Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από CARAPIS »

Dell Gatto Grande έγραψε: χρησιμοποιώ για όλες τις επιφάνειες έναν διακόπτη τριών θέσεων στα ακροβατικά που είναι low rates> high rates> 3d rates με τα τελευταία να είναι ο διακόπτης τραβηγμένος προς το μέρος μου .@P@



..., κι εγω ετσι οπως ο Γιωργης εχω τα Flight Condition's..._Β_Ο
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από King Kostas »

Τα flaps και τα retracts σε ποια switches επιλέγετε να τα βάζετε; (πχ, Αριστερά, Δεξιά , στο πλάι....)
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1720
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

όταν το αεροπλάνο είναι έτοιμο προς απογείωση
οι διακόπτες πρέπει να έχουν την ίδια φορά
Συνημμένα
untitled.jpg
untitled.jpg (83.52 KiB) Προβλήθηκε 62 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από King Kostas »

Dell Gatto Grande έγραψε: όταν το αεροπλάνο είναι έτοιμο προς απογείωση
οι διακόπτες πρέπει να έχουν την ίδια φορά



H φωτό όλα τα λεφτά, Γιώργη να σε καλά......all clear now+(*)
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από nasa »

John Χάλαρης έγραψε: Τα flaps και τα retracts σε ποια switches επιλέγετε να τα βάζετε; (πχ, Αριστερά, Δεξιά , στο πλάι....)


...JX... στην Τχ που χρησιμοποιώ (Spectrum DX6i) οι διακόπτες για τις θέσεις των retracts κ' flaps (και οι δύο αριστερά) προτείνονται απο τον κατασκευαστή καθότι αναγράφονται επάνω...και για να είμαι ειλικρινής προς το παρόν είναι κάτι που με βολεύει για τα μικρά μου μοντέλα (parkzone, 40άρια, 60άρια)...

...βλέπω όμως ότι σε πιο 'προχωρημένες' και πολύπλοκες στον χειρισμό τους Τχs (π.χ. Futaba 10άρα, η, 14άρα κλπ) η θέση για την επιθυμητή λειτουργία της κάθε ενέργειας αφήνεται μέσω προγραμματισμού στην διακριτική ευχέρεια και 'βολή' του κάθε χρήστη...κάτι που σίγουρα γνωρίζεις πολύ καλύτερα απο εμένα...

...σε μιά τέτοια 'προχωρημένη' Τχ, εμένα προσωπικά θα με βόλευε να έχω τα retracts σίγουρα στα αριστερά κ' τα flaps....πάλι αριστερά (η, μάλλον όχι απο εκεί που χρησιμοποιώ το stick aileron/elevator)...^%^
ΜΦΧ

Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
NIKOS5113
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 04, 2010 1:54 am

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από NIKOS5113 »

Τρύφωνας έγραψε: Συμφωνώ γιατί εννοούν το αυτονόητο. Δεν είναι καθόλου αντίθετες οι απόψεις τους και πολύ σωστά το επισύμμανε ο nasa. Στην Γενική αεροπορία όπως και σε κάθε εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων επικρατεί επίσης το αυτονόητο. Απορώ πως δεν καταλαβαίνεις το αυτονόητο και διαφωνείς κιόλας!


Επανέρχομαι λέγοντας πως στην κύρια ερώτηση (εκείνη της φοράς των διακοπτών) οι απόψεις τους δεν είναι οι ίδιες. Κι εγώ με τη σειρά μου θα απορήσω γιατί δεν καταλαβαίνεις το αυτονόητο και επιμένεις κιόλας! Ίσως να μην έγινα κατανοητός την πρώτη φορά.
Η άποψη του Αντώνη:
Όλοι οι διακόπτες πρέπει να έχουν την ίδια φορά για το on και για το off. Δηλαδή ολοι πάνω off και όλοι κάτω on.

Αντίθετα ο pappy υποστηρίζει ότι δεν είναι απαραίτητο όλοι οι διακόπτες να έχουν την ίδια φορά σύμφωνα με το παράδειγμα που ο ίδιος αναφέρει:

διακόπτης flaps
ΑΝΩ= κλειστα off ΚΑΤΩ=ανοιχτά on

Air brakes
ΑΝΩ=ενεργ. on Κάτω=απενεργοποιημένα off

Πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζετε ότι λένε τα ίδια πράγματα; (εν μέρη συμφωνούν ως προς τη φορά ορισμένων διακοπτών -- πχ στα flaps η φορά των διακοπτών είναι η ίδια-- αλλά εξόφθαλμα διαφωνούν ως προς τη φορά του συνόλου των διακοπτών, θέμα το οποίο πραγματεύεται η συγκεκριμένη ψηφοφορία.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις Nikos5113
Ναί η αποψη μου ακούγεται διαφορετική απο αυτή του pappy Ακόμη και αν υπήρξε δυσνόηση στα γραφόμενα μου η άποψη του Τρύφωνα είναι σαφέστατη
Στην ψηφοφορία καταγράφεται η άποψη που εκφράζει ο καθένας μας και αυτό είναι το ζητούμενο του θέματος (και τίποτα άλλο)
Εσύ μπορείς να κάνεις αυτό που σε βολευει και που θεωρείς σωστό Νομίζω οτι σου απάντησα και στο ΠΜ που μου έστειλες
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από King Kostas »

Εεεεεέ ρε γλέντια.........

:D :D :D

Του switch θα γίνει.....:p
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Τίποτα δεν θα γίνει ..........θα παραμείνουμε στο θέμα!!!
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

NIKOS5113 έγραψε: Επανέρχομαι λέγοντας πως στην κύρια ερώτηση (εκείνη της φοράς των διακοπτών) οι απόψεις τους δεν είναι οι ίδιες. Κι εγώ με τη σειρά μου θα απορήσω γιατί δεν καταλαβαίνεις το αυτονόητο και επιμένεις κιόλας! Ίσως να μην έγινα κατανοητός την πρώτη φορά.
Η άποψη του Αντώνη:
Όλοι οι διακόπτες πρέπει να έχουν την ίδια φορά για το on και για το off. Δηλαδή ολοι πάνω off και όλοι κάτω on.

Αντίθετα ο pappy υποστηρίζει ότι δεν είναι απαραίτητο όλοι οι διακόπτες να έχουν την ίδια φορά σύμφωνα με το παράδειγμα που ο ίδιος αναφέρει:

διακόπτης flaps
ΑΝΩ= κλειστα off ΚΑΤΩ=ανοιχτά on

Air brakes
ΑΝΩ=ενεργ. on Κάτω=απενεργοποιημένα
off

Πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζετε ότι λένε τα ίδια πράγματα; (εν μέρη συμφωνούν ως προς τη φορά ορισμένων διακοπτών -- πχ στα flaps η φορά των διακοπτών είναι η ίδια-- αλλά εξόφθαλμα διαφωνούν ως προς τη φορά του συνόλου των διακοπτών, θέμα το οποίο πραγματεύεται η συγκεκριμένη ψηφοφορία.


Όσων αφορά το επίμαχο Air Brake (γιατί εκεί υπάρχει η δυσνόηση), αφού στα υπόλοιπα συμφωνούν τα ΟΝ OFF, απλά σου λέω οτι στα περισσότερα αεροπλάνα τα Air Brakes και τα Slats ακολουθούν την ίδια φορά Κάτω= Ενεργοποιημένα ΟΝ, Πάνω= απενεργοποιημένα ΟFF. Αυτό ισχύει ακόμα και για το βήμα της έλικας αν το αεροπλάνο έχει ηλεκτρικό σύστημα Επάνω= Manual, κάτω=Auto.
Δεν γνωρίζω αν στα Canadair είναι ανάποδα, αλλά οι θέσεις των πτερυγίων και του συστήματως προσγείωσης στα περισσότερα General Aviation πάντα το ΟΝ είναι προς τα κάτω και το OFF προς τα πάνω και αυτό ισχύει μέχρι και στα τρίμμερς. Τώρα αν σε 1 τύπο τα Brakes είναι ανάποδα και εσύ θέλεις να τριμμάρεις ανάλογα, τότε τρίμαρε τα αεροπλάνα σου σαν Canadair. Στα 1:1 της γενικής αεροπορίας ΟΝ προς τα πάνω είναι μόνο οι διακόπτες του strobe, των Avionics, του Carb Heat, του VHF και ο Master switch. Όπως και στις τ/κ το Μάστερ είναι σε θέση ΟΝ προς τα πάνω (αυτό είναι το μόνο που θα είναι επάνω στο μοντελισμό, μιας και τα υπόλοιπα δεν υπάρχουν...).

Τρύφωνας
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από King Kostas »

Θα βάλουμε και ref από AFM κανονικού α/φους......;
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Φορά διακοπτών τηλεκατεύθυνσης

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Τρύφωνα το τελευταίο που είπες με έστειλε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα;χαχαχαχαχαχαχαχαχα γκουχ γκουχ γκουχ χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!!!!!
Με έκανες να κρατάω την κοιλιά μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κατασκευές - Ιδέες”