο stall. Τέτοια αεροπλάνα είναι τα P37, P40, P-47, Hellcat, Dauntless (αρκετά ιδιαίτερο)….με μακράν καλύτερο όλων το Wildcat (ακριβά retracts όμως). Αν παρατηρήσεις καλύτερα θα δεις ότι από την φύση τους αυτά τα αεροπλάνα ήταν και καταδιωκτικά αλλά και ελαφρός βομβαρδιστικά)….σίγουρα μου ξεφεύγουν και κάποια, απλά αναφέρω αυτά που παίζουν στην αγορά.
Τέτοια αεροπλάνα ΔΕΝ είναι τα Spitfire, M109, P51, Zero, Focerwolf, Corsair (αρκετά ιδιαίτερο), Texan (αρκετά ιδιαίτερο), Mig3
Και τα δύο μαζί συντελούν ένα πολύ καλό σύνολο εκπαίδευσης για κάποιο που θα ήθελε να μπει στο χώρο του χαμηλοπτέρυγου warbird. Το μόνο που θα πρότεινα στο φίλο μας είναι να ασχοληθεί με μοντέλα που έχουν χαμηλότερο glide penetration. Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια;
Με απλά λόγια να προτιμήσεις μοντέλα που κατεβαίνουν με σχετικά μικρή ταχύτητα και έχουν αρκετό έλεγχο σε όλα τα controlsακόμα και σε ταχύτητες πολύ κοντά στο stall. Τέτοια αεροπλάνα είναι τα P37, P40, P-47, Hellcat, Dauntless (αρκετά ιδιαίτερο)….με μακράν καλύτερο όλων το Wildcat (ακριβά retracts όμως). Αν παρατηρήσεις καλύτερα θα δεις ότι από την φύση τους αυτά τα αεροπλάνα ήταν και καταδιωκτικά αλλά και ελαφρός βομβαρδιστικά)….σίγουρα μου ξεφεύγουν και κάποια, απλά αναφέρω αυτά που παίζουν στην αγορά.
Τέτοια αεροπλάνα ΔΕΝ είναι τα Spitfire, M109, P51, Zero, Focerwolf, Corsair (αρκετά ιδιαίτερο), Texan (αρκετά ιδιαίτερο), Mig3
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
κανένας δεν κατάλαβε τίποτα μια και ο Αλέξης μας έχει μπερδέψει
Για να λυθεί το μπέρδεμα και να βοηθήσουμε σωστά πρέπει να μας πει αν έχει πτητική εμπειρία με κανονικό μοντέλο η μόνο πτήσεις sim
Για να λυθεί το μπέρδεμα και να βοηθήσουμε σωστά πρέπει να μας πει αν έχει πτητική εμπειρία με κανονικό μοντέλο η μόνο πτήσεις sim
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Πεταω θερμικο 40αρι trainer (υψηλοπτερυγο) στην πραγματικοτητα
και τα παντα στον simulator.
και τα παντα στον simulator.
Απάντηση: ΑΤ6 Texan
Αγαπητέ Αλέξη
Αν ορίζεις την πτήση του εκπαιδευτικού σου και νομίζεις οτι ότι είχε να σου δώσει το έχει κάνει τότε προχώρα σε χαμηλοπτέρυγο ακόμα και warbird.
Αυτό όμως εαν πραγματικά νοιώθεις οτι πετώντας το εκπαιδευτικό σου το νοιώθεις αργό, ή ανάξιο να σου δώσει κάτι παραπάνω...(αν φερ' ειπείν το πετάς και το περνάς ακριβώς εκεί που θέλεις, αν το προσγειώνεις εκεί που εσύ θέλεις...). Τότε πραγματικά το εκπαιδευτικό σου έχει εκτελέσει το έργο του. Δουλεύεις το Rudder καθόλου στις προσγειώσεις και γενικά στην πτήση σου; Έχεις δοκιμάσει να πετάξεις το αεροπλάνο σου με άνεμο κάθετο στον διάδρομο οπότε να χρειάζεται να πλαγιολισθίσεις; (side-slip), Αν έχεις κάνει τα παραπάνω με επιτυχία τότε προχώρα σε warbird χωρίς φόβο. Το βασικό είναι να ελέγχεις το αεροπλάνο σου φίλε. Αν το ελέγχεις δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι για να προχωρήσεις σε κάτι πιο γρήγορο.
Έπειτα όλοι μας είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε σε κάθε σου βήμα.
ΜΦΧ
Τρύφωνας
Αν ορίζεις την πτήση του εκπαιδευτικού σου και νομίζεις οτι ότι είχε να σου δώσει το έχει κάνει τότε προχώρα σε χαμηλοπτέρυγο ακόμα και warbird.
Αυτό όμως εαν πραγματικά νοιώθεις οτι πετώντας το εκπαιδευτικό σου το νοιώθεις αργό, ή ανάξιο να σου δώσει κάτι παραπάνω...(αν φερ' ειπείν το πετάς και το περνάς ακριβώς εκεί που θέλεις, αν το προσγειώνεις εκεί που εσύ θέλεις...). Τότε πραγματικά το εκπαιδευτικό σου έχει εκτελέσει το έργο του. Δουλεύεις το Rudder καθόλου στις προσγειώσεις και γενικά στην πτήση σου; Έχεις δοκιμάσει να πετάξεις το αεροπλάνο σου με άνεμο κάθετο στον διάδρομο οπότε να χρειάζεται να πλαγιολισθίσεις; (side-slip), Αν έχεις κάνει τα παραπάνω με επιτυχία τότε προχώρα σε warbird χωρίς φόβο. Το βασικό είναι να ελέγχεις το αεροπλάνο σου φίλε. Αν το ελέγχεις δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι για να προχωρήσεις σε κάτι πιο γρήγορο.
Έπειτα όλοι μας είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε σε κάθε σου βήμα.
ΜΦΧ
Τρύφωνας