Και μετα τι
Και μετα τι
Αγαπητοι φιλοι γεια.
Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν έχοντας παντα την αγαπη του αεροπλανου στο μυαλό μου και έχοντας περάσει από τον χώρο του flight simulator (MS Flightsimulator) για πάνω απο 8 χρόνια αποκομίζοντας αρκετές γνώσεις όσον αφορά την real πτήση, αγόρασα ένα Kyohso Minium θέλοντας έτσι να δώ πως πετάει ενα μοντέλο.
Μέσα σε μία ημέρα είχα κανει το αεροπλάνο δικό μου και μάλιστα είχα μυήσει και τα παιδά μου στο ¨άθλημα¨. Έτσι και με την συμβουλή ενός φίλου αγόρασα το πρώτο μου μοντέλο το Discovery της STModel http://www2.ripmax.net/item.asp?itemid=A-STM110&Category=010
και άρχισα να περνάω τον όσο διαθέσιμο χρόνο έχω στα όποια μέρη μπορούμε να πετάμε (Αναβυσσο, Πάρκινγκ Ελληνικού, και τώρα τελευταία στο apron ελληνικου).
Έχουν περάσει σχεδόν 3 μήνες από τότε και βρίσκομαι στο σημείο να ψάχνω το επόμενο μου μοντέλο και έρχομαι εδω μπροστά σας να ρωτήσω την γνώμη σας για το ποιο θεωρήται καταλυλότερο μοντέλο για εμένα.
Μικρές σημειώσεις πριν απαντήσετε
Μου αρέσουν τα scale.
Λατρεύω τα μοντέλα Β' Παγκοσμίου πολέμου
Αξίζει να περάσω σε θερμικό? Λατρεύω την καθαριοτητα του ηλεκτρικού αλλα και τον ήχο, και χρόνο πτήσεις του θερμικού.
Σας ευχαριστώ πολύ
Σπυρος
Τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν έχοντας παντα την αγαπη του αεροπλανου στο μυαλό μου και έχοντας περάσει από τον χώρο του flight simulator (MS Flightsimulator) για πάνω απο 8 χρόνια αποκομίζοντας αρκετές γνώσεις όσον αφορά την real πτήση, αγόρασα ένα Kyohso Minium θέλοντας έτσι να δώ πως πετάει ενα μοντέλο.
Μέσα σε μία ημέρα είχα κανει το αεροπλάνο δικό μου και μάλιστα είχα μυήσει και τα παιδά μου στο ¨άθλημα¨. Έτσι και με την συμβουλή ενός φίλου αγόρασα το πρώτο μου μοντέλο το Discovery της STModel http://www2.ripmax.net/item.asp?itemid=A-STM110&Category=010
και άρχισα να περνάω τον όσο διαθέσιμο χρόνο έχω στα όποια μέρη μπορούμε να πετάμε (Αναβυσσο, Πάρκινγκ Ελληνικού, και τώρα τελευταία στο apron ελληνικου).
Έχουν περάσει σχεδόν 3 μήνες από τότε και βρίσκομαι στο σημείο να ψάχνω το επόμενο μου μοντέλο και έρχομαι εδω μπροστά σας να ρωτήσω την γνώμη σας για το ποιο θεωρήται καταλυλότερο μοντέλο για εμένα.
Μικρές σημειώσεις πριν απαντήσετε
Μου αρέσουν τα scale.
Λατρεύω τα μοντέλα Β' Παγκοσμίου πολέμου
Αξίζει να περάσω σε θερμικό? Λατρεύω την καθαριοτητα του ηλεκτρικού αλλα και τον ήχο, και χρόνο πτήσεις του θερμικού.
Σας ευχαριστώ πολύ
Σπυρος
Απάντηση: Και μετα τι
Καλως ηρθες στο φορουμ.
Επειδη και εγω λατρευω τα warbirds και προσφατα ημουνα σε παρομοια αναζητηση με εσενα, κατεληξα (με πολλη βοηθεια απο τα παιδια εδω μεσα) σαν ποιο καταλληλο αεροπλανο για εισοδο στα πολεμοπουλα το F6F Hellcat.
Προσωπικα δεν μου αρεσουν τα ηλεκτρικα warbirds. Οχι για τα μικρουλια αλλα για ενα σχετικα μεγαλων διαστασεων μοντελο.
Επειδη και εγω λατρευω τα warbirds και προσφατα ημουνα σε παρομοια αναζητηση με εσενα, κατεληξα (με πολλη βοηθεια απο τα παιδια εδω μεσα) σαν ποιο καταλληλο αεροπλανο για εισοδο στα πολεμοπουλα το F6F Hellcat.
Προσωπικα δεν μου αρεσουν τα ηλεκτρικα warbirds. Οχι για τα μικρουλια αλλα για ενα σχετικα μεγαλων διαστασεων μοντελο.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Και μετα τι
Να πούμε εδώ κάτι (προσωπική εκτίμηση), υπάρχουν πολλά warbirds σε διάφορες κλίμακες.
Δηλαδή, 46άρια, 60άρια (90άρια τετράχρονα), 90άρια (120άρια τετράχρονα) και 180-200άρια….κτλ κτλ κτλ
Π.χ. 46άρι = 0.46 cubic inch = 7,5cc
Το λοιπόν:
0.46 cubic inch = 7,50cc
0,61 cubic inch = 10.0cc
1.20 cubic inch = 19.5cc
Η επιλογή ενός 120αριού δεν είναι και η καλύτερη λύση για entry level warbird μιας και μιλάμε για αεροπλάνο μεγάλο και βαρύ που θέλει και ένα σεβαστό budget για να το βάλεις μπροστά.
Προσωπικά στο Σπύρο θα πρότεινα ένα μοντέλο της κλίμακας των 0.46-0.50.
Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι η VQ έχει την καλύτερη λύση και ίσως την πιο value for money….με τα μάτια κλειστά.
Δηλαδή, 46άρια, 60άρια (90άρια τετράχρονα), 90άρια (120άρια τετράχρονα) και 180-200άρια….κτλ κτλ κτλ
Π.χ. 46άρι = 0.46 cubic inch = 7,5cc
Το λοιπόν:
0.46 cubic inch = 7,50cc
0,61 cubic inch = 10.0cc
1.20 cubic inch = 19.5cc
Η επιλογή ενός 120αριού δεν είναι και η καλύτερη λύση για entry level warbird μιας και μιλάμε για αεροπλάνο μεγάλο και βαρύ που θέλει και ένα σεβαστό budget για να το βάλεις μπροστά.
Προσωπικά στο Σπύρο θα πρότεινα ένα μοντέλο της κλίμακας των 0.46-0.50.
Αυτή την στιγμή πιστεύω ότι η VQ έχει την καλύτερη λύση και ίσως την πιο value for money….με τα μάτια κλειστά.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Και μετα τι
Το ερώτημα ηλεκτρικό η θερμικό είναι κάτι που θα σε απασχολεί πάντα …….πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για war bird
Πιστεύω ότι η ευκολία η καθαριότητα και σε αρκετές περιπτώσεις η ασφάλεια καλής λειτουργίας που προσφέρει το ηλεκτρικό είναι μεγάλο δέλεαρ στην απόφαση να στήσεις ένα μοντέλο με ρεύμα
Πόσο όμως μπορεί να σε ικανοποιούσε ένα low pass χωρίς τον ανάλογο ήχο? Το πρόβλημα λύνεται με συσκευή που αναπαράγει πιστά τον ήχο του war bird που πετάς μόνο που είναι αρκετά ακριβή
Σε μικρά μεγέθη έως 40 46αρι μπορείς να κινηθείς σε ηλεκτρικό Από εκεί και πάνω τα πράγματα αλλάζουν και μάλλον το θερμικό είναι μονόδρομος ……….αν φυσικά αν διαθέσεις το κατάλληλο ποσό μπορείς και πάλι να γίνεις ηλεκτρικός
Η τελική απόφαση δεν μπορεί να είναι παρά μόνο δική σου
Σε ότι αφορά το επόμενο βήμα θα συμφωνήσω ότι τα μοντέλα της VQ είναι μία καλή και τίμια επιλογή με εύκολα πτητικά χαρακτηριστικά
Μετά το discovery θα δεις τεράστια διαφορά μια και τα μοντέλα αυτά πετούν ποιο γρήγορα έχουν αδράνειες και φυσικά μεγαλύτερο οπτικό ενδιαφέρον μια και σου αρέσουν τα war bird
Μη πας ακόμη σε μεγαλύτερο ακόμη και αν το καταφέρνεις οικονομικά Προχώρα στο επόμενο στάδιο και να είσαι καλά να πάς παραπέρα έτοιμος χειριστικά
Πιστεύω ότι η ευκολία η καθαριότητα και σε αρκετές περιπτώσεις η ασφάλεια καλής λειτουργίας που προσφέρει το ηλεκτρικό είναι μεγάλο δέλεαρ στην απόφαση να στήσεις ένα μοντέλο με ρεύμα
Πόσο όμως μπορεί να σε ικανοποιούσε ένα low pass χωρίς τον ανάλογο ήχο? Το πρόβλημα λύνεται με συσκευή που αναπαράγει πιστά τον ήχο του war bird που πετάς μόνο που είναι αρκετά ακριβή
Σε μικρά μεγέθη έως 40 46αρι μπορείς να κινηθείς σε ηλεκτρικό Από εκεί και πάνω τα πράγματα αλλάζουν και μάλλον το θερμικό είναι μονόδρομος ……….αν φυσικά αν διαθέσεις το κατάλληλο ποσό μπορείς και πάλι να γίνεις ηλεκτρικός
Η τελική απόφαση δεν μπορεί να είναι παρά μόνο δική σου
Σε ότι αφορά το επόμενο βήμα θα συμφωνήσω ότι τα μοντέλα της VQ είναι μία καλή και τίμια επιλογή με εύκολα πτητικά χαρακτηριστικά
Μετά το discovery θα δεις τεράστια διαφορά μια και τα μοντέλα αυτά πετούν ποιο γρήγορα έχουν αδράνειες και φυσικά μεγαλύτερο οπτικό ενδιαφέρον μια και σου αρέσουν τα war bird
Μη πας ακόμη σε μεγαλύτερο ακόμη και αν το καταφέρνεις οικονομικά Προχώρα στο επόμενο στάδιο και να είσαι καλά να πάς παραπέρα έτοιμος χειριστικά
Απάντηση: Και μετα τι
Αντωνη, παιδια σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Απο τα λεγομενα σας θα ηθελα να κοιταξω τα VQ εκτος και αν εχεται και πιο συγκεκριμενη προταση. Το λινκ ειναι το http://www.vqwarbirds.com/
?
H VQ εχει και θερμικα και ηλεκτρικα; Μαλον θα παω για ηλεκτρικό ακομα και το επομενο βημα (3ο) θα φυγω για θερμικο
Ευχαριστω
Σπυρος
Υστ. Αντώνη καποια στιγμη θα πρεπει να σε δω.
Απο τα λεγομενα σας θα ηθελα να κοιταξω τα VQ εκτος και αν εχεται και πιο συγκεκριμενη προταση. Το λινκ ειναι το http://www.vqwarbirds.com/
?
H VQ εχει και θερμικα και ηλεκτρικα; Μαλον θα παω για ηλεκτρικό ακομα και το επομενο βημα (3ο) θα φυγω για θερμικο
Ευχαριστω
Σπυρος
Υστ. Αντώνη καποια στιγμη θα πρεπει να σε δω.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Και μετα τι
Αυριο μα και την Κυριακή θα είμαστε στον χώρο που πετάμε στον Μαραθώνα
Απάντηση: Και μετα τι
Πρωι η απόγευμα?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Και μετα τι
μετά απο τις 11:00 το πρωί μεχρι περίπου 15:00
Απάντηση: Και μετα τι
...πολλοί φίλοι μένουν μέχρι το σούρουπο...:D...την Κυριακή έλα στο MarVal να δείς κάνα-δυό VQ από κοντά...μάλλον θάχουμε και 'παρθενική' (Macchi 205 Veltro)..._P_P...(είπα 'μάλλον' )...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Και μετα τι
Ευχαρίστως αλλα που ειναι το marval?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Και μετα τι
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=766
Χάζεψε λίγο το θέμα σε αρκετά σημεία υπάρχει περιγραφή της διαδρομής
Χονδρικά θα σου πώ ότι από την Λ Μαραθώνα στρίβουμε δεξιά για Σχοινιά κάτω Σούλι (πίσω από το sm Γαλαξία ) Είναι ο δρόμος για κωπηλατοδρόμιο Αμέσως πάλι δεξια είναι το parking μετεπιβίβασης που έγινε για τους Ολυμπιακούς Εκεί πετάμε τα μικρά μας
Χάζεψε λίγο το θέμα σε αρκετά σημεία υπάρχει περιγραφή της διαδρομής
Χονδρικά θα σου πώ ότι από την Λ Μαραθώνα στρίβουμε δεξιά για Σχοινιά κάτω Σούλι (πίσω από το sm Γαλαξία ) Είναι ο δρόμος για κωπηλατοδρόμιο Αμέσως πάλι δεξια είναι το parking μετεπιβίβασης που έγινε για τους Ολυμπιακούς Εκεί πετάμε τα μικρά μας
Απάντηση: Και μετα τι
Αυτο το ήξερα (είχα την πρώτη πτωσηι με το discovery) αλλα δεν ηιξερα πως το λέτε marval ;-)
Απάντηση: Και μετα τι
Σπύρο καλημέρα,μια καλή επιλογή είναι και αυτήhttp://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=2_182_185&products_id=4182
και με 60-70 euro έχεις flaps και retracts. Σου δείχνω και αυτό γιατί αφενός μεν πετάει υπέροχα,αφετέρου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις μπαταρίες που ήδη έχεις μιας και εάν πας σε μεγαλύτερο θέλεις άλλες μπαταρίες
και με 60-70 euro έχεις flaps και retracts. Σου δείχνω και αυτό γιατί αφενός μεν πετάει υπέροχα,αφετέρου μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις μπαταρίες που ήδη έχεις μιας και εάν πας σε μεγαλύτερο θέλεις άλλες μπαταρίες
Απάντηση: Και μετα τι
oav163 έγραψε: ↑Αυτο το ήξερα (είχα την πρώτη πτωσηι με το discovery) αλλα δεν ηιξερα πως το λέτε marval ;-)
...MarVal = Marathon Valley = 'κοιλάδα'...εκεί... @P@
...το Ρ-47 που σου πρότεινε ο Λυκούργος είναι απλά καταπληκτικό...και ίσως δοκιμάσεις τις 'δυνάμεις' σου πρώτα με κάτι τέτοιο προτού πας σε μεγαλύτερα warbirds...
η ταν, η, τα πετάν...